Ce trebuie sa faci pentru a urca in pozitiile Google?
Serviciile de optimizare seo site sunt din ce in ce mai cautate in mediul digital, in ultima vreme. Acest lucru este normal, deoarece SEO este un serviciu care poate face ca afacerea ta sa ajunga pe prima pagina Google (si sa ai multi vizitatori).
Ce presupune optimizarea seo a unui site? Ce trebuie sa faci pentru a ajunge pe prima pagina in Google?
Aflati in continuare!
Ce presupune serviciul de optimizare seo site?
Procesul de optimizare SEO face referire la analizarea factorilor de indexare Google si realizarea / adaptarea website-ului si continutului acestuia in functie de acesti factori.
Acest proces are urmatorul scop: sa il faca pe Google sa inteleaga mai bine website-ul nostru si astfel, sa ii ofere o pozitie mai buna atunci cand utilizatorii efectueaza cautari relevante pentru domeniul nostru de activitate.
Primul lucru de care trebuie sa ne ocupam cand optimizam un website este optimizarea continutului. Continutul unui website trebuie sa fie UNIC, relevant pentru utilizator, scris intr-un mod atractiv si in acelasi timp sa respecte si regulile Google.
Optmizarea unui website presupune 2 mari etape: optimizarea on page si cea off page. In cazul optimizarii onpage intra optimizarea continutului pe cuvinte cheie, optimizarea URL-urilor, titlurilor si optimizarea meta descrierilor, dar si optimizarea imaginior.
Optimizarea seo off-site presupune crearea unei retele de link-uri catre site-ul tau, de pe alte websiteuri cu autoritate. Mai multe detalii despre seo on page si off page poti afla de aici.
Cum stii ca ai nevoie de optimizare seo site?
Este relativ simplu sa iti dai seama cand ai nevoie de o optimizare seo a site-ului tau.
Atunci cand nu ai suficient trafic, cand nu intra nimeni pe site-ul tau, cand simti ca potentialul de trafic al site-ului tau este mult mai ridicat, este clar ca ai nevoie de o optimizare SEO.
Iar pentru a vedea de ce nu intra nimeni pe site-ul tau, pentru a vedea care sunt problemele pe care site-ul tau le intampina, ai nevoie de un audit SEO. Un audit SEO este o analiza complexa a website-ului, a nisei de piata pe care activezi si chiar a concurentei. Acest audit iti arata care sunt problemele site-ului tau si care sunt solutiile pentru rezolvarea lor. Iti arata care sunt cuvintele pe care ar trebui sa te optimizezi, care iti este concurenta si cum ar trebui sa-ti construiesti strategia de optimizare in functie de toti acesti factori si de bugetul tau.
› Ai investit in SEO dar rezultatele sunt sub asteptari ?
› Vrei mai mult trafic pentru site-ul tau ?
› Vrei sa fii mai sus in cautarile pe Google ?
› Vrei sa alfi ce implica SEO si optimizarea pentru Google ?
Te putem ajuta - Aplica acum pentru : Consultanta SEO Gratuita›
Curs de Optimizare SEO on si off site
Inveti lucruri practice despre SEO si Google
Inveti cum sa vinzi mai mult cu site-ul tau
Primesti o diploma de participare
Te ajutam sa aplici informatiile invatate
Servicii SEO Profesionale
Tot ce iti trebuie pentru a avea un site care sa atraga vizitatori din Google!
Avem pachete SEO prestabilite – potrivite pentru aproape orice buget sau putem oferi servicii SEO complet customizate, pliate pe nevoile tale.
La ce te ajuta o optimizare seo website?
-
In primul rand, optimizarea SEO te ajuta la pozitionarea mai buna a site-ului tau in Google pe unele cuvinte cheie. Google va observa ca site-ul tau este optimizat si este relevant pentru utilizatori, asa incat il va afisa pe o pozitie mai buna cand acestia cauta cuvintele cheie pe care te-ai optimizat tu.
Cu alte cuvinte, optimizarea seo a website-ului te ridica in pozitiile Google. Totusi, nu te astepta ca in 2 3 zile sa fii pe pagina 1 in Google. Trebuie sa iei in calcul si concurenta si multitudinea de website-uri care se optimizeaza pe acelasi cuvant cheie sau in acelasi domeniu.
-
In al doilea rand, optimizarea seo a unui site iti aduce o crestere substantiala a traficului organic. In plus, SEO, ca modalitate de promovare, atrage cel mai calitativ trafic. Daca oamenii ce cauta pe Google vor vedea ca site-ul tau e pe primele pozitii fara a plati reclama, isi vor da seama ca site-ul este de incredere, ca are autoritate si vor capata incredere in tine si in brandul tau.
