close

SEOmark.ro

  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO
      • Servici promovare SEO
      • Consultanta SEO
      • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Copywriting Profesional AI
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Ultimele Articole

  • Cum a evoluat serviciul de redactare in era AI si ce urmeaza
  • Google a schimbat regulile SEO in mai 2025 – ce trebuie sa stii
  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads
  • Agentia Marketing Online - SEOmark.ro - 0775.304.971 - "Facem mai mult"

Logo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri OptimizateLogo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri Optimizate
  • Menu
  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO
      • Servici promovare SEO
      • Consultanta SEO
      • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Copywriting Profesional AI
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

META DESCRIEREA – 5 sfaturi pentru a-ti aduce mai mult TRAFIC

By Radu Ciofu,

27/08/2018

Daca ai putea sa iti cresti SEMNIFICATIV traficul investind doar 3-4 minute in plus, nu ai face-o?

Evident ca DA.

Setarea unei Meta Descrieri atractive si eficiente NU dureaza mai mult de 5 minute.

Si cu toate astea, impactul asupra traficului este SEMNIFICATIV.

O Meta Descriere buna iti poate aduce si de 2-3 ori mai mult trafic. Si NU e o exagerare!

meta descriere
meta descriere

DE CE o Meta Descriere foarte buna iti poate creste traficul unui articol si de 2-3 ori.

Motivul are legatura cu rata de click – CTR.

Rata de click este sansa procentuala ca un om care cauta cuvantul cheie pentru care e facut articolul tau chiar sa dea click si sa viziteze site-ul tau.

De exemplu:

Ai redactat recent un articol despre cuvantul ….xyz….

Dupa ce a fost descoperit de Google, articolul apare in prima pagina dar pe pozitia 8.

Statistic, pentru cuvantul ….xyz…. google stie ca IN MEDIE, pozitia 9 primeste cam 5.5% din click-uri. (statisitca o puteti vedea aici›)

Sa presupunem insa ca articolul tau – pentru ca are o Meta Descriere absolut geniala primeste cam 8% din click-uri.

In timp, Google va vedea asta si va gandi ceva de genul “nu inteleg exact de ce DAR pare ca utilzatorii apreciaza mai mult acest articol decat altele. In mod cert performeaza mai bine decat media. Deci, MERITA sa fie mai sus.”

Rata de Click sau CTR ESTE un factor important in stabilirea pozitiei in Google.

Si dupa o vreme, articolul tau va ajunge undeva pe pozitia 4-5. Dupa care calculul se reia. Daca si acolo va performa mai bine decat media, poate chiar sa intre in top 3 rezultate.

Sa nu mergem insa atat de departe. Daca atingi pozitia 4-5, cu un CTR bun POTI lua relativ usor cam 10% din trafic.

Evident si Titlul are o insemnatate mare. Insa, daca ai facut o treaba buna cu Meta Descrierea, foarte probabil ai facut o treaba buna si cu titlul.

Un CTR de 10% inseamna TRAFIC DUBLU raportat la un CTR de 10%.

Si asta FARA ca utlizatorul sa intre efectiv pe site-ul tau. Tot acest calcul se produce inainte ca utilizatorul sa apuce sa vada ceva din ce ai scris.

Pana la urma, de ce crezi ca marea majoritate a ziarelor si revistelor online folosesc titluri care sa iti trezeasca interesul si care sa te faca sa dai click pe ele?

Ai nevoie de consultanta SEO gratuita?

› Ai investit in SEO dar rezultatele sunt sub asteptari ?

› Vrei mai mult trafic pentru site-ul tau ?

› Vrei sa fii mai sus in cautarile pe Google ?

› Vrei sa alfi ce implica SEO si optimizarea pentru Google ?

