close

SEOmark.ro

  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO
      • Servici promovare SEO
      • Consultanta SEO
      • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Copywriting Profesional AI
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Ultimele Articole

  • Cum a evoluat serviciul de redactare in era AI si ce urmeaza
  • Google a schimbat regulile SEO in mai 2025 – ce trebuie sa stii
  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads
  • Agentia Marketing Online - SEOmark.ro - 0775.304.971 - "Facem mai mult"

Logo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri OptimizateLogo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri Optimizate
  • Menu
  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO
      • Servici promovare SEO
      • Consultanta SEO
      • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Copywriting Profesional AI
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Idei si strategii de promovare pe timpul verii

By Radu Ciofu,

26/06/2019

Pentru marea majoritate a afacerilor, cifra de afaceri si volumul activitatii se reduc vara.

Asta insa nu inseamna ca nu putem face nimic sau ca terbuie neaparat sa crestem bugetul de promovare pentru a pastra cat de cat ritmul vanzarilor.

In ultima instanta, oamenii nu cumpara pentru ca au mai putini bani, pentru ca persoana care trebuie sa aprobe e in concediu, pentru ca ei sunt in concediu, pentru ca…

Daca doar maresti bugetul promovarii, nu faci decat sa cumperi mai putin cu mai mult. Sigur vrei asta?

Ce se poate face insa vara in zona promovarii?

Afla in continuare!

vara plaja marketing

Idei de promovare eficiente vara


#1 Creste numarul si frecventa comunicarii non comerciale

Prin comunicare non comerciala ma refer la comunicare prin care nu trimiti promotii si produse.

De ex: Newslettere, postari pe facebook, altele decat cele cu produse, filmulete pe youtube, notificari (push), etc… Mai multe despre canale de comunicare cu persoanele interesate, poti gasi in acest articol»

Nu e ca si cum 100% din clientii tai pleaca in locuri cu mult soare si isi inchid creierul si telefonul pentru 2-3 luni. Multi stau la servici si se plictisesc mai mult ca de obicei. Asta e, e vara peste tot.

Sa fortezi mai multe vanzari, nu prea poti. Bani mai putini, persoanele de decizie lipsesc, etc… Este mai greu sa vinzi DAR, mai usor sa fii top of mind. Vei avea mai multe vanzari, dar nu acum, ci la toamna cand lumea revine la munca.

Cere Consultanta Gratuita de Marketing

› Vrei sa afli cum sa-ti faci afacerea mai eficienta?

› Ar fi util pentru tine sa inveti care sunt strategiile de promovare care aduc rezultate?

› Iti doresti sa afli cum sa vinzi mai usor si mai des clientilor tai?

» Te putem ajuta!

Cere o consultanta – live si gratuita – prin Skype, Zoom sau Teamviewer »

Afla cum sa eficientizezi reclamele tale

Te promovezi in mediul online? Ai in derulare campanii publicitare?

Optimizeaza-ti Rata de Conversie

- Vinzi mai mult prin reclamele pe care le platesti
- Economisesti bani
- Ai trafic (pentru care poate platesti) dar nu ai suficiente vanzari?

Cere o oferta de Optimizare a Ratei de Convesie »

#2 Creste / Optimizeaza rata de conversie a site-ului tau

Un aspect negativ al promovarii vara este ca si calitatea traficului adus scade. Aceeasi audienta, aceeasi reclama, acelasi produs, acelasi tot, merge mai prost vara decat iarna.

Deh, iarna nu-i ca vara….

Ca regula generala, cu acelasi buget, obtii mai putin.

Decat sa nu faci nimic, sau sa cresti uniform bugetul, o varianta este sa opresti cele mai putin performante campanii si bugetul eliberat sa il distribui spre cresterea ratei conversiei si in general imbunatatirea site-ului.

Ideea este la fel ca la pct.1. Nu poti vinde acum, dar, poti creste sansa sa vinzi mai mult incepand din toamna.

Daca vrei sa aflii mai multe, avem un articol despre cresterea ratei de conversie. Vezi aici»

#3 Daca vinzi servicii sau B2B, creste networking-ul, inclusiv Linkedin

Vara vinzi mai greu si mai putin. Dar, tocmai de asta timpul disponibil e un pic mai mare. Plus, disponibilitatea la intalnire este un pic mai mare. Orasul e mai liber, ploua mai putin.

Activitatea de networking poate fi destul de profitabila daca o faci eficient. Nu are rost sa te vezi cu oricine, oriunde. Filteraza doar persoanele cu potential ridicat pentru tine/afacerea ta.

