close

SEOmark.ro

  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO
      • Servici promovare SEO
      • Consultanta SEO
      • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Copywriting Profesional AI
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Ultimele Articole

  • Cum a evoluat serviciul de redactare in era AI si ce urmeaza
  • Google a schimbat regulile SEO in mai 2025 – ce trebuie sa stii
  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads
  • Agentia Marketing Online - SEOmark.ro - 0775.304.971 - "Facem mai mult"

Logo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri OptimizateLogo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri Optimizate
  • Menu
  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO
      • Servici promovare SEO
      • Consultanta SEO
      • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Copywriting Profesional AI
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Mai merita sa iti faci un site cu un cuvant cheie in domeniu?

By Radu Ciofu,

18/06/2018

Pui cuvantul cheie urmarit in numele site-ului si faci o gramada de bani.

Simplu.

Dar, este adevarat?

In articol am sa prezint motive PRO si CONTRA utilizarii unui cuvant cheie specific in numele site-ului.

cuvant cheie in titlu - keywords
cuvant cheie in titlu - keywords

Cuvantul cheie in numele site-ului (in url) INCA aduce avantaje

Inainte de toate, trebuie sa clarific cel putin general problema: DA, cuvantul cheie, daca este folosit in numele site-ului INCA aduce avantaje vizibile acelui site.

TOTUSI, importanta acestui criteriu a tot scazut – si scade in continuare – ca si factor care determina pozitia rezultatelor pe Google.

De ce?

Pentru ca Google incearca constant sa imbunatateasca nivelul de calitate al rezultatelor oferite la cautari.

Iar faptul ca ai cuvantul cheie in numele site-ului NU garanteaza cu NIMIC faptul ca site-ul tau este unul de calitate.

Personal, as zice ca e chiar invers.

Multi cumpara un domeniu cu un cuvant cheie in titlu doar pentru ca spera sa ajunga pe primele pozitii cu minim de efort. Minim de efort insemnand inclusiv efortul necesar de a oferi vizitatorului o experienta cu adevarat utila.

DAR, INCA exista un avantaj in a avea cuvantul cheie in titlu. Asa ca, desi ponderea acestor site-uri se va reduce, inca va fi o tactica utila si folosita pe viitor.

Personal, sunt 100% convins de 2 lucruri:

› Si in viitor va fi o tactica utila si utilizabila

› Va fi din ce in ce mai putin utila si utilizabila

Motivele am sa le prezint in continuare.

Ai nevoie de consultanta SEO gratuita?

› Ai investit in SEO dar rezultatele sunt sub asteptari ?

› Vrei mai mult trafic pentru site-ul tau ?

› Vrei sa fii mai sus in cautarile pe Google ?

› Vrei sa alfi ce implica SEO si optimizarea pentru Google ?

Te putem ajuta - Aplica acum pentru : Consultanta SEO Gratuita›

Invata optimizarea pentru Google? Urmeaza un Curs de SEO

Curs de Optimizare SEO on si off site

Inveti lucruri practice despre SEO si Google
Inveti cum sa vinzi mai mult cu site-ul tau
Primesti o diploma de participare
Te ajutam sa aplici informatiile invatate

Urmeaza Cursul Intensiv de Optimizare SEO on si off site »

Creste-ti traficul. Solicita un pachet de SEO

Servicii SEO Profesionale

Tot ce iti trebuie pentru a avea un site care sa atraga vizitatori din Google!

Avem pachete SEO prestabilite – potrivite pentru aproape orice buget sau putem oferi servicii SEO complet customizate, pliate pe nevoile tale.

Cere o oferta de servicii SEO pentru site-ul tau »

Motive PRO utilizarii unui cuvant cheie in titlu

Obtii un plus de relevanta

Google clasifica site-urile in functie de 2 criterii: autoritate si relevanta. Cuvantul cheie prezent in numele site-ului te ajuta cu al doilea.

Daca ai un site gen www.vopsele-…bla…ro vei fi mai relevant pentru cautarile care contin cuvantul cheie vopsele.

Google este in ultima instanta o competitie. Castiga cei mai buni.

Daca scorul de relevanta al competitorilor tai directi este mic, atunci, cu un site gen www.vopsele-…bla…ro poti atrage ceva cautari. O faci pentru ca plusul de relevanta iti da un scor mai mare decat al competitorilor.

Altfel spus, majoritatea competitorilor NU au un scor de relevanta foarte mare astfel incat poti sa ii depasesti, avand un site mai slab, dar cu un cuvant in URL

Si aici ne lovim de realitatea din Romania.