Te putem ajuta - Aplica acum pentru : Consultanta SEO Gratuita›

Invata optimizarea pentru Google? Urmeaza un Curs de SEO

Curs de Optimizare SEO on si off site

Inveti lucruri practice despre SEO si Google
Inveti cum sa vinzi mai mult cu site-ul tau
Primesti o diploma de participare
Te ajutam sa aplici informatiile invatate

Urmeaza Cursul Intensiv de Optimizare SEO on si off site »

Creste-ti traficul. Solicita un pachet de SEO

Servicii SEO Profesionale

Tot ce iti trebuie pentru a avea un site care sa atraga vizitatori din Google!

Avem pachete SEO prestabilite – potrivite pentru aproape orice buget sau putem oferi servicii SEO complet customizate, pliate pe nevoile tale.

Cere o oferta de servicii SEO pentru site-ul tau »

Sfaturi pentru redactarea de Meta Descrieri Atractive

Sfatul 1 – Descrierea Meta sa contina cel putin o data cuvantul cheie in forma exacta – PREFERABIL cat mai la inceput

Sfatul acesta este foarte important mai ales in cazul cautarilor formate din mai multe cuvinte.

De exemplu: pantofi dama cu toc sau excursie Grecia Santorini sau pareri Samsung S9 sau ….

Omul respectiv cauta CEVA. Daca acel CEVA apare in meta descrierea ta exact in forma pe care el o cauta, atunci sansa sa dea click este mai mare.

Si nu doar atat.

Este foarte important ca acel cuvant cheie sa fie cat mai la inceputul propozitiei.

De ce?

Pentru ca citim de la stanga la dreapta. Primele cuvinte cititie din orice text, vor fi cele mai de la stanga.

De multe ori nici nu ajungem sa citim toata propozitia.

Ne-am obisnut sa scanam rapid nu sa cititm. Daca inceputul nu pare atractiv, mergem mai departe.

Asa ca CONVINGE-L pe utilizator ca articolul tau este despre ce cauta el.

Sfatul 2 – Descrierea Meta sa contina BENEFICII pentru cititor

Din punctul meu de vedere este cel mai important aspect care este ignorat de marea majoritate a celor care redacteaza continut.

Multa lume pune in descrierea meta cuvantul cheie.

Putini insa pun si un beneficiu pentru vizitator.

Ce inseamna Beneficiu pentru Vizitator?

Beneficiu este in esenta o promisiune de castig pe care i-o faci potentialului cititor.

“Citeste asta ca sa …..(un castig oarecare)…..”

IMPORTANT:

Beneficiul trebuie sa fie un avantaj foarte simplu, foarte direct si foarte usor de inteles.

Adica un beneficiu Primar.

De exemplu:

Am scris un articol in care am comparat mai multe telefoane.

Corect: “Vezi care e cel mai bun telefon”

Incorect: “Vezi care telefon are cel mai mare scor”

Interesul meu primar este sa vad care e cel mai bun telefon. Sigur, cel mai bun telefon probabil ca are si cel mai mare scor, dar, scorul nu este un beneficiu primar – este doar o cale spre un scop.

Alt exemplu:

Redactez meta descriere pentru un fier de calcat.

Incorect: “Fierul de calcat XYZ are 7 trepte si 9 functii”

Corect: “Cu fierul de calcat XYZ calci mai rapid si mai bine” (eventual in articol poti detalia de ce – pentru ca are nus cate functii si trepte…)

Nu ma intereseaza cate trepte si functii are un fier de calcat. Nu pentru asta il cumpar. Ce ma intereseaza insa e sa isi faca treaba cat mai bine in cat mai putin timp posibil.

Treptele & functiile sunt doar un mijloc, nu un scop in sine.

Crezi ca sfatul acesta e bun? Crezi ca are logica si poate fi usor implementat?

Daca da, share pe reteauta ta sociala preferata.

Sfatul 3 – Creeaza impresia de popularitate in Meta Descriere

Daca ai de ales intre 2 localuri de pe aceeasi strada – unul cu nici un client si celalalt aproape plin – la care te-ai duce?

De cele mai multe ori, multimea atrage multime.

