close

SEOmark.ro

  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO Profesionale
      • Servicii SEO Profesionale
      • Consultanta SEO Gratuita
      • Consultanta SEO Completa
    • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Redactare articole SEO
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Ultimele Articole

  • Google a schimbat regulile SEO in mai 2025 – ce trebuie sa stii
  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads
  • Toata lumea vrea Tik Tok acum. Avantajele si dezavantajele promovarii aici
  • Agentia Marketing Online - SEOmark.ro - 0775.304.971 - "Facem mai mult"

Logo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri OptimizateLogo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri Optimizate
  • Menu
  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO Profesionale
      • Servicii SEO Profesionale
      • Consultanta SEO Gratuita
      • Consultanta SEO Completa
    • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Redactare articole SEO
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

SEO pentru Magazine Online (eCommerce SEO) – Ghid Complet – Partea 2

By Radu Ciofu,

05/06/2018

SEO pentru paginile unui magazin online (on-page seo)

• Cum sa setezi titlurile, descrierile si alte “elemente” de SEO

• Ce NU trebuie sa mai setezi ca sa nu iti pierzi timpul

• Si ce conteaza dpdv ON-page SEO (seo la nivel de pagina)

Aceasta este a 2-a parte a ghidului SEO pentru magazine online (eCommerce SEO).

In prima parte am abordat principalii factori tehnici si SEO onSite – adica alemente de seo generale pentru tot site-ul nu doar la nivelul unei pagini.

• Poti citi prima parte aici»

Acest ghid are 3 parti:

› In prima parte abordam aspecte legate de optimizarea tehnica a unui magazin online si optimizarea SEO la nivel GENERAL a site-ului. Vezi prima parte AICI»

› In partea a 2-a (aceasta) abordam aspecte legate de optimizarea SEO a unei SINGURE PAGINI a unui magazin online

› In partea a 3-a vom vorbi despre cresterea autoritatii unui magazin online sau a unei singure pagini dintr-un astfel de site. Vezi partea a 3-a AICI»

 

Partea 2 – ghid SEO pentru Magazine Online
» Optimizarea SEO la nivel de pagina – onpage SEO

Meta Keywords, Meta Titles, Meta Descriptions, Meta Alte chestii… E destul de complicat nu?

De fapt, NU, nu e chiar asa complicat. Odata ce intelegi cum “gandeste” google, totul va fi cat se poate de simplu.

Intai insa, un aspect FOARTE IMPORTANT:

Google a evoluat MULT fata de anii 2000. Cuvintele cheie meta sau Meta Keywords NU MAI SUNT FOLOSITE. Nu ma credeti? Cititi ce zicea Google pe site-ul oficial al lor in 2009 – vezi aici›

Pai… daca meta keywords nu mai sunt luate in calcul .. atunci ce e?

Cel mai simplu raspuns: TOT ce este vizibil pentru un utilizator uman. Practic, sunt anumite elemente care sunt mai importante decat altele si am sa le enumar in continuare.

Foarte important de retinut:

Acest aspect l-am mentionat si in prima parte a acestui ghid, dar, este cea mai des intalnita greseala / munca inutila pe seo cand e vorba de magazine online – asa ca merita sa o repet.

MAGAZINELE ONLINE NU SE OPTIMIZEAZA LA NIVEL DE PRODUS CI LA NIVEL DE PAGINA.

Introduceti in Google cautari generice pentru produsele voastre. Ce apare pe prima pagina? produse sau categorii?

In 99.99% din cazuri, in primele pagini vor fi categorii, nu produse individuale.

De ce?

Pentru ca paginile de produse sunt mai relevante decat paginile individuale de produse. Cand cauti “cauciucuri de dacie” sau “apartamente 2 camere cluj” sau “ruj mat” – nu vrei sa vezi un singur produs – vrei sa vezi o gama mai larga de produse din care in final vei alege unul.

In plus, dpdv economic – o categorie poate avea sute de produse. Ce e mai usor? sa optimizezi sute de produse individual? sau o singura categorie?

