close

SEOmark.ro

  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO
      • Servicii SEO
      • Audit SEO Gratuit
      • Consultanta SEO Gratuita
      • Consultanta SEO Completa
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Consultanta Live Realizare Site
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Redactare articole SEO
    • Optimizarea Ratei de Conversie
    • Consultanta Marketing Online
      • Consultanta marketing online
  • Cursuri Marketing Online
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
    • Marketing afiliat pentru cursuri
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Ghid Gratuit – Audit Adwords
    • Ghid Gratuit – Initiere in SEO
    • Ghid Gratuit – Site Eficient
    • Ghid Gratuit – Promovare Facebook
    • Ghid SEO pt. Magazine Online (eCommerce SEO)
    • Ghid Gratuit – Redactarea Titlurilor
    • Ghid Strategii Marketing in Criza
    • Top Promovare Online (2020)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • Cariere la SEOmark.ro
    • Anunturi de Job-uri

Ultimele Articole

  • Cele mai intalnite erori strategice la site-uri in WordPress si cum sa le eviti
  • Optimizare SEO Off-Site – ce este si cum se face?
  • Campanie SEO – cum se realizeaza si cat costa
  • Agentia de Marketing Online SEOmark.ro - Servicii si Cursuri de promovare digitala + Web Design si Realizare site-uri - 0775.304.971

Logo - Agentia de Marketing Online SEOmark.roLogo - Agentia de Marketing Online SEOmark.ro
  • Menu
  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO
      • Servicii SEO
      • Audit SEO Gratuit
      • Consultanta SEO Gratuita
      • Consultanta SEO Completa
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Consultanta Live Realizare Site
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Redactare articole SEO
    • Optimizarea Ratei de Conversie
    • Consultanta Marketing Online
      • Consultanta marketing online
  • Cursuri Marketing Online
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
    • Marketing afiliat pentru cursuri
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Ghid Gratuit – Audit Adwords
    • Ghid Gratuit – Initiere in SEO
    • Ghid Gratuit – Site Eficient
    • Ghid Gratuit – Promovare Facebook
    • Ghid SEO pt. Magazine Online (eCommerce SEO)
    • Ghid Gratuit – Redactarea Titlurilor
    • Ghid Strategii Marketing in Criza
    • Top Promovare Online (2020)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • Cariere la SEOmark.ro
    • Anunturi de Job-uri

Studiul cuvintelor cheie in 2016 – cum aducem azi trafic din Google

By Radu Ciofu,

06/06/2016
Servicii seo - Studiul Cuvintelor Cheie

Servicii seo – Studiul Cuvintelor Cheie

In 2016, studiul si folosirea cuvintelor cheie pentru SEO s-a schimbat semnificativ fata de anii precedenti. Google a devenit mai inteligent, intelege mai bine cautarile utilizatorilor si a crescut numarul criteriilor pe care le foloseste atunci cand incearca sa determine relevanta unui articol.

Pe scurt, sunt doua schimbari importante de luat in calcul in plus fata de anii precedenti: intentia utilizatorului (user intent) si autoritatea paginii.

Ce era important pana acum in SEO?

In anii precedenti, unul dintre cele mai importante criterii pentru determinarea relevantei era frecventa in utilizarea cat mai exacta a cuvantului cheie vizat.

Stiati ca: un cuvant cheie sau keyword poate fi si o fraza, nu doar un cuvant? Frecventa cu care un cuvant cheie apare in corpul unui articol se numeste densitate?

Pentru a atinge un scor mare privind relevanta, cele mai importante lucruri erau sa ai grija ca acel cuvant cheie sa apara in titlu, in primul paragraf, in meta descriere, H1, si de mai multe ori in corpul articolului – dar nu de prea multe ori pentru ca riscam o penalizare.

Schimbarile din SEO in 2016

Acum, densitatea (frecventa) utilizarii unui cuvant nu mai este principalul criteriu folosit. Pentru un SEO eficient si o pozitionare in top in Google trebuie sa avem in vedere intentia utilizatorului si autoritatea paginii.

Ce este intentia utilizatorului

Haideti sa analizam un exemplu. Cineva a scris un articol in care cuvantul cheie “luna plina” este des folosit. Ce vrea sa spuna? Vorbeste despre evenimentul astrologic luna plina atunci cand pe cer, luna este complet vizibila noaptea? Sau poate vrea sa spuna ca la serviciu este o perioada foarte aglomerata si are o luna plina de task-uri si alte activitati?

Pentru a raspunde avem nevoie de context. Si exact asta a invatat Google sa faca. Acum, cand Google analizeaza un articol nou, el incearca sa determine cu ajutorul corelatiilor dintre cuvinte care este subiectul real al acelui articol. In exemplul de mai sus, daca in articol apar cuvinte ca job, sarcini, aglomerat, stres, termen limita, servici, lucru, munca, etc… atunci Google va determina ca in articol nu este vorba de luna astrologica ci de luna calendaristica.

Ce inseamna asta?

