close

SEOmark.ro

  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO Profesionale
      • Servicii SEO Profesionale
      • Consultanta SEO Gratuita
      • Consultanta SEO Completa
    • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Redactare articole SEO
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Ultimele Articole

  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads
  • Toata lumea vrea Tik Tok acum. Avantajele si dezavantajele promovarii aici
  • Google pentru Servicii a devenit foarte dificil si scump. De ce? Si ce poti face?
  • Agentia Marketing Online - SEOmark.ro - 0775.304.971 - "Facem mai mult"

Logo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri OptimizateLogo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri Optimizate
  • Menu
  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO Profesionale
      • Servicii SEO Profesionale
      • Consultanta SEO Gratuita
      • Consultanta SEO Completa
    • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Redactare articole SEO
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Buget mai mare inseamna reclama mai buna – Mit sau realitate?

By Radu Ciofu,

12/12/2022

“Daca vrei sa mearga mai bine reclama, trebuie sa bagi mai multi bani!”

Ai intalnit afirmatia asta pana acum?

Eu da! De multe ori.

Este insa adevarata? sau…

mit adevar realitate

Reclamele nu merg bine pentru ca nu au suficient buget –  Mit?  sau  Realitate?

Intai si intai, o precizare esentiala.

DACA ai o campanie de reclama care merge bine, e la mintea cocosului ca mai multi bani = mai multe vanzari.

E logic. Daca ceva merge bine atunci mai mult din acel ceva va insemna mai mult bine.

Nu despre asta e insa vorba.

Afirmatia se refera la faptul ca o campanie de promovare merge prost (nu vinde) pentru ca are un buget foarte mic si daca i s-ar mari bugetul, atunci EFICIENTA ar creste.

Altfel spus,

la un buget mic, avem cost mare per conversie (adica e o campanie ineficienta) si DACA am mari bugetul, am avea un cost per conversie mai mic (o campanie eficienta).

Este Adevarat sau nu?

Din pacate, in MAREA MAJORITATE a cazurilor NU ESTE ADEVARAT.

In cele mai multe din cazuri, este o tehnica a firmelor de marketing fie sa isi “justifice” slaba performanta, fie sa stoarca mai multi bani de la client.

Exista insa si cazuri cand este adevarat. Cazurile astea sunt insa in minoritate.

Am sa explic in continuare pe rand fiecare scenariu si in ce caz este fals , in ce caz e adevarat si de ce.

In ce caz, mai multi bani in reclame inseamna campanii mai slabe (nu mai bune).

MAREA majoritate a companiilor din economie sunt firme mici sau medii, care vand produse care nu se adreseaza intregii tari.

De exemplu: firme care fac/vand mobila – cumperi doar daca ai nevoie de mobila.  Firme care vand jucarii de lemn – cumperi daca ai copii sau ai un cadou de dat la un copil. Firme de turism Turcia – cumperi daca vrei sa pleci intr-o vacanta in Turcia.  Firme de electrocasnice – cumperi daca ai nevoie de un aparat la un moment dat. Apelezi la o firma de curatenie la birou daca esti o firma care are birouri. Firme care vand drone agricole – cumperi daca ai o ferma/teren agricol care trebuie supravegheat.

Exista FOARTE PUTINE produse si firme care au adresabilitate rezonabil generala.

MAREA MAJORITATE a firmelor vand produse/servicii mai mult sau mai putin nisate/specializate.

Pentru toate produsele/serviciile descrise mai sus (din care am dat exemple) in fiecare zi exista un numar limitat de oameni care cauta si au nevoie de acele servicii.

    • In fiecare luna sunt cativa zeci de mii de oameni care au nevoie de mobila in Romania.
    • In fiecare luna sunt cativa zeci de mii de oameni care cauta jucarii de lemn. Cererea creste in noiembrie-decembrie, scade in restul anului.
    • In fiecare luna sunt intre cativa zeci de mii si cateva sute de mii de oameni care cauta pachete de vacanta in turcia. In lunile de vara 2-3 sute de mii, iarna 50-60 mii
    • In fiecare luna sunt putin sub 1000 de cautari de drone agricole. Nu e un produs destinat publicului larg.

Ati inteles ideea.

Exista un numar FINIT de oameni care sunt foarte interesati si dispusi sa cumpere acele produse.

