close

SEOmark.ro

  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO
      • Servici promovare SEO
      • Consultanta SEO
      • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Copywriting Profesional AI
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Ultimele Articole

  • Cum a evoluat serviciul de redactare in era AI si ce urmeaza
  • Google a schimbat regulile SEO in mai 2025 – ce trebuie sa stii
  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads
  • Agentia Marketing Online - SEOmark.ro - 0775.304.971 - "Facem mai mult"

Logo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri OptimizateLogo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri Optimizate
  • Menu
  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO
      • Servici promovare SEO
      • Consultanta SEO
      • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Copywriting Profesional AI
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Cum castigi mai mult trafic in SEO? SEO On-Site sau SEO OFF-Site?

By Radu Ciofu,

22/08/2018

Care modalitate e mai eficienta? SEO ON-Site? sau SEO OFF-Site?

Si in care merita sa investesti mai multe resurse?

seo onsite vs seo offsite
seo onsite vs seo offsite

Ambele modalitati de promovare SUNT eficiente, dar, anumite situatii favorizeaza o modalitate in detrimentul alteia

Optimizare SEO pe Orizontala vs Optimizare SEO pe verticala

Ca sa intelegeti diferentele, luam doua exemple de site-uri:

› un site de anunturi imobiliare (poate fi si agentie, sau doar site de anunturi, nu conteaza)

› un site al unei companii care importa si vinde geamuri antiglont

Exemplele le-am luat la nimereala DAR, fiecare are o particularitate.

 

Particularitatea site-ului de imobiliare

In cazul site-ului de anunturi imobiliare, sunt foarte multe cautari foarte specifice.

Cand cineva doreste sa cumpere un apartament in general isi stabileste cam cate camere vrea (1-2-3-4….) si cateva zone de interes – Bucuresti, sector 1,2,3… Cluj, Brasov, sau chiar o zona foarte specifica – un cartier – de ex: Mosilor, Colentina, 1 Mai, Drm. Taberei, Militari, etc….

Dupa care incepe sa caute pe Google.

Cautarile clientilor vor fi in general dupa formula:

apartament + [x camere] + [zona]

De exemplu – apartament 3 camere militari

Ce este EVIDENT este ca nu exista o singura cautare dominanta in aceasta nisa. Pe nisa site-urilor de anunturi imobiliare (sau agentii) sunt MII de cautari foarte specifice. Nu exista o singura cautare foarte dominanta.

Sigur, exista cautarea “anunturi imobiliare” – insa, aceasta cautare e una intermediara. Nimeni nu cauta anunturi imobiliare doar ca sa le citeasca si atat. Fiecare cauta ceva specific – adica un tip de apartament intr-o anumita zona.

Acum,

Sa zicem ca avem un site de anunturi imobiliare. Acest site are ca si categorii doar apartamente cu 1, 2, 3 si 4 camere. Atat.

Ce se intampla insa daca cineva cauta 5 camere zona x.

Exista pe acel site o destinatie CLARA si SPECIFICA pentru cei care cauta apartamente de 5 camere?

Evident NU.

Sau, alta situatie.

Site-ul are categorii in functie de sectoare : Sector 1,2,3,4,5,6. Dar, daca cineva cauta Apartament 2 bd Basarabia sau Stadionul National. Ambele locatii sunt undeva la granita dintre sectorul 2 si 3.

Categoria sector 2 sau sector 3 returneaza – pentru vizitatorul nostru – multe rezultate nedorite.

Deci – care e cea mai buna destinatie pe care Google i-o poate returna?

PROBLEMA e ca nu prea exista.

Daca un concurent are o categorie bine facuta cu numele: apartamente zona Bd. Basarabia, atunci acel concurent aproape sigur va fi plasat in google peste site-ul nostru pentru cautari care contin Bd Basarabia sau Stadionul National.

Altfel spus:

In cazul site-urilor tip agentie imobiliara sau anunturi imobiliare optimizarea cea mai valoroasa este cea pe orizontala.

OPTIMIZARE PE ORIZONTALA inseamna sa ai cat mai multe destinatii cat mai specifice posibil.

Daca site-ul tau raspunde unei cautari mai bine decat al concurentilor, Google – in timp – te va promova pe tine pentru acea cautari.

Si avand in vedere ca in imobiliare, pentru fiecare oras sunt MII  sau ZECI de MII de cautari – inseamna MII de potentiali clienti.

Bineinteles ca te ajuta si daca te promovezi extern – off-site. INSA, chiar daca te promovezi foarte mult – daca omul cauta ceva care NU exista pe site-ul tau, atunci toata promovarea externa nu te ajuta prea mult.

