close

SEOmark.ro

  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO Profesionale
      • Servicii SEO Profesionale
      • Consultanta SEO Gratuita
      • Consultanta SEO Completa
    • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Redactare articole SEO
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
      • Consultanta marketing online
  • Cursuri Marketing Online
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
    • Marketing afiliat pentru cursuri
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • Cariere la SEOmark.ro

Ultimele Articole

  • Promovare Online – top metode eficiente 2022
  • Unul din principalele motive de scadere a traficului dupa 2020 – si solutii de redresare
  • Probleme si recomandari – ce am vorbit intr-o sedinta de consultanta pentru magazine online
  • Agentia Marketing Online - SEOmark.ro - 0775.304.971 - "Facem mai mult"

Logo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri OptimizateLogo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri Optimizate
  • Menu
  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO Profesionale
      • Servicii SEO Profesionale
      • Consultanta SEO Gratuita
      • Consultanta SEO Completa
    • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Redactare articole SEO
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
      • Consultanta marketing online
  • Cursuri Marketing Online
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
    • Marketing afiliat pentru cursuri
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • Cariere la SEOmark.ro

Top 5 motive pentru care prea multe articole pot dauna site-ului tau

By Radu Ciofu,

12/10/2016
ziar redactare articole

Este OK sa publici constant articole!

Da, stiu – in titlu am mentionat ca voi vorbi despre efectele negative ale redactarii de articole. Si am de gand sa fac asta insa intai vreau sa precizez un aspect important.

Este OK si benefic sa publici articole constant. NU este ok sa publici foarte multe articole fara a avea o strategie generala de distribuire a lor si fara sa vrei sa comunici ceva concret in ele.

Scrierea de articole de dragul scrierii de articole are foarte putine avantaje si destule dezavantaje.

Articole multe si fara strategie NU te ajuta aproape deloc la SEO

Exista un mit conform caruia daca vrei sa iti faci SEO bun pentru site, trebuie sa scrii articole. Cu cat mai multe, cu atat mai bine.

Daca singurul criteriu ar fi cantitatea, pe primele pozitii ar fi doar ziare si reviste.

Fa un experiment. Cauta pe Google ceva, care nu este denumirea unui site sau a unei firme si vezi cate rezultate ofera Google de la fiecare site in parte. Pentru o cautare generica, Google nu va alege de la un site decat o singura pagina, cea mai reprezentativa pentru cautarea respectiva.

Cu alte cuvinte, daca ai 1 articol sau daca ai 1000 de articole, daca site-ul tau e relevant, atunci Google va selecta un singur articol de la tine. Cu alte cuvinte, 999 de articole sunt inutile pentru acea cautare.

Ca sa fiu drept, exista un beneficiu. La 1000 de articole pe aceeasi tema, site-ul tau va fi mai relevant pentru tema respectiva decat daca nu existau cele 1000 de articole. Asta inseamna ca acel 1 articol selectat va aparea probabil pe o pozitie mai mare.

Credeti-ma insa ca efectul NU este pe masura efortului. Nu este deloc eficient sa scrii 1000 de articole ca sa cresti cateva pozitii in Google.

 

Continutul inutil consuma timpul si energia Google

Nici macar Google nu are resurse infinite. Si din acest motiv, nu scaneaza in fiecare zi intreg continutul site-ul tau. In fiecare zi, Google scaneaza doar o parte a paginilor pe care le ai. Crezi ca este eficient ca acele resurse sa fie consumate in a scana articole abandonate?

Cand ai foarte multe articole, este probabil ca paginile cu adevarat importante a site-ului tau vor fi mai rar scanate, pentru ca Google cauta sa vada daca nu cumva ai modificat arhiva de 1000 de articole abandonate. El isi face datoria in limita resurselor pe care le are insa efectul pentru tine nu este unul benefic.

Mare cat un ocean si adanc la fel ca o balta

Atunci cant produci articole “la norma”, in general vrei sa reduci costurile sau timpul. Asta inseamna ca in general, ele vor fi scrise de  persoana care produce cea mai mica valoare pentru firma.

“Dai-le sa le scrie lu ala nou ca si asa nu are nimic de facut“

In multe firme in care am lucrat, job-ul redactarii articolelor noi revine in general persoanei care are foarte putina experienta si care are timp sa scrie pentru ca nu prea e buna la altceva mai productiv. Exista insa o vorba: atata dai, atata face.

