Cauti o modalitate de promovare care poate ajunge la Multi oameni relativ Ieftin?
Vrei sa fie insa si cat de cat targetata?
Google Display poate fi solutia pe care o cauti!
Viata cu Google Display nu e insa mereu roz…
Din experienta mea, Google Display a fost intotdeauna oaia “mai neagra” a Adwords.
Asta pentru ca e mai greu de inteles, daca vrei sa vinzi direct are rezultate mai slabe decat Google Search si e FOARTE usor sa o dai in bara cu el.
Datorita factorilor de mai sus cererea este semnificativ mai mica pe Display. Un click, in general, e mult mai ieftin decat pe Search.
Si asta e marea oportunitate pe care Google Display o ofera!
DACA avem o campanie bine optimizata si bine setata, putem obtine rezultate foarte avantajoase si cu acest tip de promovare.
Cum?
Veteti in continuare.
› Ai reclame Google Ads (Adwords)?
› Nu esti multumit de eficienta lor?
› Nu aduc suficienti clienti?
› Vrei o opinie din partea unei firme de specialitate?
Aplica pentru Audit Gratuit Google Ads›
Suntem o agentie de promovare online specializata in implementarea si optimizarea reclamei prin Google Ads.
Oferim pachete complete de promovare prin Google Ads dar si servicii punctuale.
Tu vii cu produsul si oferta, noi iti concepem mesajul, facem setarile in Google si iti promovam eficient afacerea. Aditional, putem oferi si servicii conexe, cum ar fi: optimizarea paginilor de produs, optimizarea conversiilor, implementare funnel de marketing, etc…
Ce PUTEM vinde prin Google Display?
Important: Google Display NU e un canal principal de vanzare directa.
In cazul Google Search, putem afisa o reclama cuiva care cauta exact produsul respectiv.
Asta inseamna ca persoana respectiva este Direct si probabil Comercial interesata de produsul acela Exact in clipa in care face click.
La Display NU functioneaza asa.
Nu putem afisa reclama unei persoane exact in momentul in care e interesata de a cumpara produsul/serviciul respectiv.
Putem afisa reclama unei persoane care citeste un site, un articol sau vede un videoclip care are cat de cat legatura cu activitatea noastra.
Insa, cam atat.
Pe G Display trebuie sa vindem indirect – adica prima zona dintr-un canal de marketing.
Exista si cateva exceptii cand putem vinde direct:
› atunci cand vindem produse ieftine si de larg consum. De exemplu haine, insa nu dintre cele mai scumpe. Cosul mediu sa nu depaseasca 200 ron.
› produse cu cerere mare sezoniera – de exemplu bijuterii sau flori de Valentine’s Day
In acest articol NU vreau sa ma axez pe exceptii ci pe situatia generala.
Si In General, nu merge sa vinzi direct prin Google Display.
Pentru asta exsista Google Adwords Search.
Unde este Google Display cel mai eficient
Daca vrei sa bati cuie, foloseste un ciocan. Poti folosi si un cutit, dar, rezultatul nu o sa fie la fel de bun.
Google Display NU este cel mai eficient atunci cand e utilizat ca modalitate de promovare in masa pe site-uri generaliste.
De departe cele mai multe afisari din G Display sunt pe site-urile mari cu audienta generala. Nu e rau in sine, dar, daca vrei sa promovezi un mesaj generalist la toata Romania, de ce sa nu te duci direct la site-ul respectiv. De ce sa folosesti intermediari?
Daca vrei sa te promovezi pe site-uri mari, cu un mesaj pentru toata Romania NU o face prin G Display.
Contacteaza direct site-urile respective sau agentia care le are in portofoliu si cere un pret bun.
Daca ai un buget ok, 100% vei primi un pret semnificativ mai bun decat daca intri prin G Display.
Valoarea REALA a Google Display apare DOAR atunci cand utilizam la maxim posibilitatile ridicate de targetare.
Ce inseamna asta?