 

Particularitatea site-ului care vinde sticla antiglont

Cunoasteti alte cuvinte foarte des folosite pentru a descrie sticla antiglont?

Credeti ca acest tip de produs este cautat in sute de feluri?

NU si NU.

Daca vreau sticla antiglont, caut sticla antiglont. Poate sa mai caut ceva gen furnizor sau magazin sau importator.. dar cam atat. Si toate aceste cuvinte spun cam acelasi lucru.

Caut o firma care sa furnizeze acest tip de sticla.

PRACTIC, pentru aceasta nisa exista UN SINGUR CUVANT CHEIE DOMINANT

Sticla AntiGlont.

Nu imi trebuie mii de destinatii pentru ca NU sunt mii de cautari. E una si buna.

Deci, vreau sa fiu CAT MAI SUS POSIBIL DOAR PENTRU ACEL CUVANT CHEIE.

Evident, cuvantul cheie sticla antiglont e un caz exterm.

Dar, logica e valabila pentru orice site/nisa unde exista putine cuvinte cheie care sunt foarte importante.

Vrei sa fii cat mai sus posibil DOAR pe acele cuvinte .. si cam atat.

OPTIMIZARE PE VERTICALA inseamna sa fii cat mai sus posibil in cautari in Google pentru UN SINGUR CUVANT CHEIE

Adica, ai cam o singura destinatie (pagina) foarte importanta pe site-ul tau.

EVIDENT, pagina respectiva TREBUIE facuta cat mai bine posibil si optimizata atat pentru SEO cat si probabil pentru cresterea ratei de conversie. Foarte probabil vrei ca cei care vin acolo sa te contacteze cumva.. pentru ceva…

Exista insa o problema.

Optimizarea unei pagini NU e atat de dificila. Pana la urma, e o singura pagina.

Nu e dificila nici pentru tine, nici pentru concurentii tai.

Asa ca, foarte probabil, daca pe acel singur cuvant cheie exista concurenta puternica, in scurt timp vor fi MULTE pagini foarte bine optimizate.

Caz in care : pe cine sa puna Google pe prima pozitie?

Avem doua pagini X si Y – ambele cu mult text, ambele au poze si arata bine, ambele au titluri ok si tot ce tine de on-page. Cum poate face Google diferenta?

De cele mai multe ori in functie de numarul de link-uri externe.

Daca pagina X are 3 link-uri de la niste directoare web.. iar pagina Y are zeci de link-uri de la site-uri mari de presa… atunci nu mai exista discutie.

Pagina Y are MULT mai multa promovare decat pagina X si in 99.99% din cazuri va aparea in Google mai sus decat pagina X.

Termenul specific este autoritate. Adica, pagina Y are mai multa autoritate decat pagina X.

In acest caz promovarea externa este MAI VALOROASA decat promovarea interna CU CONDITIA ca pagina sa fie bine facuta.

Adica – la fel ca la primul exemplu – degeaba ai toata promovarea din lume daca pagina respectiva NU este relevanta (e prost facuta) pentru cautarea dorita.

Insa, cea mai mare parte a efortului NU se duce pe optimizarea site-ului. Pana la urma ai doar o pagina de optimizat. Cea mai mare parte a efortului trebuie sa se duca catre promovarea externa a acelei pagini.

Ai nevoie de consultanta SEO gratuita?

› Ai investit in SEO dar rezultatele sunt sub asteptari ?

› Vrei mai mult trafic pentru site-ul tau ?

› Vrei sa fii mai sus in cautarile pe Google ?

› Vrei sa alfi ce implica SEO si optimizarea pentru Google ?

Te putem ajuta - Aplica acum pentru : Consultanta SEO Gratuita›

Invata optimizarea pentru Google? Urmeaza un Curs de SEO

Curs de Optimizare SEO on si off site

Inveti lucruri practice despre SEO si Google
Inveti cum sa vinzi mai mult cu site-ul tau
Primesti o diploma de participare
Te ajutam sa aplici informatiile invatate

Urmeaza Cursul Intensiv de Optimizare SEO on si off site »

Creste-ti traficul. Solicita un pachet de SEO

Servicii SEO Profesionale

Tot ce iti trebuie pentru a avea un site care sa atraga vizitatori din Google!

Avem pachete SEO prestabilite – potrivite pentru aproape orice buget sau putem oferi servicii SEO complet customizate, pliate pe nevoile tale.

Cere o oferta de servicii SEO pentru site-ul tau »

Te-a ajutat cu ceva articolul?  Daca da, nu tine doar pentru tine!

Exista insa o problema!

