Prima pagina din Google, cea in care facem aproape toate cautarile pe internet s-ar putea modifica.
Saptamana aceasta (5-9 sept 2016) Google a facut mai multe teste in care rezultatele oferite apar intr-un format diferit.
Noua imagine testata are doua caracterisitici distincte: Rezultatele sunt distantate intre ele si sunt incapsulate intr-un box care le individualizeaza mult mai bine decat in versiunea precedenta. O alta diferenta importanta este faptul ca noile rezultate contin mai mult text atat in zona titlului cat si in zona descrierii.
Trebuie mentionat faptul ca aceasta interfata nu este chiar noua: este modelul folosit de Google in cazul cautarilor de pe mobil. In cazul in care pagina de desktop a Google ar arata in felul acesta, ar fi de fapt o unificare a celor doua interfete.
Ce modificari ar putea aduce noua interfata daca va fi adoptata
Procentul de click-uri pe care primele pozitii le vor lua ar putea fi procentual mai mare decat in vechea interfata: creste textul si marimea paginii. Efectiv utilizatorii vor trebui sa faca mai mult scroll pentru a ajunge la ultimele pozitii.
Ar putea scadea traficul pentru rezultatele irelevante. Avand un spatiu mai mare pentru titlu si descriere, utilizatorii vor putea vedea mai clar ce contina pagina respectiva si nu vor face click decat pe rezultatele care par mai relevante.
Pentru SEO, va creste importanta titlului si a descrierii/primului paragraf.
De remarcat ca saptamana trecuta Google a testat si un pachet semnificativ de modificari ale algoritmului sau de cautare. Evident, nu este obligatoriu ca cele doua teste sa fie legate, insa este o probabilitate mare.
In cazul in care testele au avut rezultate pozitive, ne-am putea astepta ca in 2-4 luni noua interfata sa devina cea standard.
Saptamana trecuta, Facebook a emis un comunicat de presa in care afirma ca viteza cu care site-urile se incarca va fi un criteriu in functie de care reclamele si post-urile vor fi afisate utilizatorilor retelei de socializare.
Cu alte cuvinte, daca site-ul tau se incarca greu, traficul tau din Facebook o sa scada.
Conform statisticilor interne Facebook, daca un site nu se incarca in 3 secunde, 40% din utilizatori nu vor mai avea rabdare sa astepte si vor pleca in alta parte. Acest lucru este considerat o experienta neplacuta pe care utilizatorii o au si ca atare va fi combatut.
Foarte probabil, schimbarea nu va fi insa atat de brutala pe cat lasa sa se inteleaga comunicatul initial. Matthew Idema, directorul departamentului de produse publicitare al Facebook a confirmat ca viteza cu care se incarca site-urile va fi doar unul dintre parametrii care sunt luati in calcul atunci cand vine vorba de costul reclamelor si de reach-ul lor (reach = la cati utilizatori ajunge efectiv reclama).
Asta inseamna ca pentru inceput, site-urile incete vor putea sa isi faca in continuare reclama insa costul acesteia va fi mai mari si eficienta mai redusa.
Facebook este insa un business care traieste din banii celor care isi fac publicitate, inclusiv de la cei cu site-uri incete. Tocmai din acest motiv, a fost anuntata si o noua facilitate care va intra cat de curand in teste. Anumite reclame vor fi “pre-incarcate” pentru a fi afisate instant utilizatorilor.
Cu tot acest ajutor, exista insa un trend: incet-incet, site-urile care se incarca greu, in special pe mobil, vor fi penalizate. Facebook este doar una dintre companiile care imping piata in directia cresterii vitezei. De exemplu, Google militeaza in aceasta directie de peste 2 ani si deja este cunoscut ca viteza site-ului este un factor pe care motorul de cautare il ia in calcul.
Te intereseaza ultimele noutati legate de Facebook, Google, Apple si marketing online in general? In continuare ti-am pregatit o lista cu articole populare publicate in aceasta saptamana. Va dorim spor la lectura si un week-end cat mai placut in continuare.
