close

SEOmark.ro

  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO
      • Servici promovare SEO
      • Consultanta SEO
      • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Copywriting Profesional AI
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizarea Ratei de Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YouTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Ultimele Articole

  • De ce firme din acelasi domeniu au costuri triple sau mai mari cu reclamele
  • Cum a evoluat serviciul de redactare in era AI si ce urmeaza
  • Google a schimbat regulile SEO in mai 2025 – ce trebuie sa stii
  • Agentia Marketing Online - SEOmark.ro - 0775.304.971 - "Facem mai mult"

Logo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri OptimizateLogo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri Optimizate
  • Menu
  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO
      • Servici promovare SEO
      • Consultanta SEO
      • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Copywriting Profesional AI
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizarea Ratei de Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YouTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Cum sa testezi o idee de afacere Ieftin si Eficient

By Radu Ciofu,

02/09/2020

Ai o idee pentru o afacere noua?

E nevoie sa te restructurezi datorita unei crize?

Vrei sa iti extinzi afacerea intr-o directie noua?

Nu ar fi mai bine intai sa testezi potentialul noii afaceri decat sa sari cu capul inainte in mijlocul oceanului?

idee de afacere business plan

Exista o modalitate sa testezi viabilitatea unei afaceri noi – si – sa ramai si cu ceva concret in urma testului in cazul in care te hotarasti sa mergi in continuare!

Cum? – afla in continuare ›

Cum sa testezi eficient o directie noua de business

In ultima perioada s-a vorbit mult despre eficientizarea si reinventarea afacerilor. Este oarecum normal – orice criza aduce schimbari economice care forteaza firmele sa schimbe ceva. Unele se inchid, altele se schimba, altele noi apar. Nimic nou.

Exista insa o problema.

Infiintarea unei firme sau o directie noua de business implica costuri si riscuri. E posibil sa nu mearga. Sau sa mearga mai prost decat original estimat. Ca idee generala e mai bine sa nu sari cu capul inainte.

Adica – intai sa testezi directia noua de busienss si DACA pare sa fie ok, atunci mergi mai departe.

O modalitate “clasica” este studiul de piata/fezabilitate. Metoda asta POATE functiona, dar, are cateva dezavantaje:

• Daca e bine facuta va costa ceva. Se poate si ieftin, dar, atunci putin probabil sa fie relevant/util
• Nu te ajuta cu nimic post studiu. Nu ramai cu nimic in afara de informatia obtinuta.
• De multe ori nu evidentiaza probleme / cerinte specifice. E un studiu oarecum artificial ca sa zic asa.

Exista cumva si o alternativa?

DA!

Realizarea + promovarea unui site de continut pe domeniul respectiv!

Cum testezi o idee de afaceri cu un site de continut specializat

Indiferent de domeniul in care vrei sa iti lansezi afacerea POTI sa iti faci un site de continut care sa vizeze domeniul respectiv.

Poti aduce acolo trafic, poti obtine date de contact de la vizitatorii respectivi – poti vorbi cu ei – si – ii poti trimite mai departe spre o alta firma care ofera efectiv ce vor. Ideea de baza e sa testezi piata respectiva FARA sa investesi efectiv in infrastructura necesara afacerii.

Adica, fara sa iti faci firma pe domeniul respectiv, fara sa ai angajati, stocuri, utilaje, spatii comerciale, sediu, ORICE e nevoie.

Evident ca DOAR costul unui site va fi mult mai mic. Plus, te ajuta sa iei pulsul – cat de cat – al pietii, vezi cam ce costuri de promovare ai, ce sansa de succes ai plus iei si contactul cu niste clienti potentiali.

Si, in cazul in care ti se pare ca afacerea merge, ramai cu site-ul si te poti ajuta de el SAU il poti extinde in functie de caz.

 ! Exista insa ceva de care trebuie sa tii cont

Evident ca daca vrei sa iti extinzi afacerea intr-o zona de servicii – atunci un site informational este ce ai nevoie.