Pe langa oamenii astia, exista un numar mai mare de oameni care nu sunt foarte interesati, dar, care ar putea cumpara daca….

    • In fiecare luna sunt milioane de oameni poate ar schimba ceva prin casa… dar nu sunt decisi sa o faca… sau nu au bani …
    • in fiecare luna sunt milioane de oameni oameni care au copii dar nu sunt hotarati ce sa le cumpere si cand
    • In fiecare luna sunt milioane de oameni carora le place sa plece in vacanta, dar nu s-au decis unde si cand si daca…
    • In fiecare luna sunt cativa mii de oameni care administreaza ferme agricole si care vor sa imbunatateasca ceva, pe undeva, dar nu s-au decis ce , cand si cum

Toti oamnii astia sunt potentiali clienti.

Ar putea cumpara daca se aliniaza planetele… sau e posibil sa nu cumpere deloc. Repet – ei NU sunt interesati acum sa faca ceva dar ar putea sa o faca .. daca…

Si mai exista restul.

Restul lumii care nu e interesata deloc.

De vreme ce legile universului nu interzic expres, presupun ca e posibil ca la un momentat dar si tu si eu sa lucram la o ferma si sa avem nevoie de drone agricole. Doar ca pentru marea majoritate dintre noi, nu se intrevede asa ceva in viitorul previzibil.

Oricata reclama la drone agricole as vedea acum, nu o sa cumpar.

Am casa plina de mobila.  Oricata reclama as vedea, trebuie sa arunc ceva ca sa mai am loc de altceva si, momentan nu am de gand sa fac asta.

Ce inseamna toate astea?

ORICE reclama este foarte eficienta DOAR DACA se adreseaza direct si specific publicului care are sanse sa cumpere acel lucru.

Altfel spus:

Eficienta Maxima teoretica a unei reclame se atinge DOAR in cazul in care targeteaza exclusiv audienta care e dispusa in acel moment sa cumpere.

Nu inseamna neaparat ca vinzi – asta depinde si de cat de bun este sau nu produsul pe care il oferi.  Dar, daca e un produs competitiv, sansa este maxima sa vinzi doar daca faci reclama celor care cauta ce vrei tu sa vinzi.

Oricat de competitiv e produsul, daca faci reclama la cei care nu prea sunt interesati, nu o sa vinzi la fel de mult. Da, probabil, in timp, o sa vinzi si la unii din cei mai putin interesati.. Dar doar la o parte mai mica.

O regula fundamentala – pentru ca e logica – este ca cei care vor acum sa cumpere produsul, sunt mai putini decat cei car sunt potential interesati de acel produs, care sunt mai putini decat cei pe care nu ii intereseaza.

Vezi poza de mai jos ↓

structura clienti
structura clienti

Acum,

Este – zic eu – la mintea cocosului ca daca vrem sa afisam o reclama la mai putini oameni, ea o sa coste mai putin decat daca o afisam la mai multi oameni.

E logic.. nu?

Bun.  Acum,

pentru orice produs/serviciu ai vinde, se poate aproxima rezonabil cam care e numarul de oameni care cauta acum sa cumpere produsele tale.

Poti vedea in Google cam cati cauta jucarii de lemn, mobila, excursii, poti vedea statisitici cati au plecat in anii trecuti in turcia, ce vanzari au avut firmele de mobila, etc…

Altfel spus,

poti estima care e audienta maxim interesata de produsul tau, si , in functie de ce canal de reclama utilizezi, poti estima cam cat te costa sa le afisezi reclama.

Daca e sa ne referim la poza- poti estima cam cat te costa sa afisezi reclama la oamenii din cercul rosu. Aia sunt oamenii cu potential maxim.

O reclama foarte eficienta, ar arata ca in poza de mai jos ↓

structura clienti si reclama mica 2
structura clienti si reclama mica

Oamenii care sunt vizati de reclama ta sunt cei din interiorul patratului verde.

    • O reclama FOARTE eficienta, se afiseaza in principal la oamenii foarte interesati de produsul tau.  100% perfectiune este imposibil de realziat.
    • O reclama foarte eficienta se afiseaza foarte putin (cat mai putin posibil) la cei care au interes mic pentru produsul tau.
    • O reclama foarte eficienta nu se afiseaza aproape deloc celor care nu au deloc interes pentru produsul tau.  Evident, 0% este imposibil de realizat.