Marea Majoritate a site-urilor sunt undeva Intre cele doua exemple.

Adica,

Nu se bazeaza pe un singur cuvant cheie – ci pe mai multe si exista pentru fiecare produs/serviciu oferit mai multe cautari specifice.

Adica,

Marea Majoritate a site-urilor au nevoie si de optimizare ON-Site (pe orizontala) si de optimizare OFF-Site (pe verticala).

De cele mai multe ori, bugetul pe SEO trebuie sa fie un mix intre cele doua.

Pana la urma, vaslesti cel mai eficient atunci cand tragi si de vasla din dreapta si de vasla din stanga.

Cum poti sa stabilesti bugetul de SEO cel mai eficient posibil?

Pentru asta intai trebuie sa pleci de la un studiu de cuvinte cheie.

In cazul optimizarii SEO, totul pleaca de la cum si cat se cauta.

Dupa care trebuie facut un plan de seo. Adica, trebuie comparate datele cautarilor (tabelul care reiese in urma studiului) cu profitul inregistrat de firma pentru fiecare tip de produs vandut.

De exemplu:

› Esti un magazin care vinde vinuri. Vinzi si vinuri ieftine si vinuri foarte scumpe. Vinurile ieftine sunt cautate mult mai mult si in mult mai multe feluri. DAR, profitul per sticla vanduta nu e prea mare. Pana la urma sunt ieftine…

» In cazul acestor produse cu volum mare dar marja de profit mica, NU merita sa te promovezi extern. Poate doar pe cautarea vinuri ieftine.. DAR, cine cauta vinuri ieftine vrea doar sa vada o selectie, DUPA care isi alege un anumit tip de vin. E mai eficient sa iti faci doar categorii bine puse la punct si sa iei trafic pe multe cautari dar mai specifice.  In cazul acestui exemplu, MAI mult merita SEO pe orizontala (on-site)

› Acelasi magazin insa are si produse foarte exclusiviste. Vinuri vechi de colectie, editii rare cu pret foarte mare. Sunt foarte putine cautari, dar, profitul per sticla vanduta e destul de mare. Si cum NU sunt prea multe cautari, ori esti pe primele pozitii ori nu existi deloc.

» In acest caz vorbim de cateva cautari mai specifice unde vrei sa fii cat mai sus posibil. Adica, promovare SEO pe verticala – SEO Off-site prin atragere de link-uri.

Ai nevoie de consultanta SEO gratuita?

› Ai investit in SEO dar rezultatele sunt sub asteptari ?

› Vrei mai mult trafic pentru site-ul tau ?

› Vrei sa fii mai sus in cautarile pe Google ?

› Vrei sa alfi ce implica SEO si optimizarea pentru Google ?

Te putem ajuta - Aplica acum pentru : Consultanta SEO Gratuita›

Invata optimizarea pentru Google? Urmeaza un Curs de SEO

Curs de Optimizare SEO on si off site

Inveti lucruri practice despre SEO si Google
Inveti cum sa vinzi mai mult cu site-ul tau
Primesti o diploma de participare
Te ajutam sa aplici informatiile invatate

Urmeaza Cursul Intensiv de Optimizare SEO on si off site »

Creste-ti traficul. Solicita un pachet de SEO

Servicii SEO Profesionale

Tot ce iti trebuie pentru a avea un site care sa atraga vizitatori din Google!

Avem pachete SEO prestabilite – potrivite pentru aproape orice buget sau putem oferi servicii SEO complet customizate, pliate pe nevoile tale.

Cere o oferta de servicii SEO pentru site-ul tau »

Si mai e ceva important

In general, pe cuvintele cheie simple si cu volum foarte mare, de obicei ne lovim de concurenti foarte puternici.

De exemplu Emag.

Daca esti un magazin mai mic, NU vrei sa te lupti direct cu Emag pe un cuvant foarte popular si simplu.

Asta pentru ca Emag e de DEPARTE magazinul din Romania cu cea mai mare autoritate.

Fara sa ai bugetele lor si notorietatea lor este foarte dificil sa ii depasesti in lupta directa.

Ce poti sa faci e sa gasesti cuvinte cheie mai specifice unde te poti strecura in fata lor.

Insa, situatia asta depinde de la caz la caz.

Vrei sa aflii o opinie legata de site-ul tau si cam cum ar putea fi promovat mai bine?

Mergi in sectiunea contact› si cere o parere. Nu te costa nimic.

Ai nevoie de consultanta SEO gratuita?

› Ai investit in SEO dar rezultatele sunt sub asteptari ?

› Vrei mai mult trafic pentru site-ul tau ?

