close

SEOmark.ro

  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO Profesionale
      • Servicii SEO Profesionale
      • Consultanta SEO Gratuita
      • Consultanta SEO Completa
    • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Redactare articole SEO
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
      • Consultanta marketing online
  • Cursuri Marketing Online
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
    • Marketing afiliat pentru cursuri
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • Cariere la SEOmark.ro

Ultimele Articole

  • Cum sa folosesti EFICIENT banii din digitalizare sau fonduri europene pentru un site
  • Adevarul despre auditurile Gratuite SEO – Cum sa nu arunci aiurea banii
  • Nou update major la Google – Decembrie 2022 – link spam update – ce face si cum ne afecteaza
  • Agentia Marketing Online - SEOmark.ro - 0775.304.971 - "Facem mai mult"

Logo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri OptimizateLogo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri Optimizate
  • Menu
  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO Profesionale
      • Servicii SEO Profesionale
      • Consultanta SEO Gratuita
      • Consultanta SEO Completa
    • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Redactare articole SEO
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
      • Consultanta marketing online
  • Cursuri Marketing Online
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
    • Marketing afiliat pentru cursuri
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • Cariere la SEOmark.ro

Cum castigi mai mult trafic in SEO? SEO On-Site sau SEO OFF-Site?

By Radu Ciofu,

22/08/2018

Care modalitate e mai eficienta? SEO ON-Site? sau SEO OFF-Site?

Si in care merita sa investesti mai multe resurse?

seo onsite vs seo offsite
seo onsite vs seo offsite

Ambele modalitati de promovare SUNT eficiente, dar, anumite situatii favorizeaza o modalitate in detrimentul alteia

Optimizare SEO pe Orizontala vs Optimizare SEO pe verticala

Ca sa intelegeti diferentele, luam doua exemple de site-uri:

› un site de anunturi imobiliare (poate fi si agentie, sau doar site de anunturi, nu conteaza)

› un site al unei companii care importa si vinde geamuri antiglont

Exemplele le-am luat la nimereala DAR, fiecare are o particularitate.

 

Particularitatea site-ului de imobiliare

In cazul site-ului de anunturi imobiliare, sunt foarte multe cautari foarte specifice.

Cand cineva doreste sa cumpere un apartament in general isi stabileste cam cate camere vrea (1-2-3-4….) si cateva zone de interes – Bucuresti, sector 1,2,3… Cluj, Brasov, sau chiar o zona foarte specifica – un cartier – de ex: Mosilor, Colentina, 1 Mai, Drm. Taberei, Militari, etc….

Dupa care incepe sa caute pe Google.

Cautarile clientilor vor fi in general dupa formula:

apartament + [x camere] + [zona]

De exemplu – apartament 3 camere militari

Ce este EVIDENT este ca nu exista o singura cautare dominanta in aceasta nisa. Pe nisa site-urilor de anunturi imobiliare (sau agentii) sunt MII de cautari foarte specifice. Nu exista o singura cautare foarte dominanta.

Sigur, exista cautarea “anunturi imobiliare” – insa, aceasta cautare e una intermediara. Nimeni nu cauta anunturi imobiliare doar ca sa le citeasca si atat. Fiecare cauta ceva specific – adica un tip de apartament intr-o anumita zona.

Acum,

Sa zicem ca avem un site de anunturi imobiliare. Acest site are ca si categorii doar apartamente cu 1, 2, 3 si 4 camere. Atat.

Ce se intampla insa daca cineva cauta 5 camere zona x.

Exista pe acel site o destinatie CLARA si SPECIFICA pentru cei care cauta apartamente de 5 camere?

Evident NU.

Sau, alta situatie.

Site-ul are categorii in functie de sectoare : Sector 1,2,3,4,5,6. Dar, daca cineva cauta Apartament 2 bd Basarabia sau Stadionul National. Ambele locatii sunt undeva la granita dintre sectorul 2 si 3.

Categoria sector 2 sau sector 3 returneaza – pentru vizitatorul nostru – multe rezultate nedorite.

Deci – care e cea mai buna destinatie pe care Google i-o poate returna?

PROBLEMA e ca nu prea exista.

Daca un concurent are o categorie bine facuta cu numele: apartamente zona Bd. Basarabia, atunci acel concurent aproape sigur va fi plasat in google peste site-ul nostru pentru cautari care contin Bd Basarabia sau Stadionul National.

