close

SEOmark.ro

  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO Profesionale
      • Servicii SEO Profesionale
      • Consultanta SEO Gratuita
      • Consultanta SEO Completa
    • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Redactare articole SEO
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Ultimele Articole

  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads
  • Toata lumea vrea Tik Tok acum. Avantajele si dezavantajele promovarii aici
  • Google pentru Servicii a devenit foarte dificil si scump. De ce? Si ce poti face?
  • Agentia Marketing Online - SEOmark.ro - 0775.304.971 - "Facem mai mult"

Logo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri OptimizateLogo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri Optimizate
  • Menu
  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO Profesionale
      • Servicii SEO Profesionale
      • Consultanta SEO Gratuita
      • Consultanta SEO Completa
    • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Redactare articole SEO
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Optimizarea Ratei de Conversie – aceeasi reclama – mai multi clienti

By Radu Ciofu,

05/02/2018

Optimizarea Ratei de Conversie

 – Recomandari practice –

Ai trafic pe site? Platesti sa il aduci?

Daca da, atunci Vrei sa ramai cu Ceva de pe urma lui.

In acest articol veti gasi cateva recomandari importante pentru a creste sansa ca un vizitator sa devina client platitor.

Nu este rezonabil sa speri ca vei transforma in clienti toti vizitatorii site-ului tau. Asta e imposibil.

Insa, ce este rezonabil sa speri este ca un procent mai mare decat o fac acum vor cumpara.

Procesul prin care cresti numarul procentual al celor care devin clienti se cheama optimizarea conversiei.

Altfel spus, cresterea sansei ca un vizitator sa se transforme in client.

In continuare, va ofer cateva recomandari concrete despre cum se desfasoara acest proces!

Recomandari practice despre Optimizarea Ratei de Conversie


#1 – Eficientizeaza procesul de optimizare a conversiei.

Optimizeaza optimizarea conversiei…

Un aspect este foarte important de retinut – procesul de optimizare poate fi unul FOARTE complex si lung si poate consuma MULT timp, bani si efort.

Si niciuna din resursele de mai sus nu sunt nelimitate sau macar din abundenta.

Asa ca, prioritatea nr.1 va fi sa obtinem maximum de efect cu minimum de efort.

PARETO – in general mai putin de 20% din pagini aduc peste 80% din beneficii

Indiferent daca aveti un site mic, cu cateva zeci de pagini sau un magazin online cu sute de mii de produse, Pareto se aplica.

In aproape ORICE site, majoritatea traficului si a conversiilor vin de la un numar mic de pagini.

Asta inseamna ca, daca optimizam acele cateva pagini prin care trece cea mai mare parte a traficului, crestem semnificativ gradul de optimizare a site-ului, cu un efort relativ mic.

Cere Consultanta Gratuita de Marketing

› Vrei sa afli cum sa-ti faci afacerea mai eficienta?

› Ar fi util pentru tine sa inveti care sunt strategiile de promovare care aduc rezultate?

› Iti doresti sa afli cum sa vinzi mai usor si mai des clientilor tai?

» Te putem ajuta!

Cere o consultanta – live si gratuita – prin Skype, Zoom sau Teamviewer »

Afla cum sa eficientizezi reclamele tale

Te promovezi in mediul online? Ai in derulare campanii publicitare?

Optimizeaza-ti Rata de Conversie

- Vinzi mai mult prin reclamele pe care le platesti
- Economisesti bani
- Ai trafic (pentru care poate platesti) dar nu ai suficiente vanzari?

Cere o oferta de Optimizare a Ratei de Convesie »

#2 – Afla care sunt cele mai populare si vizitate Pagini

Si optimizeaza-le MAI INTAI pe alea.

Pentru a afla care sunt cele mai vizitate pagini poti folosi Google Analytics.

Mergi in sectiunea trafic si poti selecta ca parametru secundar “landing page” – si vezi topul paginilor din site-ul tau in functie de numarul de intrari si sursa.

Alternativ, poti merge in zona “behavior” si poti vedea care sunt paginile cu cel mai mult trafic.

Indiferent cum faci, ajungi cam la acelasi rezultat.

Acum, dpdv logistic, tot ce trebuie sa faci e sa optimizezi pe rand paginile in functie de numarul de vizite. Intai, cea cu cel mai mare trafic, dupa care cea cu al doilea nr de vizite si tot asa.

Cea mai buna alocare de resurse. Efort minim, efect maxim.