› Vrei sa fii mai sus in cautarile pe Google ?

› Vrei sa alfi ce implica SEO si optimizarea pentru Google ?

Te putem ajuta - Aplica acum pentru : Consultanta SEO Gratuita›

Invata optimizarea pentru Google? Urmeaza un Curs de SEO

Curs de Optimizare SEO on si off site

Inveti lucruri practice despre SEO si Google
Inveti cum sa vinzi mai mult cu site-ul tau
Primesti o diploma de participare
Te ajutam sa aplici informatiile invatate

Urmeaza Cursul Intensiv de Optimizare SEO on si off site »

Creste-ti traficul. Solicita un pachet de SEO

Servicii SEO Profesionale

Tot ce iti trebuie pentru a avea un site care sa atraga vizitatori din Google!

Avem pachete SEO prestabilite – potrivite pentru aproape orice buget sau putem oferi servicii SEO complet customizate, pliate pe nevoile tale.

Cere o oferta de servicii SEO pentru site-ul tau »

Te-a ajutat cu ceva articolul?  Daca da, nu tine doar pentru tine!

Radu Ciofu, SEOmark.ro

Pareri? Opinii? » Comenteaza↓

Post navigation

← PreviousVideo – Se pot castiga bani din Youtube?
NextMETA DESCRIEREA – 5 sfaturi pentru a-ti aduce mai mult TRAFIC →

One thought on “Cum castigi mai mult trafic in SEO? SEO On-Site sau SEO OFF-Site?”

  1. Nic Popescu says:
    22/08/2018 at 9:49 pm

    INTERESANT, MULTUMESC. 🙂

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published.

Ultimele articole

  • Cum a evoluat serviciul de redactare in era AI si ce urmeaza 27/06/2025
  • Google a schimbat regulile SEO in mai 2025 – ce trebuie sa stii 20/05/2025
  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads 22/04/2025
  • Toata lumea vrea Tik Tok acum. Avantajele si dezavantajele promovarii aici 16/01/2025
  • Google pentru Servicii a devenit foarte dificil si scump. De ce? Si ce poti face? 08/10/2024

Afla ce este SEO si cum poti face ca Google sa lucreze pentru tine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum iti poti creste semnificativ traficul din Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]

Vrei sa stii cum sa auditezi corect campaniile de Adwords?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa optimizezi campaniile de publicitate pe Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum care sunt principalele caracteristici ale unui site construit eficient si care vinde bine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti faci site-ul mai eficient

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei sa iti faci reclama pe Facebook dar nu stii cum?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti administrezi in mod profesionist reclamele pe Facebook

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei mai multi vizitatori pe site FARA sa platesti pentru ei sau cum sa vinzi mai mult?

›Descarca un Ghid Gratuit despre eCommerce SEO pentru Magazine Online

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum cum trebuie sa redactezi titluri excelente dar si o lista bogata de exemple si sugestii

›Descarca un Ghid Gratuit despre redactarea titlurilor excelente

oferta-seo-barbat-300x300[1]


SEOmark.ro

HOME   -   SERVICII   -   CURSURI   -   EDUCATIE   -   CONTACT   -   DESPRE NOI

Oferta noastra

SEOmark.ro ofera servicii de promovare online si cursuri de marketing online

Principalele servicii oferite sunt:
- Servicii de administrare a campaniilor de promovare prin Google Ads
- Servicii de creare site-uri web si web-design
- Servicii de optimizare a site-urilor web pentru Google si principalele motoare de cautare (Servicii de optimizare SEO)
- Servicii de administrare si promovare a campaniilor publicitare realizate prin Facebook
- Servicii de redactare a articolelor cu scopul publicarii lor in mediul online
- Servicii de optimizare a ratei de conversie pentru imbunatatirea campaniilor publicitare
- Consultanta si asistenta pe zona de marketing si promovare online

Principalele cursuri oferite sunt:
- Curs general de Marketing Online (sales funnel)
- Curs optimizare SEO - un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
- Curs jurnalism SEO - un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
- Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
- Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
- Curs de Blogging


Testimoniale clienti agentie SEOmark.ro


Achitei Andreea

Hotelurile Elexus

Dupa colaborarea cu SEOmark.ro, s-au obtinut rezultate concrete pentru site-urile hotelurilor noastre. De exemplu, site-ul hotel-carpathia.ro a ajuns în primele 5 pozitii pe cautarea “hotel Sinaia” (2023-2024-prezent), iar site-ul predeal.elexus.ro se situeaza acum in primele 3 pozitii pe cautarea “hotel Predeal” (2022-2023-2024-prezent). Mai concret, s-au creat pagini specializate pentru anumite cautari, care au fost ulterior promovate ducand la aceste pozitionari.