Plus ca produsele au o viata limitata – sunt o perioada in stoc furnizor, dupa care dispar pentru totdeauna. Produsele trec, categoriile raman.

Ai nevoie de consultanta SEO gratuita?

› Ai investit in SEO dar rezultatele sunt sub asteptari ?

› Vrei mai mult trafic pentru site-ul tau ?

› Vrei sa fii mai sus in cautarile pe Google ?

› Vrei sa alfi ce implica SEO si optimizarea pentru Google ?

Te putem ajuta - Aplica acum pentru : Consultanta SEO Gratuita›

Invata optimizarea pentru Google? Urmeaza un Curs de SEO

Curs de Optimizare SEO on si off site

Inveti lucruri practice despre SEO si Google
Inveti cum sa vinzi mai mult cu site-ul tau
Primesti o diploma de participare
Te ajutam sa aplici informatiile invatate

Urmeaza Cursul Intensiv de Optimizare SEO on si off site »

Creste-ti traficul. Solicita un pachet de SEO

Servicii SEO Profesionale

Tot ce iti trebuie pentru a avea un site care sa atraga vizitatori din Google!

Avem pachete SEO prestabilite – potrivite pentru aproape orice buget sau putem oferi servicii SEO complet customizate, pliate pe nevoile tale.

Cere o oferta de servicii SEO pentru site-ul tau »

SEO la nivel de pagina pentru Magazine Online

Titlul paginii – Cel mai important element al unei pagini

Foarte important si pentru Google si pentru utilizatori. As spune ca cea mai mare atentie trebuie acordata titlului paginii. Mai ales in cazul magazinelor online (explic imediat de ce).

Pentru Google:

Ce TREBUIE sa contina titlul

Dpdv SEO – titlul unei categorii trebuie sa fie unic si sa contina EXACT cuvintele cheie care sunt reprezentative pentru categoria respectiva. Repet, foarte important ca titlul sa fie unic.

De ce?

Ganditi-va la doua pagini de genti. Una este o selectie de genti de piele de la firma X de culoare roz, alta e o selectie de genti tot de piele, tot de la firma X dar de culoare alba.

Google NU este om. Un om ar putea vedea din poze imediat ca intr-o pagina sunt doar genti roz, in alata doar genti albe. Google insa NU este om, nu e asa de avansat si nu va intelege instant care este diferenta dintre cele doua pagini.

Daca titlul celor doua pagini este identic, sau, daca titlul nu contine clar intr-o parte cuv roz si in alta cuvantul alb, atunci efectiv, google vede doua pagini, care sunt din punctul lui de vedere apropape identice.

Adica daca nu ii spui clar, nu o sa inteleaga care e logica unei pagini si care e logica altei pagini.

Si cand cineva cauta “”geanta roz firma x” google nu va putea spune cu precizie ca prima pagina este SPECIAL gandita sa afiseze doar genti roz – caz in care nu o va considera asa importanta si drept urmare nu va fi pe primele pozitii.

Altfel spus, nu va considera ca pagina este foarte relevanta

Titlul unei pagini (categorie) este cel mai important – nu singurul – element in functie de care google determina scopul unei pagini.

Daca stam sa ne gandim, are logica. Daca intitulezi o categorie genti de piele roz – are rost/logica sa pui in ea ALTCEVA decat genti roz de piele?

PLUS – titlul este cel mai vizibil element din pagina de rezultate a Google – este textul MARE SI ALBASTRU care e afisat in rezultate. De vreme ce Google il afiseaza atat de vizibil, nu e normal sa fie si cel mai important element?

Recomandari pentru setarea titlurilor

In prima parte a titlului este bine sa fie in forma exacta cuvantul cheie urmarit – de ex: Genti de Piele Albe ……….  Citim de la stanga la dreapta. PRIMUL lucru pe care vizitatorii il vor vedea va fi exact cuvantul cheie, pe care probabil il si cauta.