Altfel spus:

In cazul site-urilor tip agentie imobiliara sau anunturi imobiliare optimizarea cea mai valoroasa este cea pe orizontala.

OPTIMIZARE PE ORIZONTALA inseamna sa ai cat mai multe destinatii cat mai specifice posibil.

Daca site-ul tau raspunde unei cautari mai bine decat al concurentilor, Google – in timp – te va promova pe tine pentru acea cautari.

Si avand in vedere ca in imobiliare, pentru fiecare oras sunt MII  sau ZECI de MII de cautari – inseamna MII de potentiali clienti.

Bineinteles ca te ajuta si daca te promovezi extern – off-site. INSA, chiar daca te promovezi foarte mult – daca omul cauta ceva care NU exista pe site-ul tau, atunci toata promovarea externa nu te ajuta prea mult.

 

Particularitatea site-ului care vinde sticla antiglont

Cunoasteti alte cuvinte foarte des folosite pentru a descrie sticla antiglont?

Credeti ca acest tip de produs este cautat in sute de feluri?

NU si NU.

Daca vreau sticla antiglont, caut sticla antiglont. Poate sa mai caut ceva gen furnizor sau magazin sau importator.. dar cam atat. Si toate aceste cuvinte spun cam acelasi lucru.

Caut o firma care sa furnizeze acest tip de sticla.

PRACTIC, pentru aceasta nisa exista UN SINGUR CUVANT CHEIE DOMINANT

Sticla AntiGlont.

Nu imi trebuie mii de destinatii pentru ca NU sunt mii de cautari. E una si buna.

Deci, vreau sa fiu CAT MAI SUS POSIBIL DOAR PENTRU ACEL CUVANT CHEIE.

Evident, cuvantul cheie sticla antiglont e un caz exterm.

Dar, logica e valabila pentru orice site/nisa unde exista putine cuvinte cheie care sunt foarte importante.

Vrei sa fii cat mai sus posibil DOAR pe acele cuvinte .. si cam atat.

OPTIMIZARE PE VERTICALA inseamna sa fii cat mai sus posibil in cautari in Google pentru UN SINGUR CUVANT CHEIE

Adica, ai cam o singura destinatie (pagina) foarte importanta pe site-ul tau.

EVIDENT, pagina respectiva TREBUIE facuta cat mai bine posibil si optimizata atat pentru SEO cat si probabil pentru cresterea ratei de conversie. Foarte probabil vrei ca cei care vin acolo sa te contacteze cumva.. pentru ceva…

Exista insa o problema.

Optimizarea unei pagini NU e atat de dificila. Pana la urma, e o singura pagina.

Nu e dificila nici pentru tine, nici pentru concurentii tai.

Asa ca, foarte probabil, daca pe acel singur cuvant cheie exista concurenta puternica, in scurt timp vor fi MULTE pagini foarte bine optimizate.

Caz in care : pe cine sa puna Google pe prima pozitie?

Avem doua pagini X si Y – ambele cu mult text, ambele au poze si arata bine, ambele au titluri ok si tot ce tine de on-page. Cum poate face Google diferenta?

De cele mai multe ori in functie de numarul de link-uri externe.

Daca pagina X are 3 link-uri de la niste directoare web.. iar pagina Y are zeci de link-uri de la site-uri mari de presa… atunci nu mai exista discutie.

Pagina Y are MULT mai multa promovare decat pagina X si in 99.99% din cazuri va aparea in Google mai sus decat pagina X.

Termenul specific este autoritate. Adica, pagina Y are mai multa autoritate decat pagina X.

In acest caz promovarea externa este MAI VALOROASA decat promovarea interna CU CONDITIA ca pagina sa fie bine facuta.

Adica – la fel ca la primul exemplu – degeaba ai toata promovarea din lume daca pagina respectiva NU este relevanta (e prost facuta) pentru cautarea dorita.

Insa, cea mai mare parte a efortului NU se duce pe optimizarea site-ului. Pana la urma ai doar o pagina de optimizat. Cea mai mare parte a efortului trebuie sa se duca catre promovarea externa a acelei pagini.

Ai nevoie de consultanta SEO gratuita?

› Ai investit in SEO dar rezultatele sunt sub asteptari ?

› Vrei mai mult trafic pentru site-ul tau ?

