close

SEOmark.ro

  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO
      • Servicii SEO
      • Audit SEO Gratuit
      • Consultanta SEO Gratuita
      • Consultanta SEO Completa
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Consultanta Live Realizare Site
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Redactare articole SEO
    • Optimizarea Ratei de Conversie
    • Consultanta Marketing Online
      • Consultanta marketing online
  • Cursuri Marketing Online
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
    • Marketing afiliat pentru cursuri
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Ghid Gratuit – Audit Adwords
    • Ghid Gratuit – Initiere in SEO
    • Ghid Gratuit – Site Eficient
    • Ghid Gratuit – Promovare Facebook
    • Ghid SEO pt. Magazine Online (eCommerce SEO)
    • Ghid Gratuit – Redactarea Titlurilor
    • Ghid Strategii Marketing in Criza
    • Top Promovare Online (2020)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • Cariere la SEOmark.ro
    • Anunturi de Job-uri

Ultimele Articole

  • Cum setezi corect o AUDIENTA de FACEBOOK pentru a vinde mai mult
  • Agentie SEO – Principalele “servicii” de care sa te feresti
  • Administrator pagina Facebook – ce presupune mai exact acest rol
  • Agentia de Marketing Online SEOmark.ro - Servicii si Cursuri de promovare digitala + Web Design si Realizare site-uri - 0775.304.971

Logo - Agentia de Marketing Online SEOmark.roLogo - Agentia de Marketing Online SEOmark.ro
  • Menu
  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO
      • Servicii SEO
      • Audit SEO Gratuit
      • Consultanta SEO Gratuita
      • Consultanta SEO Completa
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Consultanta Live Realizare Site
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Redactare articole SEO
    • Optimizarea Ratei de Conversie
    • Consultanta Marketing Online
      • Consultanta marketing online
  • Cursuri Marketing Online
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
    • Marketing afiliat pentru cursuri
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Ghid Gratuit – Audit Adwords
    • Ghid Gratuit – Initiere in SEO
    • Ghid Gratuit – Site Eficient
    • Ghid Gratuit – Promovare Facebook
    • Ghid SEO pt. Magazine Online (eCommerce SEO)
    • Ghid Gratuit – Redactarea Titlurilor
    • Ghid Strategii Marketing in Criza
    • Top Promovare Online (2020)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • Cariere la SEOmark.ro
    • Anunturi de Job-uri

Promovare Google Adwords – 3 sfaturi pentru reclame mai profitabile

By Radu Ciofu,

31/03/2017

Esti interesat de Google Ads (Adwords) si vrei sa te promovezi prin acest canal?

Am sintetizat mai jos 3 cele mai importante recomandari (in opinia mea) utile si pentru incepatori si pentru veterani.

Fapt: multe din campaniile rulate pe Adwords nu sunt foarte eficiente

Anul trecut am citit un raport al unei firme de Adwords din SUA, referitor la campaniile de adwords. Trebuie sa precizez ca toate datele erau strict referitoare la America, dar cred ca situatia in Romania e similara.

Ei spuneau ca din toate campaniile studiate de ei, mai putin de 10% erau foarte eficiente: marea majoritate aveau o eficienta medie sau slaba.

Nu trebuie insa neaparat sa fie asa.

Vezi in continuare cateva recomandari care iti pot creste semnificativ eficienta banilor cheltuiti.

Servicii Adwords

Promovarea prin Google Ads – Top recomandari pentru campanii cu adevarat eficiente


#1 – Click-urile din Google, costul per click NU CONTEAZA.

Ce preferi sa cumperi din Google?

Click-uri? sau Clienti?

Google Ads a devenit una din cele mai scumpe modalitati de promovare online. Daca nu cumva, chiar cea mai scumpa.

E o modalitate scumpa NU pentru ca e slaba, ci pentru ca e foarte buna. Pentru ca exista cerere. Si cand exista cerere, pretul creste.

DAR – daca pretul creste, nu toti cei care sunt eficienti isi mai recupereaza banii.

Valabil pentru ORICE modalitate de promovare online.