In a 2-a parte a titlului recomand sa puneti ceva foarte atractiv pt vizitatori si care va direferntiaza de concurenta. Probabil ca nu vei fi fi singurul care foloseste acel cuvant cheie. De ce ar da un vizitator click pe tine si nu pe altcineva? Fa-i o oferta de “nerefuzat”

De ex: “Genti de Piele Albe – livrare Gratuita orice comanda” sau “Genti de Piele Albe – Originale, Pret de Furnizor” sau “Genti de Piele Albe – Certificat Originalitate si deschidere colet”.

Depinde care vrei sa fie punctul tau forte de vanzare si ce tipuri de clienti vrei sa atragi.

Descrierea paginii – meta descrierea

Al doilea element ca importanta din pagina este meta descrierea – apare in cautarile Google sub forma unui text – coloare gri inchis – sub titlu si url – este cel mai mare text ca si cantitate din pagina de rezultate a Google.

Se vrea – si ar trebui sa fie – o descriere succinta a ce este in pagina in care este pus.

Recomandari SEO pentru Meta Descriere:

Aveti grija sa contina cuvantul cheie cel putin o data – am vazut multe cazuri de rezultate pe prima pagina in care cuvantul cheie e prezent si de 2 ori. Deci, sigur nu e gresit.

Preferabil cuvantul cheie sa fie cat mai la inceput.

Preferabil, meta descrierea sa apara SI in pagina – ca si prim paragraf. Ajuta la consistenta mesajului – vizitatorul vede ceva in google, da click, dupa care i se confirma ca pagina pe care a ajuns ESTE ce vroia.

In plus, creste mult sansa ca meta descrierea folosita sa fie cea aleasa de noi.

Ce? Cum?

Adevarul este ca pentru Google, meta-descrierea folosita de noi este OPTIONALA. Poata sa o foloseasca daca vrea.. daca nu, foloseste ALTCEVA din pagina respectiva – ceva ce i se pare lui (lu google) mai relevant.

Daca Meta-Descrierea este prezenta in pagina, si la inceput, atunci insemnatatea ei este mai mare. Plus ca primul ecran ESTE foarte important. Te asiguri ca ai un mesaj ok, care sa contina si cuvantul cheie chiar la inceputul paginii.

Pune in meta descrere SI ceva atractiv – gen transport gratuit (daca e cazul) sau consultanta gratuita, sau PROMOTIE – pret redus 50%, sau ce promotie ai tu.

TIP: este bine sa ai mereu o promotie activa intr-un fel sau altul.

Textul din pagina si descrierea produselor

Textul din pagina si descrierea produselor – absolut esentiale daca vrei ca pagina ta sa urce pe primele pozitii in Google.

Dar, nu spuneai ca titlul e cel mai important?

Eu vad lucrurile in felul urmator: Care e cel mai important organ? Creierul? Inima? Ficatul? Plamanii? De care te poti dispensa, chiar si daca vrei performanta de top?

Revevind – O pagina de categorie este in esenta o lista de produse care au caracteristici similare. EVIDENT, descrierea produselor respective este REPETITIVA.

Este de asteptat ca intr-o lista de produse similare, acelasi cuvant cheie sa apara de mai multe ori.

Deci, daca avem o categorie de Carduri Micro SD , cele mai des intalnite cuvinte cheie vor fi “Carduri Micro SD” dupa care vor fi alte cuvinte gen 128 giga, 64 giga, 256 giga, etc…

IMPORTANT:

Descrierea produselor este foarte importanta INSA – nu atat descrierea produsului care apare in pagina de produs, ci descierea care este preluata IN CATEGORIA in care apare produsul.

Nu exista un standard – fiecare tip de site trateaza personalizat acest aspect. Uneori titlul va fi preluat in categorii, alteori descrierea produsului, alteori ambele sau alt camp complet diferit..

Indiferent de caz, cel mai important text pentru produse este cel care apare in categoria in care sunt preluate automat produsele.

Asta pentru ca acela este textul care va compune in cea mai mare parte categoria ta.

