close

SEOmark.ro

  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO Profesionale
      • Servicii SEO Profesionale
      • Consultanta SEO Gratuita
      • Consultanta SEO Completa
    • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Redactare articole SEO
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Ultimele Articole

  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads
  • Toata lumea vrea Tik Tok acum. Avantajele si dezavantajele promovarii aici
  • Google pentru Servicii a devenit foarte dificil si scump. De ce? Si ce poti face?
  • Agentia Marketing Online - SEOmark.ro - 0775.304.971 - "Facem mai mult"

Logo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri OptimizateLogo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri Optimizate
  • Menu
  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO Profesionale
      • Servicii SEO Profesionale
      • Consultanta SEO Gratuita
      • Consultanta SEO Completa
    • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Redactare articole SEO
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Cum face Emag sa fie pe primele pozitii in Google

By Radu Ciofu,

25/08/2022

Ce face Emag sa fie pe primele pozitii in Google la rezultatele organice (neplatite)?

Si ce poti face ca si site-ul tau sa ajunga in primele pozitii?

Afla in continuare »

seo emag

La marea majoritate a cautarilor de produse din Romania, Emag este in general in primele 3 pozitii, de multe ori chiar pe prima pozitie.

Cum a reusit performanta asta si ce poate face o firma care nu are cifra de afaceri de sute de milioane ca sa ajunga in primele pozitii in Google.

Exista doua clase mari de criterii in Google:

• Autoritate – care simplist spus, e un scor pe care google il acorda unui site in functie de cat de mare e notorietatea acelui site pe internet

• Relevanta – simplificat, inseamna cat de relevanta este o pagina pentru o anumita cautare

Autoritatea unui site (notorietatea lui pe internet) este un criteriu extrem de important in cazul de fata INSA, nu e suficient. Mai sunt si alte site-uri de cu o notorietate similara, pe care Emag le depaseste.

Asa ca o sa incep intai cu criteriul 2 – RELEVANTA

Am facut un experiment:

Am luat la nimereala niste produse si am inceput sa scriu in google acele produse. Dupa ce terminam de scris, nu dadeam enter ci asteptam sugestia google , dupa care scriam urmatorul cuvant sugerat de google si tot asa. Daca Google nu imi mai sugera nimic, scriam o prepozitie (cu, pentru, de , etc…). Daca Google imi sugera inca un cuvant, il scriam.  Si tot asa pana cand nu mai primeam nici o sugestie, chiar daca introduceam prepozitii.

Asa am ajuns la urmatoarele 3 cautari:

• foarfeca electrica telescopica pentru gard viu

• cana filtranta cu alcalinizare pe apa calda

• drona cu camera video wireless pentru laptop

Pentru toate cautarile astea, Emag era pe prima pozitie.

 

Am deschis paginile respective care sunt:

foarfeca electrica telescopica pentru gard viu » https://www.emag.ro/search/foarfeca+electrica+gard+viu

cana filtranta cu alcalinizare pe apa calda » https://www.emag.ro/cana-filtranta-cu-alcalinizare-si-ionizare-alkapitcher-b-albastru-filtreaza-alcalinizeaza-si-ionizeaza-apa-3-5-l-in-apb/pd/DSS7H3BBM/

drona cu camera video wireless pentru laptop » https://www.emag.ro/search/drona+cu+camera+wireless

 

De ce considera Google ca sunt cele mai relevante din Romania?

Hai sa vedem.

Intai insa un aspect ABSOLUT ESENTIAL.

Ca sa fii primul in Google, nu trebuie sa fii perfect. (nu ca ar exista..) Trebuie doar sa fii mai bun decat ceilalti.