Primul taxi fara sofer a fost lansat
Evident, nu in Romania ci in Singapore. Proiectul a fost lansat de o firma privata, originala din Singapore: NuTonomy. Miza este dominarea unei industrii viitoare imense: piata masinilor far sofer si a transportului automatizat. In prezent, majoritatea tarilor concureaza cu proiecte similare: Google, Uber, Baidu (China) si mai nou NuTonomy…
Citeste mai multe aici>> (engleza)
Si ca sa ramanem in zona masinilor autonome: Google a lansat pentru testare propriul serviciu de ride-sharing
Google a lansat in California un test limitat in care foloseste aplicatia Waze (din proprietatea sa) sa conecteze mai multi soferi. Serviciul lansat de Google este deocamdata gratuit si urmareste doar sa conecteze mai multi calatori care merg in aceeasi directie. Intentia declarata a Waze este ca va mentine costurile viitoare ale acestui serviciu suficient de mici cat sa descurajeze utilizarea acestui serviciu similar cu un taxi.
Citeste mai multe aici>> (engleza)
Vrei mai mult trafic natural din Google? Afla problemele site-ului tau cu un audit SEO gratuit. Comanda unul aici>>
Google castiga usor teren in fata altor motoare de cautare
Conform StatCounter, in ultima luna, cautarile in Google au crescut usor fata de restul competitorilor. In prezent, 85.82% din utilizatorii din Statele Unite ale Americii folosesc Google pentru a cauta pe internet. Restul clasamentului este: Yahoo!: 6.58%, Bing: 6.39%, AOL: 0.46%, DuckDuckGo: 0.35%, Other: 0.4%
Citeste mai multe aici>> (engleza)
Youtube are planuri mari: sa (re)devina o retea de socializare
Cand vorbim de social networking, sau social media, te gandesti si la Youtube? Tehnic este, dar nu prea e perceput ca atare. Aparent in toamna, va fi lansat un nou update care va permite utilizatorilor sa distribuie nu doar filmulete ci si poze, text, link-uri, etc…
Citeste mai multe aici>> (engleza)
Te-ai intrebat vreodata in functie de ce anume sorteaza Google site-urile atunci cand cauti ceva? De ce site-ul tau este pe pozitia pe care este si nu mai sus? Sau ce poti sa faci sa il urci mai sus?
Imi propun sa raspund cat mai eficient posibil la aceste intrebari in primul seminar online GRATUIT lansat de SEOmark.ro
Inveti lucruri practice despre SEO si Google
Inveti cum sa vinzi mai mult cu site-ul tau
Primesti o diploma de participare
Te ajutam sa aplici informatiile invatate
Incepand din aceasta saptamana in fiecare joi, voi sustine un webinar Gratuit de initiere in marketing online. Imi propun sa discut prezint cele mai dezbatute teme ale momentului si sa explic pe cat pot de bine ce inseamna cu adevarat promovarea online.
Si am ales ca punct de plecare al webinariilor optimizarea pentru motoarele de cautare, partial pentru ca SEOmark.ro s-a nascut ca un proiect de SEO.
Primul webinar gratuit organizat de SEOmark.ro va fi in data de joi, 21 iulie 2016 si va fi sustinut cu ajutorul platformei Join.me. Prezentator va fi Radu Ciofu, trainer si fondator SEOmark.ro
Pentru cine nu cunoaste conceptul – este foarte simplu. La ora 19:00 (7:00 pm) trebuie sa accesezi un link pe care il voi oferi cu 15-20 minute inainte de webinar si intri direct din browser intr-o camera virtuala. Acolo vei putea auzi prezentatorul si vei putea vedea fereastra pe care el doreste sa o afiseze tuturor participantilor. Exista un chat global unde poti pune intrebari iar prezentatorul raspunde la ele. De asemenea, poti scrie celorlalti participanti si poti vedea ce scriu ei. Nu trebuie sa te instalezi nimic, nu trebuie sa ai altceva decat un browser si o conexiune la internet.
