close

SEOmark.ro

  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO Profesionale
      • Servicii SEO Profesionale
      • Consultanta SEO Gratuita
      • Consultanta SEO Completa
    • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Redactare articole SEO
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
      • Consultanta marketing online
  • Cursuri Marketing Online
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
    • Marketing afiliat pentru cursuri
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • Cariere la SEOmark.ro

Ultimele Articole

  • Promovare Online – top metode eficiente 2022
  • Unul din principalele motive de scadere a traficului dupa 2020 – si solutii de redresare
  • Probleme si recomandari – ce am vorbit intr-o sedinta de consultanta pentru magazine online
  • Agentia Marketing Online - SEOmark.ro - 0775.304.971 - "Facem mai mult"

Logo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri OptimizateLogo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri Optimizate
  • Menu
  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO Profesionale
      • Servicii SEO Profesionale
      • Consultanta SEO Gratuita
      • Consultanta SEO Completa
    • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Redactare articole SEO
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
      • Consultanta marketing online
  • Cursuri Marketing Online
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
    • Marketing afiliat pentru cursuri
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • Cariere la SEOmark.ro

Principalele motive – altele decat pretul – pentru care unele magazine vand si altele nu

By Radu Ciofu,

06/12/2021

In ultima perioada, mai ales post pandemie, numarul magazinelor online a crescut enorm.

Multe magazine din complexurile comerciale au intrat pe zona online – fortati de vanzarile mai mici din spatiile fizice.

Nu toti reusesc sau vor reusi sa supravietuiasca.

De ce unii pot sa vanda si altii nu?

ecommerce - magazin online

Despre asta mi-am propus sa vorbesc – principalele motive legate de promovare pe care le-am vazut sa faca diferenta intre magazinele online – altele decat pretul si calitatea produselor.

Prezint strict diferente legate de promovare.

Principalele motive pentru care magazinele online nu vand

Pretul de vanzare NU ESTE SINGURUL MOTIV pentru care unii vand si altii nu.

As zice ca in peste 50% din cazuri , pretul nu este nici macar principalul motiv.

Fa urmatorul experiment – ia un produs de la Emag si cauta-l in Google. Exceptand produsele brand propriu ale Emag pe restul foarte probabil le poti gasi in alta parte putin mai ieftin.

Si cu toate astea MAJORITATEA celor care intra pe Emag, cumpara de pe Emag, iar restul cu greu vand cate ceva, chiar daca au preturi mai mici.

De ce?

ZERO dezvoltare de relatie pe termen lung cu potentialii clienti

Nu mai suntem in epoca de piatra a comertului online.

Sunte foarte putini oameni care nu au deja surse stabilite pentru achizitiile online.

De exemplu, in cazul meu:

– Telefoane si calculatoare – PC Garage
– Mancare de la Carrefour.ro
– Chestii la modul general –  Emag
– Pizza & mancare gatita – Almondo sau CityGrill

In general, cand vreau unul din produsele de mai sus, nu stau sa caut de une sa il cumpar.  Merg la furnizorul traditional, cu care m-am obisnuit deja si stiu ca e ok.

Daca nu stiu nimic despre tine – ce faci, de ce , cu ce esti mai bun – nu o sa te aleg in detrimentul unui furnizor cu care sunt deja obisnuit.

Doar o reclama seaca, care prezinta un produs + un site care nu spune nimic, nu o sa ma convinga sa cumpar de la tine.

Altfel spus, de ce sa risc sa nu imi placa, cand pot merge la sigur cu furnizorii existenti?

Posibile solutii:

• Fa un video de prezentare cu tine, cu produsele tale, cu afacerea ta. Vorbeste natural, cine esti, ce faci, de ce, cum incerci sa faci lumea asta mai buna. Si, cel mai important – DE CE sa cumpar de la tine si nu din alta parte.

• Fa niste videoclipuri / articole despre produsele pe care le vinzi – nu trebuie la toate; la cele mai importante e suficient.  Arata-mi de ce sunt mai bune decat altele.

• Implementeaza o campanie de branding pe termen mai lung. Se pot face si campanii de branding cu bugete mici  – se bazeaza in principal pe remarketing.