Dar ce inseamna efectiv optimizare? Si cum se face?

Procesul de optimizare – recomandari concrete


Intai – vreau sa elimin un mit.

Optimizarea NU inseamna sa inlocuiesti culori, nu inseamna sa inlocuiesti o poza cu o fata cu alta poza cu alta fata, NU inseamna sa inlocuiesti un buton rotund cu un buton patrat sau…

Optimizarea inseamna – IN PRINCIPAL – sa oferi INFORMATIA NECESARA VIZITATORULUI intr-o forma CAT MAI SIMPLA, COERENTA si ERGONOMICA.

Totodata, a optimiza inseamna si sa elimini balastul – informatia inutila.

Si abia DUPA ce informational si ergonomic ai optimizat pagina, poti sa te joci si la culorile butoanelor sau pozele fetelor de acolo.

Daca nu optimizezi informational pagina, cel mai bun buton si cea mai frumoasa fata din lume nu o sa aiba niciun plus de valoare pentru tine.

Elemente Necesare aproape oricarei pagini

Indiferent  ce produse / servicii vinzi cam ai nevoie de cateva elemente comune in pagina respectiva.

Nu spun ca este obligatoriu sa fie toate – sau ca trebuie sa fie intr-o anumita ordine – dar – modelul de mai jos este un template general pentru optimizarea unei pagini.

Daca vreti, un model de la care sa plecati urmand sa va particularizati pagina conform specificului vostru.

1 – CONFIRMARE LA INTRARE

Primul lucru pe care cred eu ca vrea sa il vada oricine care intra intr-un site este ca a ajuns unde trebuie.

Daca a dat click pe o reclama cu pui de rata, primul lucru din pagina cam trebuie sa fie pui de rata.

E daca vreti, o modalitate foarte eficienta si subtila de a-i spune “Ai ajuns unde trebuie“.

Plus ca ajuta si dpdv seo daca cuvantul cheie este in primul ecran. Poate tocmai de aia. Google in general a studiat comportamentul utilizatorilor si a facut regulile in functie de cel mai bun scenariu.

2 – BENEFICII PENTRU VIZITATOR

Ok. Ai ajuns pe pagina X. De ce ai sta? Tie – vizitator – ce-ti iese?

99% din traficul comercial de pe o pagina se afla acolo cu intentii concrete si personale.

Vor un televizor mai bun, o bluza mai frumoasa, vor sa aiba niste patofi aratosi la nunta, vor sa cheltuiasca mai putin cu asigurarea, vor sa…

Fiecare vizitator VREA CEVA.

Pune la inceputul paginii o zona clara cu ce va primi.

Nu trebuie sa faci o lista cu 1000 de beneficii. In general, 3 – 6 sunt suficiente.

Asigura-te insa ca sunt 3 – 6 cele mai importante beneficii.

3 – AUTORITATEA VANZATORULUI

Cine esti si ce te califica sa vinzi ceea ce vinzi?

Punctul asta este extrem de important – mai ales pentru companii mici / noi.

Vizitatorii pur si simplu nu prea au incredere in tine pentru ca nu te cunosc.

Din pacate, increderea se castiga greu si in timp.

Asta nu inseamna totusi ca nu poti face nimic. Poti.

Prezinta cele mai mari si mai bune proiecte la care ai contribuit. Daca esti de mai mult timp in piata – spune asta. Vechimea conteaza. Daca e mare. Mentioneaza firme / persoane cunoscute cu care ai lucrat. Foloseste-te de autoritatea lor. “Lauda-te” cu diplome si certificate obtinute, ori premii la concursuri.

Pe scurt, gaseste pe cineva credibil care sa te laude.

Am avut un sef – avea o vorba – “Lauda-te! Daca tu nu o faci, cine altcineva sa o faca?“.

Avea dreptate.

Doar fa-o credibil!

4 – POPULARITATE

Trebuie sa se vada ca multe persoane au cumparat de la tine. Cu cat mai multi, cu atat mai bine.

In zona asta sunt testimonialele.

Atentie insa: testimonialele TREBUIE sa fie reale ca sa functioneze.

Daca sunt ceva gen: “Maria P. Manager – sunt foarte mutumita de serviciile cumparate. Recomand cu incredere” – atunci mai bine nu le pui. In cel mai bun caz nu au nici un efect. In cel mai rau caz, te faci de ras.

Testimonialele trebuie sa vina de la persoane reale.