Nu te gandi ca vizitatorii sau clientii site-ului tau vor citi neaparat articolele respective pentru ca sunt la tine pe site, de parca asta le-ar face cumva importante. Daca nu comunici ceva concret si util, nimeni nu isi va pierde timpul cu ele. Daca nu ai o strategie de promovare, nimeni nu va ajunge sa le vada si intreg efortul va fi degeaba.

Pune-te in locul clientului. Sa zicem ca ai intrat cumva in zona de blog sau articole si vezi zeci de materiale cu informatie superficiala si foarte putin utila. Chiar crezi ca asta te face sa cumperi sau sa dai bani firmei respective?

Ideea e sa scrii continut de valoare, care sa arate oamenilor ca esti un expert si sa capete incredere in tine. Continut fara valoare nu arata decat ca stii sa scrii – adica ai valoarea unui elev de clasa a 4-a.

Ce faci cu arhiva “pretioasa” atunci cand vrei sa schimbi site-ul?

Fapt: din cand in cand, trebuie sa mai schimbi site-ul. Iti convine sau nu, tehnologia evolueaza. Firma ta evolueaza. Intreaga lume evolueaza. Peste cativa ani, site-ul tau va fi invechit si va trebui sa il schimbi. Ce faci atunci insa cu arhiva? O arunci la cos?

Exista insa o problema in a sterge pagini intregi. Cine a facut asta, a vazut ca orice site care pierde peste noapte o parte mare din continut este penalizat de Google.

Tu stii ca articolele alea nu au nici o valoare. Google insa nu stie. Poate ca banuieste, insa nu stie sigur. El pur si simplu vede ca dupa ce site-ul tau sa schimbat, sute sau mii de pagini au disparut si din punctul lui de vedere, situatia e grava. Si sincer, este: Ce incredere poti avea intr-un site din care peste noapte a disparut o mare parte din el. Tu stii ca doar ai sters doar bla bla-ul, dar repet: Google nu stie, si lipsa continutului te va penaliza.

Cheltuiesti resurse ca sa iti umplii site-ul de chestii inutile, dupa care cheltuiesti alte resurse sa il cureti de ele. Smart!

Cere Consultanta Gratuita de Marketing

› Vrei sa afli cum sa-ti faci afacerea mai eficienta?

› Ar fi util pentru tine sa inveti care sunt strategiile de promovare care aduc rezultate?

› Iti doresti sa afli cum sa vinzi mai usor si mai des clientilor tai?

» Te putem ajuta!

Cere o consultanta – live si gratuita – prin Skype, Zoom sau Teamviewer »

Afla cum sa eficientizezi reclamele tale

Te promovezi in mediul online? Ai in derulare campanii publicitare?

Optimizeaza-ti Rata de Conversie

- Vinzi mai mult prin reclamele pe care le platesti
- Economisesti bani
- Ai trafic (pentru care poate platesti) dar nu ai suficiente vanzari?

Cere o oferta de Optimizare a Ratei de Convesie »

Si cel mai important aspect: Continutul cu adevarat important este ignorat pentru ca TREBUIE sa avem articole noi.

Sa scrii constant articole nu este usor. Consuma timp si bani si imaginatie sa gasesti mereu noi si noi subiecte, sau sa le povestesti pe aceleasi in noi feluri.

Crezi ca ceva de valoare se construieste in cateva ore?

Te-ai gandit vreodata ca in loc sa scrii noi si noi articole, ai putea sa le reactualizezi pe cele vechi? In loc sa scrii 10 articole noi, nu ar fi mai util sa depi JUMATATE din munca respectiva actualizand sau imbunatatind un articol mai vechi?

Recunosc ca personal, si eu ma lupt cu aceasta problema.

Din punct de vedere al efortului depus este mult mai usor sa actualizezi un articol existent decat sa faci unul nou. Din punct de vedere al valorii oferite, un articol actualizat si completat este mai valoros decat unul nou – are informatie mai bine structurata si in general mai utila. Este normal ca un lucru imbunatatit sa fie in general mai bun decat unul nou.

Exista insa o mare dificultate in a avea o strategie de articole: trebuie planning si un plan pe termen lung. E mai simplu sa te gandesti “ce scriu azi” decat sa faci un plan cu ce voie scrie si imbunatati in urmatorul an.

