close

SEOmark.ro

  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO
      • Servici promovare SEO
      • Consultanta SEO
      • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Copywriting Profesional AI
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Ultimele Articole

  • Cum a evoluat serviciul de redactare in era AI si ce urmeaza
  • Google a schimbat regulile SEO in mai 2025 – ce trebuie sa stii
  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads
  • Agentia Marketing Online - SEOmark.ro - 0775.304.971 - "Facem mai mult"

Logo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri OptimizateLogo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri Optimizate
  • Menu
  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO
      • Servici promovare SEO
      • Consultanta SEO
      • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Copywriting Profesional AI
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Probleme la Facebook Ads – cum sa le diagnostichezi si chiar sa profiti de ele

By Radu Ciofu,

12/07/2021

Ce faci cand Facebook Ads are probleme si pur si simplu reclama ta nu aduce vanzari?

Exemplu concret – astazi, 12 iulie 2021 Facebook Ads nu livreaza cum trebuie. Campaniile noastre de promovare nu aduc lead-urile dorite. Si nu e o problema doar la noi sau ceva de setari.

Oficial, Facebook a anuntat ca trebuie sa implementeze un sistem nou care sa fie compatibil cu reglementarile UE privind politica datelor personale, motiv pentru care exista oficial un avertisment: eficienta reclamelor va fi afectata pentru o perioada mai lunga de timp – posibil cateva luni.

Comunicatul oficial poate fi gasit aici»

Ce poti face?
Si cum sa diagnostichezi problemele in cazul in care nu exista un avertisment clar scris?

probleme facebook ads

Update – 8 decembrie – 2021

Situatia s-a ameliorat, insa, e in continuare relativ departe de ce era o data.

In opinia mea, cel mai puternic afectate sunt companiile mici/medii care se foloseau de audiente mici si specifice.

Firmele care se promovau mai mult sau mai putin catre toata lumea, sunt mai putin afectate.

In special audientele lookalike sunt destul de mult afectate.

Pare ca Facebook si-a pierdut mult din eficienta cu care targeta in functie de interese si era capabil sa gaseasca alte persoane foarte similare cu cele din profilul tau.

Avertismentul oficial, cel cu problemele inca mai apare prin conturi; personal nu mai cred ca situatia va reveni la ce era inainte.

Update – 23 iulie – 21

Pare ca situatia s-a mai ameliorat cat de cat.

Unele campanii au inregistrat rezultate putin mai bune decat in saptamana imediat de dupa 6-7 iulie.

Ce CRED ca s-a intamplat este ca algoritmul Facebook responsabil pentru “match-ing” intre profile si reclama a fost cumva resetat.

Par ca functioneaza mai bine doar campaniile care targeteaza audiente foarte generale.

Acele campanii care se bazeaza pe audiente foarte specifice, cu putini oameni, sau lookalike precise – in continuare nu par sa livreze deloc.

Pasul 1 – Asigura-te ca promovarea ta pe Facebook Este Bine Setata

E usor sa dai vina pe restul lumii, insa, de cele mai multe ori, problemele sunt la tine.

Verifica intai cat de corect e setata reclama ta. Asta inseamna sa verifici daca Audienta este bine corelata cu mesajul si cu destinatia.

Adica cine vede reclamele, ce vede efectiv in acele reclame si unde e dus daca face click pe ele.

Aici exista in mare 3 lucruri pe care in general le poti face.

1 – Trebuie sa gandesti efectiv reclamele cat de obiectiv poti. E o problema generala faptul ca cei care fac/gandesc reclamele nu pot fi foarte obiectivi cu propriile creatii. Roaga un coleg sau cineva care se pricepe sa arunce si el un ochi. De multe ori, chiar si cei mai experimentati marketeri nu vad padurea de copaci.

2 – Facebook te ajuta si la nivel de reclama (la nivel de add, nu ad set, nu campanie) iti spune daca ad-urile tale au rata de interactiune sub/peste medie , daca rata de click e sub/peste medie, etc…
instrumentul asta te ajuta sa vezi daca audienta reactioneaza ok la mesaj – destinatia nu intra in calcul aici – doar corelatia dintre mesaj si audienta.

3 – Fa si o campanie pe termen lung (nu remarketing) pe care sa nu o modifici , sau sa o modifici cat se poate de putin. Foloseste campania respectiva ca un fel de reper.
Daca acea campanie care a mers bine multe luni, chiar ani, dintr-o data, BRUSC, nu mai livreaza, atunci inseamna ca fie ceva s-a schimbat la Facebook , fie ti-a picat site-ul sau ai probleme la el, fie a intrat un jucator foarte mare in piata.
Nici o campanie nu ramane vesnic eficienta  – ideea e insa sa ai un reper pe termen scurt. Pe termen lung va trebui sa refaci si aceste campanii.

Totodata, ar trebui sa ai si cel putin 2-3 audiente (cel putin una lookalike) care sa fii sigur ca functioneaza bine pentru produsele tale. In cazul in care ceva se intampla, revii la acele audiente. Daca tot nu merge ok, probabil ca se intampla ceva la nivel de facebook.

Apropo “de roaga un prieten sa te ajute” – daca ai campanii mai maricele si ai probleme cu ele, avem un serviciu gratuit de audit pentru Facebook Ads: vezi aici: audit live gratuit FB»

Pasul 2 – Problemele sunt sistemice – Atunci trebuie un inlocuitor

E o vorba romaneasca: “nu-ti pune toate oualele in acelasi cos“. Sau nu te baza doar pe un singur canal de promovare.

ORICE canal de reclama are doua riscuri mari:

– poate disparea sau deveni temporar inaccesibil
– se poate supra-aglomera, caz in care devine ineficient

Caz concret la noi:  o parte semnificativa a modului in care SEOmark se promoveaza e dand gratuit ghiduri (vezi sectiunea educatie). Pentru ghidurile astea avem reclama pe Facebook. Cine le descarca “plateste” cu email si telefon, dupa care vedem daca persoana respectiva este interesata de o eventuala colaborare.

Am inceput strategia asta din 2016. La inceput, pe audiente generale, costul per lead (per descarcare de ghid) era de 0.9 lei aproximativ – la audiente mai generale si cam 1.2 lei la audiente mai specifice. Era un cost foarte bun.

In timp, costul a crescut – incet – incet – datorita inflatiei, datorita cresterii competitiei (au aparut si alte firme care folosesc aceeasi strategie). In prezent, costul per lead la audiente generale e cam 1.5 lei si cam 2-3 lei la audinete mai specifice. In continuare este un cost bun.

Totusi, saptamana trecuta (redactez acest articol in 12 iulie) costul per lead a inceput sa creasca semnificativ. A ajuns la 15 lei si chiar mai mult in cateva zile.

Avem si campanii noi dar, avem si audiente prestabilite si avem si cateva campanii la care nu am facut modificari de multe luni de zile. Semnalul de alarma a fost cand si la ele costul per lead sarea mult de 10 lei.

Initial ma gandeam ca poate e vara.. dar nu se face vara in cateva zile…  sau poate vre-un concurent foarte mare… desi nu prea e fezabil. Raspunsul l-am aflat dupa 2 zile cand a aparut avertismentul oficial in platofrma de administrare Facebook Ads.

Adevarul e ca Facebook a fost supus in ultima perioada unui bombardament continuu: Posibile fraude electorale in SUA, posibili roboti/hackeri rusi sau mai stiu eu de unde, date personale in Europa, Facebook Analytica…  Prea multa cenzura…  ba prea putina cenzura…

Orice sistem are limitele lui…

Pe scurt, in comunicatul oficial se spune ca sunt probleme, pentru ca trebuie implementate noi sisteme care sa respecte legislatia UE, si ca in Europa reclamele vor fi afectate posibil chiar cateva luni.

Ce se poate face?

Promoveaza-te pe alte canale!

Care alte canale?

Depinde ce vinzi. Alegi canalul de promovare in functie de audienta dorita.

 

Daca vinzi catre publicul larg (retail):

• Campanii mai mari de Remarketing – in special pe termen lung.

Remarketing-ul este o modalitate FOARTE eficienta de promovare. Se poate face si pe termen scurt si pe termen lung. Pe termen lung ajuta si la Branding.

Se poate face remarketing si prin Facebook/Instagram si prin Google Display. La capitolul asta, sincer, cred ca Google a fost mai eficient decat Facebook-ul intotdeauna, in principal datorita costului mult mai mic per mia de afisari.

Daca nu ai o campanie de remarketing pe Google, atunci e primul lucru pe care trebuie sa il faci. Daca ai deja, creste-i bugetul si asigura-te ca e si pe termen lung si pe termen scurt.

Daca nu stii exact ce se poate face prin campanii de remarketing, atunci vezi acest videoclip»

Daca ai nevoie de implementare, oferim servicii de Google Ads Display»

 

• Video marketing-ul – care a rescut enorm in pandemie, in special YouTube.

E un moment foarte bun sa intrii si pe canalul asta. Se poate face fie prin reclama directa – prin Servicii Google Ads» (oferim asa ceva) sau prin realizarea unui canal de YouTube propriu.

 

• Google Display daca vinzi produse pentru toata lumea – gen haine, telefoane, excursii, etc.. 

In esenta, retelele de socializare au “luat” trafic de pe site-uri de stiri si continut. Drept urmare, pretul promovarii aici a scazut mult. A devenit o varianta destul de eficienta ca raport pret/calitate

 

• Daca vinzi servicii petru publicul larg, ia in calcul si promovarea pe site-urile de anunturi.

Merg bine in general serviciile gen zugrav, parchetar, tractari, instalatii sanitare, electrice, etc…  Site-urile de anunturi sunt Olx, publi24, lajumate, bizoo, etc…

 

Daca vinzi catre companii sau daca vinzi servicii nisate

• Pentru promovarea pe zona B2B Linkedin a crescut mult.

Este destul de consumator ca timp, mai ales ca pretul reclamelor este inca prohibitiv in Romania, dar, daca investesti timp in a-ti face contacte, dupa care investesti si timp in a le tine rezonabil active, vei avea cereri. Canalul asta este o directie in care nu am investit ca agentie, dar, anul asta avem in plan sa recuperam si sa venim si cu servicii.

 

• Email Outreach – email-uri catre companii

NU MA REFER LA SPAM. Ma refer la campanii targetate in care sa intrebi daca exista interes pentru serviciile/produsele tale.
Avem un mic tutorial video despre cum se face o astfel de campanie. Vedeti aici»

 

• Google pentru campanii ce targeteaza firme, sau, produse nisate

Google te poate ajuta – targetezi expresii exacte. Google se poate face prin SEO sau Google Ads (reclama in Google). Daca vrei ceva rapid, atunci incepe cu Google Ads. SEO este eficient, dar, e o investitie pe termen lung, care nu aduce rezultate rapide. Daca “arde” SEO nu e solutia.

Solicita un Audit Facebook Ads – Gratuit – Live

O consultanta – live si gratuita – prin Skype, Zoom sau Teamviewer in care analizam campania ta de Facebook si iti oferim o parere.

› Ai campanii de promovare active pe Facebook??

› Nu esti multumit de eficienta lor?

› Nu ai vanzarile pe care le asteptai?

› Vrei o opinie din partea unei firme specializate?

» Te putem ajuta! Solicita un audit gratuit al campaniei tale de Facebook. Programeaza-te la o discutie Gratuita cu un specialist!

Cere un Audit Gratuit al reclamelor tale pe Facebook»

Ai nevoie de Publicitate pe Facebook ?

• Vrei sa vinzi rapid catre publicul larg?
• Vrei ca multi oameni sa afle de tine?
• Daca da – ai ajuns unde trebuie!

Suntem o Agentie de marketing specializata in implementarea campaniilor de promovare prin Facebook Ads si Instagram Ads.

Cere o oferta de Servicii de Facebook ads »

Autor: Radu Ciofu, cofondator SEOmark.ro.

Ma ocup de marketing online incepand cu 2013 – Initial ca angajat la companii din piata de capital (continut, Google Ads, SEO), dupa care pe cont propriu in cadrul SEOmark.ro.
Vezi mai multe despre noi»

Intrebari? Sugestii? Comentarii? Lasa-le mai jos ↓

Post navigation

← PreviousPromovare SEO – ce inseamna, ce vrea Google si exemple bune
NextCum sa obtii mai multe cereri pentru serviciile pe care le oferi →

One thought on “Probleme la Facebook Ads – cum sa le diagnostichezi si chiar sa profiti de ele”

  1. Abcseo says:
    12/07/2021 at 3:31 pm

    Foarte bun subiectul articolului, foarte folositor in special pentru incepatori, dar si pentru cei cu mai multa experienta. Felicitari!

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published.

Ultimele articole

  • Cum a evoluat serviciul de redactare in era AI si ce urmeaza 27/06/2025
  • Google a schimbat regulile SEO in mai 2025 – ce trebuie sa stii 20/05/2025
  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads 22/04/2025
  • Toata lumea vrea Tik Tok acum. Avantajele si dezavantajele promovarii aici 16/01/2025
  • Google pentru Servicii a devenit foarte dificil si scump. De ce? Si ce poti face? 08/10/2024

Afla ce este SEO si cum poti face ca Google sa lucreze pentru tine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum iti poti creste semnificativ traficul din Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]

Vrei sa stii cum sa auditezi corect campaniile de Adwords?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa optimizezi campaniile de publicitate pe Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum care sunt principalele caracteristici ale unui site construit eficient si care vinde bine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti faci site-ul mai eficient

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei sa iti faci reclama pe Facebook dar nu stii cum?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti administrezi in mod profesionist reclamele pe Facebook

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei mai multi vizitatori pe site FARA sa platesti pentru ei sau cum sa vinzi mai mult?

›Descarca un Ghid Gratuit despre eCommerce SEO pentru Magazine Online

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum cum trebuie sa redactezi titluri excelente dar si o lista bogata de exemple si sugestii

›Descarca un Ghid Gratuit despre redactarea titlurilor excelente

oferta-seo-barbat-300x300[1]


SEOmark.ro

HOME   -   SERVICII   -   CURSURI   -   EDUCATIE   -   CONTACT   -   DESPRE NOI

Oferta noastra

SEOmark.ro ofera servicii de promovare online si cursuri de marketing online

Principalele servicii oferite sunt:
- Servicii de administrare a campaniilor de promovare prin Google Ads
- Servicii de creare site-uri web si web-design
- Servicii de optimizare a site-urilor web pentru Google si principalele motoare de cautare (Servicii de optimizare SEO)
- Servicii de administrare si promovare a campaniilor publicitare realizate prin Facebook
- Servicii de redactare a articolelor cu scopul publicarii lor in mediul online
- Servicii de optimizare a ratei de conversie pentru imbunatatirea campaniilor publicitare
- Consultanta si asistenta pe zona de marketing si promovare online

Principalele cursuri oferite sunt:
- Curs general de Marketing Online (sales funnel)
- Curs optimizare SEO - un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
- Curs jurnalism SEO - un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
- Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
- Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
- Curs de Blogging


Testimoniale clienti agentie SEOmark.ro


Achitei Andreea

Hotelurile Elexus

Dupa colaborarea cu SEOmark.ro, s-au obtinut rezultate concrete pentru site-urile hotelurilor noastre. De exemplu, site-ul hotel-carpathia.ro a ajuns în primele 5 pozitii pe cautarea “hotel Sinaia” (2023-2024-prezent), iar site-ul predeal.elexus.ro se situeaza acum in primele 3 pozitii pe cautarea “hotel Predeal” (2022-2023-2024-prezent). Mai concret, s-au creat pagini specializate pentru anumite cautari, care au fost ulterior promovate ducand la aceste pozitionari.

Achitei Andreea – Co Fondator Elexus Hotels; CA 32 mil RON 2023

TIS Farmaceutic

TIS FARMACEUTIC

SEOmark a furnizat servicii de marketing online, articole si postari pe pagina de Facebook a companiei. Rezultatele colaborarii cu SEOmark au fost foarte bune, iar raportul calitate-pret pentru serviciile oferite a fost potrivit. Am apreciat comunicarea constanta si suportul oferit oricand, inclusiv 24/24.

Dan Rebenciuc, director de vanzari la TIS Farmaceutic; CA 37 mil RON 2023

Syg Mob Design

Syg Mob Design

Syg Mob Design, companie care activeaza din 2006, produce mobilier din PAL si MDF si ofera solutii complete de amenajari si mobila pe comanda. Colaborarea cu SEOmark a inclus realizarea site-ului, curatarea lui dupa un atac si o campanie Google Ads cu costuri de 40-60 ron per client. Rezultatele au fost pozitive si, per total, am avut o experienta pozitiva cu Radu si colegii de la SEOmark.

Iulian Boboc, responsabil atelier Syg Mob Design ; CA 550K RON 2023

Estet.ro

Estet.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Estet.ro, magazin de bijuterii vintage si handmade, a inceput cu o lista de 7-8 cuvinte cheie relevante pentru atragerea publicului. S-au optimizat categoriile si denumirile produselor pentru cautari specifice, procesul fiind finalizat in 3-4 luni. In 3-5 luni, site-ul a ajuns pe prima pagina din Google pentru termeni precum: „bijuterii handmade argint” si „bijuterii vintage”.

Iordache Adriana, administrator

Funevents.ro

Funevents.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Funevents.ro – firma de animatori petreceri copii, a inceput cu imbunatatirea functionarii site-ului prin adaugarea de pagini dedicate cautarilor si completarea informatiilor existente. Au fost adaugate si link-uri externe, treptat, iar dupa 3-6 luni, traficul organic a crescut, eliminand necesitatea campaniilor Google Ads si generand suficiente cereri pentru echipa.

Borcanea Mihai, fondator;

curs jurnalism a1.ro

Curs Jurnalism a1.ro

Cursul de Jurnalism oferit de Ramona Ulici a fost o oportunitate valoroasa pentru echipa de redactori a1.ro. Am invatat reguli de redactare si tehnici pentru articole SEO. Temele au inclus redactarea articolelor, strategii de formatare si utilizarea cuvintelor cheie. La final, workshop-ul a consolidat cunostintele prin exercitii practice si discutii despre optimizarea imaginilor si sursele de informare.

redactia a1.ro


SEOmark.ro la GoTech World

Pe 12-13 noiembrie 2024, am participat la GoTech World Romexpo, un eveniment dedicat noutatilor din tehnologie. Am avut ocazia sa impartasim expertiza noastra si sa discutam despre solutii personalizate pentru fiecare business.

Pe parcursul a doua zile, am creat conexiuni, si am deschis usa unor viitoare colaborari. A fost o placere sa ne revedem cu vechi colaboratori, dar si sa cunoastem noi parteneri din industrie. Detalii suplimentare in sectiunea "Despre Noi".
SEOmark.ro – Agentie Marketing Online a participat la GoTech World

Vrei sa afli gratis cat de bine optimizat este site-ul tau?
Te putem ajuta!

Comanda un Audit SEO Gratuit

OFERTA NOASTRA

SEOmark.ro – Agentie Marketing Online Bucuresti

Principalele servicii oferite sunt:
– Administrarea campaniilor de promovare prin Google Ads
– Creare Site-uri Web si Web-Design
– Servicii SEO in Bucuresti si Online in Romania
– Administrare campanii de Facebook Ads
– Redactare articole si texte
– Optimizarea ratei de conversie
– Consultanta de marketing online

Principalele cursuri oferite sunt:
– Curs general de Marketing Online (sales funnel)
– Curs optimizare SEO – un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
– Curs jurnalism SEO – un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
– Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
– Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
– Curs de Blogging

Datele Firmei

S.C. Advert Boutique S.R.L | C.I.F. 28901466 | Nr. inregistrare: J40/8918/2011 | Adresa: Ale. Cimpul cu Flori, Nr. 4, Bl. D26, Ap. 2, Sector 6, Bucuresti

Google my Business | Google Maps

Google Maps - Suntem Aici

Copyright © Agentia Marketing Online SEOmark.ro · 2015.

Termeni si Conditii pentru utilizarea site-ului Seomark.ro