close

SEOmark.ro

  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO Profesionale
      • Servicii SEO Profesionale
      • Consultanta SEO Gratuita
      • Consultanta SEO Completa
    • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Redactare articole SEO
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
    • Marketing afiliat pentru cursuri
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • Cariere la SEOmark.ro

Ultimele Articole

  • Cum sa folosesti EFICIENT banii din digitalizare sau fonduri europene pentru un site
  • Adevarul despre auditurile Gratuite SEO – Cum sa nu arunci aiurea banii
  • Nou update major la Google – Decembrie 2022 – link spam update – ce face si cum ne afecteaza
  • Agentia Marketing Online - SEOmark.ro - 0775.304.971 - "Facem mai mult"

Logo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri OptimizateLogo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri Optimizate
  • Menu
  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO Profesionale
      • Servicii SEO Profesionale
      • Consultanta SEO Gratuita
      • Consultanta SEO Completa
    • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Redactare articole SEO
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
    • Marketing afiliat pentru cursuri
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • Cariere la SEOmark.ro

Marketing pentru Afaceri Mici – Top sfaturi si idei

By Radu Ciofu,

19/02/2018

Marketing pentru Afaceri Mici

Obiectivul principal al unui proaspat antreprenor este sa isi promoveze produsele, ori serviciile pe care le ofera.

Important de retinut: Daca ai o afacere mica, este esential sa o faci cunoscuta. Nimeni nu va sti de tine si de business-ul tau, daca nu te promovezi. Si, implicit, nimeni nu va fi interesat de produsele, ori serviciile tale.

Ideal este sa iti faci o STRATEGIE DE MARKETING prin care sa ajungi la potentialii clienti. Insa, cum te promovezi daca nu ai bani? Aceasta este principala problema a celor care au afaceri mici si un buget mic.

Din fericire, mediului online te ajuta sa cresti notorietatea afacerii tale. Si, cel mai important: sa te adresezi exclusiv publicului tinta, chiar daca nu ai un buget mare.

In acest articol mi-am propus sa prezint cateva idei de marketing si promovare pentru afaceri mici, care sa rupa “cercul” lipsei de bani.

afaceri mici si marketing
afaceri mici si marketing

Sfaturi de marketing pentru afaceri mici

Intai, constientizeaza avantajele pe care le ai fata de o afacere mare

In general, exista o diferenta majora intre abordarea unei afaceri mari si a uneia mici. Aproape NICIO afacere mare nu poate sa ofere servicii foarte personalizate si nici nu poate intretine o relatie personalizata cu clientii sai.

Firmele mari au buget mare, e drept, dar au si MULTI clienti. NU au cum sa tina legatura cu toti, chiar daca ar vrea. Cati vanzatori de la Emag, Vodafone, Dacia sau Petrom stii?

Si in asta consta succesul tau – trebuie sa gasesti CE nu fac foarte bine acele firme mari (sau ce nu fac deloc) si sa iti strecori serviciul “printre ele”. Fa-i pe potentialii client sa se simta importanti si acorda-le atentie. Interactiunea dintre client si brand este importanta, mai ales daca vrei sa ai clienti fideli. Personalizeaza informatiile pe care le oferi, in functie de caracteristicile publicului tinta.

Cere Consultanta Gratuita de Marketing

› Vrei sa afli cum sa-ti faci afacerea mai eficienta?

› Ar fi util pentru tine sa inveti care sunt strategiile de promovare care aduc rezultate?

› Iti doresti sa afli cum sa vinzi mai usor si mai des clientilor tai?

» Te putem ajuta!

Cere o consultanta – live si gratuita – prin Skype, Zoom sau Teamviewer »

Afla cum sa eficientizezi reclamele tale

Te promovezi in mediul online? Ai in derulare campanii publicitare?

Optimizeaza-ti Rata de Conversie

- Vinzi mai mult prin reclamele pe care le platesti
- Economisesti bani
- Ai trafic (pentru care poate platesti) dar nu ai suficiente vanzari?