Ideea principala e ca marea majoritate a oamenilor care vad reclama sa fie din grupul cu potential maxim de a cumpara produsul pe care vrei sa il vinzi.

Acum – intrebarea de 1000000 de puncte:  ce se intampla daca dai mai multi bani pe reclame?

Raspuns la intrebarea de 1000000 de puncte:

reclama ta o sa arate mai mult sau mai putin ca in poza de mai jos ↓

structura clienti si reclama mare
structura clienti si reclama mare

Daca maresti semnificativ bugetul reclama ta o sa ajunga in procent mult mai mare la oameni partial interesati si/sau la oameni complet neinteresati.

De ce?

Vezi inca o data poza.

Exista UN NUMAR LIMITAT de oameni care sunt foarte interesati de produsele tale.  La aia DEJA le afisezi reclamele. Ca sa cheltui mai mult, trebuie sa arati reclame si la alti oameni.  Iar ceilalti nu vor fi la fel de interesati de ce vinzi tu.

Da, poate unii din ei vor cumpara. Dar, sansa sa vinzi va fi mai mica, odata ce afisezi reclamele la oameni care nu prea sunt interesati de ce vinzi tu.

Asta ca sa nu mai vorbesc ce se intampla daca afisezi reclame la cei complet dezinteresati.

DECI:

odata ce reclama targeteaza audienta cu potential maxim, mai mult buget alocat nu poate insemna decat O RECLAMA MAI PUTIN EFICIENTA.

Exista insa si cazuri cand cresterea bugetului imbunateste eficeinta campaniei

In cazul in care habar nu ai care e audienta si vrei sa te folosesti de auto-optimizarea oferita de Google sau Facebook sau YouTube sau… ca sa aflii MAI REPEDE care e audienta buna.

IMPORTANT: in cazul in care nu stii pe cine sa targetezi, de fapt vorbim despre un test. Nu o campanie finala.

Aici situatia e urmatoare:  toate platformele de mai sus, pot auto-optimiza reclama. True.  In general, ca sa optimizeze reclama, Google Facebook Etc.. are nevoie de buget.

DAR, mai mult buget inseamna doar ca optimizarea va fi mai rapida iar rezultatele TESTULUI vor fi mai precise.

Dupa ce ai terminat testul, trebuie sa faci o campanie pe audienta cea mai buna, care va trebui sa respecte principiile din prima parte a articolului.

Am aici o problema insa: Daca habar nu ai pe cine sa targetezi iar campnia nu este gandita sa fie un test, atunci din start nu ti-ai facut foarte bine treaba ca marketer.

E ca si cum ai zice clientului: “Aruncam si noi p-acolo pe google, facebook niste bani si vedem ce se intampla. In final, o iesi ceva“.

In mod normal, chiar si pentru un test, stabilesti niste premize de audiente, rezonabil precise.

Daca mergi pe o targetare generala, se intampla ca in articolul asta:  Cum implementezi eficient Google Shopping Ads si ce gresesc 90% din advertiseri»

cand bugetul mai mare poate ajuta:

In cazul in care esti un jucator FOARTE mare cu FOARTE MULTI BANI si vrei sa capeti rapid notorietate si cota de piata.

De exemplu, cum a facut OLX in cazul site-urilor de anunturi.

Asta merge insa doar in anumite cazuri, in general, cand produsul tau se adreseaza unei audiente foarte foarte generale.  Adica, atunci cand aproape toata tara are nevoie de produsul/serviciul utilizat.

Atunci ai o alta problema: exista in piata furnizori cunoscuti la care apeleaza deja majoritatea oamenilor.

In cazul asta, ai nevoie de branding si autoritate pe scara larga –  adica oamenii sa te stie si sa ia in calcul sa cumpere de la tine produsul.

In cazul serviciilor de genul asta, daca nu esti cunoscut, nu existi, si atunci DA – mai mult buget = campanie eficienta.

INSA, asta se intampla in putine cazuri, si doar la produse DE UZ GENERAL, cu adresabilitate catre aproape toata lumea.

De exemplu:   Daca vrea sa intre in tara o noua retea de telefonie (abonamente). Daca vrea sa intre in tara un nou lant de Hipermarket-uri.  Daca vrea sa vina in Romania un nou mare producaor de telefoane mobile.