 

Prima pagina — foarfeca electrica — url:  https://www.emag.ro/search/foarfeca+electrica+gard+viu

  • Produsele din pagina sunt foarte relevante pentru cautarea mea?
  • Da – aproape toate produsele sunt foarfeci de tarat gard viu si, la o mare parte din ei, se precizeaza ca sunt electrici. Totusi nu se mentioneaza daca sunt sau nu telescopici, si din ce vad majoritatea nu sunt.
    • Deci, descrieri bune ale produselor, care contin aproape toate cuvintele cheie.
  • Este titlul paginii relevant pentru cautarea mea?
  • Da – titlul paginii este “Cauți foarfeca electrica gard viu? Alege din oferta eMAG.ro”
    • Deci, titlul paginii este foarte relevant la cautarea mea si contine aproape toate cuvintele folosite de mine. Se poate mai bine? da – nu se precizeaza daca sunt telescopici.
  • Sunt imaginile optimizate pentru cautarea mea?
  • Nu -titlurile imaginilor sunt “emag” “marketplace” , etc… DAR, pozele sunt corecte.
    • Ce spuneam, nu trebuie sa fii perfect, doar mai bun decat restul…

 

Exceptand imaginile, pagina este foarte buna pentru cautarea mea – e o pagina tip categorie (tip lista) foarte bine inteleasa de Goolge, gandita dedicata pentru cautarea mea (foarfeca electrica telescopica pentru gard viu). Mai putin cuvantul telescopic.

Cum a reusit Emag sa faca o pagina aproape perfecta, pentru o cautare complexa (din multe cuvinte)?

Raspunsul este in URL-ul paginii:

https://www.emag.ro/search/foarfeca+electrica+gard+viu

Am evidentiat cuvantul search.

Practic, aceasta pagina este o pagina similara unei categorii, dar, care a fost realizata in functie de cautari pe care le fac utilizatorii in Google.

Sunt doua baze de date de cautari la care poate apela Emag – cautarile in Google  – pe care le poate obtine toata lumea si cautarile in emag.

Dupa ce ai o lista completa cu toate aceste cautari, care imi imaginez ca sunt de ordinul a milioane, pur si simplu setezi site-ul sa realizeze CATEGORII INDEXABILE cu toate produsele care corespund acestor cautari.

Cuvantul SEARCH din url, arata ca pagina pe care am ajuns este o pagina indexabila de cautare.

Emag e in primele pozitii pentru ca are literalmente milioane de astfel de pagini, evident facute algoritmic – nu a stat nimeni sa le faca manual pe toate.

Aproape ORICE cauti, exista o pagina dedicata pe emag fie exact pentru cautarea ta, fie ceva foarte relevant. Si repet – nu trebuie sa fii perfect, trebuie doar sa ai o pagina mai relevanta decat restul.

 

Exista o instructiune pe care o poti face in Google.  site:_url-ul unui site_

De exemplu: site:https://www.emag.ro/

Instructiunea arata aproximativ cate pagini are un site indexat in google.

In cazul emag, sunt aproximativ 10.700.000  de pagini indexate in Google.  Un alt site in top ecommerce la noi este OLX – in cazul lor sunt aproximativ 8.800.000 pagini indexate in Google.

Din 10 milioane 700 mii de pagini, sunt convins ca peste un milion sunt categorii sau cautari indexate.

Este FOARTE greu sa cauti in Romania un produs cat de cat cunoscut si Emag sa nu aibe o categorie cat de cat rezonabila gata facuta pentru acea cautare.

Important:

Am tot precizat mai sus – categorii indexabile. De ce am subliniat indexabile?

Am luat pozitia 2 – Dedeman, care aparea cu pagina https://www.dedeman.ro/ro/foarfeci-de-tuns-arbusti-si-gard-viu/c/520   (oricum pozitia 2, e foarte bine)

Cum ar fi putut dedeman sa fie pe locul 1?

Vad in filtrele din stanga, cuvantul “gard viu” – hopa.. un cuvant folosit de mine.  Era in cautarea mea, vroiam sa fie pentru gard viu.

Bifez filtrul “gard viu” si imi apare urmatorul URL:   https://www.dedeman.ro/ro/foarfeci-de-tuns-arbusti-si-gard-viu/c/520?attrs%5Bdestinatie_search%5D%5B0%5D=gard%20viu&page=1

Care e problema?

tot ce este dupa semnul intrebarii, adica: “?attrs%5Bdestinatie_search%5D%5B0%5D=gard%20viu&page=1”  NU ESTE INDEXABIL.

semnul intrebarii e un caracter special, folosit pentru generare de cautari in baza de date (querry) si tot ce vine dupa el e IGNORAT DE GOOGLE.

Practic, pagina https://www.dedeman.ro/ro/foarfeci-de-tuns-arbusti-si-gard-viu/c/520?attrs%5Bdestinatie_search%5D%5B0%5D=gard%20viu&page=1   NU ESTE INDEXABILA .