Ce este foarte util pentru site-ul tau si clientii tai?

Pune pe o hartie 20-30 cele mai des intalnite probleme sau situati cu care se confrunta clientii tai. Atunci cand trebuie sa redactezi un articol nu alege un subiect la nimereala ci utilizeaza unul din lista respectiva. Scrie un articol pe tema respectiva si trimite-l la clienti. Cere-le un feedback. Roaga alti colegi sa iti ofere si ei un punct de vedere. Noteaza toate raspunsurile si dupa ceva timp actualizeaza articolul. Dupa care ia-o de la capat.

Vei vedea ca in timp, articolele tale vor creste la statutul de ghid/tutorial foarte detaliat si cu multe raspunsuri si solutii. Vei constata atunci cand trimiti catre clienti un material foarte cuprinzator, feed-back-ul primit e bun. Iti vei face si tie viata mai usoara, pentru ca nu trebuie sa raspunzi mereu la aceleasi intrebari iar clientii vor aprecia niste ghiduri/tutoriale foarte bine puse la punct.

Google va aprecia materialele pentru ca 100% vor fi foarte relevante pentru subiectele respective. Asta iti va aduce trafic, si in ultima instanta vanzari si bani.

Daca vrei sa castigi bine de pe urma articolelor tale, trebuie sa le tratezi ca o investitie NU ca un consumabil/corvoada. Doar asa, in timp vei avea ceva de valoare – si doar ceva de valoare in timp produce bani.

Radu Ciofu, SEOmark.ro

Post navigation

← PreviousCum sa vindem mai mult prin Adwords: Cuvinte cu sens larg, specific si negativ
NextCe este si cum sa crestem vanzarile cu Sales Funnel (Palnia de Vanzari) →

2 thoughts on “Top 5 motive pentru care prea multe articole pot dauna site-ului tau”

  1. Adriana Dinu says:
    12/10/2016 at 12:21 pm

    Interesante informații. Vreau, însă, să văd dacă am înțeles bine: este de bun augur să actualizez informațiile unui articol, astfel îi crește valoarea.
    Dar schimbându-i data, modificându-i-se url-ul, nu dăunează? Sau te refereai la faptul că-l actualizezi, bagi informații noi în el, și-l lași acolo, în spate, fără dată schimbată?

    Reply
    • SEOmark.ro says:
      13/10/2016 at 6:27 pm

      Am sa raspund punctual:
      DA, este ok sa actualizezi informatiile dintr-un articol. Este chiar benefic. NU trebuie insa sa ii schimbi URL-ul si subiectul general.

      In mare, daca schimbi url-ul unui articol, ai pierdut tot ce autoritate si relevanta a castigat pana acum articolul respectiv. Se poate modifica orice intr-un articol (titlu, continut, etc…) fara a schimba url-ul.

      Un alt lucru pe care nu trebuie sa il schimb este ideea generala a articolului. Daca vorbesc despre un subiect, este ok sa actualizezi daca in linii mari pastrezi subiectul si densitatea cuvintelor cheie folosite.

      Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published.

Ultimele articole

  • Promovare Online – top metode eficiente 2022 01/07/2022
  • Unul din principalele motive de scadere a traficului dupa 2020 – si solutii de redresare 17/05/2022
  • Probleme si recomandari – ce am vorbit intr-o sedinta de consultanta pentru magazine online 04/04/2022
  • Promovare pe LinkedIn – ce am testat si ce merge ca sa cresti rapid 16/02/2022
  • Expertii vorbesc despre rolul pe care il are inteligenta artificiala in viitorul optimizarii SEO 10/02/2022

Afla ce este SEO si cum poti face ca Google sa lucreze pentru tine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum iti poti creste semnificativ traficul din Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]

Vrei sa stii cum sa auditezi corect campaniile de Adwords?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa optimizezi campaniile de publicitate pe Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum care sunt principalele caracteristici ale unui site construit eficient si care vinde bine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti faci site-ul mai eficient

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei sa iti faci reclama pe Facebook dar nu stii cum?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti administrezi in mod profesionist reclamele pe Facebook

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei mai multi vizitatori pe site FARA sa platesti pentru ei sau cum sa vinzi mai mult?