Un alt motiv pentru care am ales sa incep cu SEO este si pentru ca avem un ghid gratuit pe care il puteti descarca de aici > sau din sectiunea EDUCATIE. Vreau ca primul webinar sa aiba cat de cat aceeasi structura cu cea a ghidului.
Gratuit si interactiv
Webinarul este 100% gratuit. Nu exista nici un cost, nici o obligatie, nimic. Si este interactiv. Nu va exista o sesiune “dedicata” de intrebari si raspunsuri pentru ca oricand, pe durata webinarului poti pune intrebari si poti interactiona cu prezentatorul sau cu ceilalti participanti.
Consider ca webinariile cu adevarat live sunt cele mai interesante si cele mai educative pentru toata lumea implicata, inclusiv pentru prezentator.
20 de minute in care vom parcurge Ghidul Gratuit de SEO
Ne-am hotarat sa tinem aceste webinarii la ora 19:00 pentru ca marea majoritate a participantilor lucreaza si au job-uri insa in general ajung acasa pana in ora 7 pm. Credem ca la ora 19:00 cea mai mare parte a celor interesati poti accesa confortabil webinarul, sau, daca inca nu sunt acasa, in pot vedea pe telefonul mobil.
Consideram ca durata optima este de aproximativ 20 de minute pentru ca putem oferi suficienta informatie concreta, putem raspunde si la intrebari si nici nu ne intindem prea mult.
Daca vrei sa participi dar totusi nu o poti face, webinarul va fi inregistrat si il vom posta pe Youtube dupa 1-2 zile.
Pentru a participa trebuie doar sa va inregistrati aici > cu 15-20 de minute inainte, veti primi pe email un link pentru acces la webinar, faceti click pe el si asta e.
Va astept joi, 21 iulie la primul webinar Gratuit oferit de SEOmark.ro – Vom vorbi despre SEO, care sunt regulile si cum va poate ajuta. Ca o ultima recomandare, daca inca nu aveti ghidul nostru gratuit, ar fi bine sa il descarcati si sa il cititi. Va puteti clarifica anumite aspecte la webinar.
In cazul in care aveti intrebari, nelamuriri sau comentarii, le puteti trimite pe email sau posta in zona de comentarii aici sau in pagina de inregistrare de aici>
In 18 iunie 2016 a avut loc sesiunea de cursuri Optimizare SEO on si off site si Jurnalism SEO. Multumim tuturor participantilor si speram ca s-au simtit bine si ca au invatat lucruri cat mai utile.
Iata cateva dintre cele mai interesante intrebari puse de participanti:
Q: Cum poti identifica ce pagini sunt identificate drept pagini lipsa (eroare 404) si cum le poti rezolva? A: Toate paginile lipsa pe care Google le-a identificat pentru site-ul tau sunt listate in Google Console (fostul Webmaster Tools – acelasi program, nume schimbat) in sectiunea Crawl -> Crawl Errors. Acolo poti afla inclusiv unde apare acea eroare. Daca este interna o poti modfica pur si simplu. Daca este de la un link extern, poti folosi un redirect.
Q:Merita sa scrii multe articole dar putin optimizate? A:Strict din punct de vedere SEO, beneficiul este mic. Marimea site-ului este un criteriu care creste nivelul autoritatii insa, daca acel continut nu este relevant pentru domeniul site-ului, efectul nu prea se va simti. Ziarele din Romania au foarte mult continut: sute de mii, poate chiar milioane de pagini/articole. In cate dintre rezultate apar pe primele pozitii pagini de ziare? Daca nu scriu despre ceva specific, care sa se plieze pe nisa mea, atunci continutul suplimentar va avea un impact FOARTE mic si nu prea va merita efortul.
