close

SEOmark.ro

  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO
      • Servici promovare SEO
      • Consultanta SEO
      • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Copywriting Profesional AI
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Ultimele Articole

  • Cum a evoluat serviciul de redactare in era AI si ce urmeaza
  • Google a schimbat regulile SEO in mai 2025 – ce trebuie sa stii
  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads
  • Agentia Marketing Online - SEOmark.ro - 0775.304.971 - "Facem mai mult"

Logo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri OptimizateLogo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri Optimizate
  • Menu
  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO
      • Servici promovare SEO
      • Consultanta SEO
      • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Copywriting Profesional AI
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Problemele din sedintele de consultanta online si rezolvari – partea a II-a

By Radu Ciofu,

02/11/2023

In trecut am facut un articol in care am prezentat principalele subiecte abordate in cazul unei sedinte de consultanta online. 

Articolul a avut succes, asa ca reiau ideea. 

Doar ca nu prezint ce am vorbit in o sedinta de consultanta, ci principalele probleme care ni se cer rezolvate in sedintele de consultanta si , evident, rezolvarile propuse. 

Este de interes?

Principalele probleme intalnite in sedintele de consultanta online si rezolvari

Partea a 2-a

Printre serviciile de promovare online pe care le oferim este si cel de consultanta pentru marketing online» . Practic, suntem angajati la ora ca sa rezolvam probleme de promovare pe care le au diferite firme.

Prin 2022 am avut o sedinta cu patronul unui magazin online, sedinta care mi s-a parut suficient de relevanta cat sa fac un articol despre problemele respective.  Articolul il puteti citi aici» .

Astazi insa vreau sa continui cu principalele probleme de care ne lovim in sedintele de consultanta.

Ordinea este cat de cat in functie de frecventa problemelor intalnite.

“Bag o gramada de bani pe Google si nu vand”

Urmatorul punct este despre Facebook/Instagram , asa ca daca nu te promovezi pe Google, skip la urmatorul punct din lista.

Aici sunt multe probleme insa, DE DEPARTE cele mai des intalnite probleme care apar pe Google sunt cuvintele cheie prea generale sau gresite.

De exemplu – avem un magazin de haine, relativ mic/nou , si se promoveaza pe cuvinte gen haine online, bluze dama, pantaloni dama, geci, gendi dama, etc…

Ati inteles ideea.

PROBLEMA

In Google exista in mare doua tipuri de cautari:

Informationale  si  Tranzactionale

Cautarile informationale sunt in general cautari de informare, iar cele tranzactionale sunt cautari pe care le faci atunci cand vrei sa cumperi ceva.

Mai multe informatii despre cautari informationale vs tranzactionale aici»

In ultimii ani, relevant pe zona asta, s-au intamplat 3 lucruri:

  • Pretul reclamelor a tot crescut (si creste constant)
  • Oferta de produse catre public creste si ea
  • Oamenii s-au obisnuit din ce in ce mai mult cu online-ul si petrec mai mult timp “frunzarind”.

Ce inseamna asta?

Inseamna ca din ce in ce mai mult, cautarile generale devin mai curand informationale si mai putin tranzactionale.  Iar cautarile tranzactionale sunt din ce in ce mai complexe.

Adica:

Cautarile generale, ca “haine dama” , “pantofi barbatesti”, “ceasuri casio”, “huse telefoane” , etc..  au devenit  cautari INFORMATIONALE si nu prea mai vand.

De ce?

Pentru ca atunci cand cauti “bluze dama” o sa gasesti mii si mii de bluze, incat devine coplesitor sa gasesti ceva care sa ti se potriveasca. Faci cautarea asta doar daca te plictisesti sau ai timp liber si vrei sa iti clatesti ochii cu chestii noi si poate sa prinzi vre-o idee.  Daca vrei ceva concret, cauti concret ceva : “bluza dama colorata cu maneca lunga”.

O astfel de cautare , era prea precisa si in urma cu 10 ani probabil nu gaseai exact ce cauti.  Astazi insa si Google s-a “desteptat” si site-urile mari au investit in SEO (vezi articolul “Cum face Emag sa fie pe primele pozitii in Google“)  asa ca la cautarea asta o sa gasesti pe prima pagina fix ce cauti: bluze cu maneca lunga colorate.

Un magazin mediu/mic care aduce trafic pe cuvinte cheie generale, nu prea mai are astazi nici o sansa sa vanda profitabil ci doar sa arunce aiurea cu banii.