Google nu va retine si nu va indexa pagina, si , chiar daca e mai relevanta pentru cautarea mea, e degeaba mai relevanta pentru ca nu va fi in baza de date a Google.

FOARTE, foarte multe din site-urile din Romania, nu au si nu genereaza categorii indexabile.

Fa un experiment cu site-ul tau – fie cauta ceva in SEARCH, fie bifeaza un filtru si vezi daca url-ul generat este cu semnul intrebarii “?”  sau fara.

Daca apare cu semnul intrebarii – bad news.  Nu e un url indexabil. Google va ignora acea pagina.

Cum ramane cu celelalte doua cautari?

Cana filtranta si drona cu camera?

 

Pentru cana filtranta – apare un produs – https://www.emag.ro/cana-filtranta-cu-alcalinizare-alkamax-in-alkm/pd/DV31DGBBM/

Aici nu avem o categorie, insa avem un produs specific care contine majoritatea cuvintelor cheie folosite de mine.

Presupun ca sunt destul de putine cautari pe cani filtrante si emag nu a facut categorii pentru ele.

Presupun ca nu au facut categorii pentru absolut toate cuvintele cheie posibile, ci au limitat numarul la un numar rezonabil de cautari lunare. Probabil ca ce am cautat eu e sub limita lor.

 

In cazul dronei, avem pagina:

https://www.emag.ro/search/drona+cu+camera

Aici este o situatie identica cu cea de la gardul viu.  Pagina este o pagina de categorie, auto-generata din o cautare indexabila.

TOT ce am spus la foarfeca de gard viu se aplica si aici.

Cum putem reproduce rezultate din SEO ale Emag-ului?

E suficient sa faci 1000000000000  de categorii indexabile si ajungi pe prima pozitie in Google?

Din pacate nu..

Mai e ceva.

Tineti minte ca la inceput spuneam ca sunt doua clase de criterii? Relevanta si autoritate?

Categoriile indexabile rezolva criteriul relevanta.  Pentru toate cautarile de interes, ai pagini bine facute.

INSA, daca nu esti un site mare, te va limita Autoritatea.

Cum functioneaza practic autoritatea unui site?

Pe scurt, autoritatea e un scor pe care Google il acorda site-urilor si paginilor si reprezinta cam cat de mare e impactul acelui site pe internet.

Evident, impactul Emag pe internet e foarte mare in Romania. E de de parte cel mai mare site de ecommerce.

Cum functioneaza practic autoritatea?

In functie de autoritatea unui site, Google va:

  • reduce sau creste traficul total catre acel site
  • va indexa mai multe sau mai putine pagini din site

Adica, daca un site nu are autoritatea mare, Google nu va aduce decat putin trafic pe acel site si, nu va indexa toate paginile unui site.

Altfel spus,

Daca ai 10000000000000 de pagini dar ai autoritate aproape zero, Google o sa aduca pe site doar cativa zeci de utilizatori pe luna si o sa indexeze (memoreze) maxim cateva sute de pagini din site.

De ce ?

Pentru ca nimeni nu are resurse nelimitate.  Nici macar Google.

Ce rost are sa isi incarce Google serverele cu miliarde si milarde de pagini ale unor site-uri de care nimeni nu a auzit?

Plus, exact asta e rolul autoritatii – sa filtreze balastul de informatie inutila si de calitate slaba de pe internet si sa returneze rezultate din surse rezonabil credibile.

Concluzia?

Pentru eficienta maxima, autoritatea si relevanta trebuie corelate.

 

Ce trebuie sa faci ca sa fii in prima pagina Google?