Valabil si in offline si in online.

Popularitatea este de altfel unul din cele 6 principii ale lui Robert Cialdini evidentiate in cartea Psigologia Persuaziunii

Acum, concret – cum sa fii popular in meta descriere.

Daca e sa ne raportam la ce apare in Google, este singurul loc in care rezonabil ne putem lauda cu popularitatea. In titlu NU prea e loc.

Popularitatea poate fi in principal data de doua cifre:

› Numarul de clienti care au cumparat acel produs / seriviciu

› Numarul de oameni de pe retelele de socializare care apreciaza acel produs (like, share)

Bineinteles, daca poti, foloseste-le pe amandoua.

Daca nu poti decat unu, mai bine decat nimic.

Mai ales aprecierea pe retelele de socializare este destul de usor de obtinut.

Evident, cu reclama.

Fa o pagina dedicata si bine facuta pentru un produs.

Vezi aici care sunt elementele obligatorii pentru orice pagina de produs.

Dupa care asigura-te ca ai populat-o bine cu butoane de like, share si alte box-uri de interactiune cu social media.

Dupa care fa-i o reclama.

Daca produsul nu e groaznic, vei strange persoane care sa ii dea like. Preferabil CEL PUTIN CATEVA SUTE. E aiurea sa te lauzi cu 20 de like-uri.

Dupa care foloseste acele like-uri ca social proof.

Ai nevoie de consultanta SEO gratuita?

› Ai investit in SEO dar rezultatele sunt sub asteptari ?

› Vrei mai mult trafic pentru site-ul tau ?

› Vrei sa fii mai sus in cautarile pe Google ?

› Vrei sa alfi ce implica SEO si optimizarea pentru Google ?

Te putem ajuta - Aplica acum pentru : Consultanta SEO Gratuita›

Invata optimizarea pentru Google? Urmeaza un Curs de SEO

Curs de Optimizare SEO on si off site

Inveti lucruri practice despre SEO si Google
Inveti cum sa vinzi mai mult cu site-ul tau
Primesti o diploma de participare
Te ajutam sa aplici informatiile invatate

Urmeaza Cursul Intensiv de Optimizare SEO on si off site »

Creste-ti traficul. Solicita un pachet de SEO

Servicii SEO Profesionale

Tot ce iti trebuie pentru a avea un site care sa atraga vizitatori din Google!

Avem pachete SEO prestabilite – potrivite pentru aproape orice buget sau putem oferi servicii SEO complet customizate, pliate pe nevoile tale.

Cere o oferta de servicii SEO pentru site-ul tau »

Sfatul 4 – Incearca sa identifici nevoia sau curiozitatea vizitatorului

Asta e un pic mai dificil de facut.

DAR, daca reusesti, iti poate aduce un plus semnificativ la trafic.

De exemplu:

Daca cineva cauta “Concediu Bulgaria” – Foarte probabil e interesat de recomandari privind statiunile de pe litoralul bulgar. Si foarte probabil, este interesat si de COSTUL acelor statiuni.

O idee care poate functiona este sa pui in meta descriere ceva legat de Preturile la Cazare.

De exemplu: Lista preturilor medii in functie de statiune.

Cuvantul preturi NU este in cuvantul cheie cautat de utilizator. Dar, bag mana in foc ca pe acel om il intereseaza costurile. Foarte probabil preturile reprezinta intentia “ascunsa” a utilizatorului.

IMPORTANT:

Acest punct este cel mai dificil de nimerit corect din prima.

Din fericire, nu este nicio problema daca schimbam din cand in cand meta descrierea.

Pana la urma, a absurd sa faci ceva cu asteptarea ca acel ceva sa fie valabil pana la sfarsitul universului.

De cele mai mule ori, Google chiar apreciaza modificarile.

Un articol modificat = un articol imbunatatit.

Caz in care, foarte probabil va performa MAI BINE post modificare decat inainte.

Asa ca testeaza.

