close

SEOmark.ro

  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO Profesionale
      • Servicii SEO Profesionale
      • Consultanta SEO Gratuita
      • Consultanta SEO Completa
    • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Redactare articole SEO
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Ultimele Articole

  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads
  • Toata lumea vrea Tik Tok acum. Avantajele si dezavantajele promovarii aici
  • Google pentru Servicii a devenit foarte dificil si scump. De ce? Si ce poti face?
  • Agentia Marketing Online - SEOmark.ro - 0775.304.971 - "Facem mai mult"

Logo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri OptimizateLogo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri Optimizate
  • Menu
  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO Profesionale
      • Servicii SEO Profesionale
      • Consultanta SEO Gratuita
      • Consultanta SEO Completa
    • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Redactare articole SEO
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Cum sa iti atragi eficient clienti prin articole – strategia completa de promovare prin articole

By Radu Ciofu,

30/08/2016
blogging

FAPT: Orice afacere ai avea, nu poti vinde daca potentialii tai clienti nu cunosc produsele tale!

Zilele trecute am primit un email in care scria cu litere imense: “Promotie – reduceri la perforatorul Bosh GBH 2-26”. Si mai scria ceva in acel email, dar nu m-a interesat pentru ca ma pierduse deja.

Principalul motiv pentru care nu m-a interesat este ca nu stiam ce e aia un perforator Bosh GBH. Sigur, dupa nume imi dadeam seama ca e o masina care perforeaza si ca aparent e la reducere.

Intre timp am avut curiozitatea sa caut pe net: e o bormasina clasica de tip deranjat vecinii.

Morala: Nimeni nu e interesat de pret sau produs daca nu intelege ce are de castigat

Explica-i clientului tau CUM il ajuta produsul tau!

Indiferent de ce afacere ai, potentialii tai clienti se impart in 3 categorii pe care trebuie sa le tratezi diferit si carora trebuie sa le livrezi mesajul corect. Aceste trei categorii sunt evidentiate in poza de mai jos:

Clienti care:

piramida clienti

Am sa explic ce mesaj dam fiecarei categorii si cum o valorificam:

Cazul 1 – Clienti care te cunosc pe tine si produsele tale – Sunt in general clienti care au mai cumparat de la tine de mai multe ori, sau au avut contact o perioada lunga de timp cu tine sau compania ta. Ca si numar, sunt cei mai putini, dar pe termen lung sunt cei mai valorosi DACA au fost multumiti. In general sunt persoane care utilizeaza/consuma des produsele tale.

Un client care a fost multumit de un serviciu/produs in general va prefera sa cumpere acelasi produs/serviciu de la aceeasi companie.

Strategia de promovare catre clientii care te cunosc pe tine si produsele tale

Catre acesti clienti putem merge cu doua mesaje:

Reduceri – De vreme ce te cunosc si pe tine si stiu produsele tale, acesti clienti sunt deschisi catre oferte tip reducere de pret sau alte promotii de acest gen. Ei cunosc produsele, stiu cat costa in general si pot aprecia o reducere, evident daca e reala.

Daca sunt in general interesat de scule de constructii si stiu ca in general o masina Bosh noua e 700 lei, o promotie in care pot cumpara masina respectiva la 550 lei este pentru mine un beneficiu. In cazul de fata CONSTIENTIZEZ ca am obtinut o reducere de 150 lei.

Cel mai important aspect insa este faptul ca potentialul client realizeaza ca primeste un beneficiu de 150 lei – reducerea in cauza. Daca e interesat de o astfel de unealta, probabil ca o va cumpara.

Articole specializate – articole despre produsele tale: Ce noutati sunt in bransa, ce produse noi s-au lansat, de ce e mai bun perforatorul Bosch GBH 2 decat Bosch GBH si asa mai departe.

Acesti clienti apreciaza si inteleg articolele de specialitate si in plus, astfel de articole le sunt utile pentru ca foarte probabil lucreaza sau utilizeaza des produsele tale.

Retine insa: Doar clientii care cunosc foarte bine produsele tale pot aprecia cu adevarat articole de specialitate. Doar pentru ei sunt cu adevarat valoroase si utile.

Cere Consultanta Gratuita de Marketing

› Vrei sa afli cum sa-ti faci afacerea mai eficienta?

› Ar fi util pentru tine sa inveti care sunt strategiile de promovare care aduc rezultate?

› Iti doresti sa afli cum sa vinzi mai usor si mai des clientilor tai?

» Te putem ajuta!

Cere o consultanta – live si gratuita – prin Skype, Zoom sau Teamviewer »

Afla cum sa eficientizezi reclamele tale

Te promovezi in mediul online? Ai in derulare campanii publicitare?