› Vrei sa fii mai sus in cautarile pe Google ?

› Vrei sa alfi ce implica SEO si optimizarea pentru Google ?

Te putem ajuta - Aplica acum pentru : Consultanta SEO Gratuita›

Invata optimizarea pentru Google? Urmeaza un Curs de SEO

Curs de Optimizare SEO on si off site

Inveti lucruri practice despre SEO si Google
Inveti cum sa vinzi mai mult cu site-ul tau
Primesti o diploma de participare
Te ajutam sa aplici informatiile invatate

Urmeaza Cursul Intensiv de Optimizare SEO on si off site »

Creste-ti traficul. Solicita un pachet de SEO

Servicii SEO Profesionale

Tot ce iti trebuie pentru a avea un site care sa atraga vizitatori din Google!

Avem pachete SEO prestabilite – potrivite pentru aproape orice buget sau putem oferi servicii SEO complet customizate, pliate pe nevoile tale.

Cere o oferta de servicii SEO pentru site-ul tau »

Te-a ajutat cu ceva articolul?  Daca da, nu tine doar pentru tine!

Exista insa o problema!

Marea Majoritate a site-urilor sunt undeva Intre cele doua exemple.

Adica,

Nu se bazeaza pe un singur cuvant cheie – ci pe mai multe si exista pentru fiecare produs/serviciu oferit mai multe cautari specifice.

Adica,

Marea Majoritate a site-urilor au nevoie si de optimizare ON-Site (pe orizontala) si de optimizare OFF-Site (pe verticala).

De cele mai multe ori, bugetul pe SEO trebuie sa fie un mix intre cele doua.

Pana la urma, vaslesti cel mai eficient atunci cand tragi si de vasla din dreapta si de vasla din stanga.

Cum poti sa stabilesti bugetul de SEO cel mai eficient posibil?

Pentru asta intai trebuie sa pleci de la un studiu de cuvinte cheie.

In cazul optimizarii SEO, totul pleaca de la cum si cat se cauta.

Dupa care trebuie facut un plan de seo. Adica, trebuie comparate datele cautarilor (tabelul care reiese in urma studiului) cu profitul inregistrat de firma pentru fiecare tip de produs vandut.

De exemplu:

› Esti un magazin care vinde vinuri. Vinzi si vinuri ieftine si vinuri foarte scumpe. Vinurile ieftine sunt cautate mult mai mult si in mult mai multe feluri. DAR, profitul per sticla vanduta nu e prea mare. Pana la urma sunt ieftine…

» In cazul acestor produse cu volum mare dar marja de profit mica, NU merita sa te promovezi extern. Poate doar pe cautarea vinuri ieftine.. DAR, cine cauta vinuri ieftine vrea doar sa vada o selectie, DUPA care isi alege un anumit tip de vin. E mai eficient sa iti faci doar categorii bine puse la punct si sa iei trafic pe multe cautari dar mai specifice.  In cazul acestui exemplu, MAI mult merita SEO pe orizontala (on-site)

› Acelasi magazin insa are si produse foarte exclusiviste. Vinuri vechi de colectie, editii rare cu pret foarte mare. Sunt foarte putine cautari, dar, profitul per sticla vanduta e destul de mare. Si cum NU sunt prea multe cautari, ori esti pe primele pozitii ori nu existi deloc.

» In acest caz vorbim de cateva cautari mai specifice unde vrei sa fii cat mai sus posibil. Adica, promovare SEO pe verticala – SEO Off-site prin atragere de link-uri.

Ai nevoie de consultanta SEO gratuita?

› Ai investit in SEO dar rezultatele sunt sub asteptari ?

› Vrei mai mult trafic pentru site-ul tau ?

› Vrei sa fii mai sus in cautarile pe Google ?

› Vrei sa alfi ce implica SEO si optimizarea pentru Google ?

Te putem ajuta - Aplica acum pentru : Consultanta SEO Gratuita›

Invata optimizarea pentru Google? Urmeaza un Curs de SEO

Curs de Optimizare SEO on si off site

Inveti lucruri practice despre SEO si Google
Inveti cum sa vinzi mai mult cu site-ul tau
Primesti o diploma de participare
Te ajutam sa aplici informatiile invatate

Urmeaza Cursul Intensiv de Optimizare SEO on si off site »

Creste-ti traficul. Solicita un pachet de SEO

Servicii SEO Profesionale

Tot ce iti trebuie pentru a avea un site care sa atraga vizitatori din Google!