Practic, atunci cand scriem un articol, trebuie sa ne gandim care este intentia reala a utilizatorului si ce vrea el cu adevarat sa gaseasca. Daca in articolul nostru apar cuvintele cheie care sa exprime cel mai bine intentia utilizatorului atunci articolul va avea o relevanta mai mare decat cineva care a scris mult text, a repetat pana la refuz cuvantul cheie dar nu s-a gandit ce vrea cu adevarat utilizatorul.

 

Vezi mai multe articole din categoria: Articole SEO

Vezi aici toate articolele din categoria : Articole SEO›

Vezi intregul program educational al SEOmark.ro

Vezi toata sectiunea de Educatie ›

• Articole despre SEO, Google, Facebook, Blogging, Marketing si multe altele
• Webinarii si inregistrari video educationale despre marketing online
• Ghiduri Gratuite
• Cursuri de Specializare pentru SEO, Google Ads, Facebook Ads, Marketing, etc...

Cere o oferta pentru implementarea acestui serviciu

Inscrie-te in formular ↓

Nume (obligatoriu)

Email (obligatoriu)

Telefon (obligatoriu)

Mesaj (orice relevant)

Bifeaza daca esti de acord:

Am citit, am inteles si sunt de acord cu Termenii si conditiile de utilizare.
Sunt de acord ca datele mele, inscrise in acest formular, sa fie prelucrate in scopuri de marketing si publicitate, conform cerintelor Legii nr. 677/2001, Legii nr. 506/2004 si GDPR (2016/679).


Cere un Audit SEO Gratuit pentru site-ul tau

Te putem ajuta sa obtii mai mult trafic pe site-ul tau!

Cere-ne un audit seo gratuit›

A doua modificare importanta in 2016 pentru SEO la nivel de pagina

In 2016 a crescut ca si importanta autoritatea paginii. Google determina doua aspecte importante atunci cand determina importanta unui articol (sau al unei pagini): Autoritatea si relevanta (in cazul in care nu sunteti familiarizat cu aceste concepte, le avem explicate intr-un ghid SEO gratuit). Autoritatea se poate traduce prin incredere sau popularitate si in general nu are legatura directa cu continutul efectiv din articol. Unul dintre cele mai importante criterii pentru autoritate este numarul de link-uri spre acel articol. Practic, daca avem doua articole identice, pe locul intai va fi articolul care are mai multe link-uri spre el.

Cu alte cuvinte, un articol mai popular, promovat mai bine, care apare pe retele de socializare si care atrage link-uri va performa probabil mai bine in 2016 decat un articol similar chiar daca acel articol este mai specific, contine mai multa informatie sau utilizeaza de mai multe ori cuvantul cheie vizat.

Concluzii:

  • Luati in calcul intentia utilizatorului. Atunci cand luati in calcul un cuvant cheie, ganditi-va ce ar vrea utilizatorul sa gaseasca si raspundeti cat mai complet la problemele lui.
  • Promovati articolele Dvs. Nu scrieti doar de dragul de a scrie. Daca ati facut un articol cu continut bogat si care merita sa fie citit, promovati-l. Puneti-l in grupuri, pe forumuri, dati email la site-uri care ar putea fi interesate, etc… Agitati-va, nu asteptati sa apara pe pozitia 1 de la sine.
    • Poate fi un moment foarte bun sa aruncati un ochi pe articolele vechi: actualizati-le pe cele bune si promovati-le. E mult mai usor decat sa scrieti mereu continut nou.
  • Invatati sa folositi inteligent parametrii de cautare din Google, in special ghilimelele “”. Pentru mine acest update are si un aspect negativ. Atunci cand caut ceva foarte specific, in special in engleza primele pagini sunt pline de continut de marketing. Evident, continut de calitate, dar nu este raspunsul la problema mea specifica. Personal, cred ca in viitorul apropiat, importanta expresiei exacte va mai creste un pic, dar parametrii descrisi mai sus, in special intentia utilizatorului vor fi constante de acum incolo.

Voi ce parere aveti?  Si ce ati observat ca s-a schimbat in 2016 pe SEO fata de anii precedenti?

 

Radu Ciofu, SEOmark.ro

Tagged:cuvinte cheieseo

Post navigation

← PreviousLectura de Weekend 3 iulie – Cele mai interesante articole din ultima saptamana din marketing online
NextCum sa iti cresti traficul – exemplu de optimizare SEO – cautarile de bijuterii →

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published.

Ultimele articole

  • Cele mai intalnite erori strategice la site-uri in WordPress si cum sa le eviti 18/01/2021
  • Optimizare SEO Off-Site – ce este si cum se face? 05/01/2021
  • Campanie SEO – cum se realizeaza si cat costa 30/12/2020
  • Ce este un lead, cum se genereaza si cum facem profit cu ele 20/11/2020
  • Optimizare SEO cu YouTube 11/11/2020

Afla ce este SEO si cum poti face ca Google sa lucreze pentru tine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum iti poti creste semnificativ traficul din Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]

Vrei sa stii cum sa auditezi corect campaniile de Adwords?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa optimizezi campaniile de publicitate pe Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum care sunt principalele caracteristici ale unui site construit eficient si care vinde bine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti faci site-ul mai eficient

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei sa iti faci reclama pe Facebook dar nu stii cum?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti administrezi in mod profesionist reclamele pe Facebook

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei mai multi vizitatori pe site FARA sa platesti pentru ei sau cum sa vinzi mai mult?