Cere o oferta de Optimizare a Ratei de Convesie »

1. Fa un newsletter educativ sau despre povestea ta

Promoveaza ceva cu care oamenii sa relationeze si/sau care sa ii ajute

NU trimite newslettere kilometrice cu sute de produse. Exact asta face toata lumea. Nu ai nicio sansa sa iesi in fata asa. Trebuie sa te diferentiezi cu CEVA. Incearca sa te axezi pe storytelling si sa creezi o poveste  despre produsele sau serviciile pe care le ai de oferit. Aceasta poveste determina publicul tinta sa se identifice cu brandul tau si sa iti cumpere serviciile.

E MULT mai usor sa ii faci pe oameni sa relationeze cu tine (ca afacere mica). O firma mare va face asta mult mai greu.

Si in plus, ca firma mica, iti poti asocia imaginea ta cu cea a firmei. E MULT mai greu si mai riscant pentru o firma mare sa faca asta.

Exista avantaje si dezavantaje pentru asta. Mai ales pe termen lung. Insa, cu asta o sa iti bati capul cand o sa ai cifra de afaceri de milioane de euro. Pana atunci insa…

In plus, e-mailul inca este una dintre cele mai eficiente modalitati de comunicare in masa si e aproape gratuita (sau la niste costuri derizorii). Aproape orice serviciu de hosting ofera posibilitatea trimiterii de e-mail gratuit in anumite limite – de obicei maxim cateva zeci de mii de e-mailuri pe saptamana. De asemenea, poti verifica si cati au deschis e-mailul, au citit informatiile si au dat click pe link-uri. Astfel ca, iti poti personalize newsletter-ul in functie de profilul abonatilor. Vei stii ce fel de informatii trebuie sa trimiti cititorilor, in ce zi sau ora, pentru a valorifica fiecare click pe care ei il dau.

Daca in fiecare saptamana trimiti zeci de mii de produse FARA nicio poveste, fara nicio emotie, fara nicio utilitate reala pentru abonati (alta decat ca e “la reducere”) nu o sa vinzi mai nimic.

Daca, insa, in fiecare saptamana trimiti un sfat util sau o poveste utila cu tine, atunci sansa e MULT mai mare ca atunci cand oamenii respectivi au nevoie de ceva sa apeleze la tine. Abonatii trebuie sa primeasca informatii relevante, insa nu trebuie plictisiti. Newsletter-ul tau trebuie sa le starneasca curiozitatea si sa ii faca interesati de brand-ul tau.

Nu uita. In online NU poti forta pe cineva sa cumpere ceva. Tot ce poti face e sa ii reamintesti ca existi si atunci cand EL are nevoie de ceva, probabil te va cauta.

Daca te intereseaza mai multe despre e-mail marketing, vezi aici un articol dedicat›

2. Fa-ti un site si optimizeaza-l SEO

Optimizarea pentru Google (SEO) este o modalitate eficienta de marketing pentru afaceri mici.

E foarte ieftin sa iti faci un site doar cu elementele de baza (scheletul, sa zic asa).

Cea mai scumpa si dificila parte la un site este continutul efectiv. Articolele, paginile de servicii sau produse, etc…

Pe acestea le poti face tu insa. NU e nevoie sa stii cum sa faci un site ca sa il umplii de continut. Partea “tehnica” o poate face un specialist iar continutul il poti face singur.

Evident, DUREAZA. Daca vrei ca articolele tale sa fie citite si daca vrei ca Google sa iti aduca vizitatori, trebuie sa fie informative – nu bla bla… Articolele tale trebuie sa ofere informatii precise care pot ajuta utilizatorul sa rezolve o anumita problema. Ori sa ii ofere detalii despre un anumit produs etc. Acestea trebuie scrise astfel incat sa fie intelese de publicul tinta.

Evident, e nevoie de timp pentru asta. Articolele informative nu se scriu singure. Dar ca firma mica (sau antreprenor), daca nu ai clienti, se presupune ca ai timp. Daca o sa zici ca nu ai nici timp, atunci cauta-ti un job. Fara timp si fara bani nu o sa faci in veci nimic.

OK, ai site-ul. Ce trebuie efectiv sa faci?

Intai, trebuie sa stii ce cauta cei care vor sa ajunga la tine pe site.

Du-te in Google Trends Romania, sau UberSugest sau Google Adwords Keyword Planner si vezi ce cautari efective sunt facute in zona ta. Efectiv ce scriu in google cei pe care vrei ii aduci la tine pe site. Expresiile respective se cheama cuvinte cheie.