Foloseste poze reale, pune – cu acordul lor – pagina de facebook, linkedin, etc…

Oamenii trebuie sa vada ai avut clienti reali – in carne si oase care au cumparat produsele – tale.

Doar asa functioneaza popularitatea si testimonialele.

Cere Consultanta Gratuita de Marketing

› Vrei sa afli cum sa-ti faci afacerea mai eficienta?

› Ar fi util pentru tine sa inveti care sunt strategiile de promovare care aduc rezultate?

› Iti doresti sa afli cum sa vinzi mai usor si mai des clientilor tai?

» Te putem ajuta!

Cere o consultanta – live si gratuita – prin Skype, Zoom sau Teamviewer »

Afla cum sa eficientizezi reclamele tale

Te promovezi in mediul online? Ai in derulare campanii publicitare?

Optimizeaza-ti Rata de Conversie

- Vinzi mai mult prin reclamele pe care le platesti
- Economisesti bani
- Ai trafic (pentru care poate platesti) dar nu ai suficiente vanzari?

Cere o oferta de Optimizare a Ratei de Convesie »

Unelte (tools) pentru optimizarea ratei de conversie

Eu lucrez in principal cu Hotjar, Googke Keyrod Planner, Ubersugest si Google Analytics.

In mare, aceste unelte te ajuta sa vezi fluxul utilizatorilor in pagina, cum interactioneaza (sau nu) cu ea si ce potentiale probleme sunt.

In mare, sunt 2 etape ale optimizarii unei pagini:

1. Afla CE VOR oamenii sa gaseasca in pagina

2. Publica informatia intr-o forma ergonomica si eficienta

          2.1 Scoate balastul inutil

 

Deci,  Intai afla ce vor oamenii.

Destul de simplu – aici trebuie sa faci o lista cu ce vor oamenii sa gaseasca in pagina respectiva. Sunt 2 surse principale:

  • cunostintele tale sau ale colegilor tai – Lucrezi intr-o firma care vinde acel ceva. Imi e greu sa cred ca NU stii care sunt principalele intrebari pe care le pun clientii tai despre produsele tale. Fa o lista impreuna cu colegii tai cu top probleme/intrebari despre produsul tau
  • Verifica google keyword planner si un program care sa colecteze sugestiile de la google – gen ubersugest. Practic vezi cam tot ce se cauta pe google despre serviciul/produsul respectiv. Sunt covins ca vei gasi o gramada de lucruri despre care poti vorbi.

Doi – pune cat mai vizibil si aerisit informatia dorita

Ar trebui sa ai o lista cu ce vor oamenii sa stie despre serviciul tau. Bun. Acu pune-o in pagina. Scrie foarte clar si simplu despre toate subiectele din lista cu intrebari potentiale ale vizitatorilor.

Pune la fiecare paragraf titlu clar si aerisit sa il vada toti. Fa fiecare buton mare clar si la o distanta rezonabila de alte elemente. Si NU arunca elemente inutile. Nu are rost sa aglomerezi pagina cu estetica. Esential este sa ai informatie utila. Abia DUPA ce ai esentialul in pagina si esti convins ca ergonomic merge bine, poti pune si elemente grafice extra.

Trei – optimizeaza ergonomia cu Analytics si Hotjar

Dupa ce ai continutul trebuie sa faci 2 lucruri:

1. Vezi care sunt elementele cu cele mai multe click-uri si cele mai accesate destinatii secundare – asta se face cu HotJar (vezi efectiv unde se face click – click heatmap) si in Google Analytics, care pagini sunt accesate dupa ce se pleaca din aceasta pagina (trafic flow sau second page)

1.2. DUPA ce vezi pe ce se da click si unde se duc vizitatorii, ai grija sa scoti CAT MAI MULT IN EVIDENTA acele butoane sau texte. Adica zonele cu care vizitatorii efectiv interactioneaza. In esenta, daca cei mai multi vor anumite lucruri, fa in asa fel incat sa ajunga cat mai usor la ele. Acelasi lucru poti face si cu sectiunile citite in pagina. Vezi (HotJar) pe ce sectiuni petrec vizitatorii mai mult timp, si peste ce sectiuni trec rapid. Pune mai sus sectiunile populare, pune mai jos sectiunile nepopulare.

2. Vezi care sunt butoanele sau informatiile COMPLET IGNORATE din pagina – asta se face tot cu HotJar si GA. Daca ai ceva de care nimeni nu se intereseaza, chiar merita sa il ai in pagina? Daca un buton nu a fost NICIODATA apasat atunci, chiar crezi ca e util? Nu mai bine pui altceva in loc?