Galerie foto cu participanii la cursurile de SEO organizate de SEOmark.ro in Bucuresti, 18 iunie 2016
“Cursul SEO Jurnalism a fost foarte util pentru a intelege bazele optimizarii pentru motoarele de cautare si cum se pun in practica diferite metode de optimizare. Notiunile si modalitatile de optimizare invatate la curs pot fi aplicate atat pe un site de prezentare, de vanzare sau chiar blog. Il recomand cu drag.”
Cristina Ciochina, participant la cursurile SEOmark.ro
Multumim tuturor celor care au participat la cursurile noastre si speram ca informatiile primite sa va ajute cat mai mult in activitatea Dvs.
Chiar si o practica imorala, asa cum este numita si considerata manipularea, poate fi temperata si adaptata business-urilor offline si online, pentru a obtine mai multe vanzari, mai multi clienti si venituri mai mari. Adaptand metodele si tehnicile de manipulare poti obtine elemente care pot fi incluse cu succes in strategia de marketing si vanzari a companiei. Rezultatul? Un raspuns mai bun din partea potentialilor clienti, mai multe conversii si, per total, rezultate mai bune.
tehnici de manipulare
Inspiratie pentru campaniile de vanzari, rezultate mai bune
Manipularea reprezinta influenta sociala care urmareste schimbarea perceptiei sau a comportamentului celorlalti cu ajutorul unor tactici ascunse, amagitoare sau chiar abuzive. Pentru ca manipulatorul isi urmareste doar propriile interese, deseori in detrimentul altora, aceste metode pot fi considerate exploatatoare, imorale si inselatoare.
Insa ce ar fi daca am adapta aceste metode si am oferi beneficii reale clientilor nostri? In acest caz, ar fi vorba despre o strategie eficienta si clienti mai multi si mai multumiti. O situatie win-win, in care atat vanzatorul, cat si cumparatorul gasesc beneficii reale in tranzactia unui produs ori serviciu. Mai exact, tu iti cresti numarul de clienti, vinzi mai mult, convingi mai usor, apeland la tehnici care si-au dovedit eficienta de-a lungul timpului, in vreme ce clientii vor fi multumiti de achizitia facuta.
Chiar daca manipularea are componente care nu sunt etice, acestea pot fi inlaturate, fara a diminua efectul si rezultatele.
2. Concurenta ta cunoaste deja tehnicile de manipulare si le-a adaptat eficient
De ce crezi ca anumite companii din domeniul sau nisa ta au mai multi clienti si venituri mai mari? Daca te gandesti ca au produse mai bune, afla ca nu produsul este cel care creste vanzarile si aduce clientii, ci strategiile si campaniile eficiente de marketing si vanzari. Poti avea cel mai bun produs de pe piata, insa, daca nu ai o campanie eficienta, produsul tau nici macar nu va aveaocazia de a fi testat si mai ales cumparat de catre publicul vizat de tine.
De ce ar ar achizitona produsul tau, daca alte companii sunt mai convingatoare in a-si vinde si promova produsele? De ce sunt acele companii mai bine vazute? De ce par sa fie mai de incredere?
Cunoasterea tehnicilor de manipulare te va ajuta nu doar sa iti raspunzi la aceste intrebari, ci mai ales sa le folosesti in interesul tau si al viitorilor tai clienti. Prin cunoasterea tehnicilor de manipulare si persuasiune vei obtine o imagine mai bune, vei genera mai multa incredere si vrei atrage mai usor clienti noi. Dupa ce procesul de vanzare s-a incheiat, doar de tine depinde sa ii si pastrezi si sa ii fidelizezi.
3. Te protejezi de comerciantii care vor sa iti vanda produsele lor, fara ca tu sa ai nevoie
Ai putea spune ca ai deja tactici de indepartare a comerciantilor, insa, in acest caz, uiti ca manipularea foloseste tactici greu sesizabile, mai ales daca nu le cunosti. De cate ori nu te-ai gasit in situatia de a-ti spune ca ai prea multe lucruri pe care nu le folosesti sau ca ai facut anumite achizitii doar pentru ca erau la oferta sau ca vanzatoarea era draguta si nu ai putut sa o refuzi.