Te putem ajuta cu o strategie pentru asa ceva – avem un serviciu dedicat de consultanta pentru stabilirea unei strategii – Cere aici o sedinta de consultanta gratuita»

ZERO autoritate si expertiza perceputa pe domeniul respectiv

Sa zicem ca trebuie sa te operezi.  La cine apelezi?

– la un medic de care nu stii nimic?
– la un medic, foarte cunoscut, cu zeci de articole si lucrari stiintifice publicate + aparitii la TV?

Intrebare: care din cei doi probabil va fi mai scump? Si ai plati diferenta de pret?

In sanatate nevoia de incredere este mult mai mare decat in restul.  Da, dar, conceptul se aplica la modul general PESTE TOT  (cu diferente de rigoare).

Va dau doua exemple de clienti care vindeau bine:

– unul facea recenzii de produse pentru casa inteligenta
– altul platea youtubberi (gameri) sa ii faca recenzii la produsele pe care le avea (boxe) si le promova cu banii lui.

In ambele cazuri EXPERTIZA era cea care vindea.

In cazul 1 – era direct expertiza ownerului. In cazul 2 – era expertiza si increderea celui care avea canalul de YT.

Solutii:

Implementeaza Content Marketing.

Poti sa il faci tu.. poti pune un angajat sa il faca.. poti plati pe cineva extern firmei sa il faca.. conteaza mai putin atata vreme cat e ceva calitativ.

In cazul in care TU vrei sa iesi in fata, ai aici niste idei de campanii de branding/autoritate» pentru care nu iti trebuie un buget mare.

Daca ai nevoie de o strategie pentru continut – fie video, fie articole, fie postari si vrei sa lucrezi cu o agentie – atunci contacteaza-ne»

ZERO optimizare pagini de vanzare

Exista si cazuri in care cineva nu are un furnizor prestabilit pentru produse/servicii.

Foarte rar insa cineva va cumpara prima oferta/ primul produs care ii iese in cale.

In general, cu cat pretul e mai mare, cu atat ceri mai multe oferte.

Ca medie (foarte general) cand cineva vrea sa cumpere un produs, verifica cam 4-6 concurenti inainte sa ia o decizie.

Cu cat pagina pe care o ai spune mai multe si cu cat dai mai multe informatii, cu atat sansa sa te aleaga pe tine creste.

Mit: multi clienti au impresia ca o pagina cu multa informatie incurca.

“Clientul vrea ceva simplu – sa dea click si gata”

Da, vrea ceva simplu DACA S-A HOTARAT SA CUMPERE DE LA TINE.

Daca nu s-a hotarat de la cine sa cumpere, vrea informatii. Vrea sa vada de unde sa cumpere.

Va spun sigur – ala care are doar un buton, nu o sa fie ales.

Solutii:

Optimizarea unei pagini – cel putin la nivel de baza – e un drum batatorit. Nu e un mister ce trebuie facut.

In cazul in care vrei sa te ocupi tu, sau,  daca vrei za aflii mai multe, vezi videocpipul Cum sa faci o pagina de produs care sa vanda»

In cazul in care nu vrei sa te ocupi tu (sau daca ai nevoie de ajutor) avem serviciul acesta – Optimizare pagina de vanzare»

Comunicare de FOARTE SLABA calitate pe termen lung cu clientul

O relatie profitabila se construieste in timp.

Daca vrei sa vinzi mai mult si mai mult timp cuiva, TREBUIE sa investesti in comunicarea cu el.

Pentru multi – chiar si pentru firme mari – comunicarea eficienta inseamna 3-4 email-uri pe zi, cu liste interminabile de produse.

De parca alta treaba nu avem decat sa invatam pe de rost toate promotiile…

O comunicare eficienta este:

  • o comunicare bine segmentata – nu trimiti orice oricui
  • o comunicare care creaza engagement
  • o comunicare care aduce valoare si fara sa fii obligat sa scoti cardul

Da, in continuare newsletterul si social media sunt principalele canale pentru asta.