Vrei sa ai campanii mai eficiente?

Trebuie sa le imbunatatesti!

Vrei sa imbunatatesti campaniile?

Atunci, trebuie sa le masori.

Si NU trebuie sa masori click-uri sau afisari.

Trebuie sa masori COSTUL PER CLIENT REAL.

Trebuie sa spui – pentru fiecare campanie si fiecare reclama – cu ce cost iti aduce un client.

Asta se cheama sa urmaresti si sa optimizezi in functie de conversii.

Ce inseamna sa setezi sau sa optimizezi in functie de conversii?

Google nu intelege exact ce vrei. Nu stie ce inseamna pentru tine un client platitor.

Asa ca trebuie sa ii “explici”.

Pe scurt, trebuie sa ii spui lui Google ceva de genul: “Daca vizitatorul intra pe site, face asta si asta si ajunge aici, atunci il consider client real“

Asta e o varianta foarte simplificata.

Cum se defineste o conversie? – In general se defineste in Google Analytics dupa care de importa in Adwords.

Daca va intereseaza mai multe despre subiect, vedeti direct ghidul Google pe acest subiect (e in engleza): Cum sa setezi conversiile»

#2 – Administreaza-ti Eficient bugetul de promovare in Google Ads

Poate parea la mintea cocosului – dar – exista diferente majore intre strategia pentru un buget mare si strategia pentru un buget mic/mediu!

Strategia pentru un buget Google Ads mic/mediu

In acest caz, prioritar este conservarea bugetului. Si asa ai putini bani – NU vrei sa ii cheltuiesti aiurea.

Abordarea trebuie sa fie tip Bottom-UP

Mai pe Romaneste, incepi de jos si cresti pe masura ce devii mai eficient.

Ce inseamna asta concret?

Incepi cu PUTINE cuvinte cheie si FOARTE SPECIALIZATE.

Evident, ca daca ai putine cuvinte si mai sunt si specializate, costul campaniei va fi mic.

Dupa ce lasnezi campania, se pot intampla 2 chestii:

› Cuvintele NU aduc clienti › Caz in care, schimbi cuvintele si o iei de la campat.

› Cuvintele ADUC clienti › Caz in care adaugi alte cuvinte (le pastezi pe cele vechi) si o iei de la captat cu cuvintele noi.

Strategia de mai sus se repeta pana cand ajungi sa acoperi tot bugetul alocat.

E o metoda foarte eficienta ca si cost.

Are insa un mare dezavantaj: poate dura MULT – luni de zile – pana cand ajungi sa identifici exact cele mai profitabile cuvinte.

Daca va intereseaza mai mult partea de setare cuvinte cheie si micro-management, vedeti mai multe in acest articol despre cuvinte cheie»

Strategia pentru un buget Google Ads mare

Aici vorbim de bugete mari. Vorbim de sume care in general au fost bugetate si trebuie cheltuite. Imediat.

Daca bugetul nu se cheltuie e o problema.

Aici strategia este Top-Down

Adica, incepi cu multe cuvinte si elimini din ele “mergand in jos”.

Companiile mari stiu ca nu poti avea eficienta maxima atunci cand administrezi campanii mari. Nimeni nu are timp sa stea dupa tine cum faci fine tunning pentru fiecare reclama si cuvant cheie.

Nici nu ai putea sa faci – in departamentele de marketing e mult de lucru. Sunt sarcini multe si efectiv nu ai timp sa buchisesti fiecare setare.

Trebuie sa cheltuiesti tot bugetul lunar alocat si sa obtii rezultate cat mai bune cu el.

Vedeti mai multe recomandari pentru eficientizarea bugetelor mari de adwords»

Vezi mai multe articole din categoria: Google Ads (Adwords)

Aici poti vedea toate articolele scrise de noi care care au ca subiect Google Ads – fost Google Adwords

Vezi articolele despre Google Ads›

Vezi intregul program educational al SEOmark.ro

Vezi toata sectiunea de Educatie ›

• Articole despre SEO, Google, Facebook, Blogging, Marketing si multe altele
• Webinarii si inregistrari video educationale despre marketing online
• Ghiduri Gratuite
• Cursuri de Specializare pentru SEO, Google Ads, Facebook Ads, Marketing, etc...