Daca ai o pagina de categorie intitulata “cercei aur” iar produsele tale au descrierea “cu 2 perle” sau “cu diamante” , “cu cristale de nus care…” atunci apare o oarecare confuzie pt google.

Descreierea COMPLETA ar trebui sa fie “cercei aur cu diamante” sau “cercei auri cu 2 perle… cu 3 perle…etc…”

In acest fel, principalele cuvinte intalnite in pagina vor fi “cercei aur”. Daca titlul categoriei este tot “cercei aur” este pt google o corelatie de 100% intre titlu si continut – deci scor mare de relevanta – deci pozitie mai mare.

Filtrele de Produse

In esenta, filtrele de produse sunt text cu care vizitatorii pot interactiona.

Asigura-te ca si acest text e cat mai specific posibil.

De ex:

Avem o pagina de genti de piele. Sa zicem ca avem filtre de culoare. Ele pot fi :

• alb | negru | rosu | roz | maro ……

• genti de piele albe | genti de piele negre | genti de piele rosii | genti de piele roz | genti de piele maro ……

Care din cele doua variante e mai specifica? care e mai usor de inteles de catre Google, care ofera si vizitatorului informatii mai multe?

Altfel spus, care e mai ok pentru SEO?

Canonical – instructiunea

Este o instructiune care practic ii spune lui google ca una sau mai multe pagini sunt de fapt una si acceeasi.

Mai multe detalii puteti gasi aici: https://moz.com/learn/seo/canonicalization

De ce e important?

Aproape toate magazinele online au filtre in paginile de categorii. Si in general, aceste filtre functioneaza generand url-uri personalizate. Practic, o singura categorie cu undeva intre 10-20 de filtre poate genera milioane de url-uri diferite prin permutarile acelor filtre.

Evident, aceste url-uri nu sunt chiar pagini diferite. Sunt diferite aspecte ale aceleiasi pagini.

Daca nu folosim canonical, vor fi zeci, sute de mii de pagini indexate de google, toate insa aproape identice: acelasi titlu, aceeasi meta descriere, un url neinteligibil, continut aproape similar.

Nu e neaprat rau ca avem multe pagini – e de dorit. Problema e ca din punctul de vedere al lui google, nu stie sa le diferentieze. nu vor aparea aproape niciodata la cautari, pentru ca le catalogheaza ca avand continut duplicat.

Ce e de facut?

Sunt 2 variante:

› ori toate instatele unei categorii sunt unite prin canonicalizare intr-o singura pagina – varianta mai putin ok

› ori, fiecare filtru genereaza o pagina noua (chiar daca e o sub-sectiune a categoriei principale)

» Atentie: in cazul in care alegeti varianta 2, trebuie sa existe posibilitatea de a auto-genera CEL PUTIN urmatoarele elemente: Titlul paginii, URL, Canonical – Preferabil si meta descriere si primul paragraf.

In cazul 2 obtinem practic semi-automat mii de pagini foarte relevante  -sub categorii definite de combinatii de filtrari – pagini foarte relevante pentru cautari specifice.

Acest aspect poate genera un plus mare pe seo pt magazinul vostru insa, e un aspect mai tehnic, ceva mai dificil de implementat si probabil veti avea nevoie de un programator sau o customizare foarte buna a site-ului pentru a-l pune in aplicare.

Descrieri, alt text pentru poze

Categoriile sunt liste de produse. Drept urmare, probabil ca vor fi multe poze acolo.

Cum crezi ca e mai bine? Sa ai zeci de poze cu dsc93452356….  sau zeci de poze cu “geanta piele neagra firma x”?

Acest aspect este mai jos in lista pentru ca e mai putin important decat cele de mai sus.

Insa, SEO este o competitie  – primul inseamna ca esti cel mai bun pe nisa ta.

In determinarea castigatorului, orice plus conteaza.

Sigur, poate fi dificil sa denumesti mii de poze.

DACA nu ai timp sa le pui la toate descrieri concrete, atunci gandeste-te care sunt cele mai importante categorii din magazinul tau. Sigur exista unele produse importante si altele de umplutura.