Insa, cazurile astea sunt destul de rare. In marea marea majoritate a cazurilor, vorbim de companii mici/medii care nu vor notorietate la nivel national si care nu au bugete pentru asa ceva

Autor: Radu Ciofu, cofondator SEOmark.ro.

Ma ocup de marketing online incepand cu 2013 – Initial ca angajat la companii din piata de capital (continut, Google Ads, SEO), dupa care pe cont propriu in cadrul SEOmark.ro.

Intrebari? Sugestii? Comentarii? Lasa-le mai jos ↓

Post navigation

← PreviousCum sa nu platesti aiurea reclama pe Facebook – recomandari anti fraier
NextNou update major la Google – Decembrie 2022 – link spam update – ce face si cum ne afecteaza →

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published.

Ultimele articole

  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads 22/04/2025
  • Toata lumea vrea Tik Tok acum. Avantajele si dezavantajele promovarii aici 16/01/2025
  • Google pentru Servicii a devenit foarte dificil si scump. De ce? Si ce poti face? 08/10/2024
  • Strategii de marketing si vanzare pe care le neglijam frecvent – interactiunile cu publicul 02/09/2024
  • Google a anuntat oficial – AI in prima pagina. Ce impact va avea? Moare SEO? 05/06/2024

Afla ce este SEO si cum poti face ca Google sa lucreze pentru tine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum iti poti creste semnificativ traficul din Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]

Vrei sa stii cum sa auditezi corect campaniile de Adwords?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa optimizezi campaniile de publicitate pe Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum care sunt principalele caracteristici ale unui site construit eficient si care vinde bine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti faci site-ul mai eficient

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei sa iti faci reclama pe Facebook dar nu stii cum?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti administrezi in mod profesionist reclamele pe Facebook

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei mai multi vizitatori pe site FARA sa platesti pentru ei sau cum sa vinzi mai mult?

›Descarca un Ghid Gratuit despre eCommerce SEO pentru Magazine Online

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum cum trebuie sa redactezi titluri excelente dar si o lista bogata de exemple si sugestii

›Descarca un Ghid Gratuit despre redactarea titlurilor excelente

oferta-seo-barbat-300x300[1]


SEOmark.ro

HOME   -   SERVICII   -   CURSURI   -   EDUCATIE   -   CONTACT   -   DESPRE NOI

Oferta noastra

SEOmark.ro ofera servicii de promovare online si cursuri de marketing online

Principalele servicii oferite sunt:
- Servicii de administrare a campaniilor de promovare prin Google Ads
- Servicii de creare site-uri web si web-design
- Servicii de optimizare a site-urilor web pentru Google si principalele motoare de cautare (Servicii de optimizare SEO)
- Servicii de administrare si promovare a campaniilor publicitare realizate prin Facebook
- Servicii de redactare a articolelor cu scopul publicarii lor in mediul online
- Servicii de optimizare a ratei de conversie pentru imbunatatirea campaniilor publicitare
- Consultanta si asistenta pe zona de marketing si promovare online

Principalele cursuri oferite sunt:
- Curs general de Marketing Online (sales funnel)
- Curs optimizare SEO - un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
- Curs jurnalism SEO - un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
- Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
- Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
- Curs de Blogging


Testimoniale clienti agentie SEOmark.ro


Achitei Andreea

Hotelurile Elexus

Dupa colaborarea cu SEOmark.ro, s-au obtinut rezultate concrete pentru site-urile hotelurilor noastre. De exemplu, site-ul hotel-carpathia.ro a ajuns în primele 5 pozitii pe cautarea “hotel Sinaia” (2023-2024-prezent), iar site-ul predeal.elexus.ro se situeaza acum in primele 3 pozitii pe cautarea “hotel Predeal” (2022-2023-2024-prezent). Mai concret, s-au creat pagini specializate pentru anumite cautari, care au fost ulterior promovate ducand la aceste pozitionari.

Achitei Andreea – Co Fondator Elexus Hotels; CA 32 mil RON 2023

TIS Farmaceutic

TIS FARMACEUTIC

SEOmark a furnizat servicii de marketing online, articole si postari pe pagina de Facebook a companiei. Rezultatele colaborarii cu SEOmark au fost foarte bune, iar raportul calitate-pret pentru serviciile oferite a fost potrivit. Am apreciat comunicarea constanta si suportul oferit oricand, inclusiv 24/24.