› Ai investit in SEO dar rezultatele sunt sub asteptari ?
› Vrei mai mult trafic pentru site-ul tau ?
› Vrei sa fii mai sus in cautarile pe Google ?
› Vrei sa alfi ce implica SEO si optimizarea pentru Google ?
Te putem ajuta - Aplica acum pentru : Consultanta SEO Gratuita›
Curs de Optimizare SEO on si off site
Inveti lucruri practice despre SEO si Google
Inveti cum sa vinzi mai mult cu site-ul tau
Primesti o diploma de participare
Te ajutam sa aplici informatiile invatate
Servicii SEO Profesionale
Tot ce iti trebuie pentru a avea un site care sa atraga vizitatori din Google!
Avem pachete SEO prestabilite – potrivite pentru aproape orice buget sau putem oferi servicii SEO complet customizate, pliate pe nevoile tale.
Cum se realizeaza optimizarea seo a unui site?
Procesul de optimizare seo site contine 2 etape mari: optimizarea on-page (sau optimizarea on-site) si off-page (off-site). Aflati in continuare despre ce este vorba!
Optimizare seo website on page
Cand optimizezi un website este necesar sa incepi cu optimizarea interna. Iar aici, cel mai important element este CONTINUTUL.
Dupa cum spuneam si mai sus, continutul trebuie sa fie UNIC si relevant pentru utilizator. In plus, trebuie sa fie ordonat si schematizat asa incat utilizatorul sa inteleaga rapid despre ce este vorba, iar Google sa poata identifica cu usurinta structura paginii in functie de titluri – subtitluri – H1, H2, H3.
Sfaturi pentru optimizarea continutului:
- URL-ul este primul element al paginii. El trebuie sa contina cuvantul cheie (daca este posibil) si sa fie extrem de relevant pentru pagina pe care duce
- Apoi urmeaza titlul paginii. Acesta trebuie OBLIGATORIU sa contina cuvantul cheie (cat mai spre inceput). De asemenea, el trebuie sa ofere certitudinea vizitatorului ca a ajuns pe pagina care trebuie.
- Urmeaza paragrafele. In primul paragraf e bine sa ai cel putin odata cuvantul cheie, iar apoi odata la 2 – 3 paragrafe este bine sa apara din nou.
- Separarea paragrafelor se fac prin intertitluri si imagini. Macar un intertitlu (H1, H2, H3) trebuie sa contina cuvantul cheie, desi recomandat este ca acesta sa se afle in fiecare.
- Imaginile sunt si ele foarte importante. Ele trebuie sa aiba un ALT TAG cu acel cuvant cheie pentru care se optimizeaza pagina. De asemenea, dimensiunile lor sa fie cat mai mici, pentru a nu incurca viteze de incarcare a site-ului.
Urmeaza optimizarea tehnică a website-ului. Aceasta presupune verificarea codului (pentru a nu avea probleme) si optimizarea vitezei de incarcare. Aceasta reprezinta unul din factorii principali SEO. Site-ul tau trebuie sa fie foarte rapid. Un utilizator va astepta in medie sub 5 secunde pana la incarcarea website-ului. Daca acesta nu s-a incarcat, el va parasi pagina.
Iar incepand cu 2016, Google a introdus un nou criteriu in algoritmul sau. Astfel ca, atunci cand realizezi optimizarea on-page, va trebui sa iei in calcul si criteriul RankBrain – Intentia Utilizatorului.
Scopul RankBrain este sa determine adevarata intentie a utilizatorului, atunci cand a facut o cautare pe Google. RankBrain este un algoritm de inteligenta artificiala care determina ce anume cauta utilizatorii pe pagina ta, care le sunt adevaratele intentii cu privire la cuvintele cheie cautate.
Spre exemplu, daca un utilizator cauta 3 expresii usor diferite care targeteaza acelasi produs, scopul algoritmului este sa determine daca acele 3 expresii inseamna acelasi lucru si daca utilizatorul ar trebui sa fie trimis pe pagina ta sau pe o alta pagina.
Pentru a te putea optimiza SEO la un nivel cu adevarat profesionist, trebuie sa respecti cateva tehnici de optimizare in functie de experienta si intentiile utilizatorului pe pagina ta.
Mai multe detalii despre acest algoritm si despre cum sa te optimizezi in functie de el, gasesti in acest articol.
Acestea sunt principalele lucruri pe care trebuie sa le iei in calcul cand realizezi o optimizare seo site (on page).
› Ai investit in SEO dar rezultatele sunt sub asteptari ?
› Vrei mai mult trafic pentru site-ul tau ?
› Vrei sa fii mai sus in cautarile pe Google ?