Adica, pt a fi eficienta, reclama trebuie sa apara doar in:
› Site-uri foarte nisate si foarte relevante raportat la produsul pe care il promovam
› Anumite articole din site-uri generaliste care au legatura directa cu ce promovam
› Doar canale de Youtube ff relevante sau doar anumite videoclipuri si ele ff relevante raportat la produsul promovat.
Altfel spus, DACA vrei sa utilzezi Google Display la cea mai mare valoare a sa, Trebuie sa optimizezi foarte bine audienta catre care pui mesajele tale.
Daca te promovezi “in masa”, atunci nu va fi decat o promovare in presa generalista la un pret mai mare decat daca ai fi cumparat direct promovarea pe aceleasi site-uri de presa.
› Ai reclame Google Ads (Adwords)?
› Nu esti multumit de eficienta lor?
› Nu aduc suficienti clienti?
› Vrei o opinie din partea unei firme de specialitate?
Aplica pentru Audit Gratuit Google Ads›
Suntem o agentie de promovare online specializata in implementarea si optimizarea reclamei prin Google Ads.
Oferim pachete complete de promovare prin Google Ads dar si servicii punctuale.
Tu vii cu produsul si oferta, noi iti concepem mesajul, facem setarile in Google si iti promovam eficient afacerea. Aditional, putem oferi si servicii conexe, cum ar fi: optimizarea paginilor de produs, optimizarea conversiilor, implementare funnel de marketing, etc…
Strategia de Optimizare a reclamei prin Google Display
Exista doua lucruri FOARTE importante pe care trebuie sa le faci repetitiv pentru a eficientiza campaniile de display:
1 – Cauta locatii foarte eficiente pentru reclama ta
2 – Asigura-te ca cea mai mare parte a bugetului – peste 80% – este directionat catre acele destinatii
Cum se poate face asta?
Simplu din punct de vedere tehnic insa foarte consumator ca si timp.
Pasul 1
Incepe cu o campanie mai generala.
Seteaza profilul generic al persoanelor pe care vrei sa le atragi.
Adica, varsta, sexul, zona geografica daca e cazul, interesele si orice altceva crezi ca poate fi relevant.
Lanseaza campania asta cu 20-30% din bugetul total al campaniei tale.
Pasul 2
Asteapta sa existe ceva trafic. In general minim o saptamana. Sau, minim cateva sute de click-uri (mai multe sute). Oricare se intampla mai intai.
Cauta FIE site-uri de nisa care au trimis trafic ok (* vezi un pic mai incolo cum se masoara) fie articole specifice din site-uri generaliste, fie canale de YouTube relevante, fie videoclipuri.
* O modalitate eficienta de a masura interesul vizitatorilor este de a vedea cat de mare este timpul petrecut pe site, fie numarul de pagini vizitate, fie bounce rate. Cu cat un utilizator petrece pe site-ul tau mai mult timp, cu atat inseamna ca e mai interesat, deci si mai valoros.
Pasul 3
Fa o campanie noua.
Pune in acea campanie DOAR plasamentele care ti-au adus cel mai valoros trafic.
atentie:
Ori site-uri de nisa, Ori articole specifice din site-uri generaliste. Acelasi lucru pentru Youtube: ori canale de nisa, ori videoclipuri specifice de la canalele generaliste.
Ruleaza aceasta campanie cu restul bugetului ramas: 70-80%.
Nu uita sa excluzi din prima campanie TOATE plasamentele care sunt trecute in campania a 2-a (cea cu buget mare).
Pasul 4
Dupa un numar semnificativ de click-uri sau timp, reia de la pasul 1.
Vezi si webinarul nostru live pe tema optimizarii Campaniilor de Google Display
In webinar prezint mai in amanunt cum sa ai rezultate mai bune cu Google Display si care este procesul de optimizare
Radu Ciofu, SEOmark.ro
Ai o nelamurire? Vrei sa pui o intrebare?
» Lasa un comentariu mai jos ↓