Incearca sa identifici intentia ascunsa (nu intotdeauna este) si sa o pui in meta.

Posibil sa nu reusesti din prima.

Nu abandona. Modifica Meta Descrierea si incearca din nou. In final ar trebui sa reusesti.

Te-a ajutat cu ceva articolul?  Daca da, nu tine doar pentru tine!

Sfatul 5 – Ofera in Meta Descriere un motiv aditional de click

Recomandarea asta pentru meta descriere se bazeaza partial pe unul din principiile lui Cialdini. Partial se bazeaza pe frica si/sau lacomie.

Despre ce este vorba?

Pune in descrierea meta una din urmatoarele:

› Promotie limitata – (scarcity) Valabil in general pentru produse/servicii – induce ideea ca acel produs sau serviciu este la promotie dar nu va fi pentru mult timp.

› Fii primul care afla – In general folosit pentru articole, nu produse

› Nu rata cele mai populare sfaturi/produse – frica de a ramane pe dinafara – nu fii printre putinii care nu beneficiaza de ultimele – chestii – minunate care….

Aceste recomandari sunt uneori grupate sub umbrela de Call to Action. Sau CTA.

Foarte probabil ca ati vazut si prin alte articole recomandarea  – pune un Call to Action – pe romaneste pune un indemn la click.

Din experienta mea multi marketeri fac asta.

Si din experienta mea, o fac la cel mai slab nivel posibil.

Majoritatea considera ca CTA = DA ACUM CLICK sau CLICK SA VEZI MAI MULTE sau orice care incepe/se termina cu CLICK…

Nu am vazut sa functioneze consistent sau des.

Este bine sa ii spui omului sa faca click INSA functioneaza MULT MAI BINE daca ii dai si un motiv sa o faca.

Da click pentru ca + MOTIV

Si aveti cateva propuneri de motive mai sus.

Ai nevoie de consultanta SEO gratuita?

› Ai investit in SEO dar rezultatele sunt sub asteptari ?

› Vrei mai mult trafic pentru site-ul tau ?

› Vrei sa fii mai sus in cautarile pe Google ?

› Vrei sa alfi ce implica SEO si optimizarea pentru Google ?

Te putem ajuta - Aplica acum pentru : Consultanta SEO Gratuita›

Invata optimizarea pentru Google? Urmeaza un Curs de SEO

Curs de Optimizare SEO on si off site

Inveti lucruri practice despre SEO si Google
Inveti cum sa vinzi mai mult cu site-ul tau
Primesti o diploma de participare
Te ajutam sa aplici informatiile invatate

Urmeaza Cursul Intensiv de Optimizare SEO on si off site »

Creste-ti traficul. Solicita un pachet de SEO

Servicii SEO Profesionale

Tot ce iti trebuie pentru a avea un site care sa atraga vizitatori din Google!

Avem pachete SEO prestabilite – potrivite pentru aproape orice buget sau putem oferi servicii SEO complet customizate, pliate pe nevoile tale.

Cere o oferta de servicii SEO pentru site-ul tau »

Radu Ciofu, SEOmark.ro

Ai ceva de adaugat? Lasa mai jos ↓ un comentariu si iti raspundem la el!

Post navigation

← PreviousCum castigi mai mult trafic in SEO? SEO On-Site sau SEO OFF-Site?
NextVideo – Audit SEO gratuit – la un site random →

2 thoughts on “META DESCRIEREA – 5 sfaturi pentru a-ti aduce mai mult TRAFIC”

  1. mirc says:
    28/08/2018 at 2:03 pm

    de cand cu rankbrain si alte modificari de algo la google, mai conteaza meta descrierea?

    Reply
    • SEOmark.ro says:
      28/08/2018 at 2:08 pm

      Rankbrain este un algoritm care incearca sa determine intentia reala a utilizatorului. RankBrain e cel care inearca sa inteleaga logica (machine learning) dintre ce cauta oamenii si pe ce dau efectiv click.