Avem pachete SEO prestabilite – potrivite pentru aproape orice buget sau putem oferi servicii SEO complet customizate, pliate pe nevoile tale.

Cere o oferta de servicii SEO pentru site-ul tau »

Si mai e ceva important

In general, pe cuvintele cheie simple si cu volum foarte mare, de obicei ne lovim de concurenti foarte puternici.

De exemplu Emag.

Daca esti un magazin mai mic, NU vrei sa te lupti direct cu Emag pe un cuvant foarte popular si simplu.

Asta pentru ca Emag e de DEPARTE magazinul din Romania cu cea mai mare autoritate.

Fara sa ai bugetele lor si notorietatea lor este foarte dificil sa ii depasesti in lupta directa.

Ce poti sa faci e sa gasesti cuvinte cheie mai specifice unde te poti strecura in fata lor.

Insa, situatia asta depinde de la caz la caz.

Vrei sa aflii o opinie legata de site-ul tau si cam cum ar putea fi promovat mai bine?

Mergi in sectiunea contact› si cere o parere. Nu te costa nimic.

Ai nevoie de consultanta SEO gratuita?

› Ai investit in SEO dar rezultatele sunt sub asteptari ?

› Vrei mai mult trafic pentru site-ul tau ?

› Vrei sa fii mai sus in cautarile pe Google ?

› Vrei sa alfi ce implica SEO si optimizarea pentru Google ?

Te putem ajuta - Aplica acum pentru : Consultanta SEO Gratuita›

Invata optimizarea pentru Google? Urmeaza un Curs de SEO

Curs de Optimizare SEO on si off site

Inveti lucruri practice despre SEO si Google
Inveti cum sa vinzi mai mult cu site-ul tau
Primesti o diploma de participare
Te ajutam sa aplici informatiile invatate

Urmeaza Cursul Intensiv de Optimizare SEO on si off site »

Creste-ti traficul. Solicita un pachet de SEO

Servicii SEO Profesionale

Tot ce iti trebuie pentru a avea un site care sa atraga vizitatori din Google!

Avem pachete SEO prestabilite – potrivite pentru aproape orice buget sau putem oferi servicii SEO complet customizate, pliate pe nevoile tale.

Cere o oferta de servicii SEO pentru site-ul tau »

Te-a ajutat cu ceva articolul?  Daca da, nu tine doar pentru tine!

Radu Ciofu, SEOmark.ro

Pareri? Opinii? » Comenteaza↓

Post navigation

← PreviousVideo – Se pot castiga bani din Youtube?
NextMETA DESCRIEREA – 5 sfaturi pentru a-ti aduce mai mult TRAFIC →

One thought on “Cum castigi mai mult trafic in SEO? SEO On-Site sau SEO OFF-Site?”

  1. Nic Popescu says:
    22/08/2018 at 9:49 pm

    INTERESANT, MULTUMESC. 🙂

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published.

Ultimele articole

  • Cum sa folosesti EFICIENT banii din digitalizare sau fonduri europene pentru un site 01/02/2023
  • Adevarul despre auditurile Gratuite SEO – Cum sa nu arunci aiurea banii 27/01/2023
  • Nou update major la Google – Decembrie 2022 – link spam update – ce face si cum ne afecteaza 03/01/2023
  • Buget mai mare inseamna reclama mai buna – Mit sau realitate? 12/12/2022
  • Cum sa nu platesti aiurea reclama pe Facebook – recomandari anti fraier 15/11/2022

Afla ce este SEO si cum poti face ca Google sa lucreze pentru tine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum iti poti creste semnificativ traficul din Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]

Vrei sa stii cum sa auditezi corect campaniile de Adwords?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa optimizezi campaniile de publicitate pe Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum care sunt principalele caracteristici ale unui site construit eficient si care vinde bine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti faci site-ul mai eficient

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei sa iti faci reclama pe Facebook dar nu stii cum?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti administrezi in mod profesionist reclamele pe Facebook

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei mai multi vizitatori pe site FARA sa platesti pentru ei sau cum sa vinzi mai mult?