Atunci cand ai achizitionat ceva ce nu iti e absolut necesar, ia in calcul faptul ca ai fost manipulata. Manipularea nu doare si se poate face pe nesimtite, asa ca, daca nu cunosti aceste tehnici, iti va fi greu sa recunosti un manipulator si sa ii rezisti. Iar manipularea si manipulatorii pot veni sub diverse forme si in diverse contexte. De ce sa nu inveti cum sa te protejezi de manipulare si de manipulatori sau chiar sa contracarezi sau sa intorci in favoarea ta orice situatie de acest gen?
Vrei sa stii cum esti manipulata si sa intorci situatia in favoarea ta?
Vrei sa stii de ce functioneaza atat de eficient chiar si manipularea adaptata?
Vrei sa cunosti mecanismele manipularii?
Vrei sa afli cum poti adapta tehnicile de manipulare pentru a convinge?
Vrei sa ai succes in afaceri si sa ii convingi mai usor pe ceilalti?
Marti, 24 mai 2016 a avut loc la Premier Palace Hotel & Spa din Bucuresti cea de-a doua editie a conferintei Branduri si Branding organizata de PR2Advertising. Conferinta a avut ca tema definirea conceptului de brand si modalitatile prin care acesta poate fi promovat in principal in mediul online.
SEOmark.ro a fost sponsorul principal al acestui eveniment.
La eveniment au participat peste 80 de persoane, marea majoritate a celor prezenti prezentand un interes concret in zona de marketing sau publicitate online.
Tagging
+networking +social
Evenimentul a inregistrat si o premiera: folosirea TAG-urilor. Participantii la eveniment au putut sa isi aleaga la intrare unul dintre cele 3 Tag-uri (ecusoane) oferite: SEO, Adwords si Social Media. Scopul lor a fost de a defini o arie de interes astfel incat in timpul pauzelor participantii sa poata interactiona mult mai usor.
Speakerii evenimentului
Agentii de marketing online dar nu numai
A doua editie a conferintei „Branduri si branding” din 24 mai a adus in fata publicului speakeri si specialisti cunoscuti in domeniul online si al marketing-ului digital.
Publicul a putut urmari prezentari sustinute de:
Petrisor Obae – fondator Paginademedia.ro Dana Nae Popa – Managing Director Pastel Adrian Enache – cofondator The MasterPlan Agency Radu Ciofu – Business Manager si cofondator SEOmark.ro Iulian Nitulescu – fondator Invox.ro Catalin Palavescu – fondator PacPac StudioS Anabela Luca – adLemonade
Moderatorul evenimentului a fost Dorina Florea, jurnalist TVR
Prezenta SEOmark.ro
Prima prezenta publica
Din partea SEOmark.ro (sponsor principal) a participat Radu Ciofu, fondator si Business Manager. Prezentarea a fost intitulata Branding prin Adwords si s-a concentrat pe modalitatile prin care clientii unui brand pot fi targetati de concurenta dar si ce poti face pentru a te proteja.
Cum sa te promovezi catre clientii concurentilor prin Adwords
Si ce poti face daca altcineva urmareste clientii ta prin Adwords
Practic, prin Adwords o firma poate alege sa isi afiseze reclama direct catre clientii altei firme. Aceasta strategie ofera avantaje clare, cel mai important fiind ca se adreseaza direct unor clienti ce cunosc si consuma acel produs/serviciu.
Este evident ca o astfel de promovare ofera avantaje clare, dar are si dezavantaje majore, cel mai mare fiind pretul ridicat.
Mai multe informatii despre avantajele si dezavantajele acestei strategii, dar si cum o puteti folosi gasiti aici:
Va multumim tuturor celor care ne-ati urmarit sau ati participat la eveniment. In cazul in care aveti intrebari, sugestii sau pur si simplu vreti sa luati legatura cu noi, pagina de contact este la un click distanta.