Ma intereseaza sa implementez ceva similar cu ce e in articol

Inscrie-te in formular ↓

Nume (obligatoriu)

Email (obligatoriu)

Telefon (obligatoriu)

Mesaj (orice relevant)

Bifeaza daca esti de acord:

Am citit, am inteles si sunt de acord cu Termenii si conditiile de utilizare.
Sunt de acord ca datele mele, inscrise in acest formular, sa fie prelucrate in scopuri de marketing si publicitate, conform cerintelor Legii nr. 677/2001, Legii nr. 506/2004 si GDPR (2016/679).


Cere o oferta de Servicii Google Ads

Oferim un pachet complet de servicii de promovare prin Google Ads!

Vezi mai multe detalii aici»

#3 – Implementeaza principiul Paretto!

“80% din profit este adus de 20% din clienti”

Pentru Adwords as traduce: 80% din clienti sunt adusi de 20% din cuvintele cheie.

Nu, nu am testat riguros aceste cifre, dar experienta imi spune ca ideea generala este corecta. Majoritatea cuvintelor cheie folosite nu aduc efectiv clienti, ci doar trafic. Click-uri multe, comenzi putine.

De ce marea majoritate a campaniilor din Google Adwords NU sunt foarte eficiente?

Un motiv important are legatura cu modul in care sunt implementate campaniile din Adwords. Ni se cere sa facem o campanie – ok, dupa care sa alegem niste cuvinte – ok, dupa care sa punem niste mesaje (reclame, adds) pentru acele cuvinte -ok.

Le-am introdus pe toate si am dat drumul campaniei. Ea arata cam asa:

logica initiala campanie adwords neoptimizata

Ca sa rezum: avem o gramada de cuvinte pentru care avem o gramada mai mica de reclame.

Lasam campania sa mearga o vreme dupa care avem urmatoarea situatie:

logica initiala campanie adwords neoptimizata 2

Vezi mai multe articole din categoria: Google Ads (Adwords)

Aici poti vedea toate articolele scrise de noi care care au ca subiect Google Ads – fost Google Adwords

Vezi articolele despre Google Ads›

Vezi intregul program educational al SEOmark.ro

Vezi toata sectiunea de Educatie ›

• Articole despre SEO, Google, Facebook, Blogging, Marketing si multe altele
• Webinarii si inregistrari video educationale despre marketing online
• Ghiduri Gratuite
• Cursuri de Specializare pentru SEO, Google Ads, Facebook Ads, Marketing, etc...

Ma intereseaza sa implementez ceva similar cu ce e in articol

Inscrie-te in formular ↓

Nume (obligatoriu)

Email (obligatoriu)

Telefon (obligatoriu)

Mesaj (orice relevant)

Bifeaza daca esti de acord:

Am citit, am inteles si sunt de acord cu Termenii si conditiile de utilizare.
Sunt de acord ca datele mele, inscrise in acest formular, sa fie prelucrate in scopuri de marketing si publicitate, conform cerintelor Legii nr. 677/2001, Legii nr. 506/2004 si GDPR (2016/679).


Cere o oferta de Servicii Google Ads

Oferim un pachet complet de servicii de promovare prin Google Ads!

Vezi mai multe detalii aici»

Dupa ceva timp (minim 1-2 saptamani) avem urmatoarea situatie: Unele din cuvintele cheie folosite au avut performante slabe (cele mai multe in general), unele au avut performante medii si unele (cele mai putine in general) au avut performante bune sau foarte bune.

Aceeasi situatie si in cazul anunturilor – unele au avut rezultate slabe, altele medii si cateva bune.

Vazand asta, eliminam cuvintele cheie slabe, eliminam sau modificam anunturile slabe si mergem in continuare. Marea majoritate a celor care fac Adwords se opresc insa in stadiul asta. Dupa ceva timp campania arata ceva de genul:

logica initiala campanie adwords neoptimizata 3

Practic, dupa ceva timp avem o lista mai mica, cu niste cuvinte mai bune si o lista de anunturi mai mica si cu niste anunturi mai bune.