›Descarca un Ghid Gratuit despre eCommerce SEO pentru Magazine Online

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum cum trebuie sa redactezi titluri excelente dar si o lista bogata de exemple si sugestii

›Descarca un Ghid Gratuit despre redactarea titlurilor excelente

oferta-seo-barbat-300x300[1]


SEOmark.ro

HOME   -   SERVICII   -   CURSURI   -   EDUCATIE   -   CONTACT   -   DESPRE NOI

Oferta noastra

SEOmark.ro ofera servicii de promovare online si cursuri de marketing online

Principalele servicii oferite sunt:
- Servicii de administrare a campaniilor de promovare prin Google Ads
- Servicii de creare site-uri web si web-design
- Servicii de optimizare a site-urilor web pentru Google si principalele motoare de cautare (Servicii de optimizare SEO)
- Servicii de administrare si promovare a campaniilor publicitare realizate prin Facebook
- Servicii de redactare a articolelor cu scopul publicarii lor in mediul online
- Servicii de optimizare a ratei de conversie pentru imbunatatirea campaniilor publicitare
- Consultanta si asistenta pe zona de marketing si promovare online

Principalele cursuri oferite sunt:
- Curs general de Marketing Online (sales funnel)
- Curs optimizare SEO - un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
- Curs jurnalism SEO - un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
- Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
- Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
- Curs de Blogging

Vrei sa afli gratis cat de bine optimizat este site-ul tau?
Te putem ajuta!

Comanda un Audit SEO Gratuit

SEOMARK.RO

HOME   –   SERVICII   –   CURSURI   –   EDUCATIE   –   CONTACT   –   DESPRE NOI

OFERTA NOASTRA

SEOmark.ro ofera servicii de promovare online si cursuri de marketing online

Principalele servicii oferite sunt:
– Servicii de administrare a campaniilor de promovare prin Google Ads
– Servicii de creare site-uri web si web-design
– Servicii de optimizare a site-urilor web pentru Google si principalele motoare de cautare (Servicii de optimizare SEO)
– Servicii de administrare si promovare a campaniilor publicitare realizate prin Facebook
– Servicii de redactare a articolelor cu scopul publicarii lor in mediul online
– Servicii de optimizare a ratei de conversie pentru imbunatatirea campaniilor publicitare
– Consultanta si asistenta pe zona de marketing si promovare online

Principalele cursuri oferite sunt:
– Curs general de Marketing Online (sales funnel)
– Curs optimizare SEO – un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
– Curs jurnalism SEO – un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
– Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
– Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
– Curs de Blogging

Datele Firmei

S.C. Advert Boutique S.R.L | C.I.F. 28901466 | Nr. inregistrare: J40/8918/2011 | Adresa: Ale. Cimpul cu Flori, Nr. 4, Bl. D26, Ap. 2, Sector 6, Bucuresti

Google my Business | Google Maps

Google Maps - Suntem Aici

Copyright © Agentia Marketing Online SEOmark.ro · 2015.

Termeni si Conditii pentru utilizarea site-ului Seomark.ro

Acest site foloseste cookies. Daca nu sunteti de acord, parasiti site-ul, dezactivati cookies sau navigati in mod private/incognito Afla mai multe Acceptare
Privacy & Cookies Policy

Prezentare generală a confidențialității

Acest site web folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența în timp ce navigați pe site. Din aceste cookie-uri, cookie-urile care sunt clasificate ca fiind necesare sunt stocate pe browserul dvs. deoarece sunt esențiale pentru funcționarea funcționalităților de bază ale site-ului. De asemenea, folosim cookie-uri terțe care ne ajută să analizăm și să înțelegem cum utilizați acest site web. Aceste cookie-uri vor fi stocate în browserul dvs. doar cu acordul dumneavoastră. De asemenea, aveți opțiunea de a renunța la aceste cookie-uri. Dar renunțarea la unele dintre aceste cookie-uri poate avea un efect asupra experienței dvs. de navigare.
Necessary Always Enabled

Cookie-urile necesare sunt absolut esențiale pentru ca site-ul să funcționeze corect. Această categorie include numai cookie-uri care asigură funcționalități de bază și caracteristici de securitate ale site-ului. Aceste cookie-uri nu stochează nicio informație personală.

Non-necessary

Orice cookie-uri care nu pot fi deosebit de necesare pentru funcționarea site-ului web și sunt utilizate special pentru colectarea datelor cu caracter personal ale utilizatorului prin intermediul analizelor, reclamelor și al altor conținuturi încorporate sunt denumite cookie-uri inutile. Este obligatoriu să obțineți consimțământul utilizatorului înainte de a rula aceste cookie-uri pe site-ul dvs. web.