Daca iti filterzi eficient persoanele, conexiunile realizate se pot dovedi foarte valoroase in timp.

Atentie, exista multi “intalnaci” de profesie, care se vad cu toata lumea si nu fac nimic cu nimeni. Daca de la inceput vine mesajul “hai sa ne vedem” – fugi. in directia opusa. In general, intai trebuie sa stabilesti fara intalnire ca tu si persoana respectiva va potriviti ca servicii / pret,viziune. Doar dupa aia intalnirea are logica si potential profit.

Linkedin poate fi o varianta foarte eficienta de identificare contacte. Daca oferi servicii B2B, aloca timp aici,sansa mare sa castigi pe termen lung. Pana la urma, afacerile se fac cu oameni…

#4 Fa-ti un site secundar

Multe companii au site-uri secundare. Ele pot ajuta insa, exista o strategie legata de realizara site-urilor secundare. Nu functioneaza profitabil oricand si oriunde.

Cand si cum sa facem un site secundar

Un site secundar poate fi un site de continut / blog.

In acest caz, NU iti propui sa vinzi direct cu site-ul secundar ci doar sa il folosesti ca si suport pentru site-ul principal.

Avantajul mare este ca probabil vei avea mai mult trafic cu el si ai sanse sa ai o comunitate mai legata. Dezavantajul este ca terbuie sa investesti continuu in continut si probabil nu va deveni independent financiar (profitabil) niciodata.

Un site foarte nisat bazat pe un cuvant cheie foarte specific.

Aici te bazezi pe SEO si pe trafic gratuit oferit de Google. Un site gen www.pantofi-eleganti-nunta.ro (nu exista, l-am inventat eu) poate functiona ca un fel de sub-sectiune a site-ului tau.

Avantajul e ca iti poate aduce trafic specializat. Dezavantajul e ca nu il poti extinde. Va ramane vesnic un site foarte nisat.

Daca te intereseaza mai multe despre strategia de crestere a site-urilor secundare si daca mai merita sa ai cuvant cheie in titlu, vezi acest articol»

 #5 Investeste in content marketing timless

Modalitatea asta e preferata mea din lista asta.

Content marketing timeless inseamna sa faci o serie de ghiduri / articole / filmulete educative (pe YouTube) care sa fie valabile o perioada foarte lunga de timp.

Evident, cea mai buna varianta este sa construiesti continutul plecand de la niste intrebari puse des de clientii tai sau de la cautari cu volum mare in Google.

Asa, impusti 3 iepuri dintr-o data.

Eficientizezi procesul repetitiv de a explica tuturor acelasi lucru la infinit, ai materiale utile pe care le poti trimite in newsletter si mai ai si trafic din Google.

Plus, spuneam ca e bine ca in perioada asta sa crestem comunicarea non-comerciala (atceva decat doar preturi).

Cere Consultanta Gratuita de Marketing

› Vrei sa afli cum sa-ti faci afacerea mai eficienta?

› Ar fi util pentru tine sa inveti care sunt strategiile de promovare care aduc rezultate?

› Iti doresti sa afli cum sa vinzi mai usor si mai des clientilor tai?

» Te putem ajuta!

Cere o consultanta – live si gratuita – prin Skype, Zoom sau Teamviewer »

Afla cum sa eficientizezi reclamele tale

Te promovezi in mediul online? Ai in derulare campanii publicitare?

Optimizeaza-ti Rata de Conversie

- Vinzi mai mult prin reclamele pe care le platesti
- Economisesti bani
- Ai trafic (pentru care poate platesti) dar nu ai suficiente vanzari?

Cere o oferta de Optimizare a Ratei de Convesie »

 #6 Ofera explicatii reale si adevarate reducerilor

Sunt un pic pasionat de IT – calculatoare, componente, etc… Genul de produse pe care le gasesti in magazinele de calculatoare. Nu ma dau mare expert, dar, urmaresc in general ce se intampla si cum evolueaza pretul.

In general, cele mai mari reduceri – nu neaparat si cele mai mediatizate – sunt in perioada verii. De cele mai multe ori, vara, poti cumpara sisteme si piese la preturi mai mici decat in mult promovatele sarbatori nationale de marketing: black friday, cyber monday, craciun, etc…

De ce?

Pentru ca asa dicteaza legile cererii si ofertei.