Fa modificarie de mai sus dupa care asteapta o perioada semnificativa de timp. Dupa care reia punctul Trei – optimizarea ergonomica.

Dupa 2-4 runde de optimizare, in care ai scos in evidenta aspectele cerute ale paginii si ai scos aspectele inutile cum crezi ca va fi pagina? As zice ca FOARTE PROBABIL mai buna decat la inceput.

Si daca esti multumit din punct de vedere al optimizarii utilitare, acum poti incepe sa schimbi si culori si poze.

Radu Ciofu, SEOmark.ro

Daca aveti intrebari, nelamuriri sau comentarii puteti sa le faceti mai jos, in zona de comentarii.

Tot despre Optimizarea pentru Experienta Utilizatorului si Cresterea Conversiilor

Vezi si webinarul gratuit pe aceeasi tema

Link Youtube: https://youtu.be/Hp1yOhbwg5g

Post navigation

← PreviousTe promovezi pe Facebook sau in media? Atunci nu citi acest articol
NextTehnici SEO usor de implementat – 2021 →

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published.

Ultimele articole

  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads 22/04/2025
  • Toata lumea vrea Tik Tok acum. Avantajele si dezavantajele promovarii aici 16/01/2025
  • Google pentru Servicii a devenit foarte dificil si scump. De ce? Si ce poti face? 08/10/2024
  • Strategii de marketing si vanzare pe care le neglijam frecvent – interactiunile cu publicul 02/09/2024
  • Google a anuntat oficial – AI in prima pagina. Ce impact va avea? Moare SEO? 05/06/2024

Afla ce este SEO si cum poti face ca Google sa lucreze pentru tine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum iti poti creste semnificativ traficul din Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]

Vrei sa stii cum sa auditezi corect campaniile de Adwords?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa optimizezi campaniile de publicitate pe Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum care sunt principalele caracteristici ale unui site construit eficient si care vinde bine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti faci site-ul mai eficient

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei sa iti faci reclama pe Facebook dar nu stii cum?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti administrezi in mod profesionist reclamele pe Facebook

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei mai multi vizitatori pe site FARA sa platesti pentru ei sau cum sa vinzi mai mult?

›Descarca un Ghid Gratuit despre eCommerce SEO pentru Magazine Online

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum cum trebuie sa redactezi titluri excelente dar si o lista bogata de exemple si sugestii

›Descarca un Ghid Gratuit despre redactarea titlurilor excelente

oferta-seo-barbat-300x300[1]


SEOmark.ro

HOME   -   SERVICII   -   CURSURI   -   EDUCATIE   -   CONTACT   -   DESPRE NOI

Oferta noastra

SEOmark.ro ofera servicii de promovare online si cursuri de marketing online

Principalele servicii oferite sunt:
- Servicii de administrare a campaniilor de promovare prin Google Ads
- Servicii de creare site-uri web si web-design
- Servicii de optimizare a site-urilor web pentru Google si principalele motoare de cautare (Servicii de optimizare SEO)
- Servicii de administrare si promovare a campaniilor publicitare realizate prin Facebook
- Servicii de redactare a articolelor cu scopul publicarii lor in mediul online
- Servicii de optimizare a ratei de conversie pentru imbunatatirea campaniilor publicitare
- Consultanta si asistenta pe zona de marketing si promovare online

Principalele cursuri oferite sunt:
- Curs general de Marketing Online (sales funnel)
- Curs optimizare SEO - un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
- Curs jurnalism SEO - un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
- Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
- Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
- Curs de Blogging


Testimoniale clienti agentie SEOmark.ro


Achitei Andreea

Hotelurile Elexus

Dupa colaborarea cu SEOmark.ro, s-au obtinut rezultate concrete pentru site-urile hotelurilor noastre. De exemplu, site-ul hotel-carpathia.ro a ajuns în primele 5 pozitii pe cautarea “hotel Sinaia” (2023-2024-prezent), iar site-ul predeal.elexus.ro se situeaza acum in primele 3 pozitii pe cautarea “hotel Predeal” (2022-2023-2024-prezent). Mai concret, s-au creat pagini specializate pentru anumite cautari, care au fost ulterior promovate ducand la aceste pozitionari.