  • Iti trebuie pagini foarte relevante
  • Daca nu esti de marimea Emag nu are rost sa iti faci cu sutele de mii. Pentru inceput, cateva sute sunt suficiente
  • Toate categoriile tale, mai ales cele gandite pentru cautari cheie compuse trebuie sa fie indexabile

Mini plan de seo –  pasii pe care trebuie sa ii aplici pentru optimizarea unui magazin online

Este exact planul pe care noi il aplicam cand oferim servicii seo pentru site-uri si magazine online

 

  1. Fa o lista cu cuvinte cheie de interes maxim. Sa fie cuvinte cheie specifice, si cu volum rezonabil mare, care sa fie foarte profitabile pentru tine.
    1. Pentru majoritatea firmelor medii din Romania, lista asta e intre 10 si 100
  2. Pentru fiecare cuvant din lista, fa o categorie BINE OPTIMIZATA on page.  (vezi aici un articol despre optimizare seo on-page)
    1. Nu e un capat de tara sa optimizezi manual 100 de pagini.  Fiind un numar atat de mic, se poate face rezonabil usor ceva mai bine decat a facut Emag automatizat pentru milioane de cautari.
  3. Dupa ce ai facut acele categorii optimizate, promoveaza-le. Obtine link-uri spre ele.  Adica, creste-le autoritatea.
    1. vezi aici un articol despre optimizare seo off-site ›
    2. Probabil ca nu ai sanse sa faci autoritate mai mare decat Emag.  Nici nu e nevoie.  Nu trebuie ca tot site-ul tau sa fie mai mare decat Emag.  Trebuie ca acele 100 sau cate pagini or fi sa aiba mai multa autoritate decat paginile concurente de la Emag.   Si da, emag e mare, dar, NIMENI nu are resurse nelimitate. Fii convins ca marea majoritate a paginilor auto-generate de ei, nu au promovare si nu au link-uri directe spre ele.
  4. Instaleaza Consola Google (vezi aici un tutorial – https://youtu.be/_kR7sM2g3H8 )  si urmareste fiecare pagina cum incepe sa rankeze pentru cuvintele respective.
    1. primul lucru e sa te asiguri ca toate paginile se indexeaza si ca incep sa atraga trafic pe cuvintele cheie dorite
    2. odata la cateva luni, e bine daca mai faci cate un update, mai imbunatatesti ceva
  5. Dupa cateva luni, enjoy

 

Aditional, daca daca ai ajuns pana aici, inseamna ca nu te-am plicisit si esti rezistent.  Daca vrei si mai multa informatie despre optimziarea unui magazin online, avem un ghid gratuit, inclusiv video » https://seomark.ro/ghid-seo-pentru-magazine-online-ecommerce-seo-opse24/

Autor: Radu Ciofu, cofondator SEOmark.ro.

Ma ocup de marketing online incepand cu 2013 – Initial ca angajat la companii din piata de capital (continut, Google Ads, SEO), dupa care pe cont propriu in cadrul SEOmark.ro.

Intrebari? Sugestii? Comentarii? Lasa-le mai jos ↓

Post navigation

← PreviousProbleme SEO – unul din cele mai rele bug-uri in Google
NextCum implementezi eficient Google Shopping Ads si ce gresesc 90% din advertiseri →

3 thoughts on “Cum face Emag sa fie pe primele pozitii in Google”

  1. Nicol says:
    05/09/2022 at 12:47 pm

    Radu, multumesc pentru toate articolele de SEO pt ecommerce! Este singura resursa romaneasca din care ma informez strict pentru ecommerce. Daca ar fi sa fac o sugestie, ar fi legata de link-building pt ecomm ai detaliat, adica un studiu de caz concret. Sa spun si de ce: se recomanda sa faci guest-blogging si citesc multe articole pe siteuri de media dar care nu au back-links deloc, adica nici follow nici no-follow. Deci si platesti, si scrii articole si nu te alegi cu niciun link? Bine, lasand la o parte ca nu exista siteuri media cu relevanta pentru e-commerce, ele fiind foarte generaliste, cu de toate pentru toti. Asadar, recunosc ca nu inteleg mai deloc partea de off-page pt ecomm.

    Reply
    • Radu Ciofu says:
      06/09/2022 at 2:04 pm

      Multumesc pentru apreciere.

      O sa iau in calcul sa scriu si un material pentru link building. Foarte foarte simplist, trebuie sa obtii link-uri SPRE CATEGORII, nu spre produse, nu spre prima pagina.

      Adica , sa obtii link-uri spre categorii specializate, cum ar fi cele mentionate in articol.

      Cum se face asta?

      Sunt multe modalitati enumar 3 foarte simple:

      1 – publici tu anunturi / articole / comunicate pe site-uri de articole si /sau comunicate de presa. Cele mai ok nu sunt gratuite DAR, au in general tarife foarte mici. de regula 1-200 euro si poti publica aproape nelimitat un an.