Nu e rau. Insa nici nu e o campanie foarte performanta pentru ca are o problema majora:

Cuvintele cheie FOARTE BUNE sunt puse la un loc cu cuvintele cheie medii si poate chiar cateva slabe. In cea mai mare parte din cazuri, cei care folosesc cuvinte cheie cu rata mare de conversie cauta un pic altceva decat cei care cauta dupa alte cuvinte.

Anunturile sunt insa la gramada – asta face ca optimizarea sa produca cel mai bun numitor comun: adica avem niste anunturi care merg ok si pentru unele cuvinte si pentru alte cuvinte. Pentru a avea insa o campanie foarte eficienta e nevoie de personalizare puternica. Nu poti avea o masina foarte buna si pentru circuit de viteza si pentru off-road. Poti avea o masina buna pentru amandoua, dar nu una de top pentru fiecare in parte. La fel si in Adwords.

Care este logica unei campanii foarte eficiente pe Adwords

logica initiala campanie adwords optimizat

Ca sa ai rezultate de top trebuie sa izolezi cuvintele de top de restul si sa faci anunturi specifice DOAR pentru acele cuvinte.

Si luati in calcul faptul ca un anunt NU este doar text, ci si destinatie. Daca cineva cauta un produs anume, este mai eficient sa il trimitem pe pagina acelui produs, nu pe prima pagina. Chiar daca textul e acelasi, rezultatele pot fi diferite.

Asadar, este esential sa avem niste anunturi optimizate pentru cuvintele cu cel mai mare potential.

O campanie structurata in felul de mai sus mai are cateva avantaje distincte:

  • Campania unde sunt cuvintele cheie cu potential mediu (sau slab) functioneaza ca un fel de pepiniera de idei. Daca in timp mai apare ceva cu potential mare, putem sa il mutam intr-o categorie separata.
  • Poate duce la o alocare foarte eficienta a bugetului. Vreau sa raman exclusiv cu rezultatele de top pentru ca nu mai am buget (sau vreau sa incerc si altceva) – foarte simplu – opresc campaniile medii. Am buget si vreau expunere mai mare – cresc bugetul in zona de medii sau incerc si alte cuvinte pe care le bag la inceput tot in zona de medii. Plus ca acolo am niste anunturi care stiu ca in general merg bine pentru cautari generice.
  • Vreau sa atrag cea mai mare parte a traficului foarte util? Licitez mai mult DOAR pe cuvintele cu potential maxim.

#bonus – Verifica destinatiile folosite in campaniile de promovare Google Ads

Multe firme externalizeaza serviciul de Adwords. Sau externalizeaza serviciul de web-design. Sau, sunt departamente diferite.

Acum gandeste-te!

Ca o reclama sa fie foarte eficienta, trebuie sa existe o corelare mare intre: AUDIENTA (cui ne promovam) +  MESAJ (ce afisam) + DESTINATIE (unde il ducem pe om).

Daca 2 din 3 sunt responsabilitatea unuia si 1/3 responsabilitatea altuia – credeti ca se obtine maxim de eficienta?

Administratorul de adwords zice “Reclama merge bine dar site-ul e prost – da nu e treaba mea”.

Cel care administreaza site-ul zice: “Site-ul merge bine, reclama e proasta – da nu e treaba mea”.

Pe cine tragi de urechi?

Nu e mai bine ca toate parghiile sa fie in mana unia singur?

Poate lua toate deciziile care trebuiesc luate si – daca nu merge – ai o singura persoana care trebuie sa raspunda.

Mult mai eficient.

Te intereseaza mai multe? – Vezi si webinarul cu aceeasi tema

Vezi mai multe articole din categoria: Google Ads (Adwords)

Aici poti vedea toate articolele scrise de noi care care au ca subiect Google Ads – fost Google Adwords

Vezi articolele despre Google Ads›

Vezi intregul program educational al SEOmark.ro

Vezi toata sectiunea de Educatie ›

• Articole despre SEO, Google, Facebook, Blogging, Marketing si multe altele
• Webinarii si inregistrari video educationale despre marketing online
• Ghiduri Gratuite
• Cursuri de Specializare pentru SEO, Google Ads, Facebook Ads, Marketing, etc...