› Vrei sa alfi ce implica SEO si optimizarea pentru Google ?
Te putem ajuta - Aplica acum pentru : Consultanta SEO Gratuita›
Curs de Optimizare SEO on si off site
Inveti lucruri practice despre SEO si Google
Inveti cum sa vinzi mai mult cu site-ul tau
Primesti o diploma de participare
Te ajutam sa aplici informatiile invatate
Servicii SEO Profesionale
Tot ce iti trebuie pentru a avea un site care sa atraga vizitatori din Google!
Avem pachete SEO prestabilite – potrivite pentru aproape orice buget sau putem oferi servicii SEO complet customizate, pliate pe nevoile tale.
Optimizare seo website off – page
Dupa optimizarea on-page, urmeaza optimizarea seo off-site. Aceasta este extrem de importanta.
Ea presupune crearea unui numar cat mai mare de link-uri care sa duca spre site-ul nostru, de pe alte site-uri cu autoritate. Cu alte cuvinte, optimizarea off-page este procesul de link-building. Trebuie sa avem cat mai multe mentiuni ale site-ului nostru, din partea unor site-uri cu autoritate mare si cu o pozitie buna in Google.
Atentie, insa. Linkurile trebuie sa fie naturale, fara a fi percepute ca spam. Altfel Google poate face chiar penalizari. Trebuie sa ai grija la continutul duplicat si la schimbul de link-uri, pentru a nu primi o penalizare. Un articol interesant pe acest subiect vei putea citi aici.
Sfaturi pentru acumularea de link:uri
- Pentru a obtine cat mai multe link-uri naturale, realizeaza articole interesante si calitative si incearca sa le trimiti catre presa, pentru ca acestea sa fie preluate si sa trimita printr-un link catre site-ul tau.
- Foloseste-te de site-urile de anunturi pentru a crea link-uri care sa duca catre site-ul tau
- Posteaza pe forumuri de specialitate
- Foloseste-te de retelele de social media si de blogurile de specialitate – incearca sa realizezi articole de guest-posting.
Optimizare seo website pret – cat ne costa o campanie de seo?
Pretul unei campanii seo este calculat in functie de diversi factori, de perioada de actiune si de obiectivele urmarite.
Nu toate campaniile de SEO vor costa la fel, dar in general trebuie sa stii ca un serviciu de optimizare seo website va fi mai ieftin din punct de vedere al durabilitatii rezultatelor decat orice metoda de promovare.
Ca eficienta rezultate / cost, seo este o modalitate de promovare foarte accesibila. In functie de buget, in functie de ce anume are nevoie site-ul tau, se poate stabili si un pret concret. Despre eficienta seo si despre cat costa in general poti afla si aici.
› Ai investit in SEO dar rezultatele sunt sub asteptari ?
› Vrei mai mult trafic pentru site-ul tau ?
› Vrei sa fii mai sus in cautarile pe Google ?
› Vrei sa alfi ce implica SEO si optimizarea pentru Google ?
Te putem ajuta - Aplica acum pentru : Consultanta SEO Gratuita›
Curs de Optimizare SEO on si off site
Inveti lucruri practice despre SEO si Google
Inveti cum sa vinzi mai mult cu site-ul tau
Primesti o diploma de participare
Te ajutam sa aplici informatiile invatate
Servicii SEO Profesionale
Tot ce iti trebuie pentru a avea un site care sa atraga vizitatori din Google!
Avem pachete SEO prestabilite – potrivite pentru aproape orice buget sau putem oferi servicii SEO complet customizate, pliate pe nevoile tale.
Am urmat pasii descrisi in acest articol si chiar am castigat cateva pozitii in google!
Multumesc!
dar ce faci atunci cand ai ajuns in loc 5-7 in prima pagina si nu mai urci …
ai in spate redactori programatori …
articolul este optimizat H1 H2, titluri meta-uri de toate ! si totus… esti pe 5-7 !
cum sa ajungi pe 1 ?! ce mai trebuie facut ( tinand cont ca nu e vorba de incepator ci de unul care face seo de minim 10 aniori ) ;))
top 10 inseamna ca ce s-a facut e foarte bine. nu multi sunt top 10.
Trebuie vazut ce are / face mai bine concurenta.
– poate mai multe link-uri
– poate un topic cluster, daca subiectul e mai amplu si se preteaza ( vezi aici: https://seomark.ro/tutorial-maximizeaza-eficienta-seo-cu-chat-gpt-pentru-site-uri-de-firma-clusterul-de-subiecte-opse24/ )
– update-uri si re-actualizare continut
– poate media alternative – gen video youtube tutoriale.. (evident daca apar in prima pagina google ceva de genul asta).