Asigura-te ca cel putin produsele esentiale pentru afacerea ta au descrieri.

Asigra-te ca ai call to action-uri dese in pagina

O pagina de categorie poate fi o lista destul de lunga de produse.

In marea majoritate a cazurilor, in paginile de categorii, utilizatorii fac scroll in jos, in sus, iar in jos, iar in sus si tot asa…

Asigura-te ca ai in paginile de categorii zone call to action, preferabil catre sub-categorii ale paginii.

Call to action sunt butoane sau zone de text – cum sunt cele colorate din aceasta pagina – care trimit utilizatorul intr-o destinatie relevanta.

Pot fi oferte, promotii sau sub-categorii de produse.

Doua posibile call to actions pentru o pagina gen genti de piele:

› Vezi ultimele promotii la genti de piele … [link spre pag promotii genti de piele]

› Vezi gentile de piele originala de la firma x … [link spre sub-categoria genti-piele-firma x]

URL-ul categoriei

Ultimul, dar nu cel mai putin important: Adresa fizica (url) a categoriei.

Cu cat URL e mai curat si mai simplu, cu atat mai bine.

Nota: Url ar trebui sa contina cuvantul cheie si sa fie o structura cat mai ierarhizata.

De ex:

NU e ok:  www.magazin-generic.ro/genti/8-9dsf345wrf-sd89f0hial34087-349r8as908fsdf34  –  url PROST – nu are nici o logica, nu spune nimic, nu e util.

ESTE OK: www.magazin-generic.ro/genti/genti-piele/genti-piele-rosie sau www.magazin-generic.ro/genti/genti-piele/genti-piele-firmaX

Nota: in URL spatiu este caracterul “-“

Google INTELEGE o structura ierarhizata. Este una din recomandarile lor pentru realizarea categoriilor de magzine online.

Adica, sa incepi cu categorii mari dupa care sa mergi cu categorii din ce in ce mai in amanunt.

URL-ul APARE in rezultatele Google, deci, un url ok va fi vazut si de vizitatori si te poate ajuta si in felul acesta.

Ai nevoie de consultanta SEO gratuita?

› Ai investit in SEO dar rezultatele sunt sub asteptari ?

› Vrei mai mult trafic pentru site-ul tau ?

› Vrei sa fii mai sus in cautarile pe Google ?

› Vrei sa alfi ce implica SEO si optimizarea pentru Google ?

Te putem ajuta - Aplica acum pentru : Consultanta SEO Gratuita›

Invata optimizarea pentru Google? Urmeaza un Curs de SEO

Curs de Optimizare SEO on si off site

Inveti lucruri practice despre SEO si Google
Inveti cum sa vinzi mai mult cu site-ul tau
Primesti o diploma de participare
Te ajutam sa aplici informatiile invatate

Urmeaza Cursul Intensiv de Optimizare SEO on si off site »

Creste-ti traficul. Solicita un pachet de SEO

Servicii SEO Profesionale

Tot ce iti trebuie pentru a avea un site care sa atraga vizitatori din Google!

Avem pachete SEO prestabilite – potrivite pentru aproape orice buget sau putem oferi servicii SEO complet customizate, pliate pe nevoile tale.

Cere o oferta de servicii SEO pentru site-ul tau »

Vezi si webinarul asociat acestei parti:

SEO pentru magazine online – ecommerce SEO – partea 2

Acest ghid are 3 parti:

› In prima parte abordam aspecte legate de optimizarea tehnica a unui magazin online si optimizarea SEO la nivel GENERAL a site-ului. Vezi prima parte AICI»

› In partea a 2-a (aceasta) abordam aspecte legate de optimizarea SEO a unei SINGURE PAGINI a unui magazin online

› In partea a 3-a vom vorbi despre cresterea autoritatii unui magazin online sau a unei singure pagini dintr-un astfel de site. Vezi partea a 3-a AICI»

 

Deocamdata atat. Am uitat ceva? Mai sunt criterii importante de seo on-page pentru magazine onlne care NU sunt mentionate aici?