 

SOLUTIA

Solutia evidenta este sa te concentrezi pe a promova doar cateva categorii foarte specifice de produse, si sa aduci cautari foarte precise si foarte corelate cu acele produse.

“Bag o gramada de bani pe Facebook/Instagram/Tik Tok si nu vand”

Sunt multe , multe probleme pentru care nu vinzi prin social media.

La modul general, oamenii nu stau pe Facebook/Instagram/Tik-Tok cu cardul in mana asteptand reclama ta. Plus ca pe langa tine, mai sunt inca 10 000 de firme care incearca sa vanda catre aceiasi oameni produse rezonabil similare.

Exista insa cateva recomandari generale pe care le pot da.

– OBLIGATORIU, nu mai rula reclame decat pe baza de conversie.  Trafic, sau afisari nu mai functioneaza pentru vanzari.  Asigura-te ca iti functioneaza bine conversiile dupa care seteaza un prag rezonabil pe care esti dispus sa il platesti pentru un client (pentru o vanzare).  De regula e undeva in jur de 50 lei, dar depinde mult de nisa.

DACA dupa o perioada de timp FB/Insta nu reuseste sa iti aduca clienti la acel pret, campania se cam auto-inchide singura si macar nu iti mai trage bani.  Practic, cu setarile, produsele si pretul pe care il ai, NU poti gasi clienti la acel pret.

– Daca reclama a mers mai mult timp, la nivel de Ad ( doar la nivel de reclama) Facebook/Insta iti da un fel de scor / evaluare. Iti spune daca reclama a fost / nu a fost de interes pentru audienta si daca  rata de conversie e / nu e buna.

Daca reclama este de interes pentru audienta, atunci inseamna ca oamenii sunt bine targetati (audienta e buna) dar raportul pret/calitate al produsului nu e bun. Dincolo e mai ieftin…

Daca reclama nu este de interes pentru audienta, atunci chiar bati un cal mort. Practic arunci cu banii platind o reclama pe care o afisezi catre niste oameni pe care efectiv nu ii intereseaza ce promovezi tu acolo. Ai zero sanse sa vinzi in profit. Trebuie sa schimbi audienta sau, daca nu reusesti sa gasesti o audienta buna, canalul de promovare.

Mai multe despre strategia pe Facebook/Instagram aici»

“Am dat o gramada de bani la Influenceri, Youtuberi, etc.. si nu am vandut nimic”

Din pacate, de multe ori si pentru ca e gresit vandut/promovat MAREA majoritate a celor care vor sa vanda, habar nu au cum functioneaza in realitate vanzarea prin influenceri, vloggeri, etc…

Multi cred ca daca respectivul face un video sau o postare, dupa aia o sa inceapa sa curga vanzarile.

in 99% din cazuri e fals.

Vine ceva trafic, pleaca traficul si gata.

Cam asta se intampla in marea majoritate a cazurilor.

De ce ?

Pentru ca Marea majoritate a oamenilor nu o sa cumpere X sau Y produs doar pentru ca Z influencer l-a promovat intr-un videoclip.  Da, unii, cei interesati (care in general nu sunt asa multi) o sa dea click pe link-ul ala si o sa vada ce e chestia aia.. da cam atat.

 

SOLUTIA?

Promovarea pe care un influencer ti-o da este ASOCIERE  DE  IMAGINE  –  altfel spus  TRANSFER  DE  INCREDERE.

Ca sa vinzi efectiv, trebuie sa “agati” vizitatorul pe care influencerul il trimite , dupa care sa faci o campanie PE TERMEN LUNG de remarketing / promovare si dupa ceva timp, de obicei cateva luni, incepi sa ai vanzari.

Da… asta asta costa.

DA  COSTA.

Un proiect cu influenceri trebuie sa aiba si buget de promovare iar alocarea este de regula 1:10 in favoarea bugetului de promovare.

Adica, daca ai 10 000 eur buget de promovare cu influenceri, 1000 de euro dai la influenceri sa iti faca video/postari, 9000 ii aloci promovarii acelor videoclipuri/postari , inclusiv remarketing.

Si mai rudimentar spus, pentru ca lumea nu te stie, cumperi imaginea influencerului X si te promovezi cu el, ca sa pari mai de incredere si sa te bage lumea in seama. Influencerul ajuta sa fii bagat in seamna si abia dupa, poate incepe efectiv procesul de vanzare.