Daca insa vrei sa iti deschizi un magazin de ceva, atunci trebuie sa gasesti o abordare oarecum indirecta. De exemplu:

• Aproape orice vinzi, poti sa iti faci un site de review-uri de produse.
• In cazul in care vrei sa vinzi produse mai scumpe/mai complexe, poti sa iti faci un site cu tutoriale de utilizare sau consultanta pe zona respectiva.
• Indiferent poti sa stabilesi si contracte de afiliere cu entitati care vand acel ceva, pentru a testa efectiv cati clienti care chiar cumpara poti genera.

In continuare am sa detaliez concret ce pasi trebuie facuti pentru a implementa cele de mai sus.

1 – Afla ce informatii vor cumparatorii din nisa vizata de tine

Aici te poate ajuta mult Google. In esenta, oamenii interesati de un anumit domeniu, cauta in google anumite expresii legate de acel domeniu.

Ce trebuie sa faci, e sa identifici acele expresii si sa faci continut in site-ul tau pentru ele.

Oarecum, e ca si cum ai raspunde principalelor intrebari ale oamenilor dintr-un anumit domeniu economic. Oarecum.

Activitatea asta se cheama studiul cuvintelor cheie.

Mai multe detalii in video astea:  https://youtu.be/ELwbUaKAQQk   si   https://youtu.be/phUFA7smyHg

Cere Consultanta gratuita pentru site-ul tau

› Ai un site de prezentare sau un magazin online si doresti un sfat de imbunatatire de la un specialist ?
› Nu esti multumit de design-ul site-ului ?
› Vrei un site complet nou, dar, nu stii care este pretul corect pentru ce ai nevoie ?
› Ti se pare ca site-ul tau nu vinde suficient de bine ?

» Te putem ajuta!

Solicita serviciul gratuit de consultanta live realizare site »

Afla cat costa crearea unui site la noi - Cere o oferta

CERERE O OFERTA – REALIZARE SITE

Ai nevoie de un site nou? Sau refacerea celui existent?

Trimite-ne o cerere de oferta pentru realizarea site-ului dorit sau, calculeaza pretul aproximativ folosind calculatorul nostru.

Calculeaza pretul Aproximativ pentru site-ul tau »

2 – Fa continut BINE documentat pe baza cuvintelor cheie de la pct.1

Bun, acum stii in mare cateva din lucrurile pe care le cauta oamenii in domeniul vizat.

Acum, fa articole si ghiduri BINE documentate pe care le pui pe site.

Varianta optima este ca pentru fiecare cuvant cheie sa ai un articol bun si mare plus un ghid SI mai bine detaliat si mai mare.

Asigura-te ca doar articolele sunt publice. (o sa explic in continuare de ce)

3 – Finalizeaza site-ul si implementeaza masuratori

In esenta, trebuie sa te asiguri ca potentialul client poate ajunge sa cumpere ce vrea. Cam trebuie sa faci asta ca sa poti masura efectiv cati ajung sa cumpere si cat de usor – sau nu – e sa obii un client real.

Sunt in mare 2 cazuri:

  • Clientii vor lucruri mici si ieftine – gen haine , dar nu scumpe, bijuterii, huse telefoane, incaltaminte (nu de firma), maruntisuri de tot felul.
    • Aici varianta e sa lurezi ca afiliat. Adica, sa redirectionezi traficul spre alte site-uri de unde pot cumpara efectiv ce vor.
      • In general, se face cu link-uri personalizate si masurate in Google Analytics.  Adica, pui spre magazinul X un link personalizat si oricine care vine din acel link si cumpara ceva, se vede in Google Analytics. Nu am sa intru in detalii. Nu e deloc complicat si orice persoana care are cat de cat experienta pe marketing online te poate ajuta.
      • Referitor la ce magazin sa trimiti – nu e o problema sa gasesti. Sunt firme care sunt dispuse sa plateasca pentru astfel de trafic, asa ca aproape oricine te va accepta pentru un test gratuit.