Achitei Andreea – Co Fondator Elexus Hotels; CA 32 mil RON 2023

TIS Farmaceutic

TIS FARMACEUTIC

SEOmark a furnizat servicii de marketing online, articole si postari pe pagina de Facebook a companiei. Rezultatele colaborarii cu SEOmark au fost foarte bune, iar raportul calitate-pret pentru serviciile oferite a fost potrivit. Am apreciat comunicarea constanta si suportul oferit oricand, inclusiv 24/24.

Dan Rebenciuc, director de vanzari la TIS Farmaceutic; CA 37 mil RON 2023

Syg Mob Design

Syg Mob Design

Syg Mob Design, companie care activeaza din 2006, produce mobilier din PAL si MDF si ofera solutii complete de amenajari si mobila pe comanda. Colaborarea cu SEOmark a inclus realizarea site-ului, curatarea lui dupa un atac si o campanie Google Ads cu costuri de 40-60 ron per client. Rezultatele au fost pozitive si, per total, am avut o experienta pozitiva cu Radu si colegii de la SEOmark.

Iulian Boboc, responsabil atelier Syg Mob Design ; CA 550K RON 2023

Estet.ro

Estet.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Estet.ro, magazin de bijuterii vintage si handmade, a inceput cu o lista de 7-8 cuvinte cheie relevante pentru atragerea publicului. S-au optimizat categoriile si denumirile produselor pentru cautari specifice, procesul fiind finalizat in 3-4 luni. In 3-5 luni, site-ul a ajuns pe prima pagina din Google pentru termeni precum: „bijuterii handmade argint” si „bijuterii vintage”.

Iordache Adriana, administrator

Funevents.ro

Funevents.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Funevents.ro – firma de animatori petreceri copii, a inceput cu imbunatatirea functionarii site-ului prin adaugarea de pagini dedicate cautarilor si completarea informatiilor existente. Au fost adaugate si link-uri externe, treptat, iar dupa 3-6 luni, traficul organic a crescut, eliminand necesitatea campaniilor Google Ads si generand suficiente cereri pentru echipa.

Borcanea Mihai, fondator;

curs jurnalism a1.ro

Curs Jurnalism a1.ro

Cursul de Jurnalism oferit de Ramona Ulici a fost o oportunitate valoroasa pentru echipa de redactori a1.ro. Am invatat reguli de redactare si tehnici pentru articole SEO. Temele au inclus redactarea articolelor, strategii de formatare si utilizarea cuvintelor cheie. La final, workshop-ul a consolidat cunostintele prin exercitii practice si discutii despre optimizarea imaginilor si sursele de informare.

redactia a1.ro


SEOmark.ro la GoTech World

Pe 12-13 noiembrie 2024, am participat la GoTech World Romexpo, un eveniment dedicat noutatilor din tehnologie. Am avut ocazia sa impartasim expertiza noastra si sa discutam despre solutii personalizate pentru fiecare business.

Pe parcursul a doua zile, am creat conexiuni, si am deschis usa unor viitoare colaborari. A fost o placere sa ne revedem cu vechi colaboratori, dar si sa cunoastem noi parteneri din industrie. Detalii suplimentare in sectiunea "Despre Noi".
SEOmark.ro – Agentie Marketing Online a participat la GoTech World

Vrei sa afli gratis cat de bine optimizat este site-ul tau?
Te putem ajuta!

Comanda un Audit SEO Gratuit

OFERTA NOASTRA

SEOmark.ro – Agentie Marketing Online Bucuresti

Principalele servicii oferite sunt:
– Administrarea campaniilor de promovare prin Google Ads
– Creare Site-uri Web si Web-Design
– Servicii SEO in Bucuresti si Online in Romania
– Administrare campanii de Facebook Ads
– Redactare articole si texte
– Optimizarea ratei de conversie
– Consultanta de marketing online

Principalele cursuri oferite sunt:
– Curs general de Marketing Online (sales funnel)
– Curs optimizare SEO – un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
– Curs jurnalism SEO – un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
– Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
– Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
– Curs de Blogging

Datele Firmei

S.C. Advert Boutique S.R.L | C.I.F. 28901466 | Nr. inregistrare: J40/8918/2011 | Adresa: Ale. Cimpul cu Flori, Nr. 4, Bl. D26, Ap. 2, Sector 6, Bucuresti

Google my Business | Google Maps

Google Maps - Suntem Aici

Copyright © Agentia Marketing Online SEOmark.ro · 2015.

Termeni si Conditii pentru utilizarea site-ului Seomark.ro