      2 – strangi email-uri de presa, redactezi articole unice si relevante si le trimiti spre publicare , RUGAND sa mentioneze sursa – si dai tu link-ul. Nu poti obliga sa iti preia, nu poti obliga sa iti puna link. Daca insa art sunt ok si daca trimiti la un numar rezonabil mare de site-uri de presa (3-400) atunci statistic este putin probabil sa nu obtii ceva link-uri.

      3 – faci parteneriate cu alte magazine online care sunt complementare. De exemplu, daca tu vinzi jucarii, complementar e un site care vinde rechizite, sau haine de copii. Cauti magazine sa aibe blog. Tu pui spre ei, ei spre tine. Inca merge.

      Reply
      • Nicol says:
        06/09/2022 at 5:16 pm

        Multumesc frumos!

        Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published.

Ultimele articole

  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads 22/04/2025
  • Toata lumea vrea Tik Tok acum. Avantajele si dezavantajele promovarii aici 16/01/2025
  • Google pentru Servicii a devenit foarte dificil si scump. De ce? Si ce poti face? 08/10/2024
  • Strategii de marketing si vanzare pe care le neglijam frecvent – interactiunile cu publicul 02/09/2024
  • Google a anuntat oficial – AI in prima pagina. Ce impact va avea? Moare SEO? 05/06/2024

Afla ce este SEO si cum poti face ca Google sa lucreze pentru tine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum iti poti creste semnificativ traficul din Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]

Vrei sa stii cum sa auditezi corect campaniile de Adwords?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa optimizezi campaniile de publicitate pe Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum care sunt principalele caracteristici ale unui site construit eficient si care vinde bine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti faci site-ul mai eficient

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei sa iti faci reclama pe Facebook dar nu stii cum?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti administrezi in mod profesionist reclamele pe Facebook

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei mai multi vizitatori pe site FARA sa platesti pentru ei sau cum sa vinzi mai mult?

›Descarca un Ghid Gratuit despre eCommerce SEO pentru Magazine Online

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum cum trebuie sa redactezi titluri excelente dar si o lista bogata de exemple si sugestii

›Descarca un Ghid Gratuit despre redactarea titlurilor excelente

oferta-seo-barbat-300x300[1]


SEOmark.ro

HOME   -   SERVICII   -   CURSURI   -   EDUCATIE   -   CONTACT   -   DESPRE NOI

Oferta noastra

SEOmark.ro ofera servicii de promovare online si cursuri de marketing online

Principalele servicii oferite sunt:
- Servicii de administrare a campaniilor de promovare prin Google Ads
- Servicii de creare site-uri web si web-design
- Servicii de optimizare a site-urilor web pentru Google si principalele motoare de cautare (Servicii de optimizare SEO)
- Servicii de administrare si promovare a campaniilor publicitare realizate prin Facebook
- Servicii de redactare a articolelor cu scopul publicarii lor in mediul online
- Servicii de optimizare a ratei de conversie pentru imbunatatirea campaniilor publicitare
- Consultanta si asistenta pe zona de marketing si promovare online

Principalele cursuri oferite sunt:
- Curs general de Marketing Online (sales funnel)
- Curs optimizare SEO - un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
- Curs jurnalism SEO - un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
- Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
- Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
- Curs de Blogging


Testimoniale clienti agentie SEOmark.ro


Achitei Andreea

Hotelurile Elexus

Dupa colaborarea cu SEOmark.ro, s-au obtinut rezultate concrete pentru site-urile hotelurilor noastre. De exemplu, site-ul hotel-carpathia.ro a ajuns în primele 5 pozitii pe cautarea “hotel Sinaia” (2023-2024-prezent), iar site-ul predeal.elexus.ro se situeaza acum in primele 3 pozitii pe cautarea “hotel Predeal” (2022-2023-2024-prezent). Mai concret, s-au creat pagini specializate pentru anumite cautari, care au fost ulterior promovate ducand la aceste pozitionari.

Achitei Andreea – Co Fondator Elexus Hotels; CA 32 mil RON 2023

TIS Farmaceutic

TIS FARMACEUTIC

SEOmark a furnizat servicii de marketing online, articole si postari pe pagina de Facebook a companiei. Rezultatele colaborarii cu SEOmark au fost foarte bune, iar raportul calitate-pret pentru serviciile oferite a fost potrivit. Am apreciat comunicarea constanta si suportul oferit oricand, inclusiv 24/24.