SAU

  • Clientii vor lucruri mai complexe / complicate – NU maruntisuri.
    • Aici merge si varianta de mai sus DAR mai merge ceva aditional – care te poate ajuta mult: consultanta gratuita.
      • Si aici intra in joc ghidul de mai sus. Faci un ghid pe care il oferi gratuit contra date de contact.  telefon + email.  (avem pe seomark.ro mai multe exemple de astfel de ghiduri).
        • Ideea e ca in cazul serviciilor/produselor complexe aproape nimeni nu cumpara din prima.  Ti-ai cumpara o excursie de 2000 euro fara sa pui intrebari? Dar un calculator super performant de peste 2000 euro? Dar o masina? sau ti-ai mobila casa fara sa vorbesti cu persoana care iti vinde/face mobila?
          • Odata ce obtii datele de contact ale persoanelor care sunt interesate de acele servicii – le poti contacta cumva, poti vorbi cu ele – poti sa iti faci idee de ce potential de afacere au iar la final, poti sa le recomanzi 2-3 companii de unde pot cumpara. Atata vreme cat tu nu oferi acel lucru, faci in esenta un lucru bun daca dai un sfat util. Si cu ocazia asta iei si pulsul pietii.

4 – Adu trafic si incepe masuratorile

Ai site, ai implementat canalele de mai sus – e timpul sa lansezi testul.

Adica, sa faci cateva campaii de promovare mici. Aici depinde de ce vinzi. Ca regula generala:

  • Daca vinzi lucruri ieftine / medii – in general Facebook (social media) sau Olx sau site-uri generaliste
  • Daca vinzi lucruri mai complicate -in general Google sau site-uri specializate

Dupa ce vine traficul poti in mare sa vezi :

  • cate vanzari finale ai generat – obtii un cost/client initial.
  • cate date de contact ai generat (lead-uri) – obtii un cost/lead initial
    • Daca si vorebesti cu oamenii, iti dai seama cat de cat si ce potential financiar au

In esenta, poti trage o linie – am cheltuit X , am obtinut Y. Si vezi daca merita sau nu.

 ! NOTA: Ia in calcul ca la acest mod de abordare, Y intotdeauna va fi mai mare decat Y real.

De ce?
Pentru ca exista un pas in plus pe care trebui sa il faca cumparatorii. Adica sa treaca pe la tine.  E mai eficient daca vinzi TU direct ceva, decat daca trimiti in alta parte.

Cere Consultanta Gratuita de Marketing

› Vrei sa afli cum sa-ti faci afacerea mai eficienta?

› Ar fi util pentru tine sa inveti care sunt strategiile de promovare care aduc rezultate?

› Iti doresti sa afli cum sa vinzi mai usor si mai des clientilor tai?

» Te putem ajuta!

Cere o consultanta – live si gratuita – prin Skype, Zoom sau Teamviewer »

Afla cum sa eficientizezi reclamele tale

Te promovezi in mediul online? Ai in derulare campanii publicitare?

Optimizeaza-ti Rata de Conversie

- Vinzi mai mult prin reclamele pe care le platesti
- Economisesti bani
- Ai trafic (pentru care poate platesti) dar nu ai suficiente vanzari?

Cere o oferta de Optimizare a Ratei de Convesie »

5 – Decizia finala – se continua sau nu afacerea?

In esenta, sunt 2 cazuri:

Din datele initiale obtinute, pare ca poti face profit. Daca ce a iesit din prima e rezonabil satisfacator, atunci IN MOD NORMAL, odata ce imbunatatesti site-ul rezultatele vor fi si mai bune.

Poti extinde site-ul adaugand functii de magazin online sau pagini de servicii.

In esenta, il transformi in site complet pentru afacerea noua.

Si – fata de un studiu de fezabilitate – ai ceva care deja functioneaza cat de cat. Nu o iei de la zero cu promovarea.

SAU

Testul initial arata ca ideea nu e suficient de profitabila.

In cazul asta, pui stop si asta e.

Mai poti face insa ceva: sa incerci sa vinzi site-ul. In esenta, e un site de continut care poate genera ceva business pentru cineva care activeaza in acel domeniu. DACA site-ul e bine facut si daca genereaza ceva poti sa il vinzi. FOARTE probabil nu vei obtine profit (mergem pe ideea ca nu a iesit prea profitabil) dar iti poti recupera CEVA din investitia facuta.