SEOmark.ro te invita sa participi Gratuit la conferinta “Branduri si branding”, editia a II-a organizata de PR2Advertising.ro.
SEOmark.ro si PR2Advertising.ro te invita sa participi la a doua editie a conferintei „Branduri si branding”. Daca esti interesat de advertising, marketing, vrei sa stii de ce este important brandingul si care sunt strategiile corecte in construirea si promovarea unui brand, esti asteptat la a doua editie a conferintei “Branduri si branding, organizata de PR2Advertising.ro. Mai multe informatii
Vom si si noi acolo!
Evenimentul se adreseaza antreprenorilor, managerilor, specialistilor si pasionatilor de advertising, marketing sau PR, dar si studentilor de la facultati de comunicare, publicitate si relatii publice si are loc, pe 24 mai 2016, incepand cu ora 10, la Premier Palace Hotel din Bucuresti. Mai multe informatii aici: http://pr2advertising.ro/conferinta-branduri-si-branding-editia-ii-24-mai-2016/
SEO – din ce in ce mai important pentru promovarea online
Conform unui raport emis de Borell Associates in 2016, bugetul total pentru campanii de promovare online al companiilor din SUA este de aproximativ 615 miliarde dolari, din care aproximativ 65 miliarde dolari (aproximativ 10%) vor fi directionati catre campanii de SEO.
65 miliarde de dolari sunt O GRAMADA de bani, aproximativ 30% din PIB-ul Romaniei. De ce s-a ajuns la aceasta suma si ce inseamna asta pentru tine si pentru toata industria de marketing online?
SEO FUNCTIONEAZA
Din punct de vedere economic, nimic nu rezista daca nu livreaza cu adevarat rezultate. Companiile nu ar investi un buget atat de mare daca nu ar functiona. In prezent SEO este o modalitate foarte eficienta de promovare online, mai ales cand luam in calcul costurile. In general, SEO este mai ieftin decat alte campanii de publicitate online. Singurul dezavantaj din prezent este ca rezultatele nu pot aparea pe termen foarte scurt.
Mai multe cautari pe Google
Numarul cautarilor pe Google sau alte motoare de cautare este intr-o continua crestere. Informatiile gasite pe motoarele de cautare sunt un factor din ce in ce mai important in luarea deciziei de cumparare. De vreme ce clientii tau sunt acolo, vrei sau nu, trebuie sa fii si tu acolo.
Nu toata lumea are incredere in reclame
O modalitate foarte usoara si o competitie directa pentru SEO sunt reclamele platite in Google – sau Adwords. Acestea pot fi foarte eficiente, insa au o mare problema imposibil de depasit: sunt reclame platite si uneori nu avem incredere in reclame. Personal de multe ori evit sa dau click pe rezultatele afisate prin Adwords pentru ca nu cred ca sunt relevante. Cand caut informatii obiective prefer sa nu dau click pe reclame: nu sunt acolo pentru ca “merita” si pentru ca cineva a platit sa fie acolo.
In marea majoritate a cazurilor, rezultatele organice, naturale din Google prezinta mai multa incredere decat rezultatele platite.
Afla ce este SEO si cum poti face ca Google sa lucreze pentru tine.
Cu un ghid Gratuit in format PDF
Ghidul introductiv “Initiere in optimizarea pentru Google” iti prezinta cat se poate de simplu ce este SEO, ce trebuie sa faci pentru a atrage mai multi vizitatori din Google si care sunt principalele reguli pe care trebuie sa le aplici daca vrei mai mult trafic pentru site-ul tau.
Descarca Ghidul Gratuit de mai jos!
[sociallocker id=2705]
[/sociallocker]
SEO a devenit mai mult decat doar cuvinte cheie, link-uri si meta-tag-uri
Am spus-o si am sa o repet: SEO este mai mult decat doar tehnica si parametrii ai unor linii de cod (mai pe larg aici: SEO si Psihologie). Din ce in ce mai mult in marketing online trebuie sa mergem in intampinarea nevoilor clientului. Sa faci SEO corect inseamna sa intelegi CE cauta clientul tau, DE CE cauta acel ceva si CUM cauta acel ceva. Evident dupa aceea poti sa ii oferi solutia optima pentru nevoile sale.