Majoritatea site-urilor NU sunt foarte bine optimizate SEO.

In ultima perioada, interesul a crescut DAR, sunt mii/ zeci de mii de domenii de activitate in .ro. Ca sa fie optimizate TOATE site-urile din aceste domenii, astfel incat un nou venit cu cuvantul cheie in denumire sa nu mai aiba nici un impact, este nevoie de ENORM de multa munca si timp.

Sunt convins ca SEO si piata de creeare de site-uri din RO se va dezvolta in anii urmatori. Chiar si asa, suntem foarte departe de a avea zeci de site-uri foarte bine optimizate in fiecare domeniu.

In ritmul in care industria se dezvolta, nu vad nici o sansa ca in urmatorii 3-5 majoritatea niselor din RO sa fie atat de bine optimizate incat tactica sa nu mai functioneze.

Plus de eficienta pentru testare nisele mici

Daca esti un jucator mic, sau, un jucator mai mare dar care ataca o nisa complet noua, atunci foarte probabil ai resurse limitate PENTRU ACEA NISA.

In cazul asta, un site specializat, cu un cuvant cheie in titlu este o solutie mai buna decat unul generic.

De ce?

Pentru ca plusul de relevanta te ajuta sa obtii rezultate chiar si cand ai putini bani de promovare.

Conditia este insa evidenta: sa te mentii DOAR in nisa in care activeaza acel site.

Altfel spus, sunt convins ca vom vedea si in anii urmatori firme mari, care testeaza apele in nise apropiate de activitatea lor principala – daca merge, bine – investitia se va mari. Daca nu merge… asta e, nici nu a fost investita cine stie ce suma…

Motive CONTRA utilizarii unui cuvant cheie in titlu

Este dezavantajos pentru orice altceva care NU include cuvantul cheie

Sa luam exemplul de mai sus: www.vopsele-…bla…ro

Site-ul este OK daca incerci sa vinzi vopsele. Dar, daca cresti si incerci sa vinzi si altceva decat vopsele? Poate vrei sa vinzi parchet, sau gresie sau alte materiale de constructii.

Nu e cam ciudat sa vezi gresie si parchet la vanzare pe www.vopsele-…bla…ro ?

Sigur ca este!

Si in plus, ORICE articol, categorie, pagina faci, va contine cuvantul vopsele in URL. Adica, in loc sa fii relevant DOAR pe gresie sau doar pe parchet, vei imparti relevanta si cu vopsele. Sigur, ponderea vopsele va fi mica pentru pagina parchet, dar, este un mic dezavantaj.

In cazul in care experimentul limitat cu site-ul gen www.vopsele-…bla…ro  reuseste, iti va fi greu sa repozitionezi site-ul si sa cresti aducand alte produse care nu au legatura directa cu produsul primar (vopsele in cazul de fata)

Stai? Dar daca folosesti din prima un cuvant mai general? Adica, daca in loc de www.vopsele-…bla…ro folosesti www.constructii-…bla…ro

In cazul asta, DA, iti va fi usor sa te extinzi pe orice implica materiale de constructii. INSA, constructii NU te va ajuta aproape deloc la scopul original – anume sa cresti pe vopsele.

Lipsa de cuvinte cheie usor de retinut

Pentru un site, este foarte important sa aiba un nume USOR DE RETINUT.

www.vopsele.ro este usor de retinut. Este insa si cumparat. Multe din denumirile simple, evidente si usor de retinut, care contin cuvinte cheie SUNT deja cumparate.

» Va ajuta insa faptul ca in RO nu mai poti cumpara un domeniu pe vecie. In timp, multe denumiri bune se vor elibera, dar, cele mai bune, vor fi cumparate imediat, sau, nu se vor elibera deloc.

Nu e intotdeauna usor sa gasesti un nume de domeniu care sa contina cuvantul cheie dorit si care sa fie si usor de retinut si catchy.

Va fi din ce in ce mai greu sa reusesti cu cuvinte cheie simple

De ce?

Pentru ca site-urile mari se vor optimiza pentru cuvinte cheie primare. Toate magazinele MARI, vor targeta cuvintele cheie simple si cu cautari multe.

Retineti: un site nou atrage trafic pentru ca are un plus de relevanta. Ce NU are – aproape deloc – este autoritate. Chiar daca faci un site relevant, daca competitorii tai sunt mari, atunci (relevanta lor + autoritatea lor) va fi mai mare decat (relevanta ta ceva mai mare + autoritatea ta inexistenta).