›Descarca un Ghid Gratuit despre eCommerce SEO pentru Magazine Online

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum cum trebuie sa redactezi titluri excelente dar si o lista bogata de exemple si sugestii

›Descarca un Ghid Gratuit despre redactarea titlurilor excelente

oferta-seo-barbat-300x300[1]


SEOmark.ro

HOME   -   SERVICII   -   CURSURI   -   EDUCATIE   -   CONTACT   -   DESPRE NOI

Oferta noastra

SEOmark.ro ofera servicii de promovare online si cursuri de marketing online

Principalele servicii oferite sunt:
- Servicii de administrare a campaniilor de promovare prin Google Ads
- Servicii de creare site-uri web si web-design
- Servicii de optimizare a site-urilor web pentru Google si principalele motoare de cautare (Servicii de optimizare SEO)
- Servicii de administrare si promovare a campaniilor publicitare realizate prin Facebook
- Servicii de redactare a articolelor cu scopul publicarii lor in mediul online
- Servicii de optimizare a ratei de conversie pentru imbunatatirea campaniilor publicitare
- Consultanta si asistenta pe zona de marketing si promovare online

Principalele cursuri oferite sunt:
- Curs general de Marketing Online (sales funnel)
- Curs optimizare SEO - un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
- Curs jurnalism SEO - un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
- Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
- Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
- Curs de Blogging

Sunt sau au fost clientii Agentiei SEOmark.ro:

Au facut cursuri de Marketing Online la Agentia SEOmark.ro:

Vrei sa afli gratis cat de bine optimizat este site-ul tau?
Te putem ajuta!

Comanda un Audit SEO Gratuit

OFERTA NOASTRA

SEOmark.ro – Agentie Marketing Online Bucuresti

Principalele servicii oferite sunt:
– Administrarea campaniilor de promovare prin Google Ads
– Creare Site-uri Web si Web-Design
– Servicii SEO in Bucuresti si Online in Romania
– Administrare campanii de Facebook Ads
– Eedactare articole si texte
– Optimizarea a ratei de conversie
– Consultanta de marketing online

Principalele cursuri oferite sunt:
– Curs general de Marketing Online (sales funnel)
– Curs optimizare SEO – un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
– Curs jurnalism SEO – un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
– Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
– Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
– Curs de Blogging

Datele Firmei

S.C. Advert Boutique S.R.L | C.I.F. 28901466 | Nr. inregistrare: J40/8918/2011 | Adresa: Ale. Cimpul cu Flori, Nr. 4, Bl. D26, Ap. 2, Sector 6, Bucuresti

Google my Business | Google Maps

Google Maps - Suntem Aici

Copyright © Agentia Marketing Online SEOmark.ro · 2015.

Termeni si Conditii pentru utilizarea site-ului Seomark.ro

Acest site foloseste cookies. Daca nu sunteti de acord, parasiti site-ul, dezactivati cookies sau navigati in mod private/incognito Afla mai multe Acceptare
Privacy & Cookies Policy

Prezentare generală a confidențialității

Acest site web folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența în timp ce navigați pe site. Din aceste cookie-uri, cookie-urile care sunt clasificate ca fiind necesare sunt stocate pe browserul dvs. deoarece sunt esențiale pentru funcționarea funcționalităților de bază ale site-ului. De asemenea, folosim cookie-uri terțe care ne ajută să analizăm și să înțelegem cum utilizați acest site web. Aceste cookie-uri vor fi stocate în browserul dvs. doar cu acordul dumneavoastră. De asemenea, aveți opțiunea de a renunța la aceste cookie-uri. Dar renunțarea la unele dintre aceste cookie-uri poate avea un efect asupra experienței dvs. de navigare.
Necessary
Always Enabled
Cookie-urile necesare sunt absolut esențiale pentru ca site-ul să funcționeze corect. Această categorie include numai cookie-uri care asigură funcționalități de bază și caracteristici de securitate ale site-ului. Aceste cookie-uri nu stochează nicio informație personală.
Non-necessary
Orice cookie-uri care nu pot fi deosebit de necesare pentru funcționarea site-ului web și sunt utilizate special pentru colectarea datelor cu caracter personal ale utilizatorului prin intermediul analizelor, reclamelor și al altor conținuturi încorporate sunt denumite cookie-uri inutile. Este obligatoriu să obțineți consimțământul utilizatorului înainte de a rula aceste cookie-uri pe site-ul dvs. web.
SAVE & ACCEPT