Nu conteaza insa doar canalul ci si ce transmiti prin el.

Solutii:

Implementeaza o regula simpla – la fiecare newsletter, adauga si un articol. Nu trimite doar liste de produse. Da si ceva informatii gratuite.

Daca ai buget, poti face un parteneriat cu un vlogger/ influencer si sa iti produca el content – sau – poti face contract cu o agentie.

Daca te intereseaza mai multe despre email marketing – vezi articolul cum sa te promovezi eficient prin email»

Aditional, oferim si noi servicii de email marketing»

Campanii de promovare prost / foarte putin segmentate

La modul general, daca pretul reclamelor creste – faci campanii mai generale? sau mai specifice? Promovezi la gramada tot? sau doar anumite produse?

Exact.

In ultima perioada preturile reclamelor au crescut mult.

Foarte multe campanii de promovare inca nu s-au adaptat.

Iei tot catalogul de produse – mii/zeci de mii de produse – il adaugi in bulk pe google/facebook si faci o singura reclama – las’ ca optimizeaza robotul.

Se poate mai bine.

Problema mare este ca procedand in felul asta, mandatul tau catre google/facebook e sa iti vanda pe cat posibil toate produsele la o audienta pe cat posibil generala. Mai multe despre optimizarea audientelor in acest video»

Solutii:

Segmenteaza clar stocul de produse in functie de mai multe criterii:

  • tipul de produs (geci, bluze, pantofi)
  • caracteristici generale  –  baiat/fata tineri/vasrta medie/batrani
  • locatie – orase mari / toata tara
  • interese – daca e cazul

Fa campanii cat mai targetate posibil.

Poti imparti feed-ul general (catalog FB sau G Merchant) in mai multe in mai multe categorii de produse, iar fiecare categorie o promovezi catre audienta targetata.

Ulterior, poti face remarketing DOAR catre categoriile respective.

De exemplu, fetele sa vada doar aparate de epilat , baieti doar tastaturi.

In cazul in care nu stiti cum sa configurati un feed de date va putem ajuta – Servicii Facebook Ads»

Autor: Radu Ciofu, cofondator SEOmark.ro.

Ma ocup de marketing online incepand cu 2013 – Initial ca angajat la companii din piata de capital (continut, Google Ads, SEO), dupa care pe cont propriu in cadrul SEOmark.ro.

Intrebari? Sugestii? Comentarii? Lasa-le mai jos ↓

Post navigation

← PreviousCum sa nu fii printre pierzatori – managementul riscului in marketing
NextUpdate major Google in Decembrie – Cine e afectat, ce au schimbat si ce e de facut →

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published.

Ultimele articole

  • Promovare Online – top metode eficiente 2022 01/07/2022
  • Unul din principalele motive de scadere a traficului dupa 2020 – si solutii de redresare 17/05/2022
  • Probleme si recomandari – ce am vorbit intr-o sedinta de consultanta pentru magazine online 04/04/2022
  • Promovare pe LinkedIn – ce am testat si ce merge ca sa cresti rapid 16/02/2022
  • Expertii vorbesc despre rolul pe care il are inteligenta artificiala in viitorul optimizarii SEO 10/02/2022

Afla ce este SEO si cum poti face ca Google sa lucreze pentru tine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum iti poti creste semnificativ traficul din Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]

Vrei sa stii cum sa auditezi corect campaniile de Adwords?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa optimizezi campaniile de publicitate pe Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum care sunt principalele caracteristici ale unui site construit eficient si care vinde bine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti faci site-ul mai eficient

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei sa iti faci reclama pe Facebook dar nu stii cum?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti administrezi in mod profesionist reclamele pe Facebook

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei mai multi vizitatori pe site FARA sa platesti pentru ei sau cum sa vinzi mai mult?