Dupa ce ai facut o lista de cuvinte cheie cu potential pentru tine (expresii) incepe sa redactezi pentru fiecare cate un articol.

In timp, asta iti va aduce trafic specializat la costuri de aproape zero lei. Mai putin timpul investit, care va fi semnificativ. De asemenea, ia in vedere ca optimizarea imaginilor poate crește eficienta SEO a articolelor tale.

Mai multe tehnici SEO usor de implementat poti gasi aici›

Foarte important:

Nu e suficient DOAR sa scrii articole. Trebuie sa incerci sa obtii si date de contact ale persoanelor care le vor citi.

Asta inseamna sa oferi diferite ghiduri, materiale – in esenta lucruri gratuite – pe care oamenii sa le descarce “platind” cu o adresa de e-mail si un telefon. Fa-i pe oameni sa creada ca au nevoie de acele ghiduri pe care le oferi, in schimbul datelor de contact. Ai grija ca titlul acelui material sa atraga atentia publicului.

Evident, pe toti va trebui sa ii contactezi ulterior si sa incerci sa vezi ce le trebuie. Catre unii vei reusi sa si vinzi.

Modificarea si optimizarea paginilor astfel incat sa captezi cat mai multi vizitatori e un subiect in sine. Se cheama optimizarea ratei de conversie. Mai multe despre asta poti gasi aici› si aici›

Urmareste si o emisiune sustinuta la RFI pe aceeasi tema de Radu Ciofu

Business ON AIR discutăm despre metodele de marketing online care pot fi aplicate de afacerile mici şi mijlocii.
Invitat: Radu Ciofu, SEO Mark

Cere Consultanta Gratuita de Marketing

› Vrei sa afli cum sa-ti faci afacerea mai eficienta?

› Ar fi util pentru tine sa inveti care sunt strategiile de promovare care aduc rezultate?

› Iti doresti sa afli cum sa vinzi mai usor si mai des clientilor tai?

» Te putem ajuta!

Cere o consultanta – live si gratuita – prin Skype, Zoom sau Teamviewer »

Afla cum sa eficientizezi reclamele tale

Te promovezi in mediul online? Ai in derulare campanii publicitare?

Optimizeaza-ti Rata de Conversie

- Vinzi mai mult prin reclamele pe care le platesti
- Economisesti bani
- Ai trafic (pentru care poate platesti) dar nu ai suficiente vanzari?

Cere o oferta de Optimizare a Ratei de Convesie »

3. Promoveaza-te prin continut

Tehnica se cheama content marketing si este o modalitate de marketing Foarte eficienta pentru afaceri mici

Sunt doua componente ale acestei tehnici de promovare:

  1. Realizarea efectiva a continutului
  2. Promovarea lui

Realizarea efectiva a continutului

Fa o serie de Ghiduri si Tutoriale despre domeniul tau – pot fi atat ca articole, cat si ca video. Aici vezi sfaturile de la punctul 2.

Dupa care incepe sa le distribui.

Practic, nu te promovezi cu produsele pe care le vinzi, ci cu aceste ghiduri/tutoriale/materiale educative – scopul e sa strangi date de contact si sa iti creezi un public fidel. ABIA DUPA ce le-ai obtinut incepi sa vinzi. Este important sa cunosti cat mai multe informatii despre potentialii client, pentru a sti cum sa le vinzi produsele si serviciile tale in viitor.

Cum te promovezi efectiv FARA costuri mari?

Aici e din nou valabila regula timp/bani. Daca nu ai bani sa te promovezi, trebuie sa ai timp.

Cateva modalitati de promovare eficiente si gratuite (sau cu putini bani) pentru firme mici:

  • Postarea pe grupuri de Facebook tematice.
    • Gaseste 30-40 de grupuri de Facebook care ti-ar putea fi utile si posteaza acolo ghidurile tale. O postare in 30-40 grupuri echivaleaza cu o promovare de 4-6 dolari a postarii respective. Insa, nu uita ca este importanta ora cand postezi, dar si ziua. Informatia trebuie sa ajunga la publicul tau tinta, iar aceste elemente sunt esentiale. De asemenea, ai grija si de cate ori postezi intr-un grup. Evita sa postezi de prea multe ori pe zi, pentru a nu face spam. Continutul pe care il postezi trebuie sa fie relevant. Poti realiza video-uri scurte in care iti prezinti produsele, ori serviciile. Ia in calcul si infograficele, ele fiind estetice din puct de vedere grafic. In plus, daca ti-ai asociat imaginea ta cu cea a firmei, promoveaza-ti produsele, ori serviciile pe Facebook prin Video Live. Ori, distribuie postările de pe pagina ta de business pe profilul personal.
  • Promoveaza-te pe Instagram.
    • Una dintre cele mai bune idei de marketing pentru afaceri mici este sa iti promovezi business-ul pe Instagram. Ai nevoie de cat mai multi followers si de creativitate. Instagram-ul poate fi o sursa buna de lead-uri si vanzari – asta daca stii ce ai de facut. In primul rand, trebuie sa postezi constant, sa ai hashtag-uri si stories relevante afacerii tale. In al doilea rand, adauga un link pe pagina ta – in bio. Astfel, iti poti promova articolele, produsele sau serviciile.
  • Posteaza pe OLX, LaJumate, Publi24, etc… ghidurile tale. Aici trebuie sa fii un pic inventiv. De multe ori, anunturile care nu promoveaza direct ceva e posibil sa nu fie aprobate. Totusi, cu un pic de inventivitate poti ajunge sa atragi destul trafic si sa obtii lead-uri ok. Si aici intervine din nou povestea brand-ului tau. O poveste buna atrage atentia si vinde.
  • Posteaza pe Forumuri Tematice – multe forumuri au cam disparut, fiind inlocuite de grupurile de Facebook. Totusi, inca mai exista si inca mai pot aduce beneficii.
  • Cauta adrese de e-mail de la bloguri sau site-uri care activeaza in nisa ta ,DAR NU SUNT CONCURENTI DIRECTI – si fa schimb de articole cu ei.
    • Asta este o modalitate FOARTE BUNA de a atrage trafic si de a genera un plus mare pe SEO.
    • O recomandare: sunt foarte multe site-uri – daca vrei sa ai succes cu genul asta de abordare, trebuie sa automatizezi cumva si sa standardizezi colaborarea cu ei. De multe ori, administratorii unor site-uri iti vor cere continut unic sau personalizat. Exceptand cazul in care e un site MARE si care stii ca iti aduce trafic mult, nu merita. Abia vei avea timp sa scrii articole pentru tine, daramite pentru o gramada de altii…
    • Promoveaza-ti afacerea pe YouTube.
      • Cu putina creativitate, poti transforma un banal articol intr-un video interactiv pe care il poti posta pe YouTube. De asemenea, creeaza clip-uri ingenioase prin care le prezinti oamenilor cum produsele sau serviciile tale le pot rezolva o problema.
    • Utilizeaza Google Places
      • Google Places te ajuta sa apari in Google Maps si sa fii gasit mai usor in cautarile de pe Google. Tot ce trebuie este sa te inregistrezi si sa astepti confirmarea. In felul acesta, clientii iti gasesc mai usor compania si te pot contacta printr-un singur click.

Cere Consultanta Gratuita de Marketing

› Vrei sa afli cum sa-ti faci afacerea mai eficienta?

› Ar fi util pentru tine sa inveti care sunt strategiile de promovare care aduc rezultate?

› Iti doresti sa afli cum sa vinzi mai usor si mai des clientilor tai?

» Te putem ajuta!

Cere o consultanta – live si gratuita – prin Skype, Zoom sau Teamviewer »

Afla cum sa eficientizezi reclamele tale

Te promovezi in mediul online? Ai in derulare campanii publicitare?

Optimizeaza-ti Rata de Conversie

- Vinzi mai mult prin reclamele pe care le platesti
- Economisesti bani
- Ai trafic (pentru care poate platesti) dar nu ai suficiente vanzari?

Cere o oferta de Optimizare a Ratei de Convesie »

4. Si in ultimul rand – dar cel mai important – SUNA

Du-te TU peste clienti, nu astepta sa vina ei la tine. Pentru afacerile mici, CEA MAI EFICIENTA MODALITATE DE MARKETING ESTE APELUL TELEFONIC.

In ultima instanta, vrei sa iesi in fata. Daca esti mic si stai in spate, nu te vede nimeni. Trebuie sa iesi in fata, altfel mori.