Ma intereseaza sa implementez ceva similar cu ce e in articol

Inscrie-te in formular ↓

Nume (obligatoriu)

Email (obligatoriu)

Telefon (obligatoriu)

Mesaj (orice relevant)

Bifeaza daca esti de acord:

Am citit, am inteles si sunt de acord cu Termenii si conditiile de utilizare.
Sunt de acord ca datele mele, inscrise in acest formular, sa fie prelucrate in scopuri de marketing si publicitate, conform cerintelor Legii nr. 677/2001, Legii nr. 506/2004 si GDPR (2016/679).


Cere o oferta de Servicii Google Ads

Oferim un pachet complet de servicii de promovare prin Google Ads!

Vezi mai multe detalii aici»

Radu Ciofu, SEOmark.ro

Tagged:adwords

Post navigation

← PreviousSite realizat in WordPress – Merita? Principalele avantaje vs cele mai mari dezavantaje
NextCum Am Facut 36.164 Vizualizari Pe YouTube in 410 zile (Studiu de Caz BluePrint) • Guest Post →

2 thoughts on “Promovare Google Adwords – 3 sfaturi pentru reclame mai profitabile”

  1. Cristi says:
    04/05/2020 at 4:19 am

    Pai si care e solutia? Tu care faci PPC, te ocupi si de partea de design, incat sa iti optimizezi landing page-urile sa converteasca bine? E putin cam dificil, daca nu imposibil. Cel mult poti da o lista de modificari pe care sa le aplice designer-ul.

    Reply
  2. Radu Ciofu says:
    05/05/2020 at 8:43 pm

    Din punctul meu de vedere este o MARE ineficienta a multor firme, care nu au un singur decident pentru site si pentru campania de promovare PPC.

    nu zic ca tre sa fie cel de la design sau cel de la Google/facebook ci ca e bine daca e aceeasi persoana care decide tot funnel.

    nu e logic asa?

    altfel, cei care fac site au o idee, cel care face promovarea , alta idee. Iti dai seama cat de coerent iese….

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published.

Ultimele articole

  • Cum setezi corect o AUDIENTA de FACEBOOK pentru a vinde mai mult 05/02/2021
  • Agentie SEO – Principalele “servicii” de care sa te feresti 29/01/2021
  • Administrator pagina Facebook – ce presupune mai exact acest rol 19/01/2021
  • Preturi campanii Google Ads (fostul AdWords) 19/01/2021
  • Cele mai intalnite erori strategice la site-uri in WordPress si cum sa le eviti 18/01/2021

Afla ce este SEO si cum poti face ca Google sa lucreze pentru tine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum iti poti creste semnificativ traficul din Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]

Vrei sa stii cum sa auditezi corect campaniile de Adwords?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa optimizezi campaniile de publicitate pe Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum care sunt principalele caracteristici ale unui site construit eficient si care vinde bine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti faci site-ul mai eficient

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei sa iti faci reclama pe Facebook dar nu stii cum?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti administrezi in mod profesionist reclamele pe Facebook

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei mai multi vizitatori pe site FARA sa platesti pentru ei sau cum sa vinzi mai mult?

›Descarca un Ghid Gratuit despre eCommerce SEO pentru Magazine Online

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum cum trebuie sa redactezi titluri excelente dar si o lista bogata de exemple si sugestii

›Descarca un Ghid Gratuit despre redactarea titlurilor excelente

oferta-seo-barbat-300x300[1]