Optimizeaza-ti Rata de Conversie

- Vinzi mai mult prin reclamele pe care le platesti
- Economisesti bani
- Ai trafic (pentru care poate platesti) dar nu ai suficiente vanzari?

Cere o oferta de Optimizare a Ratei de Convesie »

Cazul 2 – clientii care cunosc produsele dar care NU te cunosc pe tine – pot fi clientii fideli ai altei companii, pot fi persoane doar sporadic interesate de genul de produse pe care le vinzi sau pot fi persoane care au doar o idee generala despre genul de produse pe care le vinzi dar nu au fost pana acum interesate.

Ce este important: Acesti clienti sunt “mai departe” de tine si de produsele tale si trebuie sa ii tratezi ca atare.

In cazul clientilor altor companii, abordarea directa (vanzare directa) poate functiona dar trebuie sa depaseasca un obstacol suplimentar : lipsa de incredere. Vad la magazinul XYZ (magazin de care nu am mai auzit pana acum)o promotie la aceeasi bormasina Bosh pe care o gaseam la magazinul meu obisnuit insa la un pret mai mic. Merita insa sa o cumpar de acolo? E sigur Bosh? Daca o fi o copie chinezeasca? Daca am probleme cu ea service-ul lor e ok? Ceilalti mi-au rezolvat rapid problema. Daca ….

Atunci cand ai lucrat cu cineva si ai incredere in el nu vei cumpara din alta parte daca pretul e identic sau doar putin mai mic. Increderea ca vei fi servit are un pret iar reducerea din partea cealalta trebuie sa fie mai mare decat acel pret. Vreti un exemplu concret? Multe din piesele de calculatoare de pe Emag sunt mai mari decat pe alte magazine de IT online. Cu toate astea multi prefera sa cumpere de unde cunosc pentru ca au incredere, pentru ca stiu ca acolo gasesc de toate, pentru ca …

Deci, putem vinde direct si clientilor altor companii, care cunosc produsele noastre dar trebuie sa le oferim o oferta “de nerefuzat”

Ce facem cu persoanele doar partial interesate de produsele noastre si care nu ne cunosc pe noi – Catre aceste persoane putem merge cu mix de cataloage sau articole de prezentare dar NU foarte tehnice.

Putem sa prezentam in mare oferta firmei, insa e bine sa ne asiguram ca acele persoane sunt cat de cat interesate sau, putem oferi articole utilitare (content marketing).

Ca sa ramanem in sfera sculelor, aici intra toate articolele sau emisiunile TV tip de gradinarit sau constructii. Scopul acestor articole e sa prezentam produsele noastre clientilor cu scopul de a vinde intr-un timp relativ scurt.

Nu trebuie sa fortam vanzarea, dar acesta este scopul final al promovarii catre acesti clienti.

Cere Consultanta Gratuita de Marketing

› Vrei sa afli cum sa-ti faci afacerea mai eficienta?

› Ar fi util pentru tine sa inveti care sunt strategiile de promovare care aduc rezultate?

› Iti doresti sa afli cum sa vinzi mai usor si mai des clientilor tai?

» Te putem ajuta!

Cere o consultanta – live si gratuita – prin Skype, Zoom sau Teamviewer »

Afla cum sa eficientizezi reclamele tale

Te promovezi in mediul online? Ai in derulare campanii publicitare?

Optimizeaza-ti Rata de Conversie

- Vinzi mai mult prin reclamele pe care le platesti
- Economisesti bani
- Ai trafic (pentru care poate platesti) dar nu ai suficiente vanzari?

Cere o oferta de Optimizare a Ratei de Convesie »

Cazul 3 – clientii care NU cunosc produsele tale si nici pe tine – Catre acesti clienti NU putem vinde direct orice am face si singurul scop realizabil pe termen lung e sa ii transformam in clienti similari celor din categoria 2 (de mai sus).

Ganditi-va: aceste persoane NU cunosc produsele voastre, nu va cunosc pe voi si nu stiu mai nimic despre nisa Dvs de activitate. Cum ati putea sa le vindeti ceva? NU aveti cum. Ati putea zice ca nici nu are rost sa ne obosim. Am sa va contrazic.

Ca si numar, aceste persoane sunt probabil de departe cele mai multe si printr-o strategie eficienta, pe termen lung, multe dintre ele pot fi convertite in persoane similare categoriei 2: Persoane care va cunosc si care sunt cat de cat interesate de produsele voastre.

Tot ce puteti face este sa aveti o strategie pe termen LUNG. Foarte lung…

Catre aceste persoane nu ne putem promova eficient decat prin continut: Articole utilitare foarte simple, ghiduri practice sau interviuri cu vedete.