“Ma promovez catre firme (B2B) am bagat o gramada de bani in reclama si nu gasesc clienti”

Promovarea B2B e complet diferita fata de promovarea catre marea masa. Pe principiul iarna nu-i ca vara…

Problema principala este ca targetarea trebuie sa fie foarte foarte specifica.  Daca promovezi in masa , reclama ajunge in proprortie de 99% la publicul larg, care nu e interesat si nu faci decat sa arunci cu banii.

 

SOLUTIA

Promovarea catre firme se face in online de regula prin 3 canale distincte:

1 – Google dar doar cautari ff specifice, care de regula contin cuvintele “furnizor” , “distribuitor” , “importantor”, “producator” , etc…

2 – Cold email marketing –  denumit si email outreach

3 – Linkedin

DAR,

canalul de pormovare nu e singurul aspect.

Promovarea B2B DUREAZA FOARTE MULT, pentru ca in general timpul de decizie este muuuult mai mare decat in cazul consumatorului casnic.  In general ca firmele sa cumpere, trebuie aprobare, buget, colectare de oferte, etc…

astea DUREAZA LUNI DE ZILE.

Promovarea catre firme este un numbers game pe termen lung.

Mai multe aici»

“Bag bani pe Facebook/Instagram, vand cat de cat ok 3-4-5 zile, dupa care nu mai vand nimic si trebuie sa refac campania si tot asa – consum o gramada de timp”

Asta inseamna ca audienta aleasa este cat de cat ok, DAR, sunt putini oameni care cumpara produsele pe care le vinzi si efectiv nu exista suficienta cerere in piata.

Ce se intampla de fapt.

Toate platformele de promovare vestice, in special FB/Insta, Tik Tok , au auto-incluse algoritmi de optimizare.

Adica, atunci cand tu faci o reclama, AI vede ce caracteristici au cei care au interactionat cu tine/cumparat  si incearca sa afiseze reclama aproape exclusiv catre persoane cu aceleasi caracteristici.

Sa luam insa urmatoarea situatie:

Avem o audienta de 100 mii femei si un produs de ingrijire putin cunoscut. Produsul respectiv nu se utilizeaza zlinic si poate are si un ambalaj mai mare.

Practic, cumperi un recipiet, care te tine 9-12 luni fara probleme. Plus ca nu iti comperi tot timpul ci cand crezi ca ai nevoie.

Toate lucrurile de mai sus fac ca in fiecare luna sa existe maxim 50-70 de persoane care chiar cumpara acel produs.

Bun..  Faci o reclama pe Facebook/Insta si targetezi toate cele 100 mii persoane.

Pentru ca bugetul de reclama nu e infinit, din cele 100 mii de persoane va fi ales un esantion random care vor vedea reclama.

Din acel esantion, vor fi cateva persoane care vor cumpara din simplul motiv ca au ramas fara produsul respectiv.

AI va crede insa ca exista niste caracteristici speciale ale acelor persoane si va afisa reclama exclusiv la persoanele cu acele caracteristici.

In termeni de statistica, fortezi sistemul sa optimizeze dupa un esantion mult prea mic si irelevant, ceea ce intotdeauna produce efecte gresite.

Daca refaci reclama, practic resetezi optimizarea si iar vei gasi random cateva persoane care au nevoie de acel produs atunci, dupa care sistemul iar se optimizeaza pentru niste caracteristici gresite si tot asa.

 

SOLUTIA:

Problema este ca cererea reala in piata e muuult prea mica. Trebuie sa cresti cererea.

Cum?

Fa niste videoclipuri sau contacteaza cativa influenceri relevanti pentru produs, care sa faca niste video in care sa arate de ce acel produs este bun si ce face.

Dupa care o mare parte a bugetului foloseste-l ca sa promovezi acele video si fa o campanie de remarketing pe tremen lung ca sa targetezi persoanele care se uita la acele filmulete.

“Cat timp merg reclamele, lumea mai suna, mai vin comenzi. Cum opresc relamele, nu se mai intampla nimic. In felul asta nu reusesc sa obtin profit. Tot ce castig, dau pe reclame”

Foarte pe scurt, nu exista retentie / fidelizare clienti.

Daca un om a cumparat ceva de la un magazin sau o firma, nu inseamna neaparat ca va tine minte acea cumparatura pentru tot restul vietii.

Este un motiv pentru care pana si Emag trimite newslettere periodic.  (cam prea multe sincer, dar asta e alta problema)

Costul de achizitionare al unui client nou, este aproape intotdeauna semnificaitv mai mare decat costul de re-activare al unui client mai vechi.  Evident, presupunand ca acel client vechi a avut o experienta pozitiva.