Atunci cand cererea scade, pretul in general scade si el. Cand cererea creste, la fel si pretul. “Reducerile” de black-friday sau din orice luna de toamna/iarna nu sunt naturale – in sensul ca tentinta cererii e de crestere. Ce vanzator vede ca vinde mai mult, ca se cere mai mult si o sa zica: “nu vreau sa castig mai mult“.

Asta nu e nimic nou – e si o vorba: vara cumpara-ti sanie, si iarna caruta. Cererea si oferta e veche…

Problema cu reducerile este ca in general, nu prea mai sunt crezute. Daca in fiecare week-end e black fiday, daca in fiecare email primit avem o lista de produse cu reduceri “doar pentru noi”, daca in fiecare magazin avem buline rosii mari cu “reducere -X%” mesajul devine un pic perimat si parte din decor.

Daca tot dai reduceri, prezinta-le CREDIBIL si intr-un mod de necontestat.

Fa un articol/material cu graficul pretului pe o perioada mai lunga de timp, ofera un istoric de preturi de la furnizor, etc… Explica fenomenul real si prezinta situatia asa cum este.

Daca tot faci reduceri, prezinta-le intr-un mod credibil si diferit.

Radu Ciofu, SEOmark.ro

Intrebari? Pareri? Comentarii?

Lasa-le mai jos↓

Post navigation

← PreviousPromovare site pret – Care sunt costurile reclamelor pentru site-uri
NextCat costa promovarea unui site pe Google – preturi si recomandari →

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published.

Ultimele articole

  • Cum a evoluat serviciul de redactare in era AI si ce urmeaza 27/06/2025
  • Google a schimbat regulile SEO in mai 2025 – ce trebuie sa stii 20/05/2025
  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads 22/04/2025
  • Toata lumea vrea Tik Tok acum. Avantajele si dezavantajele promovarii aici 16/01/2025
  • Google pentru Servicii a devenit foarte dificil si scump. De ce? Si ce poti face? 08/10/2024

Afla ce este SEO si cum poti face ca Google sa lucreze pentru tine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum iti poti creste semnificativ traficul din Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]

Vrei sa stii cum sa auditezi corect campaniile de Adwords?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa optimizezi campaniile de publicitate pe Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum care sunt principalele caracteristici ale unui site construit eficient si care vinde bine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti faci site-ul mai eficient

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei sa iti faci reclama pe Facebook dar nu stii cum?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti administrezi in mod profesionist reclamele pe Facebook

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei mai multi vizitatori pe site FARA sa platesti pentru ei sau cum sa vinzi mai mult?

›Descarca un Ghid Gratuit despre eCommerce SEO pentru Magazine Online

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum cum trebuie sa redactezi titluri excelente dar si o lista bogata de exemple si sugestii

›Descarca un Ghid Gratuit despre redactarea titlurilor excelente

oferta-seo-barbat-300x300[1]


SEOmark.ro

HOME   -   SERVICII   -   CURSURI   -   EDUCATIE   -   CONTACT   -   DESPRE NOI

Oferta noastra

SEOmark.ro ofera servicii de promovare online si cursuri de marketing online

Principalele servicii oferite sunt:
- Servicii de administrare a campaniilor de promovare prin Google Ads
- Servicii de creare site-uri web si web-design
- Servicii de optimizare a site-urilor web pentru Google si principalele motoare de cautare (Servicii de optimizare SEO)
- Servicii de administrare si promovare a campaniilor publicitare realizate prin Facebook
- Servicii de redactare a articolelor cu scopul publicarii lor in mediul online
- Servicii de optimizare a ratei de conversie pentru imbunatatirea campaniilor publicitare
- Consultanta si asistenta pe zona de marketing si promovare online

Principalele cursuri oferite sunt:
- Curs general de Marketing Online (sales funnel)
- Curs optimizare SEO - un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
- Curs jurnalism SEO - un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
- Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
- Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
- Curs de Blogging


Testimoniale clienti agentie SEOmark.ro


Achitei Andreea

Hotelurile Elexus

Dupa colaborarea cu SEOmark.ro, s-au obtinut rezultate concrete pentru site-urile hotelurilor noastre. De exemplu, site-ul hotel-carpathia.ro a ajuns în primele 5 pozitii pe cautarea “hotel Sinaia” (2023-2024-prezent), iar site-ul predeal.elexus.ro se situeaza acum in primele 3 pozitii pe cautarea “hotel Predeal” (2022-2023-2024-prezent). Mai concret, s-au creat pagini specializate pentru anumite cautari, care au fost ulterior promovate ducand la aceste pozitionari.