›Descarca un Ghid Gratuit despre eCommerce SEO pentru Magazine Online

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum cum trebuie sa redactezi titluri excelente dar si o lista bogata de exemple si sugestii

›Descarca un Ghid Gratuit despre redactarea titlurilor excelente

oferta-seo-barbat-300x300[1]


SEOmark.ro

HOME   -   SERVICII   -   CURSURI   -   EDUCATIE   -   CONTACT   -   DESPRE NOI

Oferta noastra

SEOmark.ro ofera servicii de promovare online si cursuri de marketing online

Principalele servicii oferite sunt:
- Servicii de administrare a campaniilor de promovare prin Google Ads
- Servicii de creare site-uri web si web-design
- Servicii de optimizare a site-urilor web pentru Google si principalele motoare de cautare (Servicii de optimizare SEO)
- Servicii de administrare si promovare a campaniilor publicitare realizate prin Facebook
- Servicii de redactare a articolelor cu scopul publicarii lor in mediul online
- Servicii de optimizare a ratei de conversie pentru imbunatatirea campaniilor publicitare
- Consultanta si asistenta pe zona de marketing si promovare online

Principalele cursuri oferite sunt:
- Curs general de Marketing Online (sales funnel)
- Curs optimizare SEO - un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
- Curs jurnalism SEO - un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
- Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
- Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
- Curs de Blogging

Sunt sau au fost clientii Agentiei SEOmark.ro:

Au facut cursuri de Marketing Online la Agentia SEOmark.ro:

Vrei sa afli gratis cat de bine optimizat este site-ul tau?
Te putem ajuta!

Comanda un Audit SEO Gratuit

OFERTA NOASTRA

SEOmark.ro – Agentie Marketing Online Bucuresti

Principalele servicii oferite sunt:
– Administrarea campaniilor de promovare prin Google Ads
– Creare Site-uri Web si Web-Design
– Servicii SEO in Bucuresti si Online in Romania
– Administrare campanii de Facebook Ads
– Eedactare articole si texte
– Optimizarea a ratei de conversie
– Consultanta de marketing online

Principalele cursuri oferite sunt:
– Curs general de Marketing Online (sales funnel)
– Curs optimizare SEO – un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
– Curs jurnalism SEO – un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
– Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
– Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
– Curs de Blogging

Datele Firmei

S.C. Advert Boutique S.R.L | C.I.F. 28901466 | Nr. inregistrare: J40/8918/2011 | Adresa: Ale. Cimpul cu Flori, Nr. 4, Bl. D26, Ap. 2, Sector 6, Bucuresti

Google my Business | Google Maps

Google Maps - Suntem Aici

Copyright © Agentia Marketing Online SEOmark.ro · 2015.

Termeni si Conditii pentru utilizarea site-ului Seomark.ro

Acest site foloseste cookies. Daca nu sunteti de acord, parasiti site-ul, dezactivati cookies sau navigati in mod private/incognito Afla mai multe Acceptare
Privacy & Cookies Policy

Prezentare generală a confidențialității

Acest site web folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența în timp ce navigați pe site. Din aceste cookie-uri, cookie-urile care sunt clasificate ca fiind necesare sunt stocate pe browserul dvs. deoarece sunt esențiale pentru funcționarea funcționalităților de bază ale site-ului. De asemenea, folosim cookie-uri terțe care ne ajută să analizăm și să înțelegem cum utilizați acest site web. Aceste cookie-uri vor fi stocate în browserul dvs. doar cu acordul dumneavoastră. De asemenea, aveți opțiunea de a renunța la aceste cookie-uri. Dar renunțarea la unele dintre aceste cookie-uri poate avea un efect asupra experienței dvs. de navigare.
Necessary
Always Enabled
Cookie-urile necesare sunt absolut esențiale pentru ca site-ul să funcționeze corect. Această categorie include numai cookie-uri care asigură funcționalități de bază și caracteristici de securitate ale site-ului. Aceste cookie-uri nu stochează nicio informație personală.
Non-necessary
Orice cookie-uri care nu pot fi deosebit de necesare pentru funcționarea site-ului web și sunt utilizate special pentru colectarea datelor cu caracter personal ale utilizatorului prin intermediul analizelor, reclamelor și al altor conținuturi încorporate sunt denumite cookie-uri inutile. Este obligatoriu să obțineți consimțământul utilizatorului înainte de a rula aceste cookie-uri pe site-ul dvs. web.
SAVE & ACCEPT