Din acest motiv, studiul cautarilor pe Google si al cuvintelor cheie ar trebui sa fie primul pas atunci cand realizam un site nou pentru business-ul nostru.
Google devine din ce in ce mai inteligent
Si nu in ultimul rand: Google devine mai inteligent. Algoritmii folositi pentru clasificarea site-urilor au evoluat mult in ultimii 4-5 ani. Si cu cat Google este din ce in ce mai inteligent, cu atat efortul depus pentru a ajunge pe prima pozitie este mai mare.
Exact din acest motiv noi promovam ceea ce se cheama o solutie SEO integrata – care presupune un studiu extins al cuvintelor cheie, realizarea unui plan SEO pe termen lung si abia la sfarsit implementarea si optimizarea continua a campaniilor. Intr-o piata din ce in ce mai competitiva fara un plan pe termen lung nu prea mai ai cum sa reusesti.
SEOmark.ro si World Class Romania sustin a V-a editie a conferintei Femei de cariera din pozitia de sponsori principali, in timp ce Acasa.ro este partenerul media principal. Evenimentul organizat de Woman2Woman.ro are loc pe 19 martie si este destinat femeilor pentru care viata profesionala reprezinta o componenta importanta, fie ca e vorba despre cariera sau antreprenoriat.
SEOmark.ro si Dorina Florea (TVR), moderatoarea evenimentului
SEOmark.ro se adreseaza atat companiilor, prin serviciile oferite (servicii SEO, cursuri si strategie SEO, adwords, facebook), cat si tuturor celor interesati sa se specializarea in optimizarea pe motoarele de cautare ori sa isi creasca site-urile si business-ul apeland la SEO.
Pe langa sustinerea evenimentului, SEOmark.ro va oferi in cadrul conferintei si doua cursuri de Jurnalism SEO si, respectiv, doua locuri la cursul Optimizare SEO on si off-site.World Class, lider in industria wellness-ului autohton, ofera toate serviciile de fitness atat pentru persoane fizice cat si pentru companii. Centrele asigura servicii la cele mai inalte standarde, intr-un mediu sigur si prietenos.
Alaturi de sustinerea evenimentului, compania isi va continua misiunea de promotor al sportului si al sanatatii oferind tuturor participantilor invitatii valabile in centre World Class din Bucuresti.
Acasa.ro este partenerul media principal al evenimentului.
A V-a editie a conferintei Femei de cariera, organizata de Woman2Woman.ro sambata, 19 martie 2016, vine cu informatii esentiale in cariera si in viata profesionala, povesti care sa te inspire, dar si cu speakeri pe masura.Gigi Ghinea (psiholog si scriitoare), Mihaela Stoica (Client Service Director pastel), Emilia Branzan (Industry Manager Branding Google Romania), Adina Sandor (General Manager People Hunters), Ciprian Bujor (Consultant Senior si trainer Linkage Romania) si Gabriel Dinu (psihoterapeut Psihosolutii) vor dezbate subiectul carierei si al succesului in cariera si antreprenoriat.
Evenimentul este moderat de jurnalista TV Dorina Florea si va fi sustinut si de sponsorii secundari: Himalaya Wellness, Editura All, Linkage Romania, Hotel Iaki Mamaia, Creative News si PacPac StudioS si de partenerii media secundari: Business24, Calendarevenimente.ro, Comunicatedepresa.ro, Fashion8.ro, Garbo, Iubimsigatim.ro, Kudika, LivePR, Mujer.ro, PR2Advertising, Ziare.com
Inscrie-te si participa si tu GRATUIT la conferinta Femei de cariera: http://woman2woman.ro/conferinta-femei-de-cariera-19-martie-2016-editia-v/