Aproape toate modalitatile de vanzare prezentate mai sus au un lucru in comun:

Nu incearca sa vanda direct produsul tau, ci sa obtina date de contact ale potentialilor clienti.

Sansa sa vinzi ceva e MULT mai mare daca ii suni pe oamenii respectivi, incerci sa vezi de ce au nevoie si ulterior le oferi solutia ta. Insa, trebuie sa fii perseverant. Daca un potential client te-a refuzat o data, nu inseamna ca acesta te va refuza mereu. Trebuie doar sa mai incerci.

Statistica generala e ca FARA telefon (doar e-mail, facebook, youtube, seo, etc…) vei transforma in clienti undeva intre 0.1% si 1% din lead-urile obtinute (adica din persoanele de la care ai obtinut date de contact).

Adica, in medie cam UN CLIENT la 500 de lead-uri.

DAR daca incluzi si apelul telefonic (evident, ok facut) atunci rata de conversie este undeva intre 3-6%.

Adica in medie un client la 30-40 de lead-uri.

Diferenta este ENORMA.

Apelul telefonic este esential pentru afacerile mici – asta pentru ca “natural” nu iti vin suficienti clienti cat sa supravietuiesti.

Evident, trebuie sa ai si o tehnica cat de cat eficienta de vanzare. Exista mai multe, insa aici› ai una care poate fi aplicata de ORICINE si care nu necesita decat un pic de organizare.

In mare, cam asta e planul de promovare.

Toate metodele de mai sus sunt usor de aplicat si nu implica bani. Evident, TOATE pot fi augmentate cu bani – daca exista buget si daca ai ajuns la nivelul la care promovarea gratuita nu mai e suficienta.

In cazul in care ai buget, in momentul de fata, cel mai eficient canal prin care sa aplici metodele de mai sus este Facebook.

Radu Ciofu, SEOmark.ro

AI intrebari? Nelamuriri?

Vrei sa aflii mai multe despre o modalitate de promovare care NU e in articol?

Lasa un mesaj in zona de comentarii de mai jos.

Post navigation

← PreviousTehnici SEO usor de implementat – 2021
NextAlgoritmul Google – care e formula “magica” prin care putem avea trafic →

2 thoughts on “Marketing pentru Afaceri Mici – Top sfaturi si idei”

  1. marcu says:
    22/02/2018 at 9:03 pm

    Pentru un site de imobiliare ce sfat puteti sa oferiti? multumesc

    Reply
    • SEOmark.ro says:
      06/03/2018 at 7:45 pm

      Un site de imobiliare seamana foarte mult ca si logica cu un magazin online. Casele/apartamentele sunt “produse” care au o viata limitata – ofertele nu sunt valabile ani de zile.
      Asa ca, esentiala este optimizarea categoriillor – trebuie sa fie construite dupa cuvinte cat mai relevante pentru zona in care activeaza compania de imobiliare. Adica, cautari LOCALE, de relevanta mare. Gen: vanzare apartament 2 camere + [zona de interes pentru agentie]

      Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published.

Ultimele articole

  • Cum sa folosesti EFICIENT banii din digitalizare sau fonduri europene pentru un site 01/02/2023
  • Adevarul despre auditurile Gratuite SEO – Cum sa nu arunci aiurea banii 27/01/2023
  • Nou update major la Google – Decembrie 2022 – link spam update – ce face si cum ne afecteaza 03/01/2023
  • Buget mai mare inseamna reclama mai buna – Mit sau realitate? 12/12/2022
  • Cum sa nu platesti aiurea reclama pe Facebook – recomandari anti fraier 15/11/2022

Afla ce este SEO si cum poti face ca Google sa lucreze pentru tine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum iti poti creste semnificativ traficul din Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]

Vrei sa stii cum sa auditezi corect campaniile de Adwords?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa optimizezi campaniile de publicitate pe Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum care sunt principalele caracteristici ale unui site construit eficient si care vinde bine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti faci site-ul mai eficient

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei sa iti faci reclama pe Facebook dar nu stii cum?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti administrezi in mod profesionist reclamele pe Facebook

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei mai multi vizitatori pe site FARA sa platesti pentru ei sau cum sa vinzi mai mult?