Radu Ciofu, SEOmark.ro

Intrebari? Nelamuriri? Sugestii? Lasa-le mai jos in comentarii ↓

Post navigation

← PreviousStrategii de promovare a unei firme: 14 idei pe care le poti aplica chiar de maine!
NextLink-uri sau text? Ce conteaza in SEO si cum poti avea campanii eficiente? →

2 thoughts on “Cum sa testezi o idee de afacere Ieftin si Eficient”

  1. Theofil says:
    07/09/2020 at 12:31 am

    Marketing nu se poate face numai din birou. Că mereu o să-ți ia fața cineva care s-a dus personal să facă anumite întâlniri și să facă strângerile de mână potrivite. Știu că vă numiți SEOMARK și că vorbiți de SEO, voiam doar să zic că tot trebuie făcute câteva drumuri.

    Reply
    • Radu Ciofu says:
      07/09/2020 at 10:00 am

      Sunt perfect de acord cu comentariul. In unele domenii Intalnirea fata in fata e esentiala. In general pe zona de servicii B2B sau produse scumpe.

      Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published.

Ultimele articole

  • De ce firme din acelasi domeniu au costuri triple sau mai mari cu reclamele 18/08/2025
  • Cum a evoluat serviciul de redactare in era AI si ce urmeaza 27/06/2025
  • Google a schimbat regulile SEO in mai 2025 – ce trebuie sa stii 20/05/2025
  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads 22/04/2025
  • Toata lumea vrea Tik Tok acum. Avantajele si dezavantajele promovarii aici 16/01/2025

Afla ce este SEO si cum poti face ca Google sa lucreze pentru tine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum iti poti creste semnificativ traficul din Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]

Vrei sa stii cum sa auditezi corect campaniile de Adwords?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa optimizezi campaniile de publicitate pe Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum care sunt principalele caracteristici ale unui site construit eficient si care vinde bine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti faci site-ul mai eficient

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei sa iti faci reclama pe Facebook dar nu stii cum?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti administrezi in mod profesionist reclamele pe Facebook

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei mai multi vizitatori pe site FARA sa platesti pentru ei sau cum sa vinzi mai mult?

›Descarca un Ghid Gratuit despre eCommerce SEO pentru Magazine Online

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum cum trebuie sa redactezi titluri excelente dar si o lista bogata de exemple si sugestii

›Descarca un Ghid Gratuit despre redactarea titlurilor excelente

oferta-seo-barbat-300x300[1]


SEOmark.ro

HOME   -   SERVICII   -   CURSURI   -   EDUCATIE   -   CONTACT   -   DESPRE NOI

Oferta noastra

SEOmark.ro ofera servicii de promovare online si cursuri de marketing online

Principalele servicii oferite sunt:
- Servicii de administrare a campaniilor de promovare prin Google Ads
- Servicii de creare site-uri web si web-design
- Servicii de optimizare a site-urilor web pentru Google si principalele motoare de cautare (Servicii de optimizare SEO)
- Servicii de administrare si promovare a campaniilor publicitare realizate prin Facebook
- Servicii de redactare a articolelor cu scopul publicarii lor in mediul online
- Servicii de optimizare a ratei de conversie pentru imbunatatirea campaniilor publicitare
- Consultanta si asistenta pe zona de marketing si promovare online

Principalele cursuri oferite sunt:
- Curs general de Marketing Online (sales funnel)
- Curs optimizare SEO - un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
- Curs jurnalism SEO - un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
- Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
- Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
- Curs de Blogging


Testimoniale clienti agentie SEOmark.ro


Achitei Andreea

Hotelurile Elexus

Dupa colaborarea cu SEOmark.ro, s-au obtinut rezultate concrete pentru site-urile hotelurilor noastre. De exemplu, site-ul hotel-carpathia.ro a ajuns în primele 5 pozitii pe cautarea “hotel Sinaia” (2023-2024-prezent), iar site-ul predeal.elexus.ro se situeaza acum in primele 3 pozitii pe cautarea “hotel Predeal” (2022-2023-2024-prezent). Mai concret, s-au creat pagini specializate pentru anumite cautari, care au fost ulterior promovate ducand la aceste pozitionari.

Achitei Andreea – Co Fondator Elexus Hotels; CA 32 mil RON 2023

TIS Farmaceutic

TIS FARMACEUTIC

SEOmark a furnizat servicii de marketing online, articole si postari pe pagina de Facebook a companiei. Rezultatele colaborarii cu SEOmark au fost foarte bune, iar raportul calitate-pret pentru serviciile oferite a fost potrivit. Am apreciat comunicarea constanta si suportul oferit oricand, inclusiv 24/24.