INSA, re-activarea nu se intampla decat daca o faci sa se intample.

Statistic, daca tu nu intervii , mai putin de 10% din clientii care au cumparat ceva, revin de la sine.

Procesul se mai numeste si fidelizare.

 

SOLUTIA

Trebuie sa implementezi campanii pe termen lung de retentie / fidelizare, care au cost de rulare si de reactivare client muuult mai mici decat campaniile de promovare standard.

Ce inseamna campanii de retentie?

  • Email / newsletter periodic.
  • Remarketing pe termen lung
  • Agent de vanzari in cazul produselor/serviciilor cu valoare adaugata mare.

Mai multe despre strategia de fidelizare / retentie pe termen lung + modalitati de implementare in articolul acesta»

Autor: Radu Ciofu, cofondator SEOmark.ro.

Ma ocup de marketing online incepand cu 2013 – Initial ca angajat la companii din piata de capital (continut, Google Ads, SEO), dupa care pe cont propriu in cadrul SEOmark.ro.

Intrebari? Sugestii? Comentarii? Lasa-le mai jos ↓

Post navigation

← PreviousMaximizeaza Eficienta SEO cu Chat GPT – tutorial pentru site-uri de firma – Topic Cluster
NextCare sunt cei mai importanti factori de SEO in 2024 (studiu semrush) →

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published.

Ultimele articole

  • Cum a evoluat serviciul de redactare in era AI si ce urmeaza 27/06/2025
  • Google a schimbat regulile SEO in mai 2025 – ce trebuie sa stii 20/05/2025
  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads 22/04/2025
  • Toata lumea vrea Tik Tok acum. Avantajele si dezavantajele promovarii aici 16/01/2025
  • Google pentru Servicii a devenit foarte dificil si scump. De ce? Si ce poti face? 08/10/2024

Afla ce este SEO si cum poti face ca Google sa lucreze pentru tine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum iti poti creste semnificativ traficul din Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]

Vrei sa stii cum sa auditezi corect campaniile de Adwords?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa optimizezi campaniile de publicitate pe Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum care sunt principalele caracteristici ale unui site construit eficient si care vinde bine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti faci site-ul mai eficient

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei sa iti faci reclama pe Facebook dar nu stii cum?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti administrezi in mod profesionist reclamele pe Facebook

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei mai multi vizitatori pe site FARA sa platesti pentru ei sau cum sa vinzi mai mult?

›Descarca un Ghid Gratuit despre eCommerce SEO pentru Magazine Online

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum cum trebuie sa redactezi titluri excelente dar si o lista bogata de exemple si sugestii

›Descarca un Ghid Gratuit despre redactarea titlurilor excelente

oferta-seo-barbat-300x300[1]


SEOmark.ro

HOME   -   SERVICII   -   CURSURI   -   EDUCATIE   -   CONTACT   -   DESPRE NOI

Oferta noastra

SEOmark.ro ofera servicii de promovare online si cursuri de marketing online

Principalele servicii oferite sunt:
- Servicii de administrare a campaniilor de promovare prin Google Ads
- Servicii de creare site-uri web si web-design
- Servicii de optimizare a site-urilor web pentru Google si principalele motoare de cautare (Servicii de optimizare SEO)
- Servicii de administrare si promovare a campaniilor publicitare realizate prin Facebook
- Servicii de redactare a articolelor cu scopul publicarii lor in mediul online
- Servicii de optimizare a ratei de conversie pentru imbunatatirea campaniilor publicitare
- Consultanta si asistenta pe zona de marketing si promovare online

Principalele cursuri oferite sunt:
- Curs general de Marketing Online (sales funnel)
- Curs optimizare SEO - un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
- Curs jurnalism SEO - un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
- Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
- Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
- Curs de Blogging


Testimoniale clienti agentie SEOmark.ro


Achitei Andreea

Hotelurile Elexus

Dupa colaborarea cu SEOmark.ro, s-au obtinut rezultate concrete pentru site-urile hotelurilor noastre. De exemplu, site-ul hotel-carpathia.ro a ajuns în primele 5 pozitii pe cautarea “hotel Sinaia” (2023-2024-prezent), iar site-ul predeal.elexus.ro se situeaza acum in primele 3 pozitii pe cautarea “hotel Predeal” (2022-2023-2024-prezent). Mai concret, s-au creat pagini specializate pentru anumite cautari, care au fost ulterior promovate ducand la aceste pozitionari.