›Descarca un Ghid Gratuit despre eCommerce SEO pentru Magazine Online

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum cum trebuie sa redactezi titluri excelente dar si o lista bogata de exemple si sugestii

›Descarca un Ghid Gratuit despre redactarea titlurilor excelente

oferta-seo-barbat-300x300[1]


SEOmark.ro

HOME   -   SERVICII   -   CURSURI   -   EDUCATIE   -   CONTACT   -   DESPRE NOI

Oferta noastra

SEOmark.ro ofera servicii de promovare online si cursuri de marketing online

Principalele servicii oferite sunt:
- Servicii de administrare a campaniilor de promovare prin Google Ads
- Servicii de creare site-uri web si web-design
- Servicii de optimizare a site-urilor web pentru Google si principalele motoare de cautare (Servicii de optimizare SEO)
- Servicii de administrare si promovare a campaniilor publicitare realizate prin Facebook
- Servicii de redactare a articolelor cu scopul publicarii lor in mediul online
- Servicii de optimizare a ratei de conversie pentru imbunatatirea campaniilor publicitare
- Consultanta si asistenta pe zona de marketing si promovare online

Principalele cursuri oferite sunt:
- Curs general de Marketing Online (sales funnel)
- Curs optimizare SEO - un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
- Curs jurnalism SEO - un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
- Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
- Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
- Curs de Blogging

Sunt sau au fost clientii Agentiei SEOmark.ro:

Au facut cursuri de Marketing Online la Agentia SEOmark.ro:

Vrei sa afli gratis cat de bine optimizat este site-ul tau?
Te putem ajuta!

Comanda un Audit SEO Gratuit

OFERTA NOASTRA

SEOmark.ro – Agentie Marketing Online Bucuresti

Principalele servicii oferite sunt:
– Administrarea campaniilor de promovare prin Google Ads
– Creare Site-uri Web si Web-Design
– Servicii SEO in Bucuresti si Online in Romania
– Administrare campanii de Facebook Ads
– Eedactare articole si texte
– Optimizarea a ratei de conversie
– Consultanta de marketing online

Principalele cursuri oferite sunt:
– Curs general de Marketing Online (sales funnel)
– Curs optimizare SEO – un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
– Curs jurnalism SEO – un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
– Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
– Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
– Curs de Blogging

Datele Firmei

S.C. Advert Boutique S.R.L | C.I.F. 28901466 | Nr. inregistrare: J40/8918/2011 | Adresa: Ale. Cimpul cu Flori, Nr. 4, Bl. D26, Ap. 2, Sector 6, Bucuresti

Google my Business | Google Maps

Google Maps - Suntem Aici

Copyright © Agentia Marketing Online SEOmark.ro · 2015.

Termeni si Conditii pentru utilizarea site-ului Seomark.ro

Acest site foloseste cookies. Daca nu sunteti de acord, parasiti site-ul, dezactivati cookies sau navigati in mod private/incognito Afla mai multe Acceptare
Privacy & Cookies Policy

Prezentare generală a confidențialității

Acest site web folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența în timp ce navigați pe site. Din aceste cookie-uri, cookie-urile care sunt clasificate ca fiind necesare sunt stocate pe browserul dvs. deoarece sunt esențiale pentru funcționarea funcționalităților de bază ale site-ului. De asemenea, folosim cookie-uri terțe care ne ajută să analizăm și să înțelegem cum utilizați acest site web. Aceste cookie-uri vor fi stocate în browserul dvs. doar cu acordul dumneavoastră. De asemenea, aveți opțiunea de a renunța la aceste cookie-uri. Dar renunțarea la unele dintre aceste cookie-uri poate avea un efect asupra experienței dvs. de navigare.
Necessary
Always Enabled
Cookie-urile necesare sunt absolut esențiale pentru ca site-ul să funcționeze corect. Această categorie include numai cookie-uri care asigură funcționalități de bază și caracteristici de securitate ale site-ului. Aceste cookie-uri nu stochează nicio informație personală.
Non-necessary
Orice cookie-uri care nu pot fi deosebit de necesare pentru funcționarea site-ului web și sunt utilizate special pentru colectarea datelor cu caracter personal ale utilizatorului prin intermediul analizelor, reclamelor și al altor conținuturi încorporate sunt denumite cookie-uri inutile. Este obligatoriu să obțineți consimțământul utilizatorului înainte de a rula aceste cookie-uri pe site-ul dvs. web.
SAVE & ACCEPT