      Meta descrierea e cu atat mai importanta daca e sa luam in calcul Rankbrain – oamenii aleg pe ce fac click inainte sa intre efectiv pe site…

      Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published.

Ultimele articole

  • Cum a evoluat serviciul de redactare in era AI si ce urmeaza 27/06/2025
  • Google a schimbat regulile SEO in mai 2025 – ce trebuie sa stii 20/05/2025
  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads 22/04/2025
  • Toata lumea vrea Tik Tok acum. Avantajele si dezavantajele promovarii aici 16/01/2025
  • Google pentru Servicii a devenit foarte dificil si scump. De ce? Si ce poti face? 08/10/2024

Afla ce este SEO si cum poti face ca Google sa lucreze pentru tine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum iti poti creste semnificativ traficul din Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]

Vrei sa stii cum sa auditezi corect campaniile de Adwords?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa optimizezi campaniile de publicitate pe Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum care sunt principalele caracteristici ale unui site construit eficient si care vinde bine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti faci site-ul mai eficient

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei sa iti faci reclama pe Facebook dar nu stii cum?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti administrezi in mod profesionist reclamele pe Facebook

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei mai multi vizitatori pe site FARA sa platesti pentru ei sau cum sa vinzi mai mult?

›Descarca un Ghid Gratuit despre eCommerce SEO pentru Magazine Online

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum cum trebuie sa redactezi titluri excelente dar si o lista bogata de exemple si sugestii

›Descarca un Ghid Gratuit despre redactarea titlurilor excelente

oferta-seo-barbat-300x300[1]


SEOmark.ro

HOME   -   SERVICII   -   CURSURI   -   EDUCATIE   -   CONTACT   -   DESPRE NOI

Oferta noastra

SEOmark.ro ofera servicii de promovare online si cursuri de marketing online

Principalele servicii oferite sunt:
- Servicii de administrare a campaniilor de promovare prin Google Ads
- Servicii de creare site-uri web si web-design
- Servicii de optimizare a site-urilor web pentru Google si principalele motoare de cautare (Servicii de optimizare SEO)
- Servicii de administrare si promovare a campaniilor publicitare realizate prin Facebook
- Servicii de redactare a articolelor cu scopul publicarii lor in mediul online
- Servicii de optimizare a ratei de conversie pentru imbunatatirea campaniilor publicitare
- Consultanta si asistenta pe zona de marketing si promovare online

Principalele cursuri oferite sunt:
- Curs general de Marketing Online (sales funnel)
- Curs optimizare SEO - un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
- Curs jurnalism SEO - un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
- Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
- Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
- Curs de Blogging


Testimoniale clienti agentie SEOmark.ro


Achitei Andreea

Hotelurile Elexus

Dupa colaborarea cu SEOmark.ro, s-au obtinut rezultate concrete pentru site-urile hotelurilor noastre. De exemplu, site-ul hotel-carpathia.ro a ajuns în primele 5 pozitii pe cautarea “hotel Sinaia” (2023-2024-prezent), iar site-ul predeal.elexus.ro se situeaza acum in primele 3 pozitii pe cautarea “hotel Predeal” (2022-2023-2024-prezent). Mai concret, s-au creat pagini specializate pentru anumite cautari, care au fost ulterior promovate ducand la aceste pozitionari.

Achitei Andreea – Co Fondator Elexus Hotels; CA 32 mil RON 2023

TIS Farmaceutic

TIS FARMACEUTIC

SEOmark a furnizat servicii de marketing online, articole si postari pe pagina de Facebook a companiei. Rezultatele colaborarii cu SEOmark au fost foarte bune, iar raportul calitate-pret pentru serviciile oferite a fost potrivit. Am apreciat comunicarea constanta si suportul oferit oricand, inclusiv 24/24.