Dan Rebenciuc, director de vanzari la TIS Farmaceutic; CA 37 mil RON 2023

Syg Mob Design

Syg Mob Design

Syg Mob Design, companie care activeaza din 2006, produce mobilier din PAL si MDF si ofera solutii complete de amenajari si mobila pe comanda. Colaborarea cu SEOmark a inclus realizarea site-ului, curatarea lui dupa un atac si o campanie Google Ads cu costuri de 40-60 ron per client. Rezultatele au fost pozitive si, per total, am avut o experienta pozitiva cu Radu si colegii de la SEOmark.

Iulian Boboc, responsabil atelier Syg Mob Design ; CA 550K RON 2023

Estet.ro

Estet.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Estet.ro, magazin de bijuterii vintage si handmade, a inceput cu o lista de 7-8 cuvinte cheie relevante pentru atragerea publicului. S-au optimizat categoriile si denumirile produselor pentru cautari specifice, procesul fiind finalizat in 3-4 luni. In 3-5 luni, site-ul a ajuns pe prima pagina din Google pentru termeni precum: „bijuterii handmade argint” si „bijuterii vintage”.

Iordache Adriana, administrator

Funevents.ro

Funevents.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Funevents.ro – firma de animatori petreceri copii, a inceput cu imbunatatirea functionarii site-ului prin adaugarea de pagini dedicate cautarilor si completarea informatiilor existente. Au fost adaugate si link-uri externe, treptat, iar dupa 3-6 luni, traficul organic a crescut, eliminand necesitatea campaniilor Google Ads si generand suficiente cereri pentru echipa.

Borcanea Mihai, fondator;

curs jurnalism a1.ro

Curs Jurnalism a1.ro

Cursul de Jurnalism oferit de Ramona Ulici a fost o oportunitate valoroasa pentru echipa de redactori a1.ro. Am invatat reguli de redactare si tehnici pentru articole SEO. Temele au inclus redactarea articolelor, strategii de formatare si utilizarea cuvintelor cheie. La final, workshop-ul a consolidat cunostintele prin exercitii practice si discutii despre optimizarea imaginilor si sursele de informare.

redactia a1.ro


SEOmark.ro la GoTech World

Pe 12-13 noiembrie 2024, am participat la GoTech World Romexpo, un eveniment dedicat noutatilor din tehnologie. Am avut ocazia sa impartasim expertiza noastra si sa discutam despre solutii personalizate pentru fiecare business.

Pe parcursul a doua zile, am creat conexiuni, si am deschis usa unor viitoare colaborari. A fost o placere sa ne revedem cu vechi colaboratori, dar si sa cunoastem noi parteneri din industrie. Detalii suplimentare in sectiunea "Despre Noi".
SEOmark.ro – Agentie Marketing Online a participat la GoTech World

Vrei sa afli gratis cat de bine optimizat este site-ul tau?
Te putem ajuta!

Comanda un Audit SEO Gratuit

OFERTA NOASTRA

SEOmark.ro – Agentie Marketing Online Bucuresti

Principalele servicii oferite sunt:
– Administrarea campaniilor de promovare prin Google Ads
– Creare Site-uri Web si Web-Design
– Servicii SEO in Bucuresti si Online in Romania
– Administrare campanii de Facebook Ads
– Redactare articole si texte
– Optimizarea ratei de conversie
– Consultanta de marketing online

Principalele cursuri oferite sunt:
– Curs general de Marketing Online (sales funnel)
– Curs optimizare SEO – un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
– Curs jurnalism SEO – un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
– Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
– Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
– Curs de Blogging

Datele Firmei

S.C. Advert Boutique S.R.L | C.I.F. 28901466 | Nr. inregistrare: J40/8918/2011 | Adresa: Ale. Cimpul cu Flori, Nr. 4, Bl. D26, Ap. 2, Sector 6, Bucuresti

Google Business Profile | Google Maps

Google Maps - Suntem Aici

SEOmark ro este partener oficial Google

Copyright © Agentia Marketing Online SEOmark.ro · 2015-2025.

Termeni si Conditii pentru utilizarea site-ului Seomark.ro