Achitei Andreea – Co Fondator Elexus Hotels; CA 32 mil RON 2023

TIS Farmaceutic

TIS FARMACEUTIC

SEOmark a furnizat servicii de marketing online, articole si postari pe pagina de Facebook a companiei. Rezultatele colaborarii cu SEOmark au fost foarte bune, iar raportul calitate-pret pentru serviciile oferite a fost potrivit. Am apreciat comunicarea constanta si suportul oferit oricand, inclusiv 24/24.

Dan Rebenciuc, director de vanzari la TIS Farmaceutic; CA 37 mil RON 2023

Syg Mob Design

Syg Mob Design

Syg Mob Design, companie care activeaza din 2006, produce mobilier din PAL si MDF si ofera solutii complete de amenajari si mobila pe comanda. Colaborarea cu SEOmark a inclus realizarea site-ului, curatarea lui dupa un atac si o campanie Google Ads cu costuri de 40-60 ron per client. Rezultatele au fost pozitive si, per total, am avut o experienta pozitiva cu Radu si colegii de la SEOmark.

Iulian Boboc, responsabil atelier Syg Mob Design ; CA 550K RON 2023

Estet.ro

Estet.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Estet.ro, magazin de bijuterii vintage si handmade, a inceput cu o lista de 7-8 cuvinte cheie relevante pentru atragerea publicului. S-au optimizat categoriile si denumirile produselor pentru cautari specifice, procesul fiind finalizat in 3-4 luni. In 3-5 luni, site-ul a ajuns pe prima pagina din Google pentru termeni precum: „bijuterii handmade argint” si „bijuterii vintage”.

Iordache Adriana, administrator

Funevents.ro

Funevents.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Funevents.ro – firma de animatori petreceri copii, a inceput cu imbunatatirea functionarii site-ului prin adaugarea de pagini dedicate cautarilor si completarea informatiilor existente. Au fost adaugate si link-uri externe, treptat, iar dupa 3-6 luni, traficul organic a crescut, eliminand necesitatea campaniilor Google Ads si generand suficiente cereri pentru echipa.

Borcanea Mihai, fondator;

curs jurnalism a1.ro

Curs Jurnalism a1.ro

Cursul de Jurnalism oferit de Ramona Ulici a fost o oportunitate valoroasa pentru echipa de redactori a1.ro. Am invatat reguli de redactare si tehnici pentru articole SEO. Temele au inclus redactarea articolelor, strategii de formatare si utilizarea cuvintelor cheie. La final, workshop-ul a consolidat cunostintele prin exercitii practice si discutii despre optimizarea imaginilor si sursele de informare.

redactia a1.ro


SEOmark.ro la GoTech World

Pe 12-13 noiembrie 2024, am participat la GoTech World Romexpo, un eveniment dedicat noutatilor din tehnologie. Am avut ocazia sa impartasim expertiza noastra si sa discutam despre solutii personalizate pentru fiecare business.

Pe parcursul a doua zile, am creat conexiuni, si am deschis usa unor viitoare colaborari. A fost o placere sa ne revedem cu vechi colaboratori, dar si sa cunoastem noi parteneri din industrie. Detalii suplimentare in sectiunea "Despre Noi".
SEOmark.ro – Agentie Marketing Online a participat la GoTech World

Vrei sa afli gratis cat de bine optimizat este site-ul tau?
Te putem ajuta!

Comanda un Audit SEO Gratuit

OFERTA NOASTRA

SEOmark.ro – Agentie Marketing Online Bucuresti

Principalele servicii oferite sunt:
– Administrarea campaniilor de promovare prin Google Ads
– Creare Site-uri Web si Web-Design
– Servicii SEO in Bucuresti si Online in Romania
– Administrare campanii de Facebook Ads
– Redactare articole si texte
– Optimizarea ratei de conversie
– Consultanta de marketing online

Principalele cursuri oferite sunt:
– Curs general de Marketing Online (sales funnel)
– Curs optimizare SEO – un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
– Curs jurnalism SEO – un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
– Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
– Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
– Curs de Blogging

Datele Firmei

S.C. Advert Boutique S.R.L | C.I.F. 28901466 | Nr. inregistrare: J40/8918/2011 | Adresa: Ale. Cimpul cu Flori, Nr. 4, Bl. D26, Ap. 2, Sector 6, Bucuresti

Google my Business | Google Maps

Google Maps - Suntem Aici

Copyright © Agentia Marketing Online SEOmark.ro · 2015.

Termeni si Conditii pentru utilizarea site-ului Seomark.ro