In acest caz, pentru a iesi in fata, iti vor trebuie cuvinte cheie din ce in ce mai specificice: www.vopsele-ieftine-albe-…bla…ro

Pe astfel de cuvinte, FOARTE nisate (very long tails) vei reusi sa atragi trafic, dar, magazinul va fi util DOAR pentru niste nise atat de mici incat nu prea va mai merita.

Cat de mult poti creste un magazin cu denumirea www.vopsele-ieftine-albe-bucuresti.ro.  Sigur, atragi putin trafic pe cautari de vopsele albe ieftine Bucuresti, dar cam atat.

Si daca nisa vizata e foarte mica, NU merita efortul…

Lipsa de credibilitate

Asta nu are legatura directa cu SEO, dar, influenteaza.

Sa zicem ca sunteti un redactor, la un ziar online maricel. Primesti un comunicat de presa de la site-ul “www.vopsele-albe-ieftine.ro”. Cat de credibil este acel comunicat? Chiar pare ca o firma MARE si IMPUNATOARE si CREDIBILA este in spatele acelui site?

Exista viata si dincolo de Google.

Adica, exista si ALTE modalitati de promovare in afara de Google.

In cazul in care vrei sa iti dezvolti o afacere pe termen lung, un nume de site lung, va actiona ca o frana, chiar daca la inceput te poate ajuta un pic pe SEO

Ineficient pentru promovare ALTA decat pe Google si ineficient de administrat

Traficul din Google NU este singurul tip de trafic care poate exista.

Plus, odata ce cresti, vei vrea ca site-ul tau sa fie ceva mai compex – sa aiba mai multe produse, sa aiba mai multa informatie, etc…

Un site mare nu este usor de intretinut – evident, daca vrei sa arate si sa aiba informatie ok…

In acest caz, ce este mai usor de intretinut: Un singur site? sau Mai multe site-uri?

Ai la dispozitie niste resurse (timp, bani, angajati). Poti sa ai un singur site – foarte bun – sau poti sa ai mai multe site-uri asa si asa. Nu poti cu aceleasi resurse sa ai multe site-uri foarte bune.

Poti avea multe site-uri foarte bune, dar nu cu aceleasi resurse – si – as adauga – NU cu putine resurse.

La un moment dat, vei prefera sa ai un singur site ok -foarte bun. Satelitii insa NU vor in general parte de prea multe investitii.

Ai nevoie de consultanta SEO gratuita?

› Ai investit in SEO dar rezultatele sunt sub asteptari ?

› Vrei mai mult trafic pentru site-ul tau ?

› Vrei sa fii mai sus in cautarile pe Google ?

› Vrei sa alfi ce implica SEO si optimizarea pentru Google ?

Te putem ajuta - Aplica acum pentru : Consultanta SEO Gratuita›

Invata optimizarea pentru Google? Urmeaza un Curs de SEO

Curs de Optimizare SEO on si off site

Inveti lucruri practice despre SEO si Google
Inveti cum sa vinzi mai mult cu site-ul tau
Primesti o diploma de participare
Te ajutam sa aplici informatiile invatate

Urmeaza Cursul Intensiv de Optimizare SEO on si off site »

Creste-ti traficul. Solicita un pachet de SEO

Servicii SEO Profesionale

Tot ce iti trebuie pentru a avea un site care sa atraga vizitatori din Google!

Avem pachete SEO prestabilite – potrivite pentru aproape orice buget sau putem oferi servicii SEO complet customizate, pliate pe nevoile tale.

Cere o oferta de servicii SEO pentru site-ul tau »

Atunci – Care este cea mai buna strategie

Incepe cu intrebarea: “Pe termen lung te vei limita doar la nisa definita de cuvantul cheie respectiv? sau vrei sa te si extinzi?”

1. Nu vrei sa te extinzi cu site-ul

In cazul in care intentionezi ca pe termen lung sa te limitezi doar la nisa definita de acel cuvant cheie, SAU, daca deja ai un site principal si incerci doar sa tintesti o cautare specifica, atunci 100% este ok sa mergi inainte cu site-ul nisat.

Sigur, vei investi mai putin in el, dar, probabil ca isi va scoate banii – DACA exista cat de cat trafic pe acea cautare si gasesti un cuvant cheie din 2 cuvinte, care sa fie si usor de retinut.

2. Vrei sa te extinzi cu activitatea

In cazul in care VREI sa te extinzi, atunci site-ul nisat iti va fi util doar pentru o perioada scurta – la inceput in cazul in care afacerea ta va merge bine.

Daca totul e ok, vei vedea ca plusul este din ce in ce mai mic si site-ul din ce in ce mai limitat. La fel si daca ai deja un site mare si ai incercat doar o nisa de test.