Dan Rebenciuc, director de vanzari la TIS Farmaceutic; CA 37 mil RON 2023

Syg Mob Design

Syg Mob Design

Syg Mob Design, companie care activeaza din 2006, produce mobilier din PAL si MDF si ofera solutii complete de amenajari si mobila pe comanda. Colaborarea cu SEOmark a inclus realizarea site-ului, curatarea lui dupa un atac si o campanie Google Ads cu costuri de 40-60 ron per client. Rezultatele au fost pozitive si, per total, am avut o experienta pozitiva cu Radu si colegii de la SEOmark.

Iulian Boboc, responsabil atelier Syg Mob Design ; CA 550K RON 2023

Estet.ro

Estet.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Estet.ro, magazin de bijuterii vintage si handmade, a inceput cu o lista de 7-8 cuvinte cheie relevante pentru atragerea publicului. S-au optimizat categoriile si denumirile produselor pentru cautari specifice, procesul fiind finalizat in 3-4 luni. In 3-5 luni, site-ul a ajuns pe prima pagina din Google pentru termeni precum: „bijuterii handmade argint” si „bijuterii vintage”.

Iordache Adriana, administrator

Funevents.ro

Funevents.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Funevents.ro – firma de animatori petreceri copii, a inceput cu imbunatatirea functionarii site-ului prin adaugarea de pagini dedicate cautarilor si completarea informatiilor existente. Au fost adaugate si link-uri externe, treptat, iar dupa 3-6 luni, traficul organic a crescut, eliminand necesitatea campaniilor Google Ads si generand suficiente cereri pentru echipa.

Borcanea Mihai, fondator;

curs jurnalism a1.ro

Curs Jurnalism a1.ro

Cursul de Jurnalism oferit de Ramona Ulici a fost o oportunitate valoroasa pentru echipa de redactori a1.ro. Am invatat reguli de redactare si tehnici pentru articole SEO. Temele au inclus redactarea articolelor, strategii de formatare si utilizarea cuvintelor cheie. La final, workshop-ul a consolidat cunostintele prin exercitii practice si discutii despre optimizarea imaginilor si sursele de informare.

redactia a1.ro


SEOmark.ro la GoTech World

Pe 12-13 noiembrie 2024, am participat la GoTech World Romexpo, un eveniment dedicat noutatilor din tehnologie. Am avut ocazia sa impartasim expertiza noastra si sa discutam despre solutii personalizate pentru fiecare business.

Pe parcursul a doua zile, am creat conexiuni, si am deschis usa unor viitoare colaborari. A fost o placere sa ne revedem cu vechi colaboratori, dar si sa cunoastem noi parteneri din industrie. Detalii suplimentare in sectiunea "Despre Noi".
SEOmark.ro – Agentie Marketing Online a participat la GoTech World

Vrei sa afli gratis cat de bine optimizat este site-ul tau?
Te putem ajuta!

Comanda un Audit SEO Gratuit

OFERTA NOASTRA

SEOmark.ro – Agentie Marketing Online Bucuresti

Principalele servicii oferite sunt:
– Administrarea campaniilor de promovare prin Google Ads
– Creare Site-uri Web si Web-Design
– Servicii SEO in Bucuresti si Online in Romania
– Administrare campanii de Facebook Ads
– Redactare articole si texte
– Optimizarea ratei de conversie
– Consultanta de marketing online

Principalele cursuri oferite sunt:
– Curs general de Marketing Online (sales funnel)
– Curs optimizare SEO – un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
– Curs jurnalism SEO – un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
– Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
– Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
– Curs de Blogging

Datele Firmei

S.C. Advert Boutique S.R.L | C.I.F. 28901466 | Nr. inregistrare: J40/8918/2011 | Adresa: Ale. Cimpul cu Flori, Nr. 4, Bl. D26, Ap. 2, Sector 6, Bucuresti

Google my Business | Google Maps

Google Maps - Suntem Aici

Copyright © Agentia Marketing Online SEOmark.ro · 2015.

Termeni si Conditii pentru utilizarea site-ului Seomark.ro