›Descarca un Ghid Gratuit despre eCommerce SEO pentru Magazine Online

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum cum trebuie sa redactezi titluri excelente dar si o lista bogata de exemple si sugestii

›Descarca un Ghid Gratuit despre redactarea titlurilor excelente

oferta-seo-barbat-300x300[1]


SEOmark.ro

HOME   -   SERVICII   -   CURSURI   -   EDUCATIE   -   CONTACT   -   DESPRE NOI

Oferta noastra

SEOmark.ro ofera servicii de promovare online si cursuri de marketing online

Principalele servicii oferite sunt:
- Servicii de administrare a campaniilor de promovare prin Google Ads
- Servicii de creare site-uri web si web-design
- Servicii de optimizare a site-urilor web pentru Google si principalele motoare de cautare (Servicii de optimizare SEO)
- Servicii de administrare si promovare a campaniilor publicitare realizate prin Facebook
- Servicii de redactare a articolelor cu scopul publicarii lor in mediul online
- Servicii de optimizare a ratei de conversie pentru imbunatatirea campaniilor publicitare
- Consultanta si asistenta pe zona de marketing si promovare online

Principalele cursuri oferite sunt:
- Curs general de Marketing Online (sales funnel)
- Curs optimizare SEO - un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
- Curs jurnalism SEO - un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
- Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
- Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
- Curs de Blogging

Sunt sau au fost clientii Agentiei SEOmark.ro:

Au facut cursuri de Marketing Online la Agentia SEOmark.ro:

Vrei sa afli gratis cat de bine optimizat este site-ul tau?
Te putem ajuta!

Comanda un Audit SEO Gratuit

OFERTA NOASTRA

SEOmark.ro – Agentie Marketing Online Bucuresti

Principalele servicii oferite sunt:
– Administrarea campaniilor de promovare prin Google Ads
– Creare Site-uri Web si Web-Design
– Servicii SEO in Bucuresti si Online in Romania
– Administrare campanii de Facebook Ads
– Eedactare articole si texte
– Optimizarea a ratei de conversie
– Consultanta de marketing online

Principalele cursuri oferite sunt:
– Curs general de Marketing Online (sales funnel)
– Curs optimizare SEO – un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
– Curs jurnalism SEO – un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
– Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
– Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
– Curs de Blogging

Datele Firmei

S.C. Advert Boutique S.R.L | C.I.F. 28901466 | Nr. inregistrare: J40/8918/2011 | Adresa: Ale. Cimpul cu Flori, Nr. 4, Bl. D26, Ap. 2, Sector 6, Bucuresti

Google my Business | Google Maps

Google Maps - Suntem Aici

Copyright © Agentia Marketing Online SEOmark.ro · 2015.

Termeni si Conditii pentru utilizarea site-ului Seomark.ro

Acest site foloseste cookies. Daca nu sunteti de acord, parasiti site-ul, dezactivati cookies sau navigati in mod private/incognito Afla mai multe Acceptare
Privacy & Cookies Policy

Prezentare generală a confidențialității

Acest site web folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența în timp ce navigați pe site. Din aceste cookie-uri, cookie-urile care sunt clasificate ca fiind necesare sunt stocate pe browserul dvs. deoarece sunt esențiale pentru funcționarea funcționalităților de bază ale site-ului. De asemenea, folosim cookie-uri terțe care ne ajută să analizăm și să înțelegem cum utilizați acest site web. Aceste cookie-uri vor fi stocate în browserul dvs. doar cu acordul dumneavoastră. De asemenea, aveți opțiunea de a renunța la aceste cookie-uri. Dar renunțarea la unele dintre aceste cookie-uri poate avea un efect asupra experienței dvs. de navigare.
Necessary
Always Enabled
Cookie-urile necesare sunt absolut esențiale pentru ca site-ul să funcționeze corect. Această categorie include numai cookie-uri care asigură funcționalități de bază și caracteristici de securitate ale site-ului. Aceste cookie-uri nu stochează nicio informație personală.
Non-necessary
Orice cookie-uri care nu pot fi deosebit de necesare pentru funcționarea site-ului web și sunt utilizate special pentru colectarea datelor cu caracter personal ale utilizatorului prin intermediul analizelor, reclamelor și al altor conținuturi încorporate sunt denumite cookie-uri inutile. Este obligatoriu să obțineți consimțământul utilizatorului înainte de a rula aceste cookie-uri pe site-ul dvs. web.
SAVE & ACCEPT