DACA nu ai un site principal, atunci fa unul in paralel cu site-ul (sau site-urile) nisat.

Tinta pe termen lung este sa cresti site-ul principal, folosindu-te la inceput de plusul dat de relevanta site-ului specializat (nisat).

In acest caz, ce poti face este sa ai in site-ul principal o categorie identica cu cea facuta pe site-ul nisat. Il poti pastra si pe el a la long – pana la urma costurile sunt ff mici – insa ce trebuie sa faci e sa incerci sa directionezi mare parte din trafic catre site-ul principal.

Lasa-l si pe cel mic sa aiba produsele lui de nisa – insa, poti face categorii extra care DACA sunt accesate sa te duca pe site-ul mare. Poti face o zona de blog cu articole importate in limita a 2-300 caractere de la site-ul mare. Toate sa aiba Vezi mai multe + link spre site-ul mare. Trebuie sa ai ferestre si reclame catre site-ul principal – evident, cu produse conexe.

Astfel, vei avea pe cel mic trafic specializat, dar, daca acei vizitatori sunt interesati si de alte produse, probabil vor ajunge si pe site-ul principal.

Radu Ciofu, SEOmark.ro

Intrebari?

Lasa un comentariu mai jos ↓

Post navigation

← PreviousSEO pentru Magazine Online (eCommerce SEO) – Ghid Complet – Partea 3 – Autoritate
NextO tehnica de promovare mai eficienta prin anunturi gratuite →

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published.

Ultimele articole

  • Cum a evoluat serviciul de redactare in era AI si ce urmeaza 27/06/2025
  • Google a schimbat regulile SEO in mai 2025 – ce trebuie sa stii 20/05/2025
  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads 22/04/2025
  • Toata lumea vrea Tik Tok acum. Avantajele si dezavantajele promovarii aici 16/01/2025
  • Google pentru Servicii a devenit foarte dificil si scump. De ce? Si ce poti face? 08/10/2024

Afla ce este SEO si cum poti face ca Google sa lucreze pentru tine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum iti poti creste semnificativ traficul din Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]

Vrei sa stii cum sa auditezi corect campaniile de Adwords?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa optimizezi campaniile de publicitate pe Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum care sunt principalele caracteristici ale unui site construit eficient si care vinde bine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti faci site-ul mai eficient

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei sa iti faci reclama pe Facebook dar nu stii cum?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti administrezi in mod profesionist reclamele pe Facebook

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei mai multi vizitatori pe site FARA sa platesti pentru ei sau cum sa vinzi mai mult?

›Descarca un Ghid Gratuit despre eCommerce SEO pentru Magazine Online

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum cum trebuie sa redactezi titluri excelente dar si o lista bogata de exemple si sugestii

›Descarca un Ghid Gratuit despre redactarea titlurilor excelente

oferta-seo-barbat-300x300[1]


SEOmark.ro

HOME   -   SERVICII   -   CURSURI   -   EDUCATIE   -   CONTACT   -   DESPRE NOI

Oferta noastra

SEOmark.ro ofera servicii de promovare online si cursuri de marketing online

Principalele servicii oferite sunt:
- Servicii de administrare a campaniilor de promovare prin Google Ads
- Servicii de creare site-uri web si web-design
- Servicii de optimizare a site-urilor web pentru Google si principalele motoare de cautare (Servicii de optimizare SEO)
- Servicii de administrare si promovare a campaniilor publicitare realizate prin Facebook
- Servicii de redactare a articolelor cu scopul publicarii lor in mediul online
- Servicii de optimizare a ratei de conversie pentru imbunatatirea campaniilor publicitare
- Consultanta si asistenta pe zona de marketing si promovare online

Principalele cursuri oferite sunt:
- Curs general de Marketing Online (sales funnel)
- Curs optimizare SEO - un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
- Curs jurnalism SEO - un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
- Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
- Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
- Curs de Blogging


Testimoniale clienti agentie SEOmark.ro


Achitei Andreea

Hotelurile Elexus

Dupa colaborarea cu SEOmark.ro, s-au obtinut rezultate concrete pentru site-urile hotelurilor noastre. De exemplu, site-ul hotel-carpathia.ro a ajuns în primele 5 pozitii pe cautarea “hotel Sinaia” (2023-2024-prezent), iar site-ul predeal.elexus.ro se situeaza acum in primele 3 pozitii pe cautarea “hotel Predeal” (2022-2023-2024-prezent). Mai concret, s-au creat pagini specializate pentru anumite cautari, care au fost ulterior promovate ducand la aceste pozitionari.