Dan Rebenciuc, director de vanzari la TIS Farmaceutic; CA 37 mil RON 2023

Syg Mob Design

Syg Mob Design

Syg Mob Design, companie care activeaza din 2006, produce mobilier din PAL si MDF si ofera solutii complete de amenajari si mobila pe comanda. Colaborarea cu SEOmark a inclus realizarea site-ului, curatarea lui dupa un atac si o campanie Google Ads cu costuri de 40-60 ron per client. Rezultatele au fost pozitive si, per total, am avut o experienta pozitiva cu Radu si colegii de la SEOmark.

Iulian Boboc, responsabil atelier Syg Mob Design ; CA 550K RON 2023

Estet.ro

Estet.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Estet.ro, magazin de bijuterii vintage si handmade, a inceput cu o lista de 7-8 cuvinte cheie relevante pentru atragerea publicului. S-au optimizat categoriile si denumirile produselor pentru cautari specifice, procesul fiind finalizat in 3-4 luni. In 3-5 luni, site-ul a ajuns pe prima pagina din Google pentru termeni precum: „bijuterii handmade argint” si „bijuterii vintage”.

Iordache Adriana, administrator

Funevents.ro

Funevents.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Funevents.ro – firma de animatori petreceri copii, a inceput cu imbunatatirea functionarii site-ului prin adaugarea de pagini dedicate cautarilor si completarea informatiilor existente. Au fost adaugate si link-uri externe, treptat, iar dupa 3-6 luni, traficul organic a crescut, eliminand necesitatea campaniilor Google Ads si generand suficiente cereri pentru echipa.

Borcanea Mihai, fondator;

curs jurnalism a1.ro

Curs Jurnalism a1.ro

Cursul de Jurnalism oferit de Ramona Ulici a fost o oportunitate valoroasa pentru echipa de redactori a1.ro. Am invatat reguli de redactare si tehnici pentru articole SEO. Temele au inclus redactarea articolelor, strategii de formatare si utilizarea cuvintelor cheie. La final, workshop-ul a consolidat cunostintele prin exercitii practice si discutii despre optimizarea imaginilor si sursele de informare.

redactia a1.ro


SEOmark.ro la GoTech World

Pe 12-13 noiembrie 2024, am participat la GoTech World Romexpo, un eveniment dedicat noutatilor din tehnologie. Am avut ocazia sa impartasim expertiza noastra si sa discutam despre solutii personalizate pentru fiecare business.

Pe parcursul a doua zile, am creat conexiuni, si am deschis usa unor viitoare colaborari. A fost o placere sa ne revedem cu vechi colaboratori, dar si sa cunoastem noi parteneri din industrie. Detalii suplimentare in sectiunea "Despre Noi".
SEOmark.ro – Agentie Marketing Online a participat la GoTech World

Vrei sa afli gratis cat de bine optimizat este site-ul tau?
Te putem ajuta!

Comanda un Audit SEO Gratuit

OFERTA NOASTRA

SEOmark.ro – Agentie Marketing Online Bucuresti

Principalele servicii oferite sunt:
– Administrarea campaniilor de promovare prin Google Ads
– Creare Site-uri Web si Web-Design
– Servicii SEO in Bucuresti si Online in Romania
– Administrare campanii de Facebook Ads
– Redactare articole si texte
– Optimizarea ratei de conversie
– Consultanta de marketing online

Principalele cursuri oferite sunt:
– Curs general de Marketing Online (sales funnel)
– Curs optimizare SEO – un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
– Curs jurnalism SEO – un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
– Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
– Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
– Curs de Blogging

Datele Firmei

S.C. Advert Boutique S.R.L | C.I.F. 28901466 | Nr. inregistrare: J40/8918/2011 | Adresa: Ale. Cimpul cu Flori, Nr. 4, Bl. D26, Ap. 2, Sector 6, Bucuresti

Google my Business | Google Maps

Google Maps - Suntem Aici

Copyright © Agentia Marketing Online SEOmark.ro · 2015.

Termeni si Conditii pentru utilizarea site-ului Seomark.ro