Lasa un comentariu.

Radu Ciofu, SEOmark.ro

Post navigation

← PreviousOptimizare SEO Magazin Online – Ghid complet – Partea 1
NextSEO pentru Magazine Online (eCommerce SEO) – Ghid Complet – Partea 3 – Autoritate →

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published.

Ultimele articole

  • Google a schimbat regulile SEO in mai 2025 – ce trebuie sa stii 20/05/2025
  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads 22/04/2025
  • Toata lumea vrea Tik Tok acum. Avantajele si dezavantajele promovarii aici 16/01/2025
  • Google pentru Servicii a devenit foarte dificil si scump. De ce? Si ce poti face? 08/10/2024
  • Strategii de marketing si vanzare pe care le neglijam frecvent – interactiunile cu publicul 02/09/2024

Afla ce este SEO si cum poti face ca Google sa lucreze pentru tine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum iti poti creste semnificativ traficul din Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]

Vrei sa stii cum sa auditezi corect campaniile de Adwords?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa optimizezi campaniile de publicitate pe Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum care sunt principalele caracteristici ale unui site construit eficient si care vinde bine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti faci site-ul mai eficient

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei sa iti faci reclama pe Facebook dar nu stii cum?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti administrezi in mod profesionist reclamele pe Facebook

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei mai multi vizitatori pe site FARA sa platesti pentru ei sau cum sa vinzi mai mult?

›Descarca un Ghid Gratuit despre eCommerce SEO pentru Magazine Online

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum cum trebuie sa redactezi titluri excelente dar si o lista bogata de exemple si sugestii

›Descarca un Ghid Gratuit despre redactarea titlurilor excelente

oferta-seo-barbat-300x300[1]


SEOmark.ro

HOME   -   SERVICII   -   CURSURI   -   EDUCATIE   -   CONTACT   -   DESPRE NOI

Oferta noastra

SEOmark.ro ofera servicii de promovare online si cursuri de marketing online

Principalele servicii oferite sunt:
- Servicii de administrare a campaniilor de promovare prin Google Ads
- Servicii de creare site-uri web si web-design
- Servicii de optimizare a site-urilor web pentru Google si principalele motoare de cautare (Servicii de optimizare SEO)
- Servicii de administrare si promovare a campaniilor publicitare realizate prin Facebook
- Servicii de redactare a articolelor cu scopul publicarii lor in mediul online
- Servicii de optimizare a ratei de conversie pentru imbunatatirea campaniilor publicitare
- Consultanta si asistenta pe zona de marketing si promovare online

Principalele cursuri oferite sunt:
- Curs general de Marketing Online (sales funnel)
- Curs optimizare SEO - un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
- Curs jurnalism SEO - un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
- Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
- Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
- Curs de Blogging


Testimoniale clienti agentie SEOmark.ro


Achitei Andreea

Hotelurile Elexus

Dupa colaborarea cu SEOmark.ro, s-au obtinut rezultate concrete pentru site-urile hotelurilor noastre. De exemplu, site-ul hotel-carpathia.ro a ajuns în primele 5 pozitii pe cautarea “hotel Sinaia” (2023-2024-prezent), iar site-ul predeal.elexus.ro se situeaza acum in primele 3 pozitii pe cautarea “hotel Predeal” (2022-2023-2024-prezent). Mai concret, s-au creat pagini specializate pentru anumite cautari, care au fost ulterior promovate ducand la aceste pozitionari.

Achitei Andreea – Co Fondator Elexus Hotels; CA 32 mil RON 2023

TIS Farmaceutic

TIS FARMACEUTIC

SEOmark a furnizat servicii de marketing online, articole si postari pe pagina de Facebook a companiei. Rezultatele colaborarii cu SEOmark au fost foarte bune, iar raportul calitate-pret pentru serviciile oferite a fost potrivit. Am apreciat comunicarea constanta si suportul oferit oricand, inclusiv 24/24.