Achitei Andreea – Co Fondator Elexus Hotels; CA 32 mil RON 2023

TIS Farmaceutic

TIS FARMACEUTIC

SEOmark a furnizat servicii de marketing online, articole si postari pe pagina de Facebook a companiei. Rezultatele colaborarii cu SEOmark au fost foarte bune, iar raportul calitate-pret pentru serviciile oferite a fost potrivit. Am apreciat comunicarea constanta si suportul oferit oricand, inclusiv 24/24.

Dan Rebenciuc, director de vanzari la TIS Farmaceutic; CA 37 mil RON 2023

Syg Mob Design

Syg Mob Design

Syg Mob Design, companie care activeaza din 2006, produce mobilier din PAL si MDF si ofera solutii complete de amenajari si mobila pe comanda. Colaborarea cu SEOmark a inclus realizarea site-ului, curatarea lui dupa un atac si o campanie Google Ads cu costuri de 40-60 ron per client. Rezultatele au fost pozitive si, per total, am avut o experienta pozitiva cu Radu si colegii de la SEOmark.

Iulian Boboc, responsabil atelier Syg Mob Design ; CA 550K RON 2023

Estet.ro

Estet.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Estet.ro, magazin de bijuterii vintage si handmade, a inceput cu o lista de 7-8 cuvinte cheie relevante pentru atragerea publicului. S-au optimizat categoriile si denumirile produselor pentru cautari specifice, procesul fiind finalizat in 3-4 luni. In 3-5 luni, site-ul a ajuns pe prima pagina din Google pentru termeni precum: „bijuterii handmade argint” si „bijuterii vintage”.

Iordache Adriana, administrator

Funevents.ro

Funevents.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Funevents.ro – firma de animatori petreceri copii, a inceput cu imbunatatirea functionarii site-ului prin adaugarea de pagini dedicate cautarilor si completarea informatiilor existente. Au fost adaugate si link-uri externe, treptat, iar dupa 3-6 luni, traficul organic a crescut, eliminand necesitatea campaniilor Google Ads si generand suficiente cereri pentru echipa.

Borcanea Mihai, fondator;

curs jurnalism a1.ro

Curs Jurnalism a1.ro

Cursul de Jurnalism oferit de Ramona Ulici a fost o oportunitate valoroasa pentru echipa de redactori a1.ro. Am invatat reguli de redactare si tehnici pentru articole SEO. Temele au inclus redactarea articolelor, strategii de formatare si utilizarea cuvintelor cheie. La final, workshop-ul a consolidat cunostintele prin exercitii practice si discutii despre optimizarea imaginilor si sursele de informare.

redactia a1.ro


SEOmark.ro la GoTech World

Pe 12-13 noiembrie 2024, am participat la GoTech World Romexpo, un eveniment dedicat noutatilor din tehnologie. Am avut ocazia sa impartasim expertiza noastra si sa discutam despre solutii personalizate pentru fiecare business.

Pe parcursul a doua zile, am creat conexiuni, si am deschis usa unor viitoare colaborari. A fost o placere sa ne revedem cu vechi colaboratori, dar si sa cunoastem noi parteneri din industrie. Detalii suplimentare in sectiunea "Despre Noi".
SEOmark.ro – Agentie Marketing Online a participat la GoTech World

Vrei sa afli gratis cat de bine optimizat este site-ul tau?
Te putem ajuta!

Comanda un Audit SEO Gratuit

OFERTA NOASTRA

SEOmark.ro – Agentie Marketing Online Bucuresti

Principalele servicii oferite sunt:
– Administrarea campaniilor de promovare prin Google Ads
– Creare Site-uri Web si Web-Design
– Servicii SEO in Bucuresti si Online in Romania
– Administrare campanii de Facebook Ads
– Redactare articole si texte
– Optimizarea ratei de conversie
– Consultanta de marketing online

Principalele cursuri oferite sunt:
– Curs general de Marketing Online (sales funnel)
– Curs optimizare SEO – un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
– Curs jurnalism SEO – un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
– Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
– Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
– Curs de Blogging

Datele Firmei

S.C. Advert Boutique S.R.L | C.I.F. 28901466 | Nr. inregistrare: J40/8918/2011 | Adresa: Ale. Cimpul cu Flori, Nr. 4, Bl. D26, Ap. 2, Sector 6, Bucuresti

Google my Business | Google Maps

Google Maps - Suntem Aici

Copyright © Agentia Marketing Online SEOmark.ro · 2015.

Termeni si Conditii pentru utilizarea site-ului Seomark.ro