SEOmark.ro

HOME   -   SERVICII   -   CURSURI   -   EDUCATIE   -   CONTACT   -   DESPRE NOI

Oferta noastra

SEOmark.ro ofera servicii de promovare online si cursuri de marketing online

Principalele servicii oferite sunt:
- Servicii de administrare a campaniilor de promovare prin Google Ads
- Servicii de creare site-uri web si web-design
- Servicii de optimizare a site-urilor web pentru Google si principalele motoare de cautare (Servicii de optimizare SEO)
- Servicii de administrare si promovare a campaniilor publicitare realizate prin Facebook
- Servicii de redactare a articolelor cu scopul publicarii lor in mediul online
- Servicii de optimizare a ratei de conversie pentru imbunatatirea campaniilor publicitare
- Consultanta si asistenta pe zona de marketing si promovare online

Principalele cursuri oferite sunt:
- Curs general de Marketing Online (sales funnel)
- Curs optimizare SEO - un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
- Curs jurnalism SEO - un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
- Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
- Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
- Curs de Blogging

Vrei sa afli gratis cat de bine optimizat este site-ul tau?
Te putem ajuta!

Comanda un Audit SEO Gratuit

SEOMARK.RO

HOME   –   SERVICII   –   CURSURI   –   EDUCATIE   –   CONTACT   –   DESPRE NOI

OFERTA NOASTRA

SEOmark.ro ofera servicii de promovare online si cursuri de marketing online

Principalele servicii oferite sunt:
– Servicii de administrare a campaniilor de promovare prin Google Ads
– Servicii de creare site-uri web si web-design
– Servicii de optimizare a site-urilor web pentru Google si principalele motoare de cautare (Servicii de optimizare SEO)
– Servicii de administrare si promovare a campaniilor publicitare realizate prin Facebook
– Servicii de redactare a articolelor cu scopul publicarii lor in mediul online
– Servicii de optimizare a ratei de conversie pentru imbunatatirea campaniilor publicitare
– Consultanta si asistenta pe zona de marketing si promovare online

Principalele cursuri oferite sunt:
– Curs general de Marketing Online (sales funnel)
– Curs optimizare SEO – un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
– Curs jurnalism SEO – un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
– Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
– Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
– Curs de Blogging

Datele Firmei

S.C. Advert Boutique S.R.L | C.I.F. 28901466 | Nr. inregistrare: J40/8918/2011 | Adresa: Ale. Cimpul cu Flori, Nr. 4, Bl. D26, Ap. 2, Sector 6, Bucuresti

Google my Business | Google Maps

Google Maps - Suntem Aici

Copyright © Agentia Marketing Online SEOmark.ro · 2015.

Termeni si Conditii pentru utilizarea site-ului Seomark.ro

Acest site foloseste cookies. Daca nu sunteti de acord, parasiti site-ul, dezactivati cookies sau navigati in mod private/incognito Afla mai multe Acceptare
Privacy & Cookies Policy

Prezentare generală a confidențialității

Acest site web folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența în timp ce navigați pe site. Din aceste cookie-uri, cookie-urile care sunt clasificate ca fiind necesare sunt stocate pe browserul dvs. deoarece sunt esențiale pentru funcționarea funcționalităților de bază ale site-ului. De asemenea, folosim cookie-uri terțe care ne ajută să analizăm și să înțelegem cum utilizați acest site web. Aceste cookie-uri vor fi stocate în browserul dvs. doar cu acordul dumneavoastră. De asemenea, aveți opțiunea de a renunța la aceste cookie-uri. Dar renunțarea la unele dintre aceste cookie-uri poate avea un efect asupra experienței dvs. de navigare.
Necessary Always Enabled

Cookie-urile necesare sunt absolut esențiale pentru ca site-ul să funcționeze corect. Această categorie include numai cookie-uri care asigură funcționalități de bază și caracteristici de securitate ale site-ului. Aceste cookie-uri nu stochează nicio informație personală.

Non-necessary

Orice cookie-uri care nu pot fi deosebit de necesare pentru funcționarea site-ului web și sunt utilizate special pentru colectarea datelor cu caracter personal ale utilizatorului prin intermediul analizelor, reclamelor și al altor conținuturi încorporate sunt denumite cookie-uri inutile. Este obligatoriu să obțineți consimțământul utilizatorului înainte de a rula aceste cookie-uri pe site-ul dvs. web.