Dan Rebenciuc, director de vanzari la TIS Farmaceutic; CA 37 mil RON 2023

Syg Mob Design

Syg Mob Design

Syg Mob Design, companie care activeaza din 2006, produce mobilier din PAL si MDF si ofera solutii complete de amenajari si mobila pe comanda. Colaborarea cu SEOmark a inclus realizarea site-ului, curatarea lui dupa un atac si o campanie Google Ads cu costuri de 40-60 ron per client. Rezultatele au fost pozitive si, per total, am avut o experienta pozitiva cu Radu si colegii de la SEOmark.

Iulian Boboc, responsabil atelier Syg Mob Design ; CA 550K RON 2023

Estet.ro

Estet.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Estet.ro, magazin de bijuterii vintage si handmade, a inceput cu o lista de 7-8 cuvinte cheie relevante pentru atragerea publicului. S-au optimizat categoriile si denumirile produselor pentru cautari specifice, procesul fiind finalizat in 3-4 luni. In 3-5 luni, site-ul a ajuns pe prima pagina din Google pentru termeni precum: „bijuterii handmade argint” si „bijuterii vintage”.

Iordache Adriana, administrator

Funevents.ro

Funevents.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Funevents.ro – firma de animatori petreceri copii, a inceput cu imbunatatirea functionarii site-ului prin adaugarea de pagini dedicate cautarilor si completarea informatiilor existente. Au fost adaugate si link-uri externe, treptat, iar dupa 3-6 luni, traficul organic a crescut, eliminand necesitatea campaniilor Google Ads si generand suficiente cereri pentru echipa.

Borcanea Mihai, fondator;

curs jurnalism a1.ro

Curs Jurnalism a1.ro

Cursul de Jurnalism oferit de Ramona Ulici a fost o oportunitate valoroasa pentru echipa de redactori a1.ro. Am invatat reguli de redactare si tehnici pentru articole SEO. Temele au inclus redactarea articolelor, strategii de formatare si utilizarea cuvintelor cheie. La final, workshop-ul a consolidat cunostintele prin exercitii practice si discutii despre optimizarea imaginilor si sursele de informare.

redactia a1.ro


SEOmark.ro la GoTech World

Pe 12-13 noiembrie 2024, am participat la GoTech World Romexpo, un eveniment dedicat noutatilor din tehnologie. Am avut ocazia sa impartasim expertiza noastra si sa discutam despre solutii personalizate pentru fiecare business.

Pe parcursul a doua zile, am creat conexiuni, si am deschis usa unor viitoare colaborari. A fost o placere sa ne revedem cu vechi colaboratori, dar si sa cunoastem noi parteneri din industrie. Detalii suplimentare in sectiunea "Despre Noi".
SEOmark.ro – Agentie Marketing Online a participat la GoTech World

Vrei sa afli gratis cat de bine optimizat este site-ul tau?
Te putem ajuta!

Comanda un Audit SEO Gratuit

OFERTA NOASTRA

SEOmark.ro – Agentie Marketing Online Bucuresti

Principalele servicii oferite sunt:
– Administrarea campaniilor de promovare prin Google Ads
– Creare Site-uri Web si Web-Design
– Servicii SEO in Bucuresti si Online in Romania
– Administrare campanii de Facebook Ads
– Redactare articole si texte
– Optimizarea ratei de conversie
– Consultanta de marketing online

Principalele cursuri oferite sunt:
– Curs general de Marketing Online (sales funnel)
– Curs optimizare SEO – un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
– Curs jurnalism SEO – un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
– Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
– Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
– Curs de Blogging

Datele Firmei

S.C. Advert Boutique S.R.L | C.I.F. 28901466 | Nr. inregistrare: J40/8918/2011 | Adresa: Ale. Cimpul cu Flori, Nr. 4, Bl. D26, Ap. 2, Sector 6, Bucuresti

Google my Business | Google Maps

Google Maps - Suntem Aici

Copyright © Agentia Marketing Online SEOmark.ro · 2015.

Termeni si Conditii pentru utilizarea site-ului Seomark.ro