Dan Rebenciuc, director de vanzari la TIS Farmaceutic; CA 37 mil RON 2023

Syg Mob Design

Syg Mob Design

Syg Mob Design, companie care activeaza din 2006, produce mobilier din PAL si MDF si ofera solutii complete de amenajari si mobila pe comanda. Colaborarea cu SEOmark a inclus realizarea site-ului, curatarea lui dupa un atac si o campanie Google Ads cu costuri de 40-60 ron per client. Rezultatele au fost pozitive si, per total, am avut o experienta pozitiva cu Radu si colegii de la SEOmark.

Iulian Boboc, responsabil atelier Syg Mob Design ; CA 550K RON 2023

Estet.ro

Estet.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Estet.ro, magazin de bijuterii vintage si handmade, a inceput cu o lista de 7-8 cuvinte cheie relevante pentru atragerea publicului. S-au optimizat categoriile si denumirile produselor pentru cautari specifice, procesul fiind finalizat in 3-4 luni. In 3-5 luni, site-ul a ajuns pe prima pagina din Google pentru termeni precum: „bijuterii handmade argint” si „bijuterii vintage”.

Iordache Adriana, administrator

Funevents.ro

Funevents.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Funevents.ro – firma de animatori petreceri copii, a inceput cu imbunatatirea functionarii site-ului prin adaugarea de pagini dedicate cautarilor si completarea informatiilor existente. Au fost adaugate si link-uri externe, treptat, iar dupa 3-6 luni, traficul organic a crescut, eliminand necesitatea campaniilor Google Ads si generand suficiente cereri pentru echipa.

Borcanea Mihai, fondator;

curs jurnalism a1.ro

Curs Jurnalism a1.ro

Cursul de Jurnalism oferit de Ramona Ulici a fost o oportunitate valoroasa pentru echipa de redactori a1.ro. Am invatat reguli de redactare si tehnici pentru articole SEO. Temele au inclus redactarea articolelor, strategii de formatare si utilizarea cuvintelor cheie. La final, workshop-ul a consolidat cunostintele prin exercitii practice si discutii despre optimizarea imaginilor si sursele de informare.

redactia a1.ro


SEOmark.ro la GoTech World

Pe 12-13 noiembrie 2024, am participat la GoTech World Romexpo, un eveniment dedicat noutatilor din tehnologie. Am avut ocazia sa impartasim expertiza noastra si sa discutam despre solutii personalizate pentru fiecare business.

Pe parcursul a doua zile, am creat conexiuni, si am deschis usa unor viitoare colaborari. A fost o placere sa ne revedem cu vechi colaboratori, dar si sa cunoastem noi parteneri din industrie. Detalii suplimentare in sectiunea "Despre Noi".
SEOmark.ro – Agentie Marketing Online a participat la GoTech World

Vrei sa afli gratis cat de bine optimizat este site-ul tau?
Te putem ajuta!

Comanda un Audit SEO Gratuit

OFERTA NOASTRA

SEOmark.ro – Agentie Marketing Online Bucuresti

Principalele servicii oferite sunt:
– Administrarea campaniilor de promovare prin Google Ads
– Creare Site-uri Web si Web-Design
– Servicii SEO in Bucuresti si Online in Romania
– Administrare campanii de Facebook Ads
– Redactare articole si texte
– Optimizarea ratei de conversie
– Consultanta de marketing online

Principalele cursuri oferite sunt:
– Curs general de Marketing Online (sales funnel)
– Curs optimizare SEO – un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
– Curs jurnalism SEO – un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
– Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
– Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
– Curs de Blogging

Datele Firmei

S.C. Advert Boutique S.R.L | C.I.F. 28901466 | Nr. inregistrare: J40/8918/2011 | Adresa: Ale. Cimpul cu Flori, Nr. 4, Bl. D26, Ap. 2, Sector 6, Bucuresti

Google my Business | Google Maps

Google Maps - Suntem Aici

Copyright © Agentia Marketing Online SEOmark.ro · 2015.

Termeni si Conditii pentru utilizarea site-ului Seomark.ro