Promovarea catre aceste persoane trebuie sa aiba doar un singur obiectiv: sa “umanizeze” produsele sau serviciile voastre si sa le prezinte pe intelesul tuturor.

Catre aceste persoane trebuie doar sa prezentati modalitati SIMPLE (am subliniat simple) prin care produsele/serviciile voastre le pot face viata mai frumoasa. Ghidurile practice gratuite sunt in general apreciate si va ofera lead-uri pt campanii de email (daca se doreste). Asocierea cu vedete poate umaniza produsele dvs si poate arata ca oricine le poate folosi. Si tot asa.

Retineti: scopul promovarii catre aceste persoane NU este vanzarea directa. Scopul final este ca pe termen lung unele din aceste persoane sa se apropie de Dvs si in final sa devina clienti ocazionali sau poate chiar fideli.

Radu Ciofu, SEOmark.ro

Vrei sa atragi mai multi vizitatori cu titlurile tale?

Descarca Gratuit Ghidul pentru redactarea titlurilor excelente

› Un Ghid Gratuit in care am pus o formula Verificata pentru redactarea titlurilor PLUS O Lista Bogata de exemple si sugestii

Descarca ghidul »

Ai nevoie de redactare articole SEO sau alte forme de continut ?

Solicita o oferta de redactare text SEO sau articole »

 

Post navigation

← PreviousCum sa iti imbunatatesti semnificativ site-ul: cel mai important sfat concret pe care il pot da.
NextStirile saptamanii din marketing online →

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published.

Ultimele articole

  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads 22/04/2025
  • Toata lumea vrea Tik Tok acum. Avantajele si dezavantajele promovarii aici 16/01/2025
  • Google pentru Servicii a devenit foarte dificil si scump. De ce? Si ce poti face? 08/10/2024
  • Strategii de marketing si vanzare pe care le neglijam frecvent – interactiunile cu publicul 02/09/2024
  • Google a anuntat oficial – AI in prima pagina. Ce impact va avea? Moare SEO? 05/06/2024

Afla ce este SEO si cum poti face ca Google sa lucreze pentru tine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum iti poti creste semnificativ traficul din Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]

Vrei sa stii cum sa auditezi corect campaniile de Adwords?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa optimizezi campaniile de publicitate pe Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum care sunt principalele caracteristici ale unui site construit eficient si care vinde bine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti faci site-ul mai eficient

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei sa iti faci reclama pe Facebook dar nu stii cum?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti administrezi in mod profesionist reclamele pe Facebook

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei mai multi vizitatori pe site FARA sa platesti pentru ei sau cum sa vinzi mai mult?

›Descarca un Ghid Gratuit despre eCommerce SEO pentru Magazine Online

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum cum trebuie sa redactezi titluri excelente dar si o lista bogata de exemple si sugestii

›Descarca un Ghid Gratuit despre redactarea titlurilor excelente

oferta-seo-barbat-300x300[1]


SEOmark.ro

HOME   -   SERVICII   -   CURSURI   -   EDUCATIE   -   CONTACT   -   DESPRE NOI

Oferta noastra

SEOmark.ro ofera servicii de promovare online si cursuri de marketing online

Principalele servicii oferite sunt:
- Servicii de administrare a campaniilor de promovare prin Google Ads
- Servicii de creare site-uri web si web-design
- Servicii de optimizare a site-urilor web pentru Google si principalele motoare de cautare (Servicii de optimizare SEO)
- Servicii de administrare si promovare a campaniilor publicitare realizate prin Facebook
- Servicii de redactare a articolelor cu scopul publicarii lor in mediul online
- Servicii de optimizare a ratei de conversie pentru imbunatatirea campaniilor publicitare
- Consultanta si asistenta pe zona de marketing si promovare online

Principalele cursuri oferite sunt:
- Curs general de Marketing Online (sales funnel)
- Curs optimizare SEO - un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
- Curs jurnalism SEO - un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
- Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
- Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
- Curs de Blogging


Testimoniale clienti agentie SEOmark.ro


Achitei Andreea

Hotelurile Elexus

Dupa colaborarea cu SEOmark.ro, s-au obtinut rezultate concrete pentru site-urile hotelurilor noastre. De exemplu, site-ul hotel-carpathia.ro a ajuns în primele 5 pozitii pe cautarea “hotel Sinaia” (2023-2024-prezent), iar site-ul predeal.elexus.ro se situeaza acum in primele 3 pozitii pe cautarea “hotel Predeal” (2022-2023-2024-prezent). Mai concret, s-au creat pagini specializate pentru anumite cautari, care au fost ulterior promovate ducand la aceste pozitionari.