Achitei Andreea – Co Fondator Elexus Hotels; CA 32 mil RON 2023

TIS Farmaceutic

TIS FARMACEUTIC

SEOmark a furnizat servicii de marketing online, articole si postari pe pagina de Facebook a companiei. Rezultatele colaborarii cu SEOmark au fost foarte bune, iar raportul calitate-pret pentru serviciile oferite a fost potrivit. Am apreciat comunicarea constanta si suportul oferit oricand, inclusiv 24/24.

Dan Rebenciuc, director de vanzari la TIS Farmaceutic; CA 37 mil RON 2023

Syg Mob Design

Syg Mob Design

Syg Mob Design, companie care activeaza din 2006, produce mobilier din PAL si MDF si ofera solutii complete de amenajari si mobila pe comanda. Colaborarea cu SEOmark a inclus realizarea site-ului, curatarea lui dupa un atac si o campanie Google Ads cu costuri de 40-60 ron per client. Rezultatele au fost pozitive si, per total, am avut o experienta pozitiva cu Radu si colegii de la SEOmark.

Iulian Boboc, responsabil atelier Syg Mob Design ; CA 550K RON 2023

Estet.ro

Estet.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Estet.ro, magazin de bijuterii vintage si handmade, a inceput cu o lista de 7-8 cuvinte cheie relevante pentru atragerea publicului. S-au optimizat categoriile si denumirile produselor pentru cautari specifice, procesul fiind finalizat in 3-4 luni. In 3-5 luni, site-ul a ajuns pe prima pagina din Google pentru termeni precum: „bijuterii handmade argint” si „bijuterii vintage”.

Iordache Adriana, administrator

Funevents.ro

Funevents.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Funevents.ro – firma de animatori petreceri copii, a inceput cu imbunatatirea functionarii site-ului prin adaugarea de pagini dedicate cautarilor si completarea informatiilor existente. Au fost adaugate si link-uri externe, treptat, iar dupa 3-6 luni, traficul organic a crescut, eliminand necesitatea campaniilor Google Ads si generand suficiente cereri pentru echipa.

Borcanea Mihai, fondator;

curs jurnalism a1.ro

Curs Jurnalism a1.ro

Cursul de Jurnalism oferit de Ramona Ulici a fost o oportunitate valoroasa pentru echipa de redactori a1.ro. Am invatat reguli de redactare si tehnici pentru articole SEO. Temele au inclus redactarea articolelor, strategii de formatare si utilizarea cuvintelor cheie. La final, workshop-ul a consolidat cunostintele prin exercitii practice si discutii despre optimizarea imaginilor si sursele de informare.

redactia a1.ro


SEOmark.ro la GoTech World

Pe 12-13 noiembrie 2024, am participat la GoTech World Romexpo, un eveniment dedicat noutatilor din tehnologie. Am avut ocazia sa impartasim expertiza noastra si sa discutam despre solutii personalizate pentru fiecare business.

Pe parcursul a doua zile, am creat conexiuni, si am deschis usa unor viitoare colaborari. A fost o placere sa ne revedem cu vechi colaboratori, dar si sa cunoastem noi parteneri din industrie. Detalii suplimentare in sectiunea "Despre Noi".
SEOmark.ro – Agentie Marketing Online a participat la GoTech World

Vrei sa afli gratis cat de bine optimizat este site-ul tau?
Te putem ajuta!

Comanda un Audit SEO Gratuit

OFERTA NOASTRA

SEOmark.ro – Agentie Marketing Online Bucuresti

Principalele servicii oferite sunt:
– Administrarea campaniilor de promovare prin Google Ads
– Creare Site-uri Web si Web-Design
– Servicii SEO in Bucuresti si Online in Romania
– Administrare campanii de Facebook Ads
– Redactare articole si texte
– Optimizarea ratei de conversie
– Consultanta de marketing online

Principalele cursuri oferite sunt:
– Curs general de Marketing Online (sales funnel)
– Curs optimizare SEO – un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
– Curs jurnalism SEO – un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
– Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
– Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
– Curs de Blogging

Datele Firmei

S.C. Advert Boutique S.R.L | C.I.F. 28901466 | Nr. inregistrare: J40/8918/2011 | Adresa: Ale. Cimpul cu Flori, Nr. 4, Bl. D26, Ap. 2, Sector 6, Bucuresti

Google my Business | Google Maps

Google Maps - Suntem Aici

Copyright © Agentia Marketing Online SEOmark.ro · 2015.

Termeni si Conditii pentru utilizarea site-ului Seomark.ro