Achitei Andreea – Co Fondator Elexus Hotels; CA 32 mil RON 2023

TIS Farmaceutic

TIS FARMACEUTIC

SEOmark a furnizat servicii de marketing online, articole si postari pe pagina de Facebook a companiei. Rezultatele colaborarii cu SEOmark au fost foarte bune, iar raportul calitate-pret pentru serviciile oferite a fost potrivit. Am apreciat comunicarea constanta si suportul oferit oricand, inclusiv 24/24.

Dan Rebenciuc, director de vanzari la TIS Farmaceutic; CA 37 mil RON 2023

Syg Mob Design

Syg Mob Design

Syg Mob Design, companie care activeaza din 2006, produce mobilier din PAL si MDF si ofera solutii complete de amenajari si mobila pe comanda. Colaborarea cu SEOmark a inclus realizarea site-ului, curatarea lui dupa un atac si o campanie Google Ads cu costuri de 40-60 ron per client. Rezultatele au fost pozitive si, per total, am avut o experienta pozitiva cu Radu si colegii de la SEOmark.

Iulian Boboc, responsabil atelier Syg Mob Design ; CA 550K RON 2023

Estet.ro

Estet.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Estet.ro, magazin de bijuterii vintage si handmade, a inceput cu o lista de 7-8 cuvinte cheie relevante pentru atragerea publicului. S-au optimizat categoriile si denumirile produselor pentru cautari specifice, procesul fiind finalizat in 3-4 luni. In 3-5 luni, site-ul a ajuns pe prima pagina din Google pentru termeni precum: „bijuterii handmade argint” si „bijuterii vintage”.

Iordache Adriana, administrator

Funevents.ro

Funevents.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Funevents.ro – firma de animatori petreceri copii, a inceput cu imbunatatirea functionarii site-ului prin adaugarea de pagini dedicate cautarilor si completarea informatiilor existente. Au fost adaugate si link-uri externe, treptat, iar dupa 3-6 luni, traficul organic a crescut, eliminand necesitatea campaniilor Google Ads si generand suficiente cereri pentru echipa.

Borcanea Mihai, fondator;

curs jurnalism a1.ro

Curs Jurnalism a1.ro

Cursul de Jurnalism oferit de Ramona Ulici a fost o oportunitate valoroasa pentru echipa de redactori a1.ro. Am invatat reguli de redactare si tehnici pentru articole SEO. Temele au inclus redactarea articolelor, strategii de formatare si utilizarea cuvintelor cheie. La final, workshop-ul a consolidat cunostintele prin exercitii practice si discutii despre optimizarea imaginilor si sursele de informare.

redactia a1.ro


SEOmark.ro la GoTech World

Pe 12-13 noiembrie 2024, am participat la GoTech World Romexpo, un eveniment dedicat noutatilor din tehnologie. Am avut ocazia sa impartasim expertiza noastra si sa discutam despre solutii personalizate pentru fiecare business.

Pe parcursul a doua zile, am creat conexiuni, si am deschis usa unor viitoare colaborari. A fost o placere sa ne revedem cu vechi colaboratori, dar si sa cunoastem noi parteneri din industrie. Detalii suplimentare in sectiunea "Despre Noi".
SEOmark.ro – Agentie Marketing Online a participat la GoTech World

Vrei sa afli gratis cat de bine optimizat este site-ul tau?
Te putem ajuta!

Comanda un Audit SEO Gratuit

OFERTA NOASTRA

SEOmark.ro – Agentie Marketing Online Bucuresti

Principalele servicii oferite sunt:
– Administrarea campaniilor de promovare prin Google Ads
– Creare Site-uri Web si Web-Design
– Servicii SEO in Bucuresti si Online in Romania
– Administrare campanii de Facebook Ads
– Redactare articole si texte
– Optimizarea ratei de conversie
– Consultanta de marketing online

Principalele cursuri oferite sunt:
– Curs general de Marketing Online (sales funnel)
– Curs optimizare SEO – un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
– Curs jurnalism SEO – un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
– Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
– Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
– Curs de Blogging

Datele Firmei

S.C. Advert Boutique S.R.L | C.I.F. 28901466 | Nr. inregistrare: J40/8918/2011 | Adresa: Ale. Cimpul cu Flori, Nr. 4, Bl. D26, Ap. 2, Sector 6, Bucuresti

Google my Business | Google Maps

Google Maps - Suntem Aici

Copyright © Agentia Marketing Online SEOmark.ro · 2015.

Termeni si Conditii pentru utilizarea site-ului Seomark.ro