Achitei Andreea – Co Fondator Elexus Hotels; CA 32 mil RON 2023

TIS Farmaceutic

TIS FARMACEUTIC

SEOmark a furnizat servicii de marketing online, articole si postari pe pagina de Facebook a companiei. Rezultatele colaborarii cu SEOmark au fost foarte bune, iar raportul calitate-pret pentru serviciile oferite a fost potrivit. Am apreciat comunicarea constanta si suportul oferit oricand, inclusiv 24/24.

Dan Rebenciuc, director de vanzari la TIS Farmaceutic; CA 37 mil RON 2023

Syg Mob Design

Syg Mob Design

Syg Mob Design, companie care activeaza din 2006, produce mobilier din PAL si MDF si ofera solutii complete de amenajari si mobila pe comanda. Colaborarea cu SEOmark a inclus realizarea site-ului, curatarea lui dupa un atac si o campanie Google Ads cu costuri de 40-60 ron per client. Rezultatele au fost pozitive si, per total, am avut o experienta pozitiva cu Radu si colegii de la SEOmark.

Iulian Boboc, responsabil atelier Syg Mob Design ; CA 550K RON 2023

Estet.ro

Estet.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Estet.ro, magazin de bijuterii vintage si handmade, a inceput cu o lista de 7-8 cuvinte cheie relevante pentru atragerea publicului. S-au optimizat categoriile si denumirile produselor pentru cautari specifice, procesul fiind finalizat in 3-4 luni. In 3-5 luni, site-ul a ajuns pe prima pagina din Google pentru termeni precum: „bijuterii handmade argint” si „bijuterii vintage”.

Iordache Adriana, administrator

Funevents.ro

Funevents.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Funevents.ro – firma de animatori petreceri copii, a inceput cu imbunatatirea functionarii site-ului prin adaugarea de pagini dedicate cautarilor si completarea informatiilor existente. Au fost adaugate si link-uri externe, treptat, iar dupa 3-6 luni, traficul organic a crescut, eliminand necesitatea campaniilor Google Ads si generand suficiente cereri pentru echipa.

Borcanea Mihai, fondator;

curs jurnalism a1.ro

Curs Jurnalism a1.ro

Cursul de Jurnalism oferit de Ramona Ulici a fost o oportunitate valoroasa pentru echipa de redactori a1.ro. Am invatat reguli de redactare si tehnici pentru articole SEO. Temele au inclus redactarea articolelor, strategii de formatare si utilizarea cuvintelor cheie. La final, workshop-ul a consolidat cunostintele prin exercitii practice si discutii despre optimizarea imaginilor si sursele de informare.

redactia a1.ro


SEOmark.ro la GoTech World

Pe 12-13 noiembrie 2024, am participat la GoTech World Romexpo, un eveniment dedicat noutatilor din tehnologie. Am avut ocazia sa impartasim expertiza noastra si sa discutam despre solutii personalizate pentru fiecare business.

Pe parcursul a doua zile, am creat conexiuni, si am deschis usa unor viitoare colaborari. A fost o placere sa ne revedem cu vechi colaboratori, dar si sa cunoastem noi parteneri din industrie. Detalii suplimentare in sectiunea "Despre Noi".
SEOmark.ro – Agentie Marketing Online a participat la GoTech World

Vrei sa afli gratis cat de bine optimizat este site-ul tau?
Te putem ajuta!

Comanda un Audit SEO Gratuit

OFERTA NOASTRA

SEOmark.ro – Agentie Marketing Online Bucuresti

Principalele servicii oferite sunt:
– Administrarea campaniilor de promovare prin Google Ads
– Creare Site-uri Web si Web-Design
– Servicii SEO in Bucuresti si Online in Romania
– Administrare campanii de Facebook Ads
– Redactare articole si texte
– Optimizarea ratei de conversie
– Consultanta de marketing online

Principalele cursuri oferite sunt:
– Curs general de Marketing Online (sales funnel)
– Curs optimizare SEO – un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
– Curs jurnalism SEO – un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
– Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
– Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
– Curs de Blogging

Datele Firmei

S.C. Advert Boutique S.R.L | C.I.F. 28901466 | Nr. inregistrare: J40/8918/2011 | Adresa: Ale. Cimpul cu Flori, Nr. 4, Bl. D26, Ap. 2, Sector 6, Bucuresti

Google my Business | Google Maps

Google Maps - Suntem Aici

Copyright © Agentia Marketing Online SEOmark.ro · 2015.

Termeni si Conditii pentru utilizarea site-ului Seomark.ro