close

SEOmark.ro

  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO
      • Servici promovare SEO
      • Consultanta SEO
      • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Copywriting Profesional AI
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Ultimele Articole

  • Cum a evoluat serviciul de redactare in era AI si ce urmeaza
  • Google a schimbat regulile SEO in mai 2025 – ce trebuie sa stii
  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads
  • Agentia Marketing Online - SEOmark.ro - 0775.304.971 - "Facem mai mult"

Logo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri OptimizateLogo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri Optimizate
  • Menu
  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO
      • Servici promovare SEO
      • Consultanta SEO
      • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Copywriting Profesional AI
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

SEO pentru Magazine Online (eCommerce SEO) – Ghid Complet – Partea 3 – Autoritate

By Radu Ciofu,

12/06/2018

Cum sa cresti AUTORITATEA magazinului tau

• Altfel spus, cum sa cresti INCREDEREA pe care Google o are in site-ul tau

Aceasta este a 3-a parte a ghidului SEO pentru magazine online (eCommerce SEO).

In aceasta parte vorbim despre cum poti creste autoritatea site-ului in Google. Autoritatea este efectiv un scor (un numar) pe care Google il acorda fiecarui site si fiecarei pagini si care arata gradul de incredere pe care Google il are in acel site/acea pagina.

Evident, cu cat scorul e mai mare, cu atat vei avea mai multi vizitatori.

Acest ghid are 3 parti:

› In prima parte abordam aspecte legate de optimizarea tehnica a unui magazin online si optimizarea SEO la nivel GENERAL a site-ului. Vezi prima parte AICI»

› In partea a 2-a  abordam aspecte legate de optimizarea SEO a unei SINGURE PAGINI a unui magazin online. Vezi a 2-a parte AICI»

› In partea a 3-a (aceasta) vorbim despre cresterea autoritatii unui magazin online sau a unei singure pagini dintr-un astfel de site

Partea 3 – ghid SEO pentru Magazine Online
» Optimizarea SEO – Cresterea Autoritatii site-ului

 Ati auzit cumva de PageRank?

Aceasta era denumirea pe care Google o folosea pentru a defini autoritatea unui site sau a unei pagini.

PageRank era o “chestie” foarte importanta prin 2013-2014.

Era atat de importanta incat a inceput sa fie vanduta si cumparata (prin link-uri). Asta i-a nemultumit pe cei de la Google, care nu vroiau ca oamenii sa ajunga in top DOAR cu bani – asa ca au dezactivat publicarea PageRank-ului.

In prezent, NU mai poti afla care este pagerank pentru un site.

IMPORTANT:

Scorul a ramas in continuare. Este calculat in timp real si folosit de Google – doar ca acum este tinut secret pentru publicul larg.

INSA, orice lucru care ne creste semnificativ acest scor va aduce mai multi oameni pe site-ul nostru.

Ai nevoie de consultanta SEO gratuita?

› Ai investit in SEO dar rezultatele sunt sub asteptari ?

› Vrei mai mult trafic pentru site-ul tau ?

› Vrei sa fii mai sus in cautarile pe Google ?

› Vrei sa alfi ce implica SEO si optimizarea pentru Google ?

Te putem ajuta - Aplica acum pentru : Consultanta SEO Gratuita›

Invata optimizarea pentru Google? Urmeaza un Curs de SEO

Curs de Optimizare SEO on si off site

Inveti lucruri practice despre SEO si Google
Inveti cum sa vinzi mai mult cu site-ul tau
Primesti o diploma de participare
Te ajutam sa aplici informatiile invatate

Urmeaza Cursul Intensiv de Optimizare SEO on si off site »

Creste-ti traficul. Solicita un pachet de SEO

Servicii SEO Profesionale

Tot ce iti trebuie pentru a avea un site care sa atraga vizitatori din Google!

Avem pachete SEO prestabilite – potrivite pentru aproape orice buget sau putem oferi servicii SEO complet customizate, pliate pe nevoile tale.

Cere o oferta de servicii SEO pentru site-ul tau »

Cum calculeaza Google autoritatea (pagerank) unui site

Inainte sa mentionam direct factorii, trebuie sa mai precizez ceva important

Autoritatea (pagerank) se calculeaza si la nivel de site SI la nivel de pagina individuala

De ce este foarte important pentru un SEO eficient (mai ales financiar)?

Pentru ca in orice nisa – magazine online sau site-uri de continut – vei avea ca si competitori site-uri cu autoritate FOARTE MARE. In Romania, de exemplu avem Emag – este putin probabil ca in viitorul previzibil sa ai un magazin mai popular, asa ca foarte foarte probabil autoritatea magazinului tau va fi mai mica decat a Emag-ului.

Inseamna asta ca nu ai nici o sansa?

NU – inseamna doar ca NU trebuie sa te bati direct cu ei. Ce trebuie sa faci e sa ai scor de autoritate mai mare pe ANUMITE pagini specifice care sunt de interes pentru tine.

De exemplu, sa zicem ca ai un magazin de servetele umede: www.exemplu-servetele-umede.ro.

Site-ul tau ( www.exemplu-servetele-umede.ro ) nu va avea probabil niciodata mai multa autoritate decat www.emag.ro INSA, nu conteaza.

Tot ce conteaza e ca www.exemplu-servetele-umede.ro sa aiba mai multa autoritate decat www.emag.ro/servetele-umede SAU, www.exemplu-servetele-umede.ro/bebelusi sa aiba mai multa autoritate decat www.emag.ro/servetele-umede-bebelusi/c

Practic, nu trebuie sa ii “bati” peste tot – trebuie DOAR sa fi mai bun decat ei PE NISA TA.

Acest lucru este foarte posibil (ca sa zic asa) pentru ca autoritatea se calculeaza si la nivel de site si la nivel de pagina.

Problema magazinelor foarte mari

Este adevarat ca magazinele (firmele) mari au resurse foarte mari pentru promovare. Au bugete de marketing de milioane de euro, au zeci/sute de angajati pe zona de marketing/publicitate, au preturi foarte bune la marile agentii de publicitate, au acces la TV, au de toate.

Si stiti ce mai au?

Au si milioane sau zeci de milioane de produse de TOATE TIPURILE.

In cazul TUTUROR magazinelor mari cunoscute de mine, diversitatea produselor creste MAI MULT decat nr. de angajati si marimea bugetului de promovare.

Altfel spus, cu cat un magazin e mai mare, cu atat poate aloca mai putine resurse INDIVIDUAL pentru fiecare categorie de produse in parte.

Este adevarat ca firmele mari pot cumpara mai multa publicitate. INSA, nu o pot distribui pe TOATA gama lor de produse pentru simplul motiv ca au mii/zeci de mii de tipuri de produse.

Concluzia?

Daca ai un magazin mic, sau daca esti nou in piata, singura modalitate de a creste si de a fi pe primele locuri este sa iti alegi CATEVA (putine) nise si sa fii printre cei mai buni pe nisele respective.

Nu incercati sa va faceti un magazin nou cu de toate. NU MERGE. NU veti putea ajunge pe primele pagini, nu veti avea trafic, nu veti avea identitate, nu veti avea clienti, nu veti avea bani.

Ce ESTE rezonabil e sa aveti cateva game de produse – similare si nisate – si sa dominati piata cautarilor pe zona aia. Dupa care, daca aveti succes, puteti sa va extindeti in nise adiacente. Si tot asa…

Factorii care determina autoritatea

Cantitatea de continut UNIC si paginile UNICE ale site-ului

Cu cat site-ul tau e mai mare, cu atat autoritatea lui va fi mai mare.

IMPORTANT: Google ia in calcul DOAR paginile UNICE. Degeaba faceti 1000000000 de copii ale unei pagini. NU vor fi luate in calcul. Sunt luate insa in calcul paginile care AU macar partial continut unic.

Sfaturi pentru a creste numarul de pagini:

• NU sterge produsele care nu mai sunt in stoc. Gandeste-te la o modalitate foarte eficienta de a directiona utilizatorul la alte produse similare care SUNT pe stoc in acel moment.

• Realizeaza MULTE descrieri ale produselor si realizeaza o structura eficienta de categorii – vezi partea a 2-a a acestui ghid aici»

• De exemplu, un servetel umed poate avea ca descriere doar “servetel umed”. Sau poate fi servetele umede + [ieftine][adulti][parfumate][cu apa][cu parfum] etc….

• Practic, ACELASI produs poate fi intr-o singura categorie sau in mai multe categorii. Cu cat ai mai multe descrieri ale produselor respective si cu cat ai mai multe categorii bine facute, cu atat ai mai multe pagini.

• Fa-ti un blog si scrie despre nisa ta. Varianta asta NU iti va aduce foarte multe pagini – cantitatea de pagini obtinuta prin redactare este semnificativ mai mica decat nr. de pagini obtinute prin cateogorisire eficienta. INSA, exista un avantaj mare – articolele le poti trimite pe email catre o baza de date de abonati si te va ajuta si cu BRANDING – care este un alt factor important pe SEO de care vom vorbi in continuare

Numarul de Link-uri spre site, spre paginile din site si calitatea lor

Numarul de Link-uri este inca FOARTE important pentru autoritatea unui site. Exista insa o serie de aspecte pe care am sa le mentionez in continuare.

• Calitatea Link-urilor este esentiala. Cel mai simplu criteriu pentru evaluarea calitatii unui link este cat de mult trafic real reuseste sa atraga. Un link dintr-un articol foarte popular, pe un site foarte mare, va atrage MULT trafic si va fi MULT mai valoros decat sute de link-uri pe directoare web, pe pagini unde nu ajunge nimeni.

Nu spun ca link-urile din directoarele web sau alte site-uri de continut gratuit sunt degeaba. Experienta practica imi dovedeste ca au si ele o valoare – doar ca e FOARTE MICA.

In plus: link-urile de pe site-uri penalizate POT depuncta un site. Link-uri de pe site-uri in chineza sau rusa, site-uri piratate, link-uri de pe site-uri cu spam masiv, etc.. iti POT penaliza site-ul.

DA, un link pe un site foarte mare, care sa fie si pe prima pagina a acelui site , are o valoare FOARTE MARE PE SEO. Si tocmai de aia, costa mult. Lucrurile valoroase, in general, nu sunt ieftine si nici nu se obtin usor.

Recomandari pentru link-building

Nu degeaba am bolduit “spre paginile din site” in subtitlul acestei categorii. Mare majoritate a celor care se promoveaza atrag link-uri spre pagina principala a site-ului. In acest caz, autoritatea atrasa se imprastie (distribuie) relativ uniform pe intregul domeniu. Altfel spus, te ajuta putin peste tot.

INSA, putem atrage link-uri si doar spre anumite pagini. In acest caz, autoritatea este concentrata in principal pe pagina respectiva, ceea ce poate fi un mare atuu in lupta cu cativa concurenti mai puternici.

• Concret – ganditi-va CARE din categoriile de produse comercializate sunt prioritare si aveti grija sa atrageti link-uri si DIRECT spre acele categorii.

DACA nu aveti un buget semnificativ pt cumparare de link-uri.

Nu uitati: un link de la un site foarte mare este echivalent cu mai multe link-uri de la site-uri mai mici. Avantajul este ca site-urile mici SUNT dispuse mult mai usor la a face parteneriate si/sau bartere. Exemple de posibile parteneriate:

• Cross-promovare in zona de blog – eu scriu un articol despre tine, tu unul despre mine (un alt avantaj de a avea blog)

• Plata in produse sau reduceri in loc de plata cash directa

• Dezvolta cateva cursuri/evenimente pe care sa le organizezi pentru nisa ta/magazinul tau. Poti folosi costul acestor cursuri ca moneda de schimb, in general pentru obtinere de link-uri – care nici ele nu costa efectiv bani.

BRANDING – cat de multe persoane reale sunt interesate de magazinul tau

Acest factor este unul oarecum indirect, dar, foarte important pentru a valida increderea din partea Google.

Google se teme de scammeri/spammeri. Adica de site-uri care par mari, par serioase, dar vor sa pacaleasca algoritmul pentru a atrage cat mai mult trafic si a-l monetiza.

O modalitate simpla si eficienta de a verifica cat de mare este cu adevarat o firma este de a masura impactul brand-ului asupra utilizatorilor reali.

Adica:

• Ai vizite directe?

• Ai oameni care cauta in google numele magazinului tau dupa care fac click pe tine?

• Ai vizite din surse cat mai diverse – inclusiv retelele sociale?

• Ai un profil bine intretinut si bine dezvoltat pe retelele de socializare?

Toti factorii de mai sus arata cat de populara este .. sau nu.. firma ta.

NU EXISTA sa fii un mare magazin si sa nu ai trafic direct de la oameni reali. Asta inseamna din punct de vedere al Google Branding.

Cum sa iti cresti impactul magazinului tau.

Foarte simplu e cu bani. Bagi moneda si muzica incepe sa cante. Toata lumea poate sa faca asta. Tocmai de asta am sa ma concentrez pe ALTE modalitati care nu implica bugete foarte mari.

• Newsletter – tineti minte ca mai sus am spus ca articolele ne ajuta si la branding? Daca avem o zona de blog bine dezvoltata si bine intretinuta AVEM ce sa trimitem prin email. In prezent, newsletter-ul este cea mai eficienta modalitate de branding dpdv raport efect/cost. Pentru ca NU costa mai nimic.

• Promovare in grupuri de Facebook tematice, OLX sau forum-uri (daca mai exista). Merge bine DOAR in cazul in care tema magazinului tau se sincronizeaza cu tema acelui grup/forum, etc… pe care postezi.

• PUSH notifications – sunt acele notificari (pop-up) care apar in browser dupa ce ai acceptat sa apara. Pot fi enervante daca sunt dese, insa, pot functiona si momentan costul lor este inca FOARTE REDUS.

• Canal de Youtube – aici e mai complicat. NU orice produs se preteaza pentru Youtube. Daca stii cum sa faci content si daca produsele tale SUNT cautate, atunci ai sanse mari de a atrage trafic si clienti din YouTube.

Recomandari SEO pe Final pentru cresterea autoritatii

Daca esti un magazin mic, sau, daca esti la inceput, incearca sa colaborezi cu cat mai multe persoane DAR, incearca sa automatizezi aceasta colaborare.

Fa o lista de contacte de la reviste online, presa, blog-uri, magazine cu produse complementare (aici e cel mai usor pt ca exista interes mutual) dupa care stabileste o modalitate automata de a lucra cu aceste contacte.

Explica-le ca le poti oferi o serie de materiale, articole, etc.. dar nu vor fi unice. Ca si moneda de schimb, va trebui ca si tu sa preiei de la ei ceva. Structureaza blogul – zona de content – astfel incat sa poti face asta.

In timp iti vei construi o retea de promovare care iti va aduce o gramada de autoritate si trafic spre site-ul tau. Fara Bani. Insa, cu mult timp si munca.

Si – nu uita – cel mai mare impact exceptand o promovare masiva cu bani multi, este numarul de pagini unice din site-ul tau. Cea mai buna modalitate de a avea multe astfel de pagini este categorisirea eficienta si relevanta a produselor tale.

Urmareste si Video-ul asociat acestui articol

In Filmulet abordam cateva aspecte legate de cresterea autoritatii si cateva exemple de cum putem face asta inafara de a face clasic-ul link-building.

Ai nevoie de consultanta SEO gratuita?

› Ai investit in SEO dar rezultatele sunt sub asteptari ?

› Vrei mai mult trafic pentru site-ul tau ?

› Vrei sa fii mai sus in cautarile pe Google ?

› Vrei sa alfi ce implica SEO si optimizarea pentru Google ?

Te putem ajuta - Aplica acum pentru : Consultanta SEO Gratuita›

Invata optimizarea pentru Google? Urmeaza un Curs de SEO

Curs de Optimizare SEO on si off site

Inveti lucruri practice despre SEO si Google
Inveti cum sa vinzi mai mult cu site-ul tau
Primesti o diploma de participare
Te ajutam sa aplici informatiile invatate

Urmeaza Cursul Intensiv de Optimizare SEO on si off site »

Creste-ti traficul. Solicita un pachet de SEO

Servicii SEO Profesionale

Tot ce iti trebuie pentru a avea un site care sa atraga vizitatori din Google!

Avem pachete SEO prestabilite – potrivite pentru aproape orice buget sau putem oferi servicii SEO complet customizate, pliate pe nevoile tale.

Cere o oferta de servicii SEO pentru site-ul tau »

Acest ghid are 3 parti:

› In prima parte abordam aspecte legate de optimizarea tehnica a unui magazin online si optimizarea SEO la nivel GENERAL a site-ului. Vezi prima parte AICI»

› In partea a 2-a  abordam aspecte legate de optimizarea SEO a unei SINGURE PAGINI a unui magazin online. Vezi a 2-a parte AICI»

› In partea a 3-a (aceasta) vorbim despre cresterea autoritatii unui magazin online sau a unei singure pagini dintr-un astfel de site

Deocamdata atat. Am uitat ceva? Mai sunt criterii importante de seo pentru cresterea autoritatii?

Lasa un comentariu.

Radu Ciofu, SEOmark.ro

Post navigation

← PreviousSEO pentru Magazine Online (eCommerce SEO) – Ghid Complet – Partea 2
NextMai merita sa iti faci un site cu un cuvant cheie in domeniu? →

One thought on “SEO pentru Magazine Online (eCommerce SEO) – Ghid Complet – Partea 3 – Autoritate”

  1. un antreprenor says:
    14/07/2019 at 10:29 pm

    Fac seo pntru magazinele mele de 15 de ani . Rar am gasit niste articole explicite si asa de bune pentru seo ca ale tale. De obicei dau skip, pas cand vad seo pentru ca 90% sunt doar articole pentru mr. Google si atat. Ahe acum nu a mai fost cazul, am cititit cu interes si am gasit informatii pertinente, bune. felicitari.

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published.

Ultimele articole

  • Cum a evoluat serviciul de redactare in era AI si ce urmeaza 27/06/2025
  • Google a schimbat regulile SEO in mai 2025 – ce trebuie sa stii 20/05/2025
  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads 22/04/2025
  • Toata lumea vrea Tik Tok acum. Avantajele si dezavantajele promovarii aici 16/01/2025
  • Google pentru Servicii a devenit foarte dificil si scump. De ce? Si ce poti face? 08/10/2024

Afla ce este SEO si cum poti face ca Google sa lucreze pentru tine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum iti poti creste semnificativ traficul din Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]

Vrei sa stii cum sa auditezi corect campaniile de Adwords?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa optimizezi campaniile de publicitate pe Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum care sunt principalele caracteristici ale unui site construit eficient si care vinde bine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti faci site-ul mai eficient

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei sa iti faci reclama pe Facebook dar nu stii cum?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti administrezi in mod profesionist reclamele pe Facebook

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei mai multi vizitatori pe site FARA sa platesti pentru ei sau cum sa vinzi mai mult?

›Descarca un Ghid Gratuit despre eCommerce SEO pentru Magazine Online

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum cum trebuie sa redactezi titluri excelente dar si o lista bogata de exemple si sugestii

›Descarca un Ghid Gratuit despre redactarea titlurilor excelente

oferta-seo-barbat-300x300[1]


SEOmark.ro

HOME   -   SERVICII   -   CURSURI   -   EDUCATIE   -   CONTACT   -   DESPRE NOI

Oferta noastra

SEOmark.ro ofera servicii de promovare online si cursuri de marketing online

Principalele servicii oferite sunt:
- Servicii de administrare a campaniilor de promovare prin Google Ads
- Servicii de creare site-uri web si web-design
- Servicii de optimizare a site-urilor web pentru Google si principalele motoare de cautare (Servicii de optimizare SEO)
- Servicii de administrare si promovare a campaniilor publicitare realizate prin Facebook
- Servicii de redactare a articolelor cu scopul publicarii lor in mediul online
- Servicii de optimizare a ratei de conversie pentru imbunatatirea campaniilor publicitare
- Consultanta si asistenta pe zona de marketing si promovare online

Principalele cursuri oferite sunt:
- Curs general de Marketing Online (sales funnel)
- Curs optimizare SEO - un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
- Curs jurnalism SEO - un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
- Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
- Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
- Curs de Blogging


Testimoniale clienti agentie SEOmark.ro


Achitei Andreea

Hotelurile Elexus

Dupa colaborarea cu SEOmark.ro, s-au obtinut rezultate concrete pentru site-urile hotelurilor noastre. De exemplu, site-ul hotel-carpathia.ro a ajuns în primele 5 pozitii pe cautarea “hotel Sinaia” (2023-2024-prezent), iar site-ul predeal.elexus.ro se situeaza acum in primele 3 pozitii pe cautarea “hotel Predeal” (2022-2023-2024-prezent). Mai concret, s-au creat pagini specializate pentru anumite cautari, care au fost ulterior promovate ducand la aceste pozitionari.

Achitei Andreea – Co Fondator Elexus Hotels; CA 32 mil RON 2023

TIS Farmaceutic

TIS FARMACEUTIC

SEOmark a furnizat servicii de marketing online, articole si postari pe pagina de Facebook a companiei. Rezultatele colaborarii cu SEOmark au fost foarte bune, iar raportul calitate-pret pentru serviciile oferite a fost potrivit. Am apreciat comunicarea constanta si suportul oferit oricand, inclusiv 24/24.

Dan Rebenciuc, director de vanzari la TIS Farmaceutic; CA 37 mil RON 2023

Syg Mob Design

Syg Mob Design

Syg Mob Design, companie care activeaza din 2006, produce mobilier din PAL si MDF si ofera solutii complete de amenajari si mobila pe comanda. Colaborarea cu SEOmark a inclus realizarea site-ului, curatarea lui dupa un atac si o campanie Google Ads cu costuri de 40-60 ron per client. Rezultatele au fost pozitive si, per total, am avut o experienta pozitiva cu Radu si colegii de la SEOmark.

Iulian Boboc, responsabil atelier Syg Mob Design ; CA 550K RON 2023

Estet.ro

Estet.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Estet.ro, magazin de bijuterii vintage si handmade, a inceput cu o lista de 7-8 cuvinte cheie relevante pentru atragerea publicului. S-au optimizat categoriile si denumirile produselor pentru cautari specifice, procesul fiind finalizat in 3-4 luni. In 3-5 luni, site-ul a ajuns pe prima pagina din Google pentru termeni precum: „bijuterii handmade argint” si „bijuterii vintage”.

Iordache Adriana, administrator

Funevents.ro

Funevents.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Funevents.ro – firma de animatori petreceri copii, a inceput cu imbunatatirea functionarii site-ului prin adaugarea de pagini dedicate cautarilor si completarea informatiilor existente. Au fost adaugate si link-uri externe, treptat, iar dupa 3-6 luni, traficul organic a crescut, eliminand necesitatea campaniilor Google Ads si generand suficiente cereri pentru echipa.

Borcanea Mihai, fondator;

curs jurnalism a1.ro

Curs Jurnalism a1.ro

Cursul de Jurnalism oferit de Ramona Ulici a fost o oportunitate valoroasa pentru echipa de redactori a1.ro. Am invatat reguli de redactare si tehnici pentru articole SEO. Temele au inclus redactarea articolelor, strategii de formatare si utilizarea cuvintelor cheie. La final, workshop-ul a consolidat cunostintele prin exercitii practice si discutii despre optimizarea imaginilor si sursele de informare.

redactia a1.ro


SEOmark.ro la GoTech World

Pe 12-13 noiembrie 2024, am participat la GoTech World Romexpo, un eveniment dedicat noutatilor din tehnologie. Am avut ocazia sa impartasim expertiza noastra si sa discutam despre solutii personalizate pentru fiecare business.

Pe parcursul a doua zile, am creat conexiuni, si am deschis usa unor viitoare colaborari. A fost o placere sa ne revedem cu vechi colaboratori, dar si sa cunoastem noi parteneri din industrie. Detalii suplimentare in sectiunea "Despre Noi".
SEOmark.ro – Agentie Marketing Online a participat la GoTech World

Vrei sa afli gratis cat de bine optimizat este site-ul tau?
Te putem ajuta!

Comanda un Audit SEO Gratuit

OFERTA NOASTRA

SEOmark.ro – Agentie Marketing Online Bucuresti

Principalele servicii oferite sunt:
– Administrarea campaniilor de promovare prin Google Ads
– Creare Site-uri Web si Web-Design
– Servicii SEO in Bucuresti si Online in Romania
– Administrare campanii de Facebook Ads
– Redactare articole si texte
– Optimizarea ratei de conversie
– Consultanta de marketing online

Principalele cursuri oferite sunt:
– Curs general de Marketing Online (sales funnel)
– Curs optimizare SEO – un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
– Curs jurnalism SEO – un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
– Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
– Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
– Curs de Blogging

Datele Firmei

S.C. Advert Boutique S.R.L | C.I.F. 28901466 | Nr. inregistrare: J40/8918/2011 | Adresa: Ale. Cimpul cu Flori, Nr. 4, Bl. D26, Ap. 2, Sector 6, Bucuresti

Google my Business | Google Maps

Google Maps - Suntem Aici

Copyright © Agentia Marketing Online SEOmark.ro · 2015.

Termeni si Conditii